Σκόρπια λόγια, σκόρπιοι στίχοι, σκόρπιες σκέψεις....

Posted by next_day | Posted in | Posted on 12:13 μ.μ.

Εκεί στον Νότο που τρίζει ο θάνατος και η αγάπη κάνει κρότο....


Στείλε μου μήνυμα, χρόνια το περιμένω, την μονάξια που λες εσύ κι εγω την υπομένω....


Να μ'αγαπάς με τα λάθη μου όλα στην σειρά....


Όσο αξίζει μια γρατζουνιά απ'την ανάσα σου, δεν αξίζουν θεωρίες μιας ζωής....


Μα εγώ απο τον ύπνο μου την έκανα κοπάνα....


Αξίζει, φίλε, να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει...


Μοιάζει η αλήθεια μου, τεράστιο ψέμα, σε τοίχο η φωνή μου χτυπά, ανοίγω τα μάτια, σηκώνω το βλέμμα. ξημέρωσε κι έξω φυσά....


Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον, το μέλλον που φτιάχνεται όπως θέλετε..Αφού η ιστορία σας ανήκει, σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε...

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου