Κλόουν

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 11:51 π.μ.

Στο τσίρκο τα πάντα είναι έτοιμα για ακόμα μια παράσταση...
Οι θέσεις είναι όλες γεμάτες, μπαλόνια στον αέρα, φωνές απο τα παιδιά, χαρούμενα πρόσωπα...
Πίσω απο την σκήνη, ο κλόουν αλλάζει πρόσωπο..
Βάζει το μεγάλο του χαμόγελο, παίρνει τα απαραίτητα "συμπράγαλα" και είναι έτοιμος να διασκεδάσει τον κόσμο για ακόμα ένα βράδυ...
Η παράσταση που δίνει είναι και πάλι καθ'όλα άψογη!
Χοροπηδάει στην σκηνή, κάνει μαγικά τα οποία όλα αποτυγχάνουν και τα παιδιά ξεκαρδίζονται, τρέχει πάνω κάτω, γελάει, πέφτει κάτω-ξανασηκώνεται..
περιμένει υπομονετικά να περάσει η ώρα..
να σταματήσει να φοράει το χαμόγελο..
τον πονάει.. τα χείλη του τραβηγμένα...
μέχρι τα αυτιά νιώθει να φτάνει.. και  πονάει πολύ...

Και η παράσταση τελειώνει επιτέλους!!!

Ο κόσμος φεύγει σιγά σιγά, οι θέσεις αδειάζουν, τα μεγάλα φώτα σβήνουν και ο κλόουν αποσύρεται..
Και όταν πλέον το θέατρο (του παραλόγου) έχει αδειάσει, ο κλόουν ξαναβγαίνει στην σκηνή..
Κάθεται στο κέντρο και νιώθει σαν στόχος...
Εύχεται να μπορούσε να μαζέψει λίγο απο τα παιδικά γέλια.. να είχε έναν μαγνήτη και να ρουφούσε τα γέλια, την ζωντάνια, την ανεμελιά και όταν έμενε μόνος του, να πατούσε ένα κουμπάκι και να τα ένιωθε και αυτός...
Τίποτα όμως απο όλα αυτά δεν συμβαίνει και έτσι καθισμένος, αφήνει τα δάκρυα του να ποτίσουν την παγωμένη σκηνή.. να την μαλακώσουν, να πάψει να είναι ξύλινη...

Και όταν αύριο, τα φώτα ξανανάψουν κι αν είσαι κι εσύ ενάς απο αυτούς που θα κάθονται στις κερκίδες, μην σε κοροιδέψουν τα διαμαντάκια στην σκηνή...
Εσύ ξέρεις τί ακριβώς είναι...

Κι εγώ πονάω πολύ..
Και έχω πολλά τέτοια διαμαντάκια να σας χαρίσω......

Comments (57)

Μικρό Ρόζ
Πιστεύω είσαι καλά...Ναί?
φιλιά!!!
Όμορφη ανάρτηση!!!

@ελίτσα μου, προσπαθώ να το παλέψω... :) σε ευχαριστώ πολύ!

Για΄σενα μιλάς;Για γενικά;Ειδικά;
Ελπίζω όλα να είναι καλά

Καλήμερα :)
χχχχχ

@Και λοιπόν,
δυστυχώς μιλάω για μένα.. καλά δεν το λές αλλά ούτε και χάλια! Προσπαθούμε!!
Φιλί!

Περνας φαση??κι εγω και όλος ο κοσμος καποιες στιγμες αισθανομαστε ετσι...μα ειναι τροχος και γυριζει πιστεψε με

ολοι ποναμε..μα δωσε νοημα εκει που πραγματικα αξιζει..μην γινεσαι κλοουν, ουτε θεατης..υπαρχουν κι αλλες δουλειες σ'ενα τσιρκο..

δεν ξερω αν με καταλαβαινεις .. οταν δεν βρισκεις τη λυση που εσυ θες, ψαξε εναλλακτικες..

υπομονη και δυναμη.. ;)

Γιατί τι έχεις;
Εσύ μας χαμογελούσες πλατιά γιατί τόσο σε έχει επηρεάσει;
Ότι κι αν είναι που εύχομαι να μην είναι θέμα υγείας να περάσει γρήγορα πολύ γρήγορα.

Φιλιά πολλά πολλά

πολυς ο πονος σου ε??κλαψε, χτυπησου, μιλα με φιλους, βγαλτο, μην προσποιησε εκτος κι αν ειναι αναγκη πχ δουλεια..οχι σε αλλες περιπτωσεις επιβαρυνεις το προβλημα..κατα την γνωμη μου.. υπομοΝη σου..σε καταλαβαινω..

Kαι η λύπη και το γέλιο, όλα είναι μες το πρόγραμμα...τώρα λυπάσαι,αύρο θα γελάς,έτσι είναι.και ξέρεις τι λέω εγώ?? ένα καλύτερο αύριο μας περιμένει πάντα στη γωνία! καθάρισε τα μάτια σου απο τα δάκρυα για να το δείς!
μάκια!

Ελπίζω ότι σε στενοχώρησε να είναι περαστικό σαν διαβατάρικο πουλί καλή μου next day. Αλλα αν νιώθεις την ανάγκη να κλάψεις κανε το, άσε τον εαυτό να ξαλαφρώσει και τα δάκρυα να πάρουν μαζί τους τη θλίψη. Και να θυμάσαι ότι δεν είσαι μόνη, οι φίλοι σου είναι εδώ για' σενα.

Εύχομαι αυτό που σε ρίχνει να περάσει γρήγορα και να φύγει σαν τον άνεμο...
Πολλά φιλιά ...

κοριτσι η ζωη ειανι ετσι που πρεπει να γευτεις τα παντα ..και εγω εχω περασει δυσκολα και ολοι μας

το παν ειναι να μπορεσεις να δεις το μηνυμα που κρυβεται πισω απο ολα αυτα και να προχωρησεις

μην ξεχνας εχεις ανθρωπους που σε αγαπανε διπλα σου

φιλια

Τι να πω και εγω οι αλλοι τα ειπαν ολα το μονο που μπορω να στειλω ειναι μια e- αγκαλια και πολλα πολλα μαρουλοφιλακια!

Ειμαι σιγουρη οτι θα βγεις πιο δυνατη απο ολο αυτο :)Σε σκεφομαστε να το ξερεις!

υπομονή, κοριτσάκι...
ξέρω, είναι δύσκολο να φοράς ένα χαμόγελο που δεν είναι δικό σου για να σέ βλέπουν οι άλλοι... κάνε υπομονή, κάνε ό,τι μπορείς να τό διορθώσεις ή να δεχτείς αυτό που δεν μπορείς να διορθώσεις και θα γυρίσει και το δικό σου χαμόγελο :)
όλοι έχουμε τέτοια διαμαντάκια, φτιαγμένα από όλα αυτά που δεν χώρεσαν μέσα μας και ξεχείλισαν από τα μάτια μας...
ξέσπασε, κάνε αυτό που νιώθεις
δεν είναι κακό να πέφτεις, αρκεί να σηκώνεσαι ξανά :)
φιλιά...

Είμαι σίγουρη ότι οι άνθρωποι που σ'αγαπούν είναι δίπλα σου και σε βοηθούν να ξεπεράσεις ότι σε στενοχωρεί, υπομονή, θα έρθουν καλύτερες μέρες θα δείς...
φιλιά....

Μου θύμησες δύο βιβλία με αυτό που διάβασα. Το πρώτο είναι του Μίλερ «ένα χαμόγελο στην αρχή της σκάλας» (αν το βρεις παρ’ το και στείλε και σε εμένα ένα, γιατί δεν το βρίσκω πουθενά) και αφορά έναν κλόουν που χωρίς να το καταλάβει έδωσε την παράσταση της ζωής του.
Το δεύτερο είναι ένα βιβλίο του Μπασλάμ, «Ο Γαργαληστής» (νομίζω ότι τώρα θα γίνει θεατρικό και υπάρχει και CD). Ο ήρωας του βιβλίου κλέβει το γέλιο των ευτυχισμένων παιδιών, τους αφήνει μια ευχαριστήρια κάρτα και φτιάχνει ένα άρωμα που το δίνει στα δυστυχισμένα παιδιά για να χαμογελάνε και αυτά.

Πάντα πίστευα πως το γέλιο μπορεί να αλλάξει τα πάντα..
Ακόμα προσπαθώ να χαμογελάω, με την ελπίδα πως έτσι θα ξορκίσω τα άσχημα..

Χαμογέλα κοριτσάκι μου, και αν το πιστέψεις πραγματικά, αυτο το χαμόγελο θα φωτισει κάποια στιγμη την καταχνιά, και όλα θα γίνουν όμορφα και πάλι.

Μη μου στενοχωριέσαι.Please!!!!

Την καλημέρα μου!!!!!!

Διαμαντενια μουυυ!
Εεεεε γιατι βλεπω μουτρακιααα?
Ψηλα το κεφαλι και ακομα πιο δυνατη προχωρας μπροστα ο,τι κι αν σε απασχολει!!
:D
Χαμόγελα γλυκα και αισιοδοξαα=]=]
Φιλακιαα <3

Είσαι η nex day μας και δεν το βάζεις κάτω!! Η επόμενη μέρα είναι μπροστά.. τα δύσκολα μπορεί να είναι τώρα αλλά να βλέπεις; Λίιιγο πιο κάτω κάτι διαφορετικό προβάλει!! Μην το κρατάς μέσα σου όσο μπορείς μόνο, άστο να ξεσπάσει.. Φιλάκια πολλά και όλα θα περάσουν!! Kαλημέρα :)))

Μην αφήνεις την απογοήτευση να αποφασίζει αυτή για σένα.
Αν δεν συμβαίνει κάτι πολύ οδυνηρό, βγάλε τον Ηλιο να στεγνώσει όλα τα βρεγμένα και μουλιασμένα που σε υγροποιούν.
Και αυτό ισχύει για όλους μας.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

Αυτό το ψεύτικο χαμόγελο που αναγκάζεσαι να φοράς, μια μέρα θα σου το ξεπληρώσει η ζωή με πολλά αληθινά. Ακούγεται κλισέ αλλά συνέβη και σ εμένα. Κι αφού συνέβη σ εμένα μπορεί να συμβεί στον καθένα.
Μη μασάς, μια μέρα θα γελάς με την καρδιά σου!!!

Υπομονή και ο τροχός γυρίζει :) (ναι ναι ξέρω,ακόμα ένα κλισέ... αλλά συμβαίνει!)
φιλιά!

Το πιο γλυκο προσωπάκι στο μπλογκ μου στεναχωρημένο?Α θα σε μαλώσω!!!Γρήγορα βγάλε τα χαμόγελα από το συρτάρι κι έλα να με βρεις!!!Φιλιά πολλά!

πολύ ωραίο το άρθρο... και πόσο αληθινό! πολλές φορές το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό... τί κάνουν οι κλόουν όταν τελειώνει η παράσταση? ήλπιζα πάντα να είναι τόσο χαρούμενοι όσο και στο show...
θα χαρώ να δείς το blog μου!

Καληνύχτα! :)

Καλημέρα.
Πέρνα από το μπλογκ να δεις το τραγουδάκι σου στο πάρτυ μας!

Ένα δάκρυ

http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/03/blog-post_04.html

κι ένας λυγμός

http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/02/blog-post_13.html

θα προσπεράσουν..
όμως τώρα, απόλαυσέ τα..
θα μου πείς, τρελός είσαι;

ναι..

καλησπέρα :)

Καταλαβαίνω τη φάση. Υπάρχουν άνθρωποι που μπροστά τους μπορείς να δείξεις την ειλικρινή σου διάθεση, και αυτό θα βοηθήσει πολύ. Εύχομαι να περάσει σύντομα και να μην σε επηρρεάσει αρνητικά! :)


Φιλί!

"christmas dedication to friends"
τι ειναι αυτο αραγε ?

Χαμογέλα πλατιά και όλα θα περάσουν!

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

κι εμένα μου έβγαζαν ανέκαθεν μια φοβερή θλίψη οι Κλόουν...
Καλή σου μέρααα

όμορφο... αλλα κρύβει...κατι....κατι που....
κατι που οπως και να έχει με κράτησε με τα μάτια καρφωμένα στην οθόνη....

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Th omorfo keimeno! apo mikros den ta phgaina kala me ta tsirka pantws... asxeta an i Methysmenh Politeia einai apo ta agaphmena mu biblia :)

euxomai omorfes giortes na peraseis!

Κορίτσι!
Πέρνα να γράψεις το ζώδιό σου!

Χρόνια Πολλά κορίτσι!

Καλές γιορτές με πολύ αγάπη και πολλές ευχές για ό,τι εσύ θες :)

Καλέ ....Καλά χριστούγεννα.....όλα καλά;;

Από καρδιάς ευχές για
χαρούμενα & ευτυχισμένα
Χριστούγεννα
σε όλο τον κόσμο!!!
Το αστέρι της Βηθλεέμ,
ας δώσει φως και φώτιση
σε όλους μας,
ώστε η Γη να παραμείνει κατοικήσιμη
για τις επόμενες γενιές.Xρόνια Πολλά

Χρόνια Πολλά

Πανέμορφο το κείμενό σου...
Χρόνια πολλά και φωτεινά...
Για τις νεράιδες και τους αγγέλους αυτού του κόσμου...Ένα μεταφυσικό παραμύθι για ενήλικες....Σας καλούμε να ταξιδέψετε μαζί μας εκεί όπου τα παραμύθια είναι πραγματικά, σκοτεινά, ολοζώντανα...Και αν η γη σταματούσε να κινείται???Στο θέατρο Αργώ από 4 Ιανουαρίου 2010...

http://www.facebook.com/home.php?filter=lf#/group.php?gid=230710771412&ref=ts

http://www.angelsoftown.gr/

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία!!
Χρόνια πολλά!!!

Πέρασα να ευχηθώ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
αν είσαι καλά πέρνα για μεγάλο φιλί και μια έκπληξη....

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ομορφη ευτυχισμένη, με υγεία και σύνεση.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Σε τέτοιες στιγμές κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως νιώθεις,γιατί το νιώθεις,τι είναι αυτό που σε πονάει πιο πολύ.
Δείξε δύναμη next-day και θα έρθουν μέρες που τα δάκρυα θα στεγνώσουν κ θα χρειάζεται να φοράς το ψεύτικο χαμόγελο σου.Σε γλυκοφιλώ.

Ροζ
Μάζευτα και γύρνα..Τ'ακούς???
Άντε!!!

Ήρθα κι από δω να σου ευχηθώ καλή χρονιά χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη χωρίς μάσκες και ψεύτικα χαμόγελα. Τη δική σου αλήθεια μόνο εσύ κι εκείνοι που αγαπάς την γνωρίζουν κι αυτό αρκεί!! Πολλές ευχές!!

Που εχεις χαθει? Εισαι καλα?

περασα για να σου αφησω βραβειακι..

Μαρουλοφιλακια!

Eισαι κολά κοριτσάκι μου;! Χρόνια πολλά κιόλας και καλή χρονιά!! Δώσε σημεία γραφής-ζωής γιατί μας έλειψες!! Φιλάκια πολλά :)

Που έχεις χαθεί Next Day μου; Ελπίζω να είσαι καλά.
Εγώ σου αφήνω ένα βραβειάκι και ευχές να είσαι καλά και με χαμόγελο.

υπομονη και ΕΠΙΜΟΝΗ

την καλημερα μου

Πέρασε να πάρεις το βραβείο σου, όποτε θελήσεις. :)


(irthe_h_pitsa, έκανα αλληγή nick.)

Δημοσίευση σχολίου