Θέλω στοργή και προδέρμ...

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 7:05 μ.μ.

Γιατί βήχω σαν σκατόγερος...
Γιατί απο χθές δεν έχω κάνει ούτε ένα τσιγαράκι(το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό..)
Γιατί δεν έχω βγεί απο σπίτι...
Γιατί κρυώνω..
Γιατί ζεσταίνομαι..
Γιατί έχω γεμίσει τα σεντόνια μύξες..
Γιατί πονάνε τα πλευράκια μου...
Γιατί έχω ακόμα 120 αδιάβαστα στον Reader....
Γιατί το σιρόπι για τον βήχα έχει απαίσια γεύση..
Γιατί πήγα να φάω τσουρέκι κάστανο απο Τερκενλή και δεν κατάλαβα γεύση..
Γιατί το στομάχι μου έχει γίνει πλήρες φαρμακείο..
Γιατί όταν ανασαίνω σφυράω σαν τρένο που ξεκινάει το ταξίδι του...

Θέλετε κι άλλα;;;;;;


Comments (35)

χαχαχαχα! Περαστικουλια μωρε!! Ε καμια ιωσουλα θα ειναι και θα περασει αν κατσεις ησυχη σπιτι και δεν καπνιζεις (χεχεχε!). Το χειροτερο ειναι για εμενα το οτι με βουλωμενη μυτη δεν μπορω να καταλαβω γευση! Απαισιο πραγματικα! Φιλακια πολλα!

Γιατί μάλλον θα κάνει καμμιά απιστία ο Δίας και την πληρώνουμε εμείς!!!

Περαστικούλια και πολλά φιλιά.

ωχ ωχ....περαστικούλια...!

Tελικά σωστά μυρίστηκες το κρύωμα και δυστυχώς δε τη γλίτωσες. Εύχομαι καλή ανάρρωση και γρήγορα..
Πολλά φιλάκια και μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά:)

Άχου το μωρέ.. Όλος ο κόσμος άρρωστος είναι και απορώ πως δεν την έχω πατήσει ακόμα εγώ που κολλάω σαν μαγνήτης ένα πράγμα!! Περαστικούλια σου και θα περάσει σε λίγες μέρες, υπομονή!! Φιλάκια πολλά!! :)

Στοργη ναι...Ο καλος σου ειναι διπλα σου...Ελπιζω να του εχεις πει οτι θελεις στοργη...!

Τσουρεκάκι από Τενκερλή rulez! Κάθε φορά που πηγαίνω Σαλόνικα παίρνω 5-6! Περαστικά και πες στο αγόρι σου να σου φτιάξει καμία σούπα!

Περαστικά σου!
Καλώς σε βρήκα, αν και αρρωστούλα!
Καλό σου βράδυ...

Περαστικούλια next_day μουυυ!!!
Δεν είναι τίποτα όλα θα περάσουν!
Να είσαι καλό παιδί και να πίνεις όλο σου το σιροπάκι! χαχαχα
Μακια πολλά!

Έλα ρε περαστικάααααααααα!
Αν θες να ηρεμήσεις λίγο τον λαιμό σου, βράσε λίγο τσιπουράκι με μια κουταλιά ζάχαρη και πιες το.
Τύφλα να' χουν τα σιρόπια!
Και πάλι περαστικά σου!!

περαστικα next day :)
πολλα φιλια

Αρρώστησες τελικά ε;
αχ αχ δεν προσέχεις :)))
Εδώ εμείς θα σου κάνουμε συντροφιά και θα σου διαβάζουμε τα βράδια παραμύθια μέχρι να γίνεις καλά :)))

Φιλιά πολλά πολλά
αλλά από μακρυα ε :)))))))

Καλέ τρέξε να χωθείς στην πιο κοντινή αγκαλιά... Δεν αφήνουμε τέτοιες ευκαιρίες!!!
Περαστικά σου.

Περαστικα γλυκεια μου!!!

Τσαγακι, αγκαλιες και κουβερτουλα!

Aχου το κοριτσάκι τι έπαθε!!!
Χαιρομαι που το αντιμετωπίζεις με χιουμορ..
Περαστικούλια σου μικρό μου!!!

Φιλια και μια αγκαλίτσα

Περαστικα βρε κουκλιτσα!
Μα δε με λες...Πειραιωτακι εισαι;

νιώθεις χάλια
μια αγκαλίτσα δεν βοηθάει
ν' αναρώσεις καρδούλα μου.
εγώ θα κάνω κάτι άλλο
που θα σ' αρέσει, και θα μου
χαρίσεις το πιο γλυκό σου
χαμόγελο... λοιπόν άκου:
θα σου πλύνω τ' απλυτα
στο νεροχύτη σου,
μετά θα σου βάλω ένα πλυντήριο,
συγχρόνως θα σου μαγειρέψω
μια χορτόσουπα καυτή,
θα πάω πίσω στο τραπεζάκι
να σου κλείσω το λαπτοπ σου
(δεν το χρειάζεσαι ανοιχτό,
σ' αυτό το χάλι που είσαι σήμερα)
κι ώσπου να γίνει το φαί,
θα σου ζεστάνω ένα γάλα,
θα σου αλλάξω το μπλουζάκι
πούναι μούσκεμα απ' τα ντεπόν
που πήρες με τη χούφτα χθες βράδυ,
θα πεταχτώ στον Βερόπουλο απέναντι
να σου γεμίσω το ψυγείο,
θα γυρίσω να κατεβάσω το φαί,
ν' απλώσω το πλυντήριο,
να σου βάλω θερμόμετρο,
να τινάξω το χαλάκι της εισόδου
πούναι γεμάτο λάσπες,
να σου αδειάσω τα τασάκια
- καλά τα γέμισες όλα χθες; -
να κατεβάσω τα σκουπίδια,
να... να... να...
άντε, δεν γέλασες ακόμα;;;;;

αααα... ξέχασα,
να σου δώσω ένα φιλάκι,
να πεταχτώ στο ΠΡΟ ΠΟ
να πληρώσω την ΕΥΔΑΠ
και πριν να φύγω,
ν' ανοίξω το πορτοφόλι σου
να σου πάρω ένα 50αρι.
ΥΓ
το πλυντήριο θα στο σιδερώσω
αύριο... πρέπει να πεταχτώ
στην Εθνική να καταθέσω το 50άρι
που σου πήρα...

περαστικούλια σου!
Τι αγκαλίτσες??? Χμ! το κατάλαβα το πονηρό σου σχέδιο! Θέλεις αγκαλίτσες για να κολλήσεις και σε άλλον την ιωσούλα σου ε?
Ε! λοιπόν οχι!
Απο μακριά!
Μα τι πονηρό και σατανικό μυαλό διαθέτεις???

Την καλημέρα μου και τα περαστικά μου. :)

Περαστικούλια Next day. Κάτσε μέσα στα ζεστά και ξεκουράσου, βασικό για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων. Πολλά υγρά, ζεστά και ξεκούραση.
Φιλιά.

Περαστικά σου και γρήγορα κορίτσι! Τι να γίνει? Κάνε υπομονή σκεφτόμενη πως σύντομα θα το βάλεις κάτω το τσουρέκι και δε θα μείνει κάστανο ;)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Περαστικά θα ήθελα να σας πω. Όσο για το τσουρέκι, μιας και δεν νιώθετε τη γεύση, δεν το στέλνετε προς τα εδώ;

Perastika! ypoulh synaxo-periodo pername, thelei zesta rouxa k zesta pota (pou lene k ta Katsimixakia) :))

to kastanotsoureko giati to anafereis, mporeis na mu peis?! ''arrwstainoume'' k emeis xereis...

Εγώ θέλω να κάτσω ακόμα εδώ στην Καρδίτσα ζητάω πολλά;;;;γμτ ακόμα δεν άρχισαν τα χιόνια και φεύγω.....

Περαστικά σου...! Σε άσχημη στιγμή ήρθα για επίσκεψη....χαχαχαχαχα...τα λέμε!

εεεεε εγω σου ειπαα
εισαι οργισμενο νιατο και δεν ακους τη μαμα οταν φωναζει :P
χιχιχι
εεε καλη μου εισαι αρρωστουλι μωεε αλλα θα περασει
don't worry be free :P
εχω κεφακια απο οτι καταλαβεεες
και ολα τα βλεπω ομορφα:p
να ξαπλωνεις να ξεκουραζεσαι
να πινεις ζεστα
να πινεις και κρυα για αλλαγηη
:p
εμ
αυτα απο μεναα
φιλακιαα γλυκουλι μου <3

αν μπορουσα θα σου εβαζα σχολιο μια ιδια εικονα...

αλλα λεει θελω ψυχιατρο ;;))

περαστικα μικρο ......
μαλλον εχεις να κανεις πολλα αυτον τον καιρο ... και ηρθε και το κρυωμα ;)

αυτο που δεν εχεις γευση ειναι το πιο τσατιστικο


την καλησπερα μου

Αν είμαστε όλοι γκούχου γκούχου θα ήταν καλύτερα. :) Γρίπη χωρίς συμπαράσταση δε γίνεται, πρέπει να βρεις τρόπο να μας κολλήσεις :D

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις ευχέ σας!!
Ευχαριστώ πολύ και τους νέους φίλους που περάσανε!!
Απο τα επόμενα πόστ θα αρχίσω πάλι να απαντάω σε έναν έναν!!!!!
Φιλί γλυκό σε όλους και σε κάθε έναν ξεχωριστά!!!

Γιατί πήγα να φάω τσουρέκι κάστανο απο Τερκενλή και δεν κατάλαβα γεύση.........νομιζω οτι ειναι πολυ σοβαρος λογος next_day να εχεις νευρα.... αν ειναι να μην καταλαβεις γευση τι να πας ως Τερκενλη....εισαι λιγο φευγα....

πήγα όταν είχα ήδη γεύση κοπελιά!!! αμέσως με την κακία στο στόμα είσαι καλή μου φίλη!!!

οχι καλη μου φιλη.....απλα δεν θελω να σε πιανουν κωτσο......"η καλη σου φιλη"

καλή μου φίλη, πόσο με νοιάζεσαι!!!!!! :)

Δημοσίευση σχολίου