Μετακόμιση...Φάση 1!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 5:29 μ.μ.


Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που ξεκίνησα το πακετάρισμα..Πολύ πακέτο...Εγω στην αρχή χαιρόμουνα πάρα πολύ...Τελικά όμως κουράστηκα πάρα πολύ και βρέθηκα και τάβλα στο κρεββάτι με την μέση μου!
Παρ'όλα αυτά πήγε αρκετά καλά!
Τελείωσα με την μια ντουλάπα, την μισή βιβλιοθηκή και όλα τα καλοκαιρινά ρούχα και παππούτσια!!Μα καλά...που τα είχα τόσα πράγματα??Ξαφνικά ένιωσα ότι το δωματιό μου, είναι πολύ πιο μεγάλο, απ'ότι πίστευα!!!!
Το πακετάρισμα εκτός απο πολύ κουραστικό πάντως, ξυπνάει και πολλές αναμνήσεις!!
Και τι δεν βρήκα μέσα σε κουτιά στη μία ντουλάπα!!!
Όλες μου τις στολές απο τις παραστάσεις μου στο μπαλέτο, όλα τα παππουτσάκια, βιβλία απο το δημοτικό,επιτραπέζια, παιδικά ρουχαλάκια που τα κράταγε η μαμά!! Βρήκα μέχρι και την πρώτη μου πιπίλα!!!!!!!!!!!!
Βρήκα πολλά ακόμα...Παλιούς έρωτες μέσα απο γράμματα, τα ημερολόγια μου (τα οποία ανάλογα με την φάση της ζωής μου είχαν και όνομα!!Το καλύτερο ήταν το "Χάρης", γινόταν μια γυναίκα και μια άντρας, ανάλογα με ποιό φύλο είχα τα νεύρα μου!!!)!!!
Μέχρι και τον πρώτο μου υπολογιστή βρήκα..απο εκείνους που είχαν πράσινες οθόνες!!!
Μέσα απο όλα αυτά τα αντικείμενα, ξύπνησαν πολλές μνήμες...ανέμελα παιδικά χρόνια, ζόρικες πανελλήνιες, παιδικά πάρτυ, φοιτητικά χρόνια...
Και ένιωσα ότι γέρασα!!
Πέρασαν τα χρόνια....Έφυγαν άνθρωποι...Και τί έμεινε???
Κούτες γεμάτες αναμνήσεις.....

Comments (4)

Μα άμα δεν είχες αναμνήσεις τι θα ήταν τότε το πακετάρισμα;;;

Είμαι σε παρόμοια φάση. Η υπόθεση είναι σκότωμα, όσο για τις αναμνήσεις...
Καιρός να πετάξουμε κάτι, τι λες;

ρε συ...απιστευτο.
ειχα κι εγω ημερολογιο με αυτο το ονομα ρε.ε δεν το πιστευω.
δευτερον, εγω γουσταρω πολυ μετακομισεις. ακριβως γι αυτα τα μικρα!!αμα θεσ βοηθεια,σφυρα!

~~Α~~ έχεις δίκιο....αυτό είναι τελικά το καλύτερο κομμάτι!!!!

Κίτσε Μήτσε, όσο απο σκουπίδια γέμισε ο τόπος...Αυτό σημαίνει όντως νέα άρχη!!!

Lifewhispers, για να είμαι σωστή απο κάποιο βιβλίο λογοτεχνίας είχα κλέψει την ιδέα για το όνομα του ημερολογίου!! Εντάξει, ωραία είναι η μετακόμιση, αλλά απο κάποιο σημείο και μετά η αναμονή για την καινούρια αρχή είναι ανυπόφορη!!!

Δημοσίευση σχολίου