.......

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 10:43 π.μ.

Δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό...
Ειλικρινά δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου....
Ένα συγνώμη δεν είναι αρκετό...
Δεν είσαι ο φίλος μου, δεν είσαι η κολλητή μου, δεν είσαι ένας ακόμα άνθρωπος στην ζωή μου..
Είσαι ο μπαμπάς μου.. 
και σε πλήγωσα...
σε πόνεσα...
όσο δεν είχα κάνει στα  προηγούμενα 27 μου χρόνια, το έκανα τώρα....
και δεν φτάνει το συγνώμη....
σήμερα το πρωί δεν ήρθες να με φιλήσεις, προτού πάς δουλειά... ήταν η πρώτη φορά....
Η λογική λέει ότι θα περάσει.... αλλά εγώ φοβάμαι τόσο πολύ.... 
Δεν θέλω να ξαναπώ συγνώμη....
Θα σου δείξω με τις πράξεις μου, πόσο λάθος ήμουν και πόσο το έχω μετανιώσει....
Απλά να, είναι αυτός ο κόμπος στον λαιμό απο χθές... είναι  που δεν μπορώ να σε κοιτάξω στα μάτια.. είναι που σήμερα τρώμε συνήθως όλοι μαζί κι εγώ νιώθω τόσο άσχημα να κάτσω στο ίδιο τραπέζι μαζί σου...
Θα περάσει.......
Αλλά αναρωτιέμαι.. πόσο εύκολο είναι να κάνεις κάτι, που πίστευες ότι ποτέ δεν θα έκανες... :(


Σκέφτηκα να κλείσω τα σχόλια, αλλά τελικά δεν το κάνω...
Αν δεν ήθελα να το μοιραστώ, απλά δεν θα το έβαζα εδώ...
Απλά είχα τόσο πολύ ανάγκη να το κάνω...
Να το πώ εδώ, να ξορκίσω το κακό..
Να μοιραστώ το βάρος μου.....
Ευχαριστώ τον πολύ αγαπημένο blogger Νυχτερινή Πένα,που άθελα του με έκανε να βρώ το θάρρος να  μοιραστώ αυτό τον κόμπο που με σφίγγει.....

Comments (32)

Είναι πάρα πολύ εύκολο να γίνει, άνθρωποι είμαστε και καμιά φορά ξεφεύγουμε..
Μετά πάντα είναι πού αργά.. αλλά συνήθως επανέρχονται όλα στην αρχική τους κατάσταση, χρειάζεται λίγος χρόνος..

Μην ανησυχείς...Εγλω τσακώνομαι συνέχεια με τος γονείς μου. Πολύ σοβαρά. Αλλά τελικά κατάλαβα πως δε γίνεται να μας το κρατήσουν γιατί μας αγαπούν ό,τι κι αν έχουμε κάνει! Κι εμείς τους αγαπάμε, κι ας μην το δείχνουμε καμια φορά...
Φιλάκια!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
το μόνο που εύχομαι είναι να περάσει γρήγορα αυτός ο χρόνος που χρειάζεται... :(

@Marsy μου,
είναι η πρώτη φορά που τσακωνόμαστε έτσι και γι'αυτό μου έχει στοιχήσει τόσο πολύ..
με αγαπάνε και τους αγαπάω και αυτό πονάει... πώς μπορείς να πληγώνεις τόσο βαθιά ανθρώπους που σε αγαπάνε τόσο πολύ....??

ολα θα πανε καλα...........

Είναι ο μπαμπάς σου και είσαι η κόρη του. Δεν ξέρω τί έκανες, αλλά αφού σε πιέζει τόσο πολύ, συζήτησέ το μαζί του.Ακόμα κι αν δε σε καταλάβει που το έκανες, θα σε συγχωρέσει. Σου έδειξε ότι αυτό που έκανες τον πείραξε, δείξε του κι εσύ ότι το κατάλαβες και το μετάνοιωσες.
Συνήθως πληγώνουμε βαθιά αυτούς που αγαπάμε και μας αγαπάνε πιο πολύ.
Κουβέντα και συγγνώμη και φιλάκι και όλα θα πάνε καλά :)
Ό,τι και να έγινε είσαι η κόρη του, δε μπορεί να άλλαξες τόσο δραματικά στα 27 σου, είμαι σίγουρη ότι αυτό το ξέρει :)

συννεφούλα

Να μιλήσεις μαζί του όσο σοβαρό κι αν είναι αυτό που έγινε,μην αφήνεις τα πράγματα αποσιωπούνται και να τα παίρνει ο χρόνος

καλημερούδια

@mariposa μου,
το εύχομαι....

@Συννεφούλα μου γλυκιά,
με συγκίνησες με το σχόλιο σου....
Συγνώμη και φιλάκι..... αυτό είναι το πιο σημαντικό.....
"Ό,τι και να έγινε είσαι η κόρη του, δε μπορεί να άλλαξες τόσο δραματικά στα 27 σου, είμαι σίγουρη ότι αυτό το ξέρει"... τί να πώ..... με άγγιξες.....
Σε ευχαριστώ..

@Και λοιπόν μου,
η συζήτηση έχει ας το πούμε γίνει.... τώρα μένει να ηρεμήσουμε... απλά αυτό είναι το πιο δύσκολο.....
Καλημέρες!

Εγω με τον Πατερα μου τσακωνοματσε ολη μερα,καθε μερα. Δεν ειναι τιποτα. Θα περασει.

Καλη σου μερα. :)

Να δείξεις στο μπαμπά σο το πως αισθάνεσαι, εκείνος σε έχει ήδη συγχωρήσει να το ξέρεις. Όλα θα πάνε καλά. Όσο για το κείμενο χαίρομαι που βοήθησα.

Δεν έχω τέτοια σχέση με τον πατέρα μου οπότε δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.. καλό θα ήταν όμως με τις πράξεις να του δείξεις πόσο μετάνιωσες για ότι έγινε! Φιλιά! :)

Καλή μου next day δεν έχεις υπολογίσει μια παράμετρο, ότι ο μπαμπάς σου είναι μπαμπάς και δεν αγαπάει με όρια ούτε με φράχτες. Αν έχεις καταλάβει το λάθος του είμαι σίγουρη ότι θα έχει καταλάβει και εκείνος και τα φιλιά πριν τη δουλειά θα επιστρέψουν σύντομα. Μη στεναχωριέσαι κοριτσάκι καθημερινά γίνονται λάθη είναι σημαντικό που τα αναγνωρίζεις και ακόμα πιο σημαντικό που ξέρεις να ζητάς συγνώμη:)

*το λάθος σου>:)

@Gaston,
δεν το έχω ξαναπεράσει και μου φαίνεται πολύ οδυνηρό... :(

@Νυχτερινή Πένα,
τα λόγια σου είναι πάντα βάλσαμο!!!!!!

@Δραπέτη μου,
νομίζω οι πράξεις είναι η καλύτερη ένδειξη ότι έχω καταλάβει το λάθος μου!!!

@Roundel μου,
ανυπομονώ τόσο πολύ να επιστρέψουν τα φιλιά.. :( μακάρι να γίνει γρήγορα, γιατί σήμερα μου κακοφάνηκε πάρα πολύ!

Και γω χάλια γίνομαι όταν συμβαίνει κάτι και δεν τα έχω καλά με τον μπαμπά μου, αλλά όπως είπες κι εσύ, θα περάσει, έτσι γίνεται πάντα...
Περίμενε και θα δεις.

Δώσε του χρόνο όλα θα φτιάξουν πάλι!!
φιλιά γλυκιά μου...

@Γλυκιά μου αλήθεια,
το υπόσχεσαι ότι θα περάσει???? το έχω τόσο πολύ ανάγκη, να ξημερώσει και να έχουν όλα φτιάξει....

@Φούλη μου,
του δίνω καλή μου... όσο χρειάζεται...

Φι- λα- κι, Φι- λα- κι!!!!
Συντοπίτισσα μην ανησυχείς, η επόμενη μέρα θα είναι καλύτερη!
Σου μιλάει μοναχοκόρη! οι κόρες έχουν τον τρόπο με τους μπαμπάδες τους!
(είδες όμως, η στέρηση φιλιού μας ενοχλεί περισσότερο από τη στέρηση χαρτζηλικιού/αυτοκινήτου/κλπ).

δεν μπορω να πω και πολλα εδω αλλα πιο μεγαλη μαλακια απο αυτο που εχω κανει εγω δεν εχει κανει κανενας !!! αλλα οι γονεις ξερουν να ξεχνουν και να αγαπουν οπως παντα
οταν γινεις και εσυ μητερα το ιδιο θα πραττεις

Έλα μην κάνεις έτσι κούκλα, σε όλους μας έχει συμβεί να κάνουμε στους γονείς μας πράγματα που δεν πιστεύαμε.Θες η ένταση, η πίεση της καθημερινότητας και τα νεύρα βγαίνουν δυστυχώς σ' αυτούς που αγαπάμε πιο πολύ.
Θα δεις θα περάσει, γι' αυτό είναι εξάλλου οι μπαμπάδες για να συγχωρούν!

...Γλυκιά μου, το να πληγώνουμε ο ένας τον άλλο είναι μέσα στο πρόγραμμα... Δε λέω οτι είναι οτι καλύτερο αλλά επικεντρώσου στο να το ξεπεράσεις. Συμβαίνει... Ο μπαμπάς σου σ αγαπάει και τον αγαπάς και όλα θα πάνε καλά... Σε φιλώ

έτσι είναι...πληγώνουμε περισσότερο αυτούς που αγαπάμε πιο πολύ...

κοίτα τον στα μάτια και εξήγησε του..θα καταλάβει

Όλα μπορούν να φτιάξουν.. η συζήτηση και το συγγνώμη όταν το νιώθεις και το εννοείς πάντα φέρουν αποτέλεσμα και με τον καιρό όλα ξεχνιούνται!! Φιλιά πολλά..

Οι γονείς συγχωρούν πολύ περισσότερα απ' όσα πιστεύουμε! Ξέρει ότι το έκανες άθελα σου. :) Κι όπως λένε και οι άλλοι bloggers, μίλα του.

Ειναι πολυ ευκολο να χασουμε το μετρο και να βγουμε εκτος οριων. Αλλα, απο οσο καταλαβα εχετε μια πολυ δυνατη σχεση και δεν φτανει μια κακη, εστω πολυ κακη στιγμη για να τη χαλασει. Δωσε χρονο στον εαυτο σου και ξαναμιλησε με τον πατερα σου. Οι γονεις δεν κρατανε κακια. Ειμαι σιγουρη πως θα τα βρειτε συντομα!

έλα βρε θα τα βρείτε. Αίμα είσαστε.

@συννεφούλα μου,
μακάρι να μου στερούσε όλα τα άλλα και να με φιλούσε το πρωί, πόσο δίκιο έχεις!
Θα περάσει που θα πάει!

@σκουλίκι μου,
μακάρι να ξεχάσει... :((

@Μαγισσούλα μου,
μου στοίχισε πολύ όλο αυτό, γιατί είναι η πρώτη φορά που γίναμε έτσι... θα περάσει, που θα πάει...

@Estella μου,
έχεις δίκιο..είναι μέσα στο πρόγραμμα... και θα περάσει.. σωστά?? ;)

@Λασπολόγε,
είναι όμως άδικο.... αυτούς που αγαπάμε δεν πρέπει να τους πληγώνουμε....

@Συννεφούλα μου,
ελπίζω μόνο να περάσει γρήγορα!!

@Μαρία μου,
όντως συγχωρούν, αλλά δεν πρέπει ρε γαμώτο να τους βάζουμε σε αυτήν την διαδικασία...

@πεταλούδα μου,
ελπίζω να μην χάλασε η σχέση μας και απλά να θέλει τον χρόνο της....

@mahler,
απλός και ουσιαστικός!


Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!!! :))))

Και μονο που το σκεφτεσαι τοσο εντονα και σε στεναχωρει τοσο πολυ διεχνει οτι εισαι ενας ανθρωπος δοτικος, που ξερει να εκτιμα τους δικους τους ανθρωπους, που εχει αρχες και πληγωνεται πρωτα ο ιδιος απο τα λαθη του! Δεν αλλαζει αυτο με ενα σφαλμα κοριτσι μου και ο πατερας σου το ξερει αυτο καλυτερα απο ολους, γιατι σε ξερει!...Οποτε, σιγουρα θα περασει!

Ως πατέρας, μπορώ να πω ότι η αγάπη προς το παιδί είναι ανιδιοτελής.
Η αγάπη του γονιού προς το παιδί είναι τέτοια που δε συγκρίνεται με του παιδιού προς το γονιό (συγκριτικό αποτέλεσμα καθόσον έχω περάσει και από τα 2 στάδια)
Στεναχωρέθηκε... θα του περάσει όμως, βοήθησε τον μόνο στο χρόνο ιάματος, αν νομίζεις ότι έφταιξες...

Αν ήξερες πόσο και ο ίδιος υποφέρει...
Η αγκαλιά μας χωρά όλα τα λάθη και τις αντιπαραθέσεις, όχι μόνο τα καλά!
Η διαδικασία που αναφέρεις δεν είναι και τόσο επώδυνη.
Εκπορεύεται από την αγάπη του και θα είναι λύτρωση το φιλάκι που θα σου ξαναδώσει!

@Πεταλούδα μου,
τί να πώ.... είναι τόσο τρυφερά τα λόγια σου και με γεμίζουν δύναμη!!!

@Κανίβαλλε,
χαίρομαι που το λέει αυτό ένας πατέρας! Πιστεύω ότι και ο δικός μου μπαμπάς έτσι σκέφτεται!!!!!

@Γιαγιά μου,
η τόση πείρα σου με κάνει και χαλαρώνω! Υποφέρουμε και οι δύο!

Και ναι! το φιλί σήμερα έσκασε μύτη! Τόσο τρυφερό, σαν να με φιλούσε πρώτη φορά!!!!

Καλημέρα κι από ΄μένα! :)
Κι εγώ στεναχωρώ (ακόμα!!!, 35 γαρ) τη μαμά μου...
Γι΄αυτό έκανα και μια κόρη να με "στεναχωρεί" και αυτή με τη σειρά της...!
Ο μπαμπάς σου σε λατρεύει και θα σε λατρεύει και σ΄αυτή και στην επόμενη ζωή... Να το θυμάσαι αυτό!
Αν το να του πεις αυτά που νιώθεις σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα (και ΄σενα και αυτόν)καν΄το! αν πάλι θεωρείς ότι θα ξύσεις πληγές αστο και προσπάθησε για το καλύτερο!
Ένα χαμόγελο και για τους δυο!! :) :)
Περαστικά στη βαφτιστίκα & καλή δύναμη στην οικογένεια!! :)

Δημοσίευση σχολίου