Μυρίζομαι κρύωμα!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 1:09 μ.μ.

Θέλω να ελπίζω ότι απλά δεν μυρίζω καλά...
Αν όμως δεν μυρίζω καλά, σημαίνει ότι η μύτη μου είναι μπουκωμένη άρα είμαι κυρωμένη.. Άρα μυρίζω καλά!! Άρα δεν είμαι κρυωμένη!
Ουφ! Κύκλους κάνω μάλλον!
Όμως καλά να πάθω, δεν λέω.. εχθές ανάψεμε το τζακάκι μας και εμένα που με έχανες που με έβρισκες σε δύο σημεία ήμουνα.. Μια στο τζάκι, μόνο ολόκληρη που δεν έμπαινα μέσα, και μετά στο μπαλκόνι με το κοντομάνικο επειδή έσκαγα..
Φώναζε η κακομοίρα η μανουλίτσα... Θα κρυώσεις!!!
Δεν παθαίνω τίποτα, είμαι νεό παιδί εγώ, την κοροίδευα!
Φάτα τώρα νέο παιδί, που δεν παθαίνεις τίποτα!!!!
Κατα τ'άλλα το ΣΚ πέρασε τέλεια...
Το Σάββατο ήμουν Artisti Macaroni με μια πολύ καλή μου φίλη και αφου ξεκοιλιαστήκαμε στο φαγητό πήγαμε για έναν καφεδάκι να χωνέψουμε σαν παιδιά κι εμείς!
Την Κυριακή ήρθε το σκατούλι μου στο σπίτι και είχε την φαεινή ιδέα να μου βάψει τα νύχια! Τί να την κάνω λέω κι εγώ, μια την έχω, ας την αφήσω! Πήρε λοιπόν το κόκκινο και εκτός απο τα νύχια έβαψε και όλα μου τα δάχτυλα και φυσικά και το τραπεζάκι που ακουμπούσαμε. Ξερεί κάνεις πώς βγαίνει το μανό απο τζάμι.. με ασετόν το δοκίμασα αλλά τίποτα!
Σήμερα η εβδομάδα ξεκίνησε στραβά!
Εκτός της μύτης που τρέχει, έχω αρχίσει και φτερνίζομαι και έχω και κρυάδες...ακους αφεντικόοοο;;;; άδειαααααααααα.....ανναρρωτικήηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!
Τέσπα, θα περάσει κι αυτό...

Εσε'ίς αγαπημένοι μου??? Πείτε μου τα νέα σας..πώς περάσατε το σκ???
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!

Φιλί γλυκό σε όλους!!

Comments (31)

είναι που έπεσε απότομα η θερμοκρασία. μπρρρ! και εδώ μερικές κρυάδες όλο και εμφανίζονται.
για το μανό βάλε ένα σεμεδάκι πάνω. :))
καλό μήνα!

σεμεδάκι??χαχαχαχαχαχαχα!!!! πολύ έξυπνο!!!! ωραίο το κρύο όμως παρ'όλα αυτά!!!!
καλό μας μήνα λοιπόν!

γεια σου καλη μου :D
ειδες οργισμενο νιατο που δεν παθαινεις τιποτα πώς κρυωσες? :P :P
περαστικα σου !!

Πνευματάκι μου, με ξελιγώσατε στα γέλια και εσύ και ο b|a|s|n\i/a!! χαχαχαχα!!!!! οργισμενο νιατο????? χαχαχαχαχα!!!! καλά να πάθω το νιάτο!!!!
σε ευχαριστώ καλή μου!!!!

Υγρά πολλά, ζεστά και γενικά χουχούλιασμα! Πίνε και καμιά πορτοκαλάδα και πάρε και κάνα depon για πρόνοια (αυτά με τη βιταμίνη C). Kατά τ' άλλα και εδώ μια από τα ίδια. Για το μανό, μη περιμένεις να σου πω! Ιδέα δεν έχω!

ελπιζω να ειναι περαστικο
και με τετοιο κρυο καλε ειναι δυνατον να κρυωσουμ εολοι
μιλαμε για ψοφο !!

φιλακι

Να αρχίσουμε με το μανό,ξύσε το με ένα ξυραφάκι τα χοντρά, και μετά ασετόν,τώρα πως πέρασα;; πέρνα από το γατόσπιτο να δεις και να με βρίσεις και εσύ....
Καλό μήνα σου είπα ;;; εεεε σου λέω!!!!

Κρύωσε το κοριτσάκι μας;Μα καλά και εσύ με το κοντομάνικο;;
Πω..πω μόνο που το λες ξεπαγιάζω!!

Αχ πρόλαβες και την άρπαξες ; :))
Ξέρεις πως αυτή η εποχή όπως και η άνοιξη είναι οι πιο επικίνδυνες γιατί μας ξεγελά ο καιρός και ντυνόμαστε ελαφριά.

Εμείς εδώ γυρίζουμε και κάνουμε τα ίδια και τα ίδια.
Αυτή την στιγμή εγώ πάντως έφαγα κόλλημα με τον τραγούδι του Χαρούλη

http://www.youtube.com/watch?v=i1Rwcmxg3BU&feature=related

Το ακούω από το πρωί.

Φιλιά ΄πολλά πολλά και περαστικά σου

Η αλήθεια είναι ότι χτες έκανε ψοφόκρυο, τί το ήθελες και εσύ το μπαλκόνι και με κοντομάνικο? Μακάρι να μην είναι τίποτα, πιες πολλά ζεστά, πορτοκαλάδες και καλή διατροφή.
Δεν είμαι και σίγουρη αλλά μήπως βγαίνει με διαλυτικό?
Καλό μήνα και πολλά φιλιά:)

μα την εβλεπα αυτη τη ροζ την φατσουλα εδω και εκει .. και δεν μου εκοψε να κανω κλικ επανω... καλα που βρηκες την αληθωρη την δικη μου ... και χαρηκα που εισαι κρυωμενη (οχι λαθος)

χαρηκα για την κρυωμενη διαθεση (οχι παλι λαθος)

χαρηκα που η διαθεση σου ειναι αψογη παρ ολο το κρυωμα ... ( ουφ το πετιχα) :ρρρ


καλησπερεςςςςς

next day εχω μια επαγγελματικη προτασουλα...
για το καυτοοο γυναικειο μπλογκ μας?
τι λες εισαι μεσα?
θα περιμενω μαιλ σου στο
didica92@gmail.com

@Zero μου, αυτά κάνω απο το πρωί αλλά όσο πάει και χειροτερεύει..μήπως τελικά φταίει ότι είμαι δουλειά???

@Σκουλικάκι, ναι μωρέ θα περάσει..απλά σπαστικό είναι...τουλάχιστον αν είμαστε όλοι κρυωμένοι δεν θα κολλήσουμε μεταξύ μας!! χαχα!!

@Φούλη μου, θα το δοκιμάσω και θα σου πώ...έχω δεί πώς τα περνάς αλλά δεν σου μιλάω μέχρι να γυρίσεις!χιχι!!!καλή συνέχεια καλή μου!

@Αγάπη μου, (νιώθω ότι μιλάω στον δικό μου!!), μέσα το σπίτι ήταν φούρνος! και πολύ χοντρά ήμουν ντυμένη!!

@Σταλαγματιά μου, δεν μπορω να το ακούσω απο το γραφείο..μόλις πάω σπίτι όμως θα το βάλω!!! πρώτη φορά που την αρπάζω τόσο εύκολα εγώ!

@thumbelina, με χυμούς, τσαγάκια και ντεπονάκια είμαι απο το πρωί αλλά ακόμα τίποτα....για το μανό θα ακολουθήσω την Φούλη μας! Φαίνεται να ξέρει κάτι παραπάνω!

@korinoskilo μου,χαχαχαχα!!θα με πεθάνεις άρρωστη γυναίκα!!!!!! καλώς ήρθες!! τρομερή η φάτσα δεν το συζητώ!!!!! όσο για την δική μου οφείλω το ευχαριστώ στο σκουλικάκι μας!!!

Αχ!! Δεν την άκουσες την έρημη τη μάνα Διαμαντένια μου.

Περαστικά και κανένα ζεστό με μέλι.

Όσο για το σεμεδάκι ,βάλε τη μαμά να πλέξει άλλο να γλυτώσεις και τη μουρμούρα.

Φιλάκιαααααα

@Venus μου, καλά τα έλεγε η δόλια η Μάνα, αλλά έδω ήθελα να το παίξω τζόβενο!!! Ωραία ιδέα αυτή με το σεμεδάκι....θα ασχολείται με αυτό και εγω θα μπανινοβγαίνω ανενόχλητη στο μπαλκόνι!!!
Φιλάκια πολλάααααα!!!!!

Eμ δεν την άκουγες τη μαμά που φώναζε!! Περαστικούλια σου όπως και να'χει :) Εγώ είχα το αγοράκι μου με το λαιμό του και ήταν όλη την ώρα με ζεστά!! Προσοχή άλλη φορά, δεν θέλουμε να κρεβατωθείς!! Φιλάκια πολλά!!

εμ!!! Δεν ακούτε τίποτα! Τσάμπα φωνάζουμε! Νομίζετε οτι τα ξέρετε όλα εσείς οι νέοι και πως εμείς δεν ξέρουμε τίποτα. Ορίστε τώρα άρχισαν οι βουλωμένες μύτες, τα ρίγη και τα φταρνίσματα. Μα τι νομίζετε δλδ οτι εμείς δεν τα περάσαμε αυτά?? Ε???
:)
Μου βγήκε το πρόσωπο του μεγάλου τώρα δεν φταίω εγώ.
Όσο για το τραπεζάκι μήπως είναι ευκαιρία για ανανέωση?? Πάντως αν δεν θέλεις να κάνεις ανανέωση και δεν καταφέρεις να βγάλεις το μανό θα σου πρότεινα να πάρεις το μανό και να ζωγραφίσεις και το υπόλοιπο τζάμι. Έτσι θα έχεις ένα πολύ πρωτότυπο τραπέζι και μοναδικό. :)
Περαστικά σου και να φυλάγεσαι καθώς τώρα είναι η εποχή των ιώσεων.
Το δικό μου σ-κ με βρήκε με μια τέτοια ίωση. :) :(

@Συννεφούλα μου, ελπίζω να είναι καλά τώρα ο καλός σου....

@George,για μια στιγμή νόμιζα ότι ανακάλυψε η μαμά το βλογάκι και μπήκε και με έκραζε!!!χαχαχαχα!!!όσο για το τραπεζάκι έδωσες την πιο προτώτυπη ιδεα!! Επίσης, μπορώ να βάλω την μικρή να το ζωγραφίσει όλο!και θα χαρεί και θα είναι και ομοιόμορφο!!

χαχαχαχα υπεροχη η ιδεα του Γιωργου!!
χαχχααχχ... οντως θα χαρει πολυ η μικρη!
εμενα μ'αρεσε να ζωγραφιζω τους τοιχους 8)
Να γελααας διαμαντενια μου να γελας!
:D

Κρυωμένη;Απαππα μακριά...δεν έχει φιλιά,τα πέρασα πριν 2 βδομάδες :)

Καλό βράδυ και γρήγορα στο πάπλωμα!!!!

@Πνευματάκι μου, με αυτά που ακούω σήμερα έχω λιώσει στο γέλιο! Να είσαι καλά καλό μου!

@Και λοιπον;, τα ιντερνετικά φιλιά δεν κολλάνε ιώσεις...κρίμα να μείνω έτσι τώρα που είμαι αρρωστούλα..τρέχω στο πάπλωμα! ;)

θα κρυώσεις!!! (μαμά είπας)...αν δεν


...και περαστικά...αν

Καλό σου μήνα και περαστικούλια σου. Αχ αυτές τις μαμάδες που δε τις ακούει κανείς :) Όσο για το μανό αν βάλεις λίγο πράσινο και φυλλαράκια θα μοιάζουν με λουλουδάκια. :D :)

Αυτές οι μανούλες έχουν ταλέντο στο να έχουν δίκιο!
Καλή ανάρρωση εύχομαι. Για το ασετόν δοκίμασε και με βενζίνη! Φιλιά.

Αχ αχ με τον παλιοκαιρο να τον κανω ντα που κρυωσες το παιδι μας!! Περαστικα σου να θυμασαι να πινεις πολλα υγρα και να παιρνεις βιταμινες c.. Και τωρα σκεφτομαι να σου δωσω μαρουλοφιλακια ή θα με κολλησεις? Ιδου το ερωτημα.. Αντε επειδη ειμαι παιδι του ρισκου-λεμε τωρα- θα σου δωσω μπας και πιο γρηγορα καλα!

Μαρουλοφιλακια!!

@Λασπολόγε μου, τώρα που μου τα λέτε είναι αργά! ;)

@Εύα μου, χαχαχαχα!!! πολύ έξυπνο αυτό για το μανό! Έχετε δώσει τρομερές ιδέες!!!

@Λένα μου, ναι ρε γαμωτό και να το καταλαβαίνουμε μετά! Βενζίνη?? μπααα...θα βρωμίσει όλο το σπίτι!

@Μαρουλάκι μου, τί τρυφερές σκεψούλες είναι αυτές?? να τον δείρεις τον παλιόκαιρο...Δώσε.δώσε,δεν κολλάνε (ελπίζω!!)

Περαστικά next day, καλή ανάρρωση.

Χυμούς και ξεκούραση στο κρεβάτι!

Περαστικούλια!

βιξ και τσαγακια ,ελπιζω να περασει συντομα!
την καλημερα μου και καλο μηνα

@spy_force μου, βίξ???ιιιιι.....τσαγάκια μπόλικα!! Σε ευχαριστω πολύ που πέρασες καλη μου!

Νυχτερινή Πένα και founio μου σας ευχαριστώ πολύ...

Δημοσίευση σχολίου