Η δική μου κα. Σοφία

Posted by next_day | Posted in , , , | Posted on 4:41 μ.μ.

Την Δευτέρα συνάντησα την κα. Σοφία... Είναι η δασκάλα της Αθηνούλας μου στο σχολείο της και είναι και η αδερφή του κου. Νίκου που έχει την Σχολή! 
 
Η κουμπάρα μου, μου έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για την κα. Σοφία. Πόσο πολύ αγαπαέι το μικρούλι, πόσο την νοιάζεται! Της θυμίζει όπως έχει πεί και η ίδια τον εαυτό της όταν ήταν μικρή και θέλει να την βοηθήσει όσο μπορεί, να την διδάξει, να την στηρίξει και να την δεί να προοδεύει! 
 
Η Αθηνούλα μου, μέγα πειραχτήρι, της κάνει πλάκες συνεχώς! Λέει στην μαμά της μπροστά στην κα. Σοφία, ότι αγαπάει τις άλλες δασκάλες πιο πολύ! Και την κοιτάει με τα υπέροχα ματάκια της να δεί αντιδράσεις! 
 
Γεμάτη ιδέες, κάθε μέρα που περνά, το ζουζούνι μου γυρνάει κάθε μέρα και πιο μεγάλη στο σπίτι! Γεμίζει το τετράδιο επικοινωνίας, γεμίζει η ζωή της στιγμές, γεμίζουν τα δικά μου μάτια απο συγκίνηση!

Αυτά άκουγα και λύσσαγα όλο και περισσότερο να την γνωρίσω! 
 
Ένας τέτοιος άνθρωπος, για μένα φαντάζει ο καλύτερος του κόσμου! 
Μια δασκάλα που φέρει επάξια τον τίτλο και είναι η πρώτη επαφή της μικρής μου με τον κόσμο των κωφών! 
 
Την είχα βρεί της κα. Σοφία στο facebook, είχαμε ανταλλάξει μερικά μηνύματα και μου είχε πεί ότι 1η Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει και η ίδια την διδασκαλία της στις Γέφυρες! Είχα σκεφτεί άπειρα πράγματα να της πώ, να την ρωτήσω, να της εκφράσω τον σεβασμό μου, να μάθω πώς φαίνεται το σκατούλι μου στα μάτια κάποιου άλλου! Το χαμόγελο της όμως όταν την αντίκρυσα ξαφνικά στους διαδρόμους της σχολής, πάγωσε κάθε σκέψη! 
 
Ένα πρόσωπο φωτεινό, χαμογελαστό και μάτια που λένε πολλά! Ένας άνθρωπος γεμάτος ενέργεια, με θέληση να προσφέρει.. Κι εγώ εκεί δίπλα... Σαν μωρό να την χαζεύω.. Να κοιτάω τις κινήσεις των χεριών της... Να καταλαβαίνω πολύ λιγότερα απο τα μισά και όμως το κεφάλι μου να γεμίζει απο φωνές χαρούμενες και γέλια. 
 
Μου είπε πολλά.... κατάλαβα ελάχιστα.... λέξεις μόνο.... αθηνά, νονα, νηπιαγωγείο.. Κάτι πρέπει να μου είπε ότι κάνω καλά που ξεκίνησα μαθήματα γιατί θα έχει ανάγκη η μικρή μου απο επικοινωνία.. Αλλά δεν είμαι και σίγουρη!
 
Δύο πράγματα είμαι απόλυτα βέβαιη ότι είπε... Ότι έχει όμορφη οικογένεια... Και χαμογέλασα... Και μου είπε ότι το αγαπάει πολύ το σκατούλι αν και πειραχτήρι! Και εκεί είναι που έλιωσε το μέσα μου! 
 
Μου έκανε τόσο θετική εντυπώση και λυπήθηκα τόσο πολύ που δεν μπόρεσα να της πώ όσα ήθελα... Να της εκφράσω το πόσο πολύ την ευχαριστώ για όσα προσφέρει στην Αθηνά μου. Να της πώ πόσο ζηλεύω που εγώ δεν είχα τέτοιους δασκάλους! Να την παρακαλέσω, να μου την προσέχει, γιατί έρχονται δύσκολα (θα σας τα πώ σε άλλη ανάρτηση). 
Και να συνεχίσει να της μαθαίνει την ζωή με τον υπέροχο τρόπο που έχει!
Τα κρατάω όμως μέσα μου και κάποια στιγμή θα τα καταφέρω και θα τα πώ! Κατάφερα να της πώ με λέξεις "της έχω αδυναμία" και αν με άκουγε θα καταλάβαινε το σπάσιμο στην φωνή.. Θα καταλάβαινε ότι πάλι πηγαίνανε να με πάρουνε τα ζουμιά! Και θα γινόμουνα πάλι κλαψιάρα!

Η κα. Σοφία....
Η δασκάλα της Αθηνούλας μου!
Η δική μου κα. Σοφία... 
Η δική μου Δασκάλα!

Comments (16)

Εύχομαι πάντα τέτοιοι άνθρωποι με μεγαλείο
ψυχής να είναι κοντά στη μικρούλα...
Καλησπέρα σου πρωτιά μου...

Μερικά άτομα όταν τα γνωρίζουμε μας βγάζουν τέτοια οικειότητα που είναι σαν να τα κάνουμε δικά μας, κοντινά μας..
Και πόσο μάλλον όταν έχει και τέτοια σχέση με την Αθηνά..

μπράβο στη κυρία σοφία.
μπράβο σε αυτούς που την επέλεξαν να διδάξει.
τυχερά τα παιδιά, τυχερό το σκατούλι σου!

Πόσο χαίρομαι που υπάρχουν τόσο καλοί και χαμογελαστοί άνθρωποι. :)

Υπάρχουν και Δάσκαλοι - Άνθρωποι που δεν χρειάζονται λόγια. Κατάλαβε η κα Σοφία μάτια μου, σε κατάλαβε όπως θα'χει καταλάβει κι άλλους πολλούς που εισπράττουν το δώρο της. Έτσι βρίσκει τη δύναμη να ... δωρίζεται.

(το σκατούλι σου είναι πολύ τυχερό από πολλές απόψεις)

Την αγάπη μου και στις τρεις σας.

ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

Πολλα μπράβο αξίζουν στη Σοφία
την δασκάλα σας...
Μπράβο που υπάρχουν ακόμη
τέτοιοι εκπαιδευτικοί
που μπορούν να ξεχωρήσουν
οτι το επάγγελμα που τάχθηκαν
να κάνουν είναι" Λειτούργημα"
Είναι τυχερή η Αθηνούλα σου
κι'ολα τα παιδάκια του σχολείου
της που η δασκάλα τους
είναι πάνω απ'όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ
με καρδιά αισθήματα και ευαισθησίες...
που οτι κανει το κάνει απο ΑΓΑΠΗ...
για αυτό ειναι δοτική χαρούμενη
και γελαστή
ΕΥΓΕ της λοιπόν κι'απο μένα
να της πείς...
και να μου γλυκοφιλήσεις
το σκατουλοπειραχτήρι σου!!!

Να σε πω κλαψιάρα;
Να σε πω υπερευαίσθητη;
Να σε πω ευάλωτη;
Να σε πω ξεχωριστή;

Το σίγουρο είναι πως είσαι αληθινή!!

Τα σέβη μου

& να μην είσαι τόσο ευαίσθητη αν και είναι ένας καλός τρόπος για να ξεσπάς!!

xaxaxa μαζευτήκαμε οι κλαψιάριδες.. :):)
καλή συνέχεια στην κ. σοφία.. και στο μικρούλι :):)
καλησπερούδιααα :):)

Πραγματική Δασκάλα, με όλη τη σημασία της λέξης και την έννοια του λειτουργού! Τυχερή η βαφτιστήρα σου και όλοι σας!
Σε ζηλεύω (με την πολύ καλή έννοια) που μαθαίνεις νοηματική! Ανοίγεις ένα σπουδαίο κόσμο μπροστά σου!
Μπράβο σου! Να 'σαι καλά!

Πραγματικά όμορφα πράγματα! Από αυτά που αξίζουν!

αχ τι καλα!
σπανιζουν τετοιοι δασκαλοι..
+ οτν τουσ συναντασ νιω9εισ πλυ ομορφαα..

ααα,τι καλη δασκαλα <3

ΑΧ!!ΠΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ!!!!ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΑΣΚΑΛΑ!ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ...
ΜΠΡΑΒΟ!ΜΠΡΑΒΟ! ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΑΣ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

@Φούλη μου,
Κι εγώ το εύχομαι… Να της μάθουν πράγματα, αλλά κυρίως να την προετοιμάσουν για την ζωή!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν ξέρω αν θα συμπαθούσα εξίσου κάποιον που έχει συναναστροφές με την μικρή μου, αν δεν την είχε σε τέτοια εκτίμηση!

@Ρία μου,
Πραγματικά όλοι αξίζουν το μπράβο μας! Είναι όντως τυχερά τα παιδιά! Και μακάρι να βρεθούν κι άλλοι τέτοιοι άνθρωποι στον δρόμο τους!

@La romantique,
 γλυκιά μου κι εμείς χαιρόμαστε! Τέτοιοι άνθρωποι με πάθος για την δουλειά τους σπανίζουν!

@Meggie μου,
Καλή μου, πραγματικά το εύχομαι να το κατάλαβε! Πραγματικά.. δωρίζεται! Δίνει το είναι της σε αυτό που κάνει! Τυχερό μες στην ατυχία του είναι, αλλά τέλοσπαντων!! 

@meanan,
Πιο τυχερή είναι η μικρή μου! Η πρώτη επαφή, θα το ξέρεις καλύτερα από τα κορίτσια σου, είναι πολύ σημαντική!

@Mar9659,
Δεν θα μπορούσες να το περιγράψεις με καλύτερα λόγια καλή μου! Εύγε, σε όλους λοιπόν, που επιτελούν Λειτούργημα!

@Vangel,
Πες με ότι θές!!!!! :p Χαίρομαι που φαίνεται ότι αυτό που νιώθω είναι αληθινό!! Αναφορικά με την ευαισθησία, σε γενικές γραμμές, το έχω ελαττώσει πολύ!! Αλλά για την μικρούλα μου γίνομαι πολύ κλαψιάρα!!!

@koulpa μου,
Να κάνουμε κλάμπ! Ας είμαστε τουλάχιστον για τέτοια θέματα κλαψιάρηδες και όχι για χαζομάρες! Καλή συνέχεια σε όλους μας!!

@Χριστιάνα μου,
Είναι όντως τυχερή που τουλάχιστον έχει έναν τέτοιο άνθρωπο στα πρώτα της βήματα!
Όσο για την νοηματική, είναι όντως υπέροχος ο κόσμος που μπαίνω! Ειδικά τώρα που αρχίζω και μαθαίνω περισσότερα πράγματα!

@Κίτσο μου,
Τόσο απλά και όμως τόσο σημαντικά! Πραγματικά αξίζουν!

@Μονοκεράκι μου,
Σπανίζει και η κα. Σοφία και είμαστε πολύ τυχεροί που είναι σε αυτή την θέση!

@Fleur,
Και όσο την γνωρίζω και μιλάμε, γίνεται ακόμα καλύτερη!

@Lourdi μου,
Σε αυτούς τους ανθρώπους μπορείς να αφήνεις ήσυχος το παιδί σου!!!!!
Σε φιλώ γλυκά!

Γλυκιά μου όσες φορές έχω δει τη ΣΟφία, μου έφερνε την ίδια ακριβώς εντύπωση που έφερε σε σένα και άλλο τόσο:)) Πολύ θα 'θελα να τη ξαναδώ. Με πήρανε παντώς τα ζουμιά με την ανάρτησή σου!!!χεχε

Δημοσίευση σχολίου