Εξομολογήσεις και Γενέθλια!!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 12:02 π.μ.

Photo from here
Δεν είναι λίγες οι φορές που σκέφτομαι ότι δεν έχω ακούσει ποτέ καθαρά την φωνούλα της μικρής μου και δεν θα την ακούσω μάλλον ποτέ... Μου λείπει τόσο πολύ να την ακούσω να λέει "νονά"... Δεν το άκουσα ποτέ, κι όμως μου λείπει... Να την ακούσω να μου ψιθυρίζει ένα μυστικό και να νιώθω την ανάσα της....

Είναι πολλές εκείνες οι φορές που κάθομαι μόνη μου και  στεναχωριέμαι λυπάμαι τόσο πολύ για αυτό το πλασματάκι που τόσο πολύ ταλαιπωρείται και δυστυχώς θα ταλαιπωρηθεί κι άλλο στην ζωή του... Με τόσα χειρουργεία, τόσους γιατρούς, τόσες υποχρεώσεις απο τόσο μικρή ηλικία... Μας λέει ότι είναι κουρασμένη κάτι μέρες.. και πώς να μην είναι δηλαδή?....

Κάθομαι και κοιτάω φωτογραφίες της.. απο τόσο δα μικράκι μέχρι σήμερα... έχω τόσες φωτογραφίες και όλες είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ τους... Και η κάθε μια είναι και απο μία ανάμνηση.. μια εικόνα της, ένα χαμόγελο της... Και την βλέπω πόσο δυνατή είναι... όμως κι αυτό μου φαίνεται άδικο... είναι κρίμα απο τόσο μικρή να πρέπει να μένει τόσο δυνατή... 

Τώρα που γράφω την ανάρτηση σκέφτομαι το δέρμα της... τα μαλλιά της και την μυρωδιά τους... αλήθεια, έχετε προσέξει πόσο τέλεια μυρίζει το κεφαλάκι των μικρών παιδιών όταν ιδρώνουν?...  τα χεράκια της... τα δάχτυλα της... Και πώς κουνιούνται... πώς προσπαθούν να επικοινωνήσουν.. πόσα μου λένε.. κι εγώ τώρα μαθαίνω να την ακούω... μεγαλώνω κι εγώ μαζί της... μαθητριούλα κι εγώ, μαθαίνω τα ίδια παραμύθια που κάνει στο σχολείο της... Και αυτό μου δίνει κουράγιο και δύναμη... προχωράμε μαζί με την Αθηνούλα μου.... Απέκτησα μαζί της κι εγώ το καινούριο μου όνομα... το Νοηματικό μου... και μοιάζει τόσο πολύ με το δικό της...

Και έτσι προχωράμε μαζί.... Με όλα τα άσχημα, αλλά κυρίως με όλα τα όμορφα...

Σήμερα που έχεις τα γενέθλια σου, θέλω να έρθω να σε πάρω αγκαλιά.. να σε σφίξω, να σε γεμίσω φιλιά... και εσύ να μου χαμογελάς, να με πειράζεις, να μου μιλάς με τα μάτια σου, με το χαμόγελο σου....

Σήμερα που γιορτάζεις, δεν θέλω να σκέφτομαι τα άσχημα.. θέλω μόνο μαζί σου να θυμηθώ όλα αυτά τα όμορφα που έχουμε περάσει μαζί, όλες τις αναμνήσεις που μου έχεις χαρίσει... Και έχω τόσα πράγματα να θυμάμαι...

Σήμερα που μεγαλώνεις έναν χρόνο, θέλω να σου υποσχεθώ... μέσα απο την καρδιά μου... θα είμαι πάντα δίπλα σου... κι ας μην με βλέπεις πάντα.... το νιώθεις όμως.... γιατί η σκέψη μου κάθε μέρα είναι μαζί σου... θα τα περάσουμε όλα μαζί αγαπημένο μου σκατούλι... θα σου κρατώ το χέρι και θα το σφίγγω... να το νιώθεις... να το βλέπεις....

Χρόνια σου Πολλά μικρή μου... αλλά κυρίως Χρόνια Καλά... και όσο περνάει απο το χέρι μου θα είναι καλά... κι ας είναι δύσκολα...

Αφήνω τις υποσχέσεις όμως στην άκρη... στην πράξη θα φανούν όλα!!

Χρόνια σου Πολλά μικρή μου... να χαμογελάς πάντα και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους!!!!

Σε λατρεύω!

Comments (35)

Να την χαίρεσαι τη μικρούλα σου που τόσο την αγαπάς κοριτσάκι! Πολύχρονη να είναι και πάντα ευτυχισμένη.

eisai spanio koritsi.xronia polla kai kala sthn athinoula.efxomai apo kardias,oti kalytero.elenh.

Χρόνια καλά και γελαστά! Όμορφα κι ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι το σκατούλι σου και να σε χαίρεται κι εκείνη! Φιλιά και στις δυο!

Να την χαίρεσαι! Και να είσαι πάντα διπλά της! Να είσαι καλά και εσύ!!!

Γεια σου next_day, έχω διαβάσει πολλές αναρτήσεις σχετικά με το παιδί. Ευχάριστες ή δυσάρεστες, αντιλαμβάνομαι την αγάπη σου και την υποστήριξη σου στο παιδί και στην οικογένεια. Εύχομαι να μην χάσετε ποτέ την δύναμη σας!

Χρόνια πολλά! :)

Να τη χαίρεσαι τη μικρούλα! Πάντα δυνατή κι ευτυχισμένη! Φιλάκια!

Να τη χαιρεστε και με τη δυναμη σας να τη βοηθατε! :)
πιστευω πως η αγαπη που βγαζεις στα κειμενα αυτα, ειναι οτι χρειαζεται!!!
φιλακια next day!

Ελιωσα!
Να τη χαιρεσαι τη μικρουλα σου, γλυκεια μου!
Ποσο σπανιο ειναι να οι νονοι/ες να ενδιαφερονται τοσο πολυ και τοσο αληθινα για τα βαφτηστηρια τους!
Τυχερη η μικρη!
Φιλια πολλααααααααααα! :)

Να τη χαίρεσαι και να σαι χαίρεται! :)
Τυχερο βαφτιστήρι!! <3
Η δύναμη που έχει από τώρα, θα τη βοηθήσει πολύ.

Κάποτε με τον εγγονό μου περάσαμε άσχημες στιγμές..σήμερα τις χώσαμε στο χρονοντούλαπο και κλείσαμε το καπάκι να μη τις σκεπτόμαστε.Να θυμάσαι οτι η νουνά είναι η πνευματική μητέρα..χθες την πέρασα τη βαπτιστήρα μου κι εγώ. Χρόνια Πολλά και εύκολα και τα άσχημα να γίνουν παρελθόν καλή μου φίλη..

Να την χαίρεσαι την κριαρίνα σου,πολύχρονη και ευτυχισμένη...
φιλιά πολλά κουκλίτσα, ει σαι η καλύτερη νονά που θα μπορούσε να έχει η μικρή!!
καλημέρα σου..

Καλημέρα, χρόνια πολλά εύχομαι στην βαπτιστήρα σου, να την χαίρεσαι!
Την αγαπάς πολύ και αυτό πρέπει να της το δείχνεις στην πράξη.
Να είσαι πάντα καλά και να είναι πάντα καλά και η μικρούλα σου!!!

Να την χαίρεσαι την μικρή σου Αθηνούλα και η δύναμη σας να είναι το χαμόγελό της! Κράτα τα όμορφα μαζί της, καλημέρα σου!

Διάβασα για το κοριτσάκι στις προηγούμενες αναρτήσεις. Μπράβο σου που είσαι τέτοια τρομερή και γαμάτη νονά. Σας εύχομαι άπειρο κουράγιο..

Και πόσο θα ήθελα να γνωρίσω την μικρούλα!

Χρόνια της πολλά. Μακάρι να γίνει ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ευτυχισμένη στη ζωή της :)

Έχει γεννηθεί και κοντά στα δικά μου γενέθλια. (29 εγώ)
Κριαρίνα!
Λένε ότι εμείς τα κριάρια έχουμε το μεγαλύτερο θάρρος ανάμεσα στα άλλα ζώδια.
Δεν ξέρω αν έχω εγώ καθόλου μα ένα μικρό κοριτσάκι μας το δείχνει στη πράξη!

Xρόνια Πολλά στο αγγελούδι σου,
να το χαίρεσαι, γερό κ δυνατό πάντα....
:)))

Εύχομαι να γίνει πολύ ευτυχισμένη στην ζωή της!Να την χαίρεσαι και χρόνια της πολλά!Είσαι πραγματικά μια νονά γεμάτη αισιοδοξία..και...ΣΥΝΕΧΙΣΕ έτσι!Σας εύχομαι τα καλύτερα!

Μια ευχή από καρδιάς...

Να συνεχίσει να έχει δύναμη & με τη βοήθεια της τεχνολογίας να σας κάνει πραγματικά χαρούμενους & ευτυχισμένους!!

Εξαιρετική ανάρτηση...

Τα σέβη μου!!

οτι αξιζει πονα και ειναι δυσκολο-χιλιοειπωμενο αλλα σωστο.
χρονια της πολλα,χρονια καλα,χρονια ευτυχισμενα.Γεματα αστεια,χαρες,γκριματσες κι αγκαλιες.Ενα φιλι κι απο μενα στην κυρια.

Χρόνια της πολλά με τα χεράκια της να σου χαιδεύουν το πρόσωπο..
Η αγκαλιά της να είναι γεμάτη από την αγάπη σας!
Και τη δική σου λατρεία!
Ναι τα ιδρωμένα κεφαλάκια μοσχοβολούν...
Δώσε ένα φιλί!

:)
Τι όμορφο post!! Να την χαίρεσαι και να είσαι πάντα δίπλα της!!

Χρόνια πολλά στη μικρή σου αγάπη!!!!!!!!Να τη χαίρεσαι...όπως χαίρεσαι κ κάθε στιγμή που είστε μαζί!Τα φιλιά μου!!!

χρόνια της καλά και πολλά, και ευτυχισμένα και εύχομαι πάντα να μπορείς να της στέλνεις την αγάπη σου έστω και από μακριά :)

χρόνια της πολλά!
ευχές για όλα τα καλά και στις δυο σας!

να ειναι γερή κι ευτυχισμένη!!!

Χρονια της πολλά!!!!
Πολλά παιδάκια θα θέλαν είχαν μια νονά σαν εσένα!!!

Γλυκό μου κοριτσάκι, στα ξαναπα, να στα πω κι εδω όμως!

Να χαιρεσαι το αγαπακι σου!
Και είμαι σιγουρη πως η μικρή είναι πολύ αγωνίστρια. Και τυχερή γιατί εχει πολύ πολύ αγαπη γυρω της!

Μια ευχή μόνο. Να ακουσεις την λεξούλα απο την φωνή της.
Aν και ειμαι σίγουρη πως με την φωνη της αγάπης σου λέει κάθε φορά πολλά περισσοτερα!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Τι αληθινη και ομορφη η αναρτηση σου.
Χρονια πολλα και Καλα στη μικρουλα σου!!:)

Xronia kala sto skatouli sou! :)

Να το χαιρεστε το μωρακι σας!!!!

Να το χαιρομαστε κι εμεις!!!! Αφου δικο μας το νιωθουμε μεσα απο σενα!

φιλια

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!

ολα μα ολα ειναι απο τον θεο ηρεμα και δυνατη να εισαι και μην ξεχνας η υπομονη ειναι αρετη

Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει η μικρή σου αλλά να είσαι πάντα αισιόδοξη!Να τη χαίρεσαι και να της δίνεις όλη αυτή την αγάπη που έχεις και θα την κάνει ένα μεγάλο και δυνατό κορίτσι!

Να την χαίρεσαι την μικρούλα!! Πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη!!

να τη χαιρεσαι.. να ειστε ολοι γεροι και δυνατοι.. με υγειαααααααα.. και πολλες χαρες..

καλα να περνατε.. φιλακιαααααααααααααααα..

Δημοσίευση σχολίου