Διάβασμα και πάλι Διάβασμα!

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 2:15 μ.μ.

Πρέπει να το πάρω απόφαση...
Πρέπει να στρωθώ στο διάβασμα...
Και φέτος τα μαθήματα είναι αρκετα βαρβάτα ρε γαμώτο...

"Στατιστική-Πιθανότητες-Εκτιμητική"

"Χρηματοοικονομική Μελέτη"

"Λογιστική" :Εύκολο μάθημα... Μ@λ@κ@ς ο καθηγητής!

"Οργανωσιακή Συμπεριφορά"

Άρχισαν τα ζόρια λοιπόν...

Άσε που το άλλο εξάμηνο πρέπει να διαλέξω και ειδικότητα???
Χρηματοοικονομικά ή Μαρκετιγνκ?????

Λοιπόν, κομμένες οι γκρίνιες...

Διάβασμα και πάλια διάβασμα!




Comments (4)

Διάβασμα εεε. Ευτυχώς το έχω αφήσει απο καιρό αυτό το spor.. Τα αγγλικά δεν μετράνε; Σωστά; Έτσι κι αλλιώς μόνο η προετοιμασία είναι. Δίνω για Lower.. Γιατί όταν έπρεπε να δώσω, κοπανίτσες έκανα μόνο.. Καλό διάβασμα επόμενη μέρα.. Δανείστηκα το nick σου για το πόστ μου. Ελπίζω να μη σε πειράζει. Φιλί

Όπως είπα και στο ποστ σου είναι τιμή μου!!!!
Και τα Αγγλικα μετράνε, μην κάνεις τον ψόφιο κορίο!!!!!!!!!!!!!

Κάποια από αυτά μου αρέσουν πάρα πολύ! Ειδικά Οργανωσιακή Συμπεριφορά.
Τώρα για την κατεύθυνση, εξαρτάται με τι θέλεις να ασχοληθείς. Τα χρηματοοικονομικά είναι ζόρικος και αποδοτικός κλάδος, το μάρκετινγκ ενδιαφέρον και σχετικά πιο εύκολο.

Εχω προβληματιστει παρα πολυ..εγω πσιτευω παντως οτι πρεπει να διαλεξω κατι που πραγματικα να μου αρεσει..κι αυτο ειναι το μαρκετινγκ!!!

Δημοσίευση σχολίου