Στάσου Δυνατή!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 1:54 μ.μ.

Ήταν 26 Μαρτίου 2007... Τί καιρό είχε δεν θυμάμαι... Πώς το έμαθα δεν θυμάμαι.. Βλέπεις τότε δεν είχα την σχέση που έχω τώρα με τους γονείς σου.. Τότε ήταν απλά η ξαδέρφη του μπαμπά μου και ο άντρας της... Και εσύ ήρθες στην ζωή και δεν ξέρω ποιες ήταν οι πρώτες σου στιγμές... Δεν ξέρω πότε χαμογέλασες πρώτη φορά... Έχασα πολλά από τα πρώτα σου... 

Κάθε φορά που σε έβλεπα μαγευόμουν... Ήσουν ένα ξεχωριστό παιδί... Όχι γιατί τους λόγους που ίσως κάποιοι σε νομίζουν ξεχωριστή... Αλλά γιατί στα μάτια σου έβλεπα τέτοια δύναμη που δεν είχα συναντήσει σε άνθρωπο και πόσο μάλλον σε ένα τόσο μικρό ανθρωπάκι όσο εσύ... Το χαμόγελο σου ήταν τόσο φωτεινό... Τα χεράκια σου.. Χόρευαν με έναν υπέροχο τρόπο... Απαλά μα ταυτόχρονα δυναμικά... Προσπαθούσαν να μας πουν όσα δεν μπορούσαν να μας πουν τα χείλη σου... Τα μάτια σου λαμπερά... Μεγάλα και φωτεινά.. Προσπαθούσαν να γίνουν τα αυτιά σου... Η θέληση σου για ζωή, να σταθείς στα πόδια σου με ξεπερνούσε... Μου έδειχνε όσα έκανα εγώ λάθος, όσα δεν μπορούσα να δώ και εσύ τα είχες ήδη καταφέρει... Κι έτσι αποφάσισα.. Να σε βαφτίσω εγώ... Ήθελα να μάθω από εσένα... Είχες και έχεις τόσα πολλά να μου δείξεις... Αλλά ήθελα και να έχω έναν λόγο για να σε φροντίζω όλη μου την ζωή.. 

Τότε σου υποσχέθηκα κρυφά, ότι θα είμαι πάντα δίπλα σου... 

Μόνο που δεν τα έχω καταφέρει όλες τις φορές... Και είναι εκείνες οι φορές που πρέπει να το αντιμετωπίσεις μόνη σου γιατί δεν γίνεται αλλιώς.. Είναι εκείνες οι φορές που μπαίνεις μοναχούλα σου σε αυτά τα τεράστια δωμάτια με τα φώτα και τα διάφορα μηχανήματα γύρω γύρω και ένα κρεββάτι στην μέση... Είναι όλες εκείνες οι φορές που σε ανάγκασαν να μάθεις από τόσο μικρή τί σημαίνει χειρουργείο, τί σημαίνει εντατική... Είναι όλες αυτές οι φορές που δεν μπόρεσα να σε ακολουθήσω... Μια τεράστια πόρτα έκλεινε και μας χώριζε... Εσύ μέσα και εγώ έξω.. Να παλεύεις εσύ για την ζωή σου, να παλεύω κι εγώ απ'έξω... 

Και να που έρχεται πάλι αυτή η πόρτα να μας χωρίσει... Και με πονάει τόσο πολύ όλο αυτό... Αντί να αγχώνεσαι και να ανησυχείς για τις πρώτες σου ημέρες στο σχολείο, έχεις να σκέφτεσαι το πώς θα το περάσεις το νέο αυτό χειρουργείο... Και αυτή την φορά δεν θα είναι όπως τα προηγούμενα.. Μήνες ολόκληρους θα πρέπει να παλεύεις μικρή μου... Και εγώ είμαι ανήμπορη να σε βοηθήσω... 

Το μόνο που έχω να σου προσφέρω είναι η αγκαλιά μου.. Αλλά είναι αρκετή να πάρει τον πόνο μακριά;;... 

Ανησυχώ... Τρέμω... Μα όταν έρθει η μέρα θα είμαι εκεί... Έξω από την πόρτα που θα μας χωρίσει για μερικές ώρες... Μόλις ξυπνήσεις θα σε περιμένω με μια τεράστια αγκαλιά και χάδια πολλά... Και τα χατίρια που ίσως δεν σου κάνουν οι γονείς σου θα στα κάνω όλα εγώ μικρή μου.. Βλέπεις, εγώ είμαι η νονά σου και έχω κάθε δικαίωμα να σε κακομάθω... 

Μα για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει να παλέψεις δυστυχώς μόνη σου ψυχή μου... Να δώσεις την μάχη σου και να βγεις έξω δυνατότερη από ποτέ! Και τότε να χαλαρώσεις... Τότε θα βρίσκεσαι στα δικά μου χέρια και κανείς δεν θα μπορέσει να σε πειράξει... Τότε θα μπορείς να γίνεις πάλι παιδάκι... Και όση δύναμη χρειάζεσαι θα στην δίνω εγώ.... 

Μόνο στάσου δυνατή κοριτσάκι μου... Όπως κάνεις μέχρι τώρα... 

Και απόδειξε το και σε εμένα για ακόμα μια φορά... Γιατί τώρα που σου γράφω, βουρκώνω, φοβάμαι... Έχω γίνει εγώ παιδάκι και ζητάω η τρελή δύναμη από εσένα....

Ετοιμάσου μικρή μου για την ημέρα που έρχεται... Σήκωσε το κεφαλάκι σου ψηλά και πάμε να τους δείξουμε ότι είσαι δυνατή... 

Καλή σου επιτυχία ψυχή μου!
Θα είμαι εκεί και θα σε περιμένω! Στο υπόσχομαι! 

Comments (26)

αχ το μικρούλι μας.. αντε καλή επιτυχία και σιδερένια.. :) :)
κράτα μας ενήμερους.. :) :)

ολα να πανε καλα,να βγει ακομη πιο δυνατη και να σου χαριζει τα πιο ομορφα χαμογελα!!! Η σκεψη μου θα είναι στη μικρούλα.. φιλακια πολλα.!

Δεν γίνεται σε κάποιες από αυτό τις στιγμές να είσαι μαζί της.. είναι λογικό, θα το καταλάβει.. εσύ κοίτα απλά να είσαι εκεί όταν μπορείς να είσαι.. :)

καλη δυναμη σε ολους..καλη επιτυχια... ολα θα πανε καλα.....

φιλακια πολλα και αγκαλιες!!

Γιατί τόσος φόβος? Γιατί τόση ανησυχία? Εντάξει, σε καταλαβαίνω κάπως, αλλά νομίζω ότι γίνεσαι λίγο υπερβολική. Γιατί στο τέλος (απ'όσα διαβάζω τουλάχιστον, την ιστορία δεν τη γνωρίζω) η μικρή θα αποδειχθεί πιό δυνατή από όλους. Κι αυτό και μόνο θα δίνει δύναμη σε εμάς τους υπόλοιπους.

@koulpa μου,
σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Φυσικά και θα σας κρατώ ενήμερους.. Εξάλλου, η ιστορία θα κρατήσει αρκετούς μήνες...

@Dreamy Cloud,
σίγουρα θα βγεί δυνατή! Μας το έχει αποδείξει τόσες φορές!!! :)

@Ηφαιστίωνα μου,
το ξέρω ότι δεν γίνεται και με στεναχωρεί όλο αυτό! Και ότι θα το καταλάβει το ξέρω.. αργότερα όμως... δυστυχώς τώρα νιώθει μόνη της! :(

@Σαγαπώ μου,
σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές! :)

@Sarper?,
υπάρχει τόσος φόβος γιατί θα κρατήσεις αρκετούς μήνες η ταλαιπωρία της, αφού θα βάλει εξωτερικές λάμες στο πρόσωπο της τις οποίες θα κρατήσεις για περίπου 8 μήνες.. :( Παρ'όλα αυτά, είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρει! :) Σε ευχαριστώ πολύ!

Πω πω... Αλλά να ξέρεις πως 8 μήνες δεν είναι τίποτα μπροστά στο υπόλοιπο της ζωής.
Από τα λίγα που ξέρω, καλύτερα που το κάνει τώρα γιατί είναι ακόμα στην ανάπτυξη. Οπότε...
=)

@σαρπεράκο,
προφανώς και δεν είναι τίποτα... απλώς να με έχει πιάσει απελπισία... το σχόλιο σου όμως ήταν τόσο ενθαρρυντικό που χαμογέλασα και ηρέμησα! :)

Φυσικα και θα πανε ολα καλα και δεν θα το πιστευεις για ποτε θα ξαναχαμογελαει! Κι ειναι τυχερη που εχει μια νονα που τοσο την αγαπαει!

Πεταλούδα μου,
μου δίνουν τόσο πολύ δύναμη αυτά τα λόγια... Ανυπομονώ για την στιγμή που θα την ξαναδώ ήρεμη και χαλαρή.. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ! Όσο για το ποιός είναι ο τυχερος δεν ξέρω. Μάλλον εγώ είμαι πιο τυχερή που την έχω στην ζωή μου!

Να είσαι δίπλα της!Και σίγουρα θα πάνε όλα καλά!Καλή δύναμη!:)

@Little Dreamer,
σε ευχαριστώ τόσο πολύ! Με τόση θετική ενέργεια, το πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά!

καθε καλο, ολα να πανε καλα!! :)

@ILiA,
σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!! :) όλα θα πάνε καλά, ναι!

Αχ γιατι θα χρειαστει τόσο μακροχρόνια νοσηλεία τώρα; Τι έπαθε;
Καλή δύναμη και με το καλό να τα τελειώσει όλα, είμαστε και εμείς μαζί της.

@Νυχτερινή μου Πένα,
δεν θα νοσηλευτεί τόσο.. απλώς θα έχει εξωτερικές λάμες στο πρόσωπο της για 8 μήνες... :( για αυτό είναι τόσο δύσκολο αυτή την φορά! Αλλά θα το ξεπεράσουμε! Όλα για καλό γίνονται!

Καλή δύναμη στο μικρο ,όλα θα πάνε καλά για άλλη μια φορά...
Κουράγιο σε όλους μα πιο πολύ σε εκείνη..

Καλη επιτυχια!
Θετικη σκεψη και ολα θα πανε καλα.
Ειναι δυνατη η μικρη, εχει κοτσια, θα τα καταφερει!
Ενημερωσε μας!
Φιλια!

Καλησπέρα next day!
Ελπίζω η βαφτισιμιά σου να γίνει καλά και να το περάσει αλώβητη όλο αυτό. Είναι τόσο άδικο να υποφέρει τόσο ένα μικρό κοριτσάκι. Σου στέλνω λοιπόν όλα τα φιλιά, τις αγκαλιές και τις ελπίδες μου για να σου δώσουν κουράγιο!:)
Έχε πίστη!

Μόνο θετική ενέργεια μπορώ να σου χαρίσω...Να περάσουν όλα γρήγορα, όπως περασαν και τις προηγούμενες φορές!

Βρε όλα καλά θα πάνε! Η μικρή έχει αποδειχτεί Ράμπο και μας ξεπερνάει μερα με τη μέρα με την δύναμη της ψυχής της!

Όλα να είναι περαστικά και να μιλάμε παλι για το σχολείο!

Φιλια πολλα

Νομίζω πως είναι πολύ τυχερή που σε έχει.
Όλα καλά θα πάνε.:)

Όλα μα όλα να πάνε καλά και να βγει υγιής και δυνατή απ'το χειρουργείο. Είμαι σίγουρη οι αγκαλιές και η αγάπη σας θα τη βοηθήσει όσο κανένα φάρμακο να αναρρώσει μια ώρα αρχυτερα!
Φιλιά πολλά!!

@Φούλη μου,
σε ευχαριστώ φιλενάδα! Τα πάνε όλα καλά αύριο γιατί μετά μας περιμένει γολγοθάς...

@Λόλα μου,
απο κότσια άλλο τίποτα! Δεν μασάει το μικρό μου! :)

@Ginny μου,
είναι όντως άδικο.. μα έχει βρεί τον τρόπο να το ξεπερνά.. όπως και τόσα άλλα παιδάκια! Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου!

@Σκατζοχοιράκι μου,
μόνο??? η θετική ενέργεια σας είναι ότι καλύτερο μπορώ να έχω αυτή την στιγμή! :) Σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ!

@Coula μου,
έτσι όπως τα λές είναι!!! Ράμπο! χιχι!! Σε ευχαριστώ κοπελάρα μου!

@Fleur μου,
το έχω ξαναπεί.. δεν ξέρω αν εγώ είμαι πιο τυχερή που την έχω!

@DaisyCrazy μου,
απο αγάπη και αγκαλιές άλλο τίποτα! :) Σε ευχαριστώ καλή μου!

καλη επιτυχια! μεσα απο την καρδια μου ευχομαι ολα μα ολα να πανε καλα! καλη δυναμη σε ολους σας! η θετικη ενεργεια ολων ειναι μαζι σας! :ο))

If you're looking to burn fat then you certainly need to jump on this brand new custom keto plan.

To produce this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and professional cooks have joined together to develop keto meal plans that are productive, convenient, economically-efficient, and enjoyable.

From their grand opening in January 2019, 100's of clients have already remodeled their figure and well-being with the benefits a proper keto plan can give.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto plan.

Δημοσίευση σχολίου