Συγκίνηση....

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 6:54 μ.μ.

Δεν μπορώ να γράψω πολλά...

Είμαι συγκινημένη....

Μίλησα με την κουμπάρα μου...

Και βούρκωσα απο χαρά και περηφάνια....

Η μικρή μου προχωράει... μεγαλώνει... γίνεται ένας σωστός άνθρωπος...

Πατάει γερά στα πόδια της... είναι δυνατή...

Και αντιμετωπίζει τα πάντα με χαμόγελο.....

Αυτό το χαμόγελο που έχει φωτίσει την ζωή μου....

Δεν βγαίνουν λόγια άλλα....

Μόνο κάτι απλό και αληθινό....

σ'αγαπώ σκατούλι μου.....


Updated μετά απο τα πρώτα σχόλια :
Συγκίνηση είναι η απίστευτη ανταπόκριση σας...
Σας ευχαριστώ πολύ όλους

Comments (23)

:):):):)
Να είσαι καλά να τη χαρείς!!!
Καλή εβδομάδα!!!

:)))))))))
Τι ομορφο ποστ!
Να το χαιρεσαι το σκατουλι σου, χαζονονα!! :))))

χαχαχα μπράβο το μικρούλι :):)
να το χαίρεστε και να είναι καλά και χαρούμενο.. πάντα μοιράζομαι την συγκίνησή σου :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

:)))
Ενα φιλί να της δωσεις με την πρωτη ευκαιρια που θα την δεις, απο την θεια Coula!

Τι γλυκό!!!!! Να τη χαίρεσαι!!!!!! Εύχομαι να είσαι πάντα δίπλα της και να τη στηρίζεις!!!!!!!

ΠΆΝΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΊΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΑΡΕΣ!

Να τη χαίρεσαι λοιπόν τη μικρούλα σου Κοριτσάκι με τις μπούκλες.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

να τη χαίρεσαιιιι :)

Οπως ειπα ειναι συγκινητικη η αγαπη σου για την μικρη αφου και στις δεκα λεξεις οι 12 ειναι για την Αθηνουλα! Και πραγματι συγκινησε!! Και εμεις αλλα φοραμε μασκαρα και δεν το δειχνουμε, μην γινουμε και κλοουν και εμφανισιακα :P

Μαρουλοφιλακια!!!

Κοριτσάκι μου,
να τη χαίρεσαι, να την καμαρώνεις πάντα, γεμάτη ευτυχισμένες στιγμές να είναι όλη της η ζωή ώστε όταν θα έχει μεγαλώσει πολύυυυυυυυυυ να σκάσει απο ευτυχία!!!
Φιλί!!!

Ξέρεις κορίτσι μου, αυτή είναι η Ευτυχία σου.

:))

:))
Η αγάπη σου.. να το χαίρεσαι το σκατούλι σου πάντα γερό και δυνατό!
Φιλιά

αχουυυ,τι γλυκια που εισαι.:)
Το σκατουλι σου θα σ'αγαπαει σιγουρα και αυτο.:D

Καλημέρα καλή βδομάδα...
φιλιά πολλά σε σένα και στη μικρή..

Το ξέρω πως βλέπεις την μικρούλα σαν ζαχαρωτό, αλλά μην την φας! :p
...Ή μήπως να το κάνεις;;; Χαχαχαχαχα!!! Αααααα δεν μπορώ, κάτι παθαίνω με τα μικρούλια!!!

Να την χαίρεσαι Next Day μου και να είστε κι οι δύο πάντα ευτυχισμένες!!! Θα σου δώσω δύο φιλιά! Ένα για 'σένα κι ένα για την μικρούλα!

Καλημέρα και καλή βδομάδα!

μισο για να καταλαβω η κουμπαρα σου ειναι το σκατουλι η κανενα παιδι της?

ειδες?πιάσαν οι ευχές μου!!!!

:):)

το μπλογκ μου γίνεται VIP. Θα ήθελα να μου δώσεις κάποιο μέηλ σου, για να σου στείλω πρόσκληση, ώστε να μπορείς να μπαίνεις. Στείλε μου μέηλ στο marcosmiling@gmail.com

πω πω.. τέτοια θα λέω και εγώ όταν με το καλό γίνω νονά...

αχ.. σε καταλαβαίνω. από τώρα τα λέω.. τέτοια και χειρότερα. να τη χαίρεσαι..

na tin xairesai!!!! auta einai ta oraia!!! :) kalispera!

ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.
ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ AVATAR:))).ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ.

Δημοσίευση σχολίου