Γέφυρες Επικοινωνίας

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 2:34 μ.μ.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη! Υπερβολικά πολύ χαρούμενη!
Γέφυρες με γερές βάσεις! Που θα έχουν μεγάλους δρόμους χωρίς λακούβες! Με λουλούδια στην άκρη και όμορφα ψηλά καταπράσινα δέντρα!

Βρήκα επιτέλους μια σχολή νοηματικής που μου άρεσε! Για αρχή το site! Μου αρέσουν οι φωτογραφίες, μου αρέσει ο απλός τρόπος γραφής! Πήρα ήδη τηλέφωνο! Και μίλησα με μια κοπέλα, ευγενέστατη! Έβλεπα το χαμόγελο της στην φωνή της! Κλείσαμε ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα, να πάω να δώ τον χώρο και απο κοντά, να μιλήσω με τον δάσκαλο, να συναντήσω φοιτητές που ήδη έχουν προχωρήσει σε υψηλά επίπεδα!

Το συζητήσαμε εχθές με την κουμπάρα μου και καταλήξαμε ότι απο φέτος πρέπει να ξεκινήσουμε! Η μικρούλα θα ξεκινήσει παιδικό σε λίγες μέρες και θα πηγαίνει κάθε μέρα σπίτι με καινούρια νοήματα και εμείς θα την κοιτάμε σαν χάνοι! Ίσως και να το καθυστερήσαμε δηλαδή, αλλά οκ, ποτέ δεν είναι αργά!

Τα μαθήματα ξεκινάνε τον Οκτώβριο! Θα είναι δύο φορές την εβδομάδα, δύο ώρες το μάθημα! Θα έχουμε και ασκήσεις για το σπίτι! Αμέ!!!! Ανυπομονώ τόσο πολύ! Δεν ξέρω σε ποιό επίπεδο θα το φτάσω! Πάντως στα τέσσερα χρόνια μπορείς να δώσεις εξετάσεις για επάρκεια, απ'ότι διάβασα! Με βλέπω να αλλάζω δουλειά και πεδίο σπουδών και να γίνομαι διερμηνέας! Πάντα ήθελα να μαθω νοηματική και τώρα πλέον έχω κι ενα πολύ πολύ σχυρό κίνητρο!!!!! Τα μυστικά που θα μου λέει η έφηβη βαφτιστήρα μου σε λίγα χρόνια!!!! Όλα αυτά βέβαια θα γίνουν σιγά σιγά! 
Ανυπομονώ τόσο πολύ να ξεκινήσω!

Χθες που πήγα και είδα την μικρή, προχωρήσαμε επίπεδο! Έμαθα πώς είναι στην Νοηματική τα εξής :

Θέλεις να πάμε βόλτα;

Θέλεις να φάς/πιείς/κοιμηθείς;

Σ'αγαπώ!

Είναι νύχτα και πρέπει να κοιμηθείς!

Θέλεις να πας σχολείο;;;;; Σε αυτή την ερώτηση είδα και πώς είναι να λές ένα τρανταχτό "όχι" και να μην δέχεσαι καμία αντίδραση!!! χαχαχαχα!!!!!!

Αυτά!
Δεν σας απαντώ ακόμα στα σχόλια για την ιστορία μας!!! Θα απαντήσω λίγο πρίν ανεβάσω την συνέχεια!!!!

Σας αφήνω τώρα!
Πάω να συνεχίσω την αλφάβητο!



Καλό μήνα να έχουμε! Γεμάτο απο λόγια που δεν ακούγονται, αλλά αγγίζουν την ψυχή!!!

Comments (28)

Μπραβο κορίτσι μου.... αντε βοηθα και μας ... μάθε μας .... εγω κοπιαρα ήδη την αλφαβητο!!!!!

Καλη αρχή!!!

Τι ομορφη ιδεα αυτη αγαπη μου!! Να χτισετε γερες γεφυρες επικοινωνιας και αγαπης!! Εννοειται οτι θα με μαθεις και εμενα γιατι εμεις εδω δεν.. Ηδη περασα μια φορα την αλφαβητο χαχαχα!! Περιμενουμε και νεα της τσουπρας!!

Μαρουλοφιλακια!

Καλό μήνα να έχουμε! Γεμάτο απο λόγια που δεν ακούγονται, αλλά αγγίζουν την ψυχή!!!

Καλο μηνα και σε εσενα ξεχασα να το πω και εδω χαχαχα!! Η προταση τοοοοσο ομορφη και τοσο γλυκεια!!

καλό μήνα και καλά μαθήματα, πολύ σημαντικό και γεμίζει με δύναμη τις λέξεις που γίνονται όνειρο... καλό απόγευμα

Υπέροχο πραγματικά...Κι εγώ θα ήθελα να μάθω!Είναι απίστευτη εμπειρία και οι γνώσεις!
Να το κάνεις και να πας και παραπέρα...
Μπράβο κοριτσάκι μου..Συνέχισε...

Καλό μήνα και φιλάκια στην Αθηνούλα...αυτά δίνονται σε όλες τις γλώσσες!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Τι να πω next day.....
Με κάνεις να νιώθω όμορφα που είμαι άνθρωπος.
Και μόνο η φράση "γέφυρες επικοινωνίας" λέει πολλά!

Μπράβο κορίστι μου
Καλή πρόοδο και καλό μήνα.
Φιλιά
:-)

Καλό μήνα κοριτσάκι μου...
Μπράβο σου που το αποφάσισες και μπράβο σας που ξεκίνησε και η μικρή...Με τη νοηματική είναι σα να μπαίνεις σε έναν άλλο κόσμο, που όλα τα συναισθήματα εκφράζονται με άλλους τρόπους...
Καλή συνέχεια σου εύχομαι...

Μπραβο! Τι ωραια! Και για πες, ποσο στοιχιζει αυτο; Κι εγω το λεω χρονια πως θελω να μαθω!
Υπεροχη κινηση, κινηση αγαπης! Εισαι εκπληκτικη νονα!

Έλα ρε πλακα κάνεις τώρα?
Κοίτα από προσωπική άποψη, έμαθα τη νοηματική απ'τους φίλους μου σχετικά γρήγορα κι εύκολα και νομίζω αυτός ο τρόπος είναι ο πιο απλός κι εύκολος. Ναι, έχει πλάκα να προσπαθείς να καταλάβεις τι σημαίνει αυτό και να σου λένε τελικά και να πέσει και καμιά πλάκα επί του θέματος...
Όπως και να χει, καλή επιτυχία στα μαθήματα και στο τέλος θα μπορείς να αποκωδικοποιησεις τις πλάκες των κωφών!

Μπράβο πολύ ωραία ιδέα. Σε συγχαίρω, περιμένω να μου πεις πως είναι το κοριτσάκι με τις μπούκλες στη νοηματική!

Εγώ γιατί νόμιζα ότι λέξεις μαθαίνετε;
Δηλ. μια λέξη την λές γράμμα γράμμα;;;

Σωστή απόφαση τα μαθήματα νοηματικής!
:)

μπράβο και πάλι μπράβο!!!!

Ό,τι μπορεί κανείς να κάνει για να είναι σωστά μέσα στη ζωή ενός παιδιού και να του δίνει αγάπη είναι πάντα τόσο όμορφο και γλυκό! Ένα μεγάλο μπράβο από εμένα Next day μου! Μέσα στα προβλήματά της η μικρούλα είναι πολύ τυχερή!

Και πάλι ένα μεγάλο μπράβο και να συνεχίσεις έτσι! Καλή σου Νύχτα και φιλιά!

Ήθελα κι εγώ κάποτε να μάθω νοηματική. Με γοήτευαν όλες αυτές οι κινήσεις των χεριών και οι εκφράσεις του προσώπου που δείχνουν στον άλλο αυτά που θέλεις να του πεις.
Εσύ έχεις τον καλύτερο λόγο για να το κάνεις.
Καλή αρχή! Με το κίνητρο που έχεις σίγουρα θα γίνεις ξεφτέρι.

Καλή αρχή! έχω κάνει κι εγώ νοηματική 2 χρόνια μέχρι τώρα. Πολύ σωστά το σκέφτηκες να μάθεις, η μικρή θα νιώθει πολύ καλύτερα με ανθρώπους που μπορεί να συννενοείται ευκολότερα!

Περνώ συχνά πυκνά από εδώ κι από εκεί. Μα ότι και να πω το Θεωρώ λίγο και τελικά δεν το λέω. Καλή δύναμη για όλα και σε όλα.

Καλό μήνα και καλή τύχη με τη νοηματική! Αφού έχεις τέτοιο κίνητρο, σίγουρα θα τα πας πολύ καλά! Φιλιά!

Καλημέρα και καλό μήνα.Μπράβο σου.Καλή αρχή.Η μικρή θα καταχαρεί σίγουρα.

Μπράβο μπράβο μπράβο!
Συγκινούμαι πολύ όταν βλέπω ευαισθητοποιημένους ανθρώπους οι οποίοι δεν προσβάλλουν αλλά βοηθούν...

Με συγκινείς πολύ!

Ευχαριστώ για το αλφάβητο! Λέω να κάνω και εγώ μια προσπάθεια!

:)

Φιλια!

Καλό Φθινόπωρο! Και καλή αρχή :)))

Καλή αρχή και καλή πορεία να έχεις με τα μαθήματα νοηματικής..

κανείς δέν έχασε με την Γνώση..

καλημέρα :)

Καλά μαθήματα, λοιπόν!

Μπράβο και πάλι μπράβο!!!καλά μαθήματα :))

Ayogh! Kalo fthinopwro loipon, k kyriws kala diabasmata! :)

ΠΕΡΝΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ :))) ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

@Νερένια μου,
θα κάνουμε όλοι μαζί μαθήματα νομίζω!! Οτιδήποτε μαθαίνω σε εσάς θα έρχομαι να το λέω!!!!!!!Να κάνω και την πρακτική μου!!

@Μαρούλι μου,
όλους θα σας μάθω και θα κάνουμε έφοδο στο σκατούλι!!!!
Αν θα μας καταλάβει τί της λέμε είναι άλλο θέμα!! χαχα!!

@Silena,
"γεμίζει με δύναμη τις λέξεις που γίνονται όνειρο".. απλά δεν έχω λόγια....

@Σκατζοχοιράκι μου,
ακριβώς! Τα μπουτακια όλων των παιδιών ίδια είναι και δέχονται πολλά φιλάκια! (ναι! έχω ένα κόλλημα με τα μπούτια της μικρής!! χαχα!!)

@Μπάτλερ,
φύτουλες?? χαχαχαχ!!!!
Αν και δεν γιόρταζε οι ευχές ποτέ δεν είναι γκάφα!!!
Δεχόμαστε και τα φιλιά σας και περιμένουν την επόμενη εργασία για το σπίτι!!

@Βάσσια μου,
με συγκινεί το σχόλιο σου.... :))

@roundel μου,
και όχι μονο εκφράζονται με όλους τους τρόπους, αλλά για κάποιον λόγο φαίνονται και πιο αληθινά!!

@Πεταλούδα μου,
εγώ βρήκα μια σχολή στου Ψυρρή, αναγνωρισμένη απο την Ομοσπονδοία Κωδών Ελλάδος, και είναι δύο 2ωρα την εβδομάδα, με 55€ περίπου το μήνα!!!!!!
Όσο για το εκπληκτική νονά, σε ευχαριστώ πολύ, αλλά νομίζω πώς όλοι όσοι πραγματικά νοιάζονται για κάποιον θα έκαναν τέτοιες κινήσεις!!

@Sarper μου,
δεν διαφωνώ! Αλλά να μωρέ.... δεν θα βοηθήσει και πολύ το να προσπαθώ να καταλάβω τι μου λέει! ήδη έχει αρχίσει και τσαντίζεται και χτυπάει τα ποδαράκια της στο πάτωμα! Έχει και νεύρο το σκατό!!!!!!!!

@Νυχτερινή Πένα,
απο Οκτώβρη που θα ξεκινήσω τα μαθήματα, σίγουρα θα έχω πολλά να σας πώ!!!

@Ηφαιστίωνα,
όχι! καλά νόμιζες! Λέξεις μαθαίνεις! Αλλά όπως και εμείς μάθαμε πρώτα την αλφάβητο, υποθέτω αντίστοιχα πρέπεινα μάθω και στην νοηματική!

@Δραπέτη,
συμφωνώ! ;)

@Σιωπηλή Κραυγή,
σε ευχαριστώ πολυυυυ!!!

@Έσπερε μου,
μακάρι να είναι πάντα τόσο τυχερή σε όλη της την ζωή!!!!

@sunbeam μου,
νομίζω κι εγώ οτι το κίνητρο είναι αυτό που θα με κάνει να πετάω!!! :))

@Φωτεινή μου,
έχεις κάνει??
τότε μου φαίνεται θα έχουμε πολλά να πούμε εμείς οι δύο!!

@Μανώλη μου,
με την μικρούλα έχω μάθει ότι τελικά μερικές φορές η σιωπώ, κρύβει τα πιο μεγάλα και τα πιο αληθινά λόγια!!

@Fairy μου,
νομίζω κι εγώ ότι θα διαπρέψω!! :))

@Συννεφάκι μου,
καλημέρα και απο εμένα! Για αρχή δεν θα χαρεί, γιατί δεν καταλαβαίνει την διαφορά!! Αργότερα όμως θα το καταλάβει και περιμένω εναγωνιώς την γκριμάτσα που θα πάρει το φατσάκι της!!

@Σκορπίνα,
πάμε όλοι μαζί λοιπόν να μάθουμε!!
:))))))

@Dorothy μου,
σε ευχαριστώ! και να διορθώσω! Καλό χειμώνα προτιμώ!! ;)

@ευρύνοε μου,
κανείς δεν έχασε συμφωνώ! πόσο μάλλον τώρα που μόνο κερδισμένες μπορούμε να βγούμε με την μικρή!!

@Κίτσο μου,
ευχαριστώ λοιπόν!

@Και λοιπόν!,
σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολυ πολύ!!

@Δόκιμε μου,
:)) όλα καλά!!!!

@σκρουτζάκο μου,
όλα στην θέση τους! δεν έχεις παράπονο ε??
Καλώς ήρθες πίσω!!

Δημοσίευση σχολίου