Η Γνωριμία μου με την Ε.Ν.Γ.

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 11:03 π.μ.

Αγαπημένοι μου,
γεια σας! 
Πόσο πολύ μου έχετε λείψει όλοι εσείς εδώ!!! Τρέχω όμως! Για ευχάριστα πράγματα, αλλά τρέχω!!! Η κάθε μου μέρα είναι γεμάτη, απο χρώματα, μουσικές, γνώσεις, αγαπημένα πρόσωπα, λατρεμένες καθημερινές ασχολίες!
Ίσως και να περνάω μια απο τις καλύτερες φάσεις της ζωής μου!!!!!!!
Δεν θέλω να χάνομαι, αλλά κάποιες φορές, η ζωή εκεί έξω είναι τόσο όμορφη, που η οθόνη του υπολογιστή, δεν έχει και πολλά πράγματα να σου προσφέρει!
Ήρθα όμως να σας πώ τα νέα μου, να διαβάσω τα δικά σας και θα δούμε πώς θα πάει!!!!!!
Θέλω να ξεκινήσω να σας πώ για την μαθήματα στην Σχολή! Την Νοηματική ντέ!!!!!!!
Δεν έχω λόγια για να περιγράψω το πόσο υπέροχη γλώσσα είναι η Ε.Ν.Γ (Ελληνική Νοηματική Γλώσσα).
Τόσο πολύ εκφραστική.. πρέπει να δίνεις όλο σου το είναι για να μπορέσει να κάνεις πλήρως κατανοητό, αυτό που θές να πείς! Χρησιμοποιείς τα δάχτυλα, τα χέρια, το σώμα, το πρόσωπο!  'Εχουμε επιστρατεύσει, με τα υπόλοιπα παιδιά, τις πιο περιέργες γκριμάτσες, αλλά ακόμα ο δάσκαλος μας δεν είναι πλήρως ικανοποιημένος! Το προσπαθούμε όμως αλήθεια σας λέω! Το προσπαθούμε γιατί εκτός απο υπέροχη γλώσα, για εμάς είναι και δύσκολη! Περιττό, βέβαια να σας πώ,ότι κάθε φορά που τελειώνει το μάθημα τα χέρια μου πονάνε! Απο τα δάχτυλα, μέχρι τους ώμους! Νιώθω σαν να έχω κάνει δύο ώρες γυμναστική, αντί για μάθημα!!!!
Κάθε φορά, γυρνάω σπίτι, κάθομαι μπροστά στον μεγάλο καθρέφτη και μιλάω μόνη μου! Κάνω εξάσκηση όσα κάναμε στο καινούριο μάθημα! Και κάθε μέρα, το δουλεύω και απο λίγο! Μου λένε ότι θα γίνω καλή, ότι επειδή πάντα έκανα γκριμάτσες και χρησιμοποιούσα πολύ τα χέρια μου όταν μιλούσα, ότι τώρα θα τα καταφέρω! Η νευρόσπαστηόπως με λέγανε οι ακούοντες, έχει γίνει η εκφραστική Μάρθα για τους κωφούς!
Τόσο ίδιοι, αλλά και τόσο διαφορετικοί! Αρχίζω και μπαίνω σιγά σιγά στον κόσμο των κωφών! Γνωρίζουμε άτομα, προσπαθούμε να μιλήσουμε, τους κάνουμε όλους φίλους στο facebook, στο msn, οπουδήποτε μπορούμε κι εμείς να επικοινωνήσουμε μαζί τους! Σε ένα πάρτυ που είχαμε πάει ένα Σαββατόβραδο, γνωρίσαμε ένα παιδί! Θέλαμε τόσο πολύ να προσπαθήσουμε να μιλήσουμε, αλλα μας ήταν πολύ δύσκολο! Ξεκινήσαμε λοιπόν, να λέμε όσα είχαμε μάθει μέχρι τότε! Φανταστείτε λοιπόν την σκηνή... Να είσαστε κάπου με την παρέα σας, να πίνετε το ποτό σας και να συναντήσετε μια άλλη παρέα, η οποία αφού με το ζόρι συστήθηκε, μετά άρχισε να λέει στην σειρά όλα τα χρώματα!!!! :)))
Ο δάσκαλος μας! Ο Γιώργος!Λατρεύω τις εκφράσεις, λατρεύω τον τρόπο που κινείται, λατρεύω τον τρόπο που κινεί τα χέρια του! Δοτικός, προσπαθεί να μας κάνει πλήρως κατανοητό το κάθε νεύμα, την κάθε λέξη, την κάθε έκφραση! Με χιούμορ, με καλή διαθέση και ανοικτός να μας βάλει μέσα στην κοινωνία των κωφών!
Τα παιδιά στην σχολή! Μεγάλα σούργελα!!! Ήρθε και έδεσε το γλυκό με όλους μας! Είμαστε μια παρέα, το διασκεσάζουμε και προσπαθούμε! Βοηθάμε ο ένας τον άλλον, όσο μπορούμε, γνωριζόμαστε δενόμαστε!!!!!!
Την άλλη εβδομάδα θα πάω να δώ την μικρούλα μου, να της πώ μια ιστορία που μάθαμε στην Σχολή, να την ρωτήσω επιτέλους αν είναι καλά! Αν είναι χαρούμενη! Να την ρωτήσω για το σχολείο της, για τις δασκάλες τις, για τους φίλους της! Θα είναι η πρώτη μας πραγματική κουβέντα και ανυπομονώ τόσο πολύ γι'αυτό!!!!

Σας αφήνω προς το παρόν με ένα βίντεο, απο έναν ακόμα δάσκαλο της σχολής! Τον κο. Νίκο. Ένα βίντεο στην Νοηματική με υπότιτλους! Έαν βίντεο, με μεγάλες αλήθειες! Και ένα ανέκδοτο στο τέλος, που εμένα με ανατρίχιασε, αλλά τελικά κρύβει μια δόση αλήθειας μέσα! Έτσι για να μπείτε κι εσείς μαζί στον υπέροχο κόσμο της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας!!!!!!


Περιμένω τα νέα σας και σιγά σιγά θα με δείτε και στα δικά σας μέρη!!

Σας φιλώ γλυκά όλους!!!

Comments (18)

Καλώς το κοριτσάκι με τις μπούκλες! Χαίρομαι που σε βλέπω και ακόμα περισσότερο που η απουσία σου σημαίνει ότι είσαι καλά και με κάθε μέρα γεμάτη με πράγματα που σε κρατούν ευχάριστα απασχολημένη. Υποψιάζομαι ότι η μικρούλα σου βαφτηστήρα θα κάνει μεγάλη χαρά όταν δει ότι τώρα την καταλαβαίνεις απόλυτα.
Να είσαι καλά.
Φιλιά.

Πολύ χαίρομαι που το απολαμβάνεις, πρέπει να είναι εκπληκτική εμπειρία!
Φαντάζομαι για εμάς τους Έλληνες δεν πρέπει να είναι δύσκολο γιατί φημιζόμαστε για τις κινήσεις των χεριών μας καθώς μιλάμε! Όπως λέει και ο δάσκαλος είναι πιο εύκολο για εμάς τους μεσογειακούς λαούς!

ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!

είναι καταπληκτική η νοηματική,και έχει απόλυτο δίκιο ο δάσκαλός σου σε όλα αυτά που λέει.οι έλληνες μιλάμε και με τα χέρια,και με το σώμα.καλές γιορτές να έχεις.

χαχαχαχα καλό το ανέκδοτο!!!
Η αλήθεια είναι ότι αν δεν έχεις ζήσει από κοντά τι συμβαίναι, δύσκολα καταλαβαίνεις.. μιλάω και για τον εαυτό μου φυσικά..

xaxa ti mikros pou einai o kosmos, apo auta pou grafeis kati mou 8imises, kapou ekei ekeino to bradi imoun kai ego, sta deksia ;) ontos poli endiaferon autos o diaforetikos kosmos pou basizetai sti mi lektiki alla toso ba8ia kai ekfrastiki epikoinonia. eimai stin idia fasi me esena apo tin proti stigmi, kai elpizo na kratisei gia panta, xexe.
kali dinami kali sinaixia + kalo kouragio
stef

Καλώς σε, και τόσο ενθουσιασμένη και χαρούμενη.
Μπράβο κορίτσι μου!

Για ότι σε κάνει καλύτερη, σοφότερη και ευτυχισμένη, να έχεις πάντα χρόνο.

Φιλιά
και καλές γιορτές!
:-)

@Νυχτερινή μου Πένα,
ε καλά, απόλυτα δεν θα την καταλαβαίνω, αλλά τουλάχιστον θα μπορέσουμε να συννενοηθούμε! :) θα έχει πολλά πράγματα να σας πεί, μετά απο αυτή την συνάντηση! ;)

@Besixdouze,
ο δάσκαλος καλά τα λέει, αλλά εμείς είμαστε ακόμα σφιγμένοι και ίσως και γι'αυτό πονάνε τα χέρια μας!! αλλά σιγά σιγά μαθαίνουμε και γινόμαστε καλύτεροι!

@Κόκκινο Φουστάνι,
σε ευχαριστώ, αλλά δεν νομίζω ότι είναι κάτι τόσο αξιοθαύμαστο! αν αγαπάς κάποιον, κάνεις τα πάντα γι'αυτόν έτσι δεν είναι! Και ειδικά αν είναι ένα μουτράκι σαν την Αθηνούλα μου!!

@Fortounata μου,
καλές γιορτές να έχουμε! αν μπορούσα να σου δείξω απο εδώ πώς είναι στην Νοηματική θα το ένιωθες πολύ καλύτερα!! :)

@Ηφαιστιωνάκο μου,
εμένα μου σηκώθηκε η πέτσα πάντως!! χαχχαχα!!! Αλλά, όπως και να'χει είναι κάτι το οποίο είναι πέρα για πέρα αληθινό!

@Ανώνυμε,
πειράζει που μπερδεύτηκα φούλ και δεν έχω ιδέα ποιός μπορεί να είσαι!! χαχαχαχα! Στείλε mail για να καταλάβω! ;)
Καλή δυνάμη και σε εσένα!!!

@Βάσσια μου,
τώρα καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι να έχω χρόνο!
Καλές γιορτές!!!

Καλησπέρα next day!
Λοιπόν δε το θεωρώ καθόλου τυχαίο το ότι, ειδικά αυτές τις ημέρες, είχα τεράστια επιθυμία να μπορούσα να μιλάω τη νοηματική. Βλέπεις εδώ και τρεις ημέρες έχει κλείσει εντελώς ο λαιμός μου με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αρθρώσω λέξη. Το τι γκριμάτσες κάνω δε λέγεται! Ειλικρινά εγώ το θεωρώ πολυ΄σπουδαίο που ασχολείσαι και ενδιαφέρεσαι για κάτι τόσο σημαντικό που, κανονικά, αφορά όλους μας!
Να πηγαίνουν όλα πάντα καλά στη ζωή σου και μην ανησυχείς, όταν δε χρειάζεσαι τον υπολογιστή είναι πολύ θετικό σημάδι!;)
Τα φιλιά μου!

βρε,βρε,πως απο εδω;;;;;;;Χαιρομαι που τα καταφερνεις τοσο καλα.

Ανατρίχιασα με το βίντεο...

τα σέβη μου & τη θετική μου ενέργεια!!

φαινεται μοναδικη εμπειρια αυτο μπραβο σου !!!
ευχομαι να περασεις τελεια και να ξεκουραστεις
καλα χριστουγεννα να εχουμε :)

@Ginny,
θα ήθελα πολύ να σε βοηθήσω, αλλά τα χρώματα και το να συστήνεσαι δεν νομίζω ότι θα βοηθήσουν στο να κάνεις κάποια κουβέντα!! χιχιχιχ!!!

@Meanan,
αφου το λέω στην αρχή! Μου λείψατε!

@Vangel,
είναι υπέροχο έτσι? Καλοδεχούμενη η θετική ενέργεια! Την χρειάζομαι!

@Σκουλίκι,
είναι όντως καταπληκτικό όλο αυτό!
Καλά Χριστούγεννα!

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ .ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ.

Χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία!
Έπεσα τυχαία στην προηγούμενη ανάρτησή σου και για μια στιγμή έπαθα την πλάκα μου και είπα: είναι δυνατόν να μοιραζόμαστε τις ίδιες εμπειρίες???
Μετά ανακάλυψα πως τα έκανες όλα από γνήσιο ενδιαφέρον και χάρηκα επίσης με τα μαθήματα νοηματικής. Κι όσο περισσότερο σε διαβάζω και σε ανακαλύπτω, τόσο πιο πιστή αναγνώστριά σου γίνομαι :))
Γεννήθηκα κι εγώ με έλλειψη ακοής όπως η βαφτιστικούλα σου αν και όχι από το ίδιο σύνδρομο. Μεγάλωσα με ακούοντες, έμαθα να μιλάω και όταν πια μπήκα στο πανεπιστήμιο έπιασα τη νοηματική. Και μάλιστα στην ίδια σχολή που κάνεις κι εσύ!! Είχα δάσκαλο τον Νίκο του βίντεο και τον Γιώργο! Για 3 υπέροχα χρόνια ώσπου σταμάτησα για οικονομικούς λόγους.
Επειδή έχω επαφή με κωφούς ανθρώπους, ευτυχώς δεν τη ξεχνάω τη νοηματική. Κι όντως σε βοηθάει πολύ η επαφή αυτή να εξοικειωθείς με τη γλώσσα. Άσε που πιστεύω ότι η νοηματική δεν είναι μόνο ένας τρόπος επικοινωνίας, αλλά και τρόπος έκφρασης και ανακάλυψης εαυτού.
Καλή πορεία στην ΕΝΓ και αφέσου ελεύθερα! Να συνεχίζεις να επικοινωνείς με κωφούς και μην ανησυχείς για λάθη ή παραλείψεις, όλα μαθαίνονται και επιπλέον όσο πιο εκφραστική, τόσο πιο άμεσα κατανοητή γίνεσαι. Και κάνε όσες γκριμάτσες θες χεχε.
Να 'σαι καλά και ξανά χάρηκα!!!

@Σκρουτζάκο,
Χρόνια Πολλά καλέ μου! Καλές γιορτές να έχουμε!!!

@Morgana,
Με συγκίνησε απίστευτα το σχόλιο σου..... Χαίρομαι τόσο πολύ που η τύχη σε έφερε σε αυτό το ιστολόγιο.
Θέλω να σου πώ πολλά! Αν θές στείλε μου ένα mail στο thenextbeautifulday@gmail.com! Θα περιμένω!

Με χαροποίησε πολύ και η απάντησή σου! Εννοείται πως θα σου στείλω μαιλ ;)

Ουαου!
Θα πρεπει να ειναι οντως πολυ ωραια γλωσσα η Νοηματικη!
Και σιγουρα δυσκολη...μπραβο σου!!
Τι καλα που εχετε τοσο καλο δασκαλο και δενεσαι με τα παιδια στην σχολη.:D
Ευχομαι να εισαι παντα ετσι.:)

Δημοσίευση σχολίου