7 Μυστικά!

Posted by next_day | Posted in | Posted on 4:40 μ.μ.

Τα λατρεμένο μου Μαρούλι, με κάλεσε στο παιχνιδάκι που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες στην γειτονιά! Και επειδή περίμενα πώς και πώς την πρόσκληση την ευχαριστώ γι' αυτό! Καλά και πρόσκληση να μην έπαιρνα κάποια στιγμή θα το έκανα μόνη μου!

Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν πιο εύκολο, αλλά τελικά δυσκολεύτηκα αρκετά, όχι γιατί δεν έχω μυστικά (αλίμονο!), αλλά γιατί έψαχνα τα πιο αστεία! 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν (η σειρά δεν παίζει ρόλο... όλα την ίδια αξία έχουν!!) : 

1.Το κολλημένο μυστικό : Έχω ένα κόλλημα στο κρεββάτι.. Και μην πάτε σε πονηρές σκέψεις.... Όταν ξαπλώνω δεν μπορώ να κοιμηθώ αν κάποιο χέρι, πόδι, ακόμα και τρίχες απο τα μαλλιά προεξέχουν... μου έχει καρφωθεί ότι υπάρχει ένα τεράστιο ξυράφι στο ταβάνι περιμετρικά απο το κρεββάτι και την ώρα που κοιμάμαι θα πέσει και θα κόψει ότι περισσεύει!!!! 

2. Το γελοίο μυστικό : Όταν κάνω μπάνιο δεν τραγουδάω! Σιγά το μυστικό εξάλλου! Εγώ αναπαριστώ σκηνές απο αγαπημένες μου ταινίες! Και ανάλογα τον ρόλο, γεμίζω σαπουνάδα τα ανάλογα μέρη του σώματος και χρησιμοποιώ το τηλέφωνο του μπάνιου ανάλογα με το τί κρατάει ο ήρωας!! (οκ, κάπως ακούστηκε τώρα αυτό!) Όλο αυτό μαι βραδιά είχε σαν αποτέλεσμα να μου γλυστρίσει το τηλέφωνο απο τα χέρια, να πέσει σχεδόν έξω απο την μπανιέρα, να γεμίζει το πάτωμα νερά και εγώ να τσακίζομαι τελικά για να το πιάσω και να μην πλημμυρίσω! 

3. Το σιχαμένο μυστικό : Όταν ήμουν μικρούλα (ήμουνα και τρυφερούλα! Τώρα που μεγάλωσα παει στο δι@ολο χάλασα!) και γυρνούσα απο το σχολείο, ήμουν μόνη στο σπίτι! Τα γονίδια δουλευάνε και επιστρέφανε αργά στο σπίτι! Οπότε η μαμά για να μην πάρω φωτιά, μου ζέσταινε το φαγητό απο το πρωί και μου το έβαζε σε θερμός! Όποτε δεν μου άρεσε το φαγητό, το έβαζα στο πιάτο, πασάλειβα κι ένα πιρούνι και μετά το πετούσα πίσω απο το ψυγείο και άφηνα περιχαρής το πιάτο στον νεροχύτη με λίγο φαγητό αλλιώς θα καρφωνόμουν!! Αντιλαμβάνεστε τί έγινε όταν οι γονείς μου νόμιζαν ότι το ψυγείο είχε χαλάσει γιατί μύριζε και φέρανε το καινούριο!!!!

4. Κι άλλο κολλημένο μυστικό : Μου αρέσει πάρα πολύ να χορεύω! Αλλά γενικά ντρέπομαι πάρα πολύ! Παρ'ότι έκανα χρόνια μπαλέτο, έχω κάνει και παραδοσιακούς χορούς και γενικά τις γνώσεις τις έχω, όπως και τον ρυθμό μέσα μου!!, την ντροπή δεν μπορώ να την ξεπεράσω! Οπότε έχω βρεί την λύση!! Όταν είμαι σε πάρτυ, συνεστιάσεις, γάμους κλπ και θέλω να χορέψω πίνω κρασάκι και το παίζω ζαλισμένη και χορεύω με την ησυχία μου! Το μυστικό της υπόθεσης είναι ότι ποτέ δεν πίνω τόσο κρασί, όσο φαίνεται! Απλά αλλάζω συνεχώς τα ποτήρια με του μπαμπά μου, δίπλα στον οποίον κάθομαι πάντα! Και ο καημένος κάθε φορά αναρωτιέται πώς εγώ έχω αδειάσει το ποτήρι και το δικό του είναι ακόμα γεμάτο!!!!

5. Το μη-γυναικείο μυστικό : Γενικά μου αρέσει πάρα πολύ να βάφω τα νύχια μου! Όμως ποτέ δεν έχω την υπομονή να τα κάνω προσεκτικά και επίσης τα χέρια μου τρέμουν απο τους πολλούς καφέδες (αλλά και λόγω της ηλικίας!!!). Δεν τα έβαφα λοιπόν σχεδόν ποτέ γιατί εκτός απο νύχι είχα και δάχτυλο βαμμένο! Και καλά όταν ήταν ένα απαλό διαφανές! Μια μέρα που έκανα την προσπάθεια να τα βάψω έντονο χρώμα, έβαψα και τα μισά μου δάχτυλα!!! Στην μέση τα παράτησα και πήγα να λουστώ για να τα ξεβάψω μετά! Παρατήρησα λοιπόν, ότι επειδή μουλιάζω με τις ώρες μέσα στο νερό, το χρώμα που ήταν εκτός περιοχής νυχιού απο το πολύ νερό έφευγε!!! Απο εκείνη την μέρα λοιπόν βρήκα την χαρά μου! Και νύχι βάφω και τελειώνοντας το μπάνιο μου είμαι έτοιμη και με νύχι ζηλευτό!

6. Πόση-ξεφτίλα-πιά μυστικό : Έχω βγεί για καφέ. Πίνω καφέ, πίνω νερό, ξαναπίνω καφέ, ξαναπίνω νερό! Έχω φτάσει σε ένα σημείο που έχω πιεί δύο κανάτες νερό! Ε λογικό, κάποια στιγμή δεν άντεξα και ήθελα να πάω τουαλέτα. Η πρώτη μ@λ@κί@, ρωτάω ένα παλληκάρι που είναι η τουαλέτα και ενώ οι οδηγίες του είναι απλές και κατανοητές (ευθεία στην σκάλα που θα δείς κάτω!), εγώ βρέθηκα στην κουζίνα του μαγαζιού (πήγα ευθεία και στην σκάλα δεν κατέβηκα κάτω, αλλά πήγα δεξιά!)! Με τα πολλά βρίσκω την τουαλέτα, η οποία έχει δύο πόρτες, κλειστές και οι δύο! Γενικά δεν χτυπάω γιατί φοβάμαι ότι δεν θα ακούσω! Οπότε σκέφτομαι ότι για να είναι κλειστές, πιθανόν υπάρχει κάποιος μέσα! Σκάνε και δύο κοπέλες ακόμα, με ρωτάνε αν είναι κατηλλειμένες και απαντώ με χάρη "ναι"! Το αποτέλεσμα ήταν μετά απο κανά δεκάλεπτο που περιμέναμε, κάποια να της κόψει και να χτυπήσει και να ανακαλύψουμε ότι και οι δύο ήταν άδειες! (φυσικά την σειρά μου την έχασα!)

7. Το χαζό-μυστικό : έχω ακόμα μια φοβία η οποία με βασανίζει με εφιάλτες αρκετές φροές μέσα στην εβδομάδα! Φοβάμαι μήπως με πιάσει κάποιος στο κυνήγι στον δρόμο και αρχίζω και τρέχω και χάσω τα παπούτσια μου. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορώ να τρέξω άλλο, να με πιάσει και να με σπάσει στο ξύλο αυτός ο άγνωστος!!!!!

Αυτά και απο εμένα!!!!
Υποτίθεται ότι πρέπει να καλέσω κι εγώ κάποιους, αλλό από όσο έχω δεί οι περισσότεροι το έχετε κάνει! Οπότε, ας παίξει όποιος απο εσάς το θέλει!!!

Επίσης, να σας ευχαριστήσω πολύ πολύ όλους για τα σχόλια σας στην προηγούμενη ανάρτηση! Με γεμίσατε χαμόγελα!!!!! 
Με ψεκάσατε με άνοιξη!!!!!! 
Θα σας απαντήσω σύντομα!!!!

Σας φιλώ γλυκά όλους!

Comments (16)

Βρε τι άτιμο που ήσουν μικρό.....ολόκληρο ψυγείο αλλάξανε για χάρη σου...χαχα...
Επίσης, αυτο με την τουαλέτα το έχω πάθει κι εγώ, αυτη η σιγουριά με είχε φάει κι εμένα.
Φιλάκια πολλάααααααααα και καλό απόγευμα!!!

εχω φιλη ψυχολογο,θες το τηλεφωνο της;;;;;;;;;;;;;

Να ξέρεις, με το Νο5 μυστικό σου δεν είσαι η μόνη.... :p Ξεκινώντας να το διαβάζω ήθελα να σου γράψω τη λύση στα σχόλια, αλλά μετά είδα πως ήδη το γνωρίζεις...
Φιλιά πολλά!

Το τι γέλιο έριξα δεν λέγεται!!! χαχαχαχχα! Πωπω ένα και ένα ήταν τα μυστικά σου! :):)
Ειδικά αυτό με το ψυγείο, θα σου έριχνα μπόλικο ξύλο! χαχαχαχαχα!!!

Με πέθανες!!!Είμαι κι εγώ, αλλά είσαι κι εσύ!!!χαχαχαχα!!!Το κηνύγι το λάτρεψα...Ε, ρε και να σε πετύχω στο δρόμο...Θα ρίξουμε τρελό τρέξιμο...χαχαχαχα!!!

Φιλιά και καλό 3ήμερο!!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ το 1 το έκανα κι εγώ!!! Ειδικά κάτι καλοκαίρια που είχα μόνο το σεντόνι. Φοβόμουν ότι θα έρθει κανάς μανιακός και θα μου κόψει ό,τι περίσσευε :Ρ

Χαχαχαχαχαχαχα

Ακόμα δεν διάβασα το ποστ. Αλλά τώρα είδα τον τίτλο σου...Τυχαία επέλεξα και εγ΄ψ για το συγκεκριμένο θέμα τον ίδιο τίτλο...χεχεχεχεχεχεχε

...να'σαι καλά γέλασε το χειλάκι μου, δεν είναι κι εύκολο να δημοσιοποιείς τα μυστικά σου εδώ που τα λέμε !!! :-)

δεν το πιστευω!!!!!!!!!στο ενα ταιριάζουμε!!!!δεν πιστευα οτι κι αλλος ανθρωπος νοιωθει οπως εγω!!κι εγω δεν μπορω να προεξεχει απ την κουβερτα εξω τιποτα...αυτο με το τσεκουρι το εχω κι εγω!!!!!απιστευτο

Ευχαριστω που επαιξες αγαπουλα μου!!! Το πρωτο μυστικο το ηξερα αρα δεν πιανεται!!:P Νομιζω και αυτο με τα νυχια χαχαχα! Καλα το εκτο νομιζω οτι ειναι κοινο μυστικο ολων μας! Και ποιος δεν την εχει πατησει!!
Ειδες τελικα οτι ειναι δυσκολο παιχνιδι? Επειδη ψαχνεις κατι αστειο?

Σ'ευχαριστω.. ξερεις εσυ..

Μαρουλοφιλακια!

*δεν προλαβα να σε καλεσω αμεσως επαιξες, εισαι γρηγορη!!! ;)

Ομορφα τα μυστικα σου! Το 1ο to 5o ki to 6o τα έχω και γω!
Εκει με το μπανιο και με το ψυγειο γελασα!


Για το 4 θα διαφωνίσω! Αλλα είδα άκουσα εγω :P :P

μου άρεσε πολύ η κάθε μία ονομασία που είχες δώσει σε κάθε μυστικό ξεχωριστά! Το βρήκα ευφυέστατο!

@Lilium,
γιατί άτιμο?? δεν αξίζω εγώ ένα ψυγείο!! :ppp Παρ’ότι την έχω πατήσει εξακολουθώ να μην χτυπάω... δεν ξέρω όμως πότε θα είναι η στιγμή που δεν θα αντέχω άλλο να περιμένω και θα μπουκάρω όποιος κι αν είναι μέσα!!!
Φιλιά πολλά και απο εμένα!!!

@meanan,
χαχαχαχα! νομίζω θα μου χρειαστεί κάποια στιγμή!!!!!

@Χριστιάνα,
χαχα! χαίρομαι και ταυτόχρονα λυπάμαι! Νόμιζα ότι είχα κάνει τρομερή ανακάλυψη!! χαχαχα!

@Ηφαιστίωνα,
χαχαχ! το ξύλο το γλίτωσα! όχι όμως και το κατσάδιασμα!!!!!!

@Σκατζοχοιράκι,
το νού σου!!!!! Και δεν έχω και πολλές αντοχές και θα με πιάσεις!! Ελπίζω τουλάχιστον να μην με σκοτώσεις!!!!

@timotei μου,
τραβάω μεγάλα ζόρια το καλοκαίρι! Όσο ζέστη και να έχει είμαι κουκουλωμένη μέχρι πάνω!!!!!!!

@Γαυράκο,
τον άλλαξες όμως τελικά απο ότι είδα!! :ppp

@effie μου,
όντως!! αλλά τελικά ξαλάφρωσα!!!!!! :))

@Κόκκινο Φουστάνι,
αν διάβασες και παραπάνω υπάρχει κι άλλος!! Μπορούμε να κάνουμε όλοι μαζί παρέα!!! χαχαχα!!

@Μαρούλι μου,
μήπως παίρνεις ναρκωτικά?? αφου με έχεις καλέσει!! ααααα! ξεχνάς μαρούλι, ξεχνάς!!!

@SorroWords,
κρύβε λόγια!! ότι έγινε εκείνο το βράδυ πρέπει να μείνει κρυφό!!!!!!!!

@Εκφράσου,
ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :)))

ωραίο blogoπαιχνίδι!!! :))

με το μυστικό 3 ξεκαρδίστηκα. :Ρ
και έχω κάνει και εγώ κάτι παρόμοιο με το μυστικό 6!!!

καλά να περνάς!! :)

@αγανακτισμένη έφηβη,
και οι δικοί μου τώρα πια γελάνε!! απορώ πώς δεν με σκοτώσανε όμως τότε!!!!!!!!
Φιλί γλυκό!

από τα ωραιότερα παραμύθια...είναι όμως παραμύθι ? :)

Δημοσίευση σχολίου