Βράδυ Σαββάτου

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 8:29 μ.μ.

κι εγώ είμαι μόνη στο σπίτι...
Δεν ξέρω εάν έμεινα μέσα απο επιλογή, ξέρω όμως ότι το απολαμβάνω όσο μπορώ....
Έχω βάλει την αγαπημένη μου μουσική, καυτή σοκολάτα στην αγαπημένη μου κούπα, έχω μαζέψει φωτογραφίες γύρω γύρω και ταξιδεύω...
Ταξιδεύω μακριά, πίσω στο παρελθόν μου...
Σήμερα δεν θέλω να δώ το μέλλον...
Θέλω μόνο να ξαναζήσω όσα έζησα..
Να νιώσω όσα ένιωσα...
Να νιώσω ακόμα και τον πόνο που έζησα πρίν απο 2,5 περίπου χρόνια..έναν πόνο που μου έσκισε τα σωθικά και τώρα με κάνει να δακρίζω....
Να νιώσω τα πόδια μου να τρέμουν για το κάθε πρώτο ραντεβού και που ακόμα τρέμουν.. ακόμα κι ας είναι το χιλιοστό μας ραντεβού...
Να νιώσω  την χαρά που ένιωθα σε τόσες πολλές στιγμές στην ζωή μου..
Να νιώσω πώς είναι να ξεκαρδίζομαι στα γέλια, όταν με τις φιλεναδίτσες, προσπαθούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση και τελικά χαζολογάμε μέχρι αηδίας...
Θέλω να σου πώ πολλά...
Αλλά τόση ώρα γράφω και ίσως ακόμα δεν κατάφερα να σου πώ όλα αυτά που θέλω...
Μήπως κατάλαβες εσύ????
Εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές....

Comments (32)

Σαββατόβραδο και δέν είσαι μόνη σου η μόνο εσύ κάπως......
Βλέπεις;............
Καθένας με τα "δικά του".....
Καλή "συνέχεια"...........

Ναι νομίζω ότι κατάλαβα. είσαι ευτυχισμένη και τώρα αναπολείς στιγμές που σε οδήγησαν εδώ που τώρα βρίσκεσαι. Η ευτυχία εξ' άλλου δεν βρίσκεται σε μεγάλα κοσμοιστορικά γεγονότα αλλά σε μικρές καθημερινές στιγμές. Απολαυσε αυτό πουζεις και μακάρι να είσαι πάντα έτσι.

κατι καταλαβα αλλα δεν μολογω :Ρρ

απολαυσε την βραδυα οπως θες :))

καλησπερες

Διαμαντένια μου είσαι πολύ αινιγματική (καλό το βρίσκω) και δεν μπορώ να καταλάβω που το πας!
Μήπως στο ότι δεν μπορούσες με τίποτα να είσαι τόσο ευυτυχισμένη;
Είμαι και λίγο καιρό αναγνώστριά σου! Χαχαχα!

Πάντως κι εγώ όντας σπιτόγατα, απολαμβάνω το βράδυ μου ακούγοντας ερωτικές μπαλάντες (τι άλλο;).

Καλό μας βράδυ λοιπόν!!! :)

Διόρθωση: *δεν μπορούσες να φανταστείς ότι θα φτάσεις να νιώθεις τόσο ευτυχισμένη.

Συγνώμη για το λάθος...

Εγώ το εκλαμβάνω ως μια παρέα με το παρελθόν, μπροστά σε μια μεγάλη αρχήπου ετοιμάζεσαι να κάνεις. Με πιάνει κάθε φορά που ξεκινάω κάτι μεγάλο, να έχω την ανάγκη να κοιτάξω λίγο προς τα πίσω και να θυμηθώ και να νιώσω ξανά αυτά που με συντροφεύουν ούτως ή άλλως για μια ζωή.

Ki egw mesa apoye! :)
Thn erwthsh su thn eklambanw ws rhtoriki, mporei k na anaferetai se kapoion sygkekrimeno anagnwsth.. :ppp

pantws ermhneies den dinw tetoies wres!!

Το Σαββατόβραδο έχει τελειώσει και σε λίγες ώρες ξημερώνει Κυριακή.
Εγώ βγήκα και απόλαυσα έναν εκπληκτικό Νίκο Παπάζογλου και γύρισα γεμάτη νότες!
Πολλές φορές αυτά τα ταξίδια στο παρελθόν με τρομάζουν!!!

Γλυκό ξημέρωμα !

Το παρελθόν είναι και αυτό δικό μας..
το αγαπήσαμε και συνεχίζουμε να το αγαπάμε..τις όμορφες αλλά και τις άσχημες στιγμές που ζήσαμε..
είναι ωραία να θυμάσαι..είναι ωραία να "ξαναζείς" αυτές τις στιγμές όπως κι αν ήταν..

Καλή Κυριακή να έχεις!!

Εγώ στην αρχή νόμιζα ότι κατάλαβα αλλά τελειώνοντας το κείμενο σου έμειανα με την απορία "είναι καλά;αναπολεί;είναι στεναχωρημένη;"

Κυριακή όμως σήμερα μια άλλη μέρα κι ελπίζω πιο ευχάριστη!

χχχχ

Πολλές φορές αν γυρίσουμε πίσω στο παρελθόν..πολλες φορές τυχαίνει να πονάει!!Οπότε αποφευγεις να ταξιδεύεις πίσω και κάνεις νέα ταξίδια αφήνοντας πίσω το παρελθόν να κοιμάται!!Γιατί οταν ξυπνήσει...θα πονάμε πάλι!!Ταξίδεψε μπροστα και σβήσε τα παλιά!!Πάντα μας αρέσεινα μην ξήνουμε τις παλιές πληγές μας!!!Φιλάκια

Κατι καταλαβαινω...
Ολα ειναι ενας κυκλος.Θα ξαναζησεις κατι παρομοιο...!

Καλο μεσημερι!

Κατάλαβα; μπορεί και όχι!!
Καλησπέρα...

ξημέρωσε!
δηλαδή μεσημέριασε.
και να νοιώθεις.
το παραμικρό.

τα οσα περασαν τα οσα θα ερθουν
ολα ειμαστε εμεις και αυτο αν το σκεφτεις ειναι ενα παζλ ....χρειαζομαστε και το καλο και το κακο για την ορθη συμπληρωση του

Οι αναμνήσεις, ευχάριστες ή επώδυνες, είναι εκεί για να μας θυμίζουν όσα ζήσαμε, όσα μας έκαναν και όσα οι ίδιοι προκαλέσαμε στον εαυτό μας... Το πως θα τις χρησιμοποιήσουμε είναι τις περισσότερες φορές επιλογές μας...
Ελπίζω να ήταν όμορφο το βράδυ σου...
Εγώ λατρεύω τις νύχτες που χάνομαι στις αναμνήσεις μου, ακόμα κι όταν αυτές με πονάνε...
Φιλιά...

Εγώ κατάλαβα Δαμαντένια μου.

"Βράδυ Σαββάτου κι εσύ είσαι κάπου ..."

Ή σκέψη μπορεί και ταξιδεύει.Μας πάει κοντά,μακριά ,πίσω και δύσκολα μπροστά. Απόλαυσε τη σοκολάτα σου και κοίτα μπροστά ,στα όμορφα.
Γιατί πάντα έρχονται.
Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου.

Τα πιο δυνατά πράγματα δεν περιγράφονται. Αλλά σίγουρα έρχονται ξανά και ξανά μέχρι να καταλήξεις στο δυνατότερο όλων και να του κάνεις 4 παιδιά να' χεις να πορεύεσαι!

Νομίζω ότι σε όλους μας συμβαίνει που και που να αναπολούμαι στιγμές του παρελθόντος, καλές ή κακές, αύριο όμως ξεκινά μιά άλλη μέρα και σίγουρα η διάθεσή σου θα είναι πολύ καλύτερη.
φιλιά

Δεν χρειάζεται να καταλάβεις κάτι... Μυαλό είναι και είναι η καλύτερη χρονο-ταξιδομηχανή! Σου γυρίζει αναμνήσεις, μυρωδιές, αγάπες, στιγμές. Άλλες φορές σε πληγώνει και άλλες σε κάνει χαρούμενη.

Απόλαυσέ το! :)

Φιλιά

Όλοι έχουμε δικαίωμα να λυγίζουμε καμια φορά και να ζητάμε να πιαστούμε απο τις αναμνήσεις μας..Αρκει να ξανασηκωνόμαστε και να τις αφηνουμε πίσω..
Είναι άτιμες αυτες οι αναμνήσεις...Ατιμες!!!

Την καλημέρα μου.

Δεν ξερω αν καταλαβα...Ξερω πως αυτες οι ελαχιστες φορες που απολαμβανουμε τη μοναξια μας ειναι ανεκτιμητες. Και πως τα ταξιδια στο παρελθον, ειναι απαραιτητα και υπεροχα, για να μην ξεχναμε τις ομορφες στιγμες, να μαθαινουμε απο τις ασχημες και να θυμομαστε τα λαθη μας, που συνηθως ειναι ομορφα και πονανε πολυ, αλλα μαλλον θα τα ξανακαναμε...
Καλημερα!Ταξιδιαρικη!

Ποσο σε καταλαβαίνω...

Ετσι κι εγω εχω αναγκη πολλές φορές να κολυμπήσω ξανα στη θαλασσα των αναμνησεων! Να μείνω λίγο πίσω και να πάρω φόρα μετά για νέα ταξίδια!

Φιλια!

χτες έβγαλα φωτογραφίες και κάρτες... τις κοιτούσα πολλή ώρα! παλιές φιλίες σε φακέλους. Τις ξανάκλεισα μέσα και τις έκρυψα. Παρελθόν... έχει παρέλθει.
Είμαστε εδώ και Τώρα! Μην το ξεχνάς...όταν είσαι ρομαντικός το παρελθόν μπορεί να σε ρουφήξει. (εγώ το χω πάθει άπειρες φορές πάντως!)

Όλοι μας έχουμε ανάγκη από ένα "σαββατόβραδο" μόνοι με τον εαυτό μας και την μουσική...
Να θυμηθούμε,να ταξιδέψουμε,να χαμογελάσουμε,να δακρύσουμε.

Πάντα να κρατάς τις όμορφες αναμνήσεις και να τις φέρνεις στο νου σου κάποια βράδια σαββάτου.

Καλώς σε βρήκα.

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ.
ΚΡΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

@niko μου, μου δίνει κουράγιο να ξέρω ότι έχω "παρέα"..σε ευχαριστώ!

@Νυχτερινή μου Πένα..αναπολώ....δεν ξέρω αν είναι ευτυχία ή μελαγχολία, οπότε δεν ξέρω αν θέλω να είμαι πάντα έτσι!Εαν πρόκειται για ευτυχία πάντως, σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!!

@korinoskilo μου, μεταξύ μας είμαστε...πές μου.... ;)

@_Mαρία_ μου, κάποιες φορές ναι είμαι αινιγματική! Δεν φταίει πάντως ότι "γνωριζόμαστε" λίγο καιρό...ούτε κι εγώ η ίδια κάποιες φορές δεν με καταλαβαίνω! Κι επίσης, έχεις δίκιο...δεν το περίμενα πότε να νιώσω τοοοοοοοοσο ευτυχισμένη! Φιλί γλυκό καλή μου!!!

@Λενάκι μου, με έβαλε σε σκέψεις αυτό που είπες και με άγγιξε..δεν έχεις άδικο..ίσως "φταίει" η νέα αρχή!!

@Δόκιμε μου, αναφέρεται σε όλους εσάς και μόνο!! :) Δύσκολη ώρα για ερμηνείες, καλά κάνεις!! ;)

@Σταλαγματιά μου, είναι απο τα βράδια που και εμένα με τρόμαξαν αυτά τα ταξίδια! Για δώσε πληροφορίες για Παπάζογλου..καταπληκτικός ε??

@Alks μου, όταν όμως πονάνε κάποιες στιγμές δεν το αντέχεις αν τις ξαναζείς και όταν είναι καλές πάλι δεν το αντέχεις που πιά δεν τις έχεις! κάποες φορές.........

@Και λοιπόν;E allora?, και αναπολούσα και στεναχωρήμενη ήμυν και ευτυχισμένη!! άστα βράστα!! :)

@annafrank μου, "μας αρέσει να ξύνουμε πληγές"...τρομερή κουβέντα! Καλως σε βρήκα!!

@έφηβε μου, όλα είναι δρόμος επίσης!! ;) Δεν ξέρω αν εύχομαι να το ξαναζήσω πάντως!!

@Φούλη μου, είσαι πάντα εδώ και αυτό έχει πραγματική σημασία!!

@b|a|s|n\i/a μου, έφτασςε τρίτη κιόλας...και ακόμα νιώθω...το παίρνω σαν ευχή...την πιο γλυκιά ευχή! Σε ευχαριστώ!Φιλί!!

@Σκουλικάκι μου, ποτέ όμως δεν ήμουν καλή στα παζλ..πάντα έχανα κομμάτια.... :(

@Unidentified μου, είναι όντως όμορφο να χάνεσαι στις αναμνήσεις..απλά είναι κάτι βράδια πολύ δύσκολα!!

@Venus μου, με έκανες να δακρύσω! Κατάλαβες αυτό που νιώθω βάθια!!!!!

@Μάγισσα, 4 παιδιά???? Τί λες καλή μου?????

@thumbelina μου, οντως ήταν καλύτερη η επόμενη μέρα!! ;)

@Raven μου, μάλλον έχεις δίκιο..δεν χρειάζεται να καταλάβω..απλά να το απολαμβάνω ακόμα και αν πονάει!!

@Ξωτικούλι μου, το έχουμε σίγουρα το δικαίωμα...καμία φορά ο πόνος δεν σου αφήνει επιλογές και φαντάζει υποχρέωση η λύπη....

@Πεταλούδα μου, γλυκιά, ναι!σίγουρα θα τα ξανα έκανα! Και ξανά και ξανά! Εξάλλου ακόμα και τα λαθη μας είναι η ζωή μας!!


@kel μου, χωρίς ρομαντισμό όμως πώς θα προχωρήσουμε εμείς οι ρομαντικοί????
@Πεταλούδα μου, γλυκιά, ναι!σίγουρα θα τα ξανα έκανα! Και ξανά και ξανά! Εξάλλου ακόμα και τα λαθη μας είναι η ζωή μας!!


@kel μου, χωρίς ρομαντισμό όμως πώς θα προχωρήσουμε εμείς οι ρομαντικοί????

@Selena μου, καλώς ήρθες! ήταν ακριβώς αυτό! ένα σαββατόβραδο με τον εαυτό μου!

@Skroutzako μου, δύσκολο να κρατάω μόνο αυτά ποπυ με κάνουν να χαμογελώ!αλλά το παλεύω!! ;)

@Merlin μου, δεν είμαι μόνη μου, λοιπόν ε???? ;)

Δημοσίευση σχολίου