Ήταν ένα όμορφο ΣΚ!!!!

Posted by next_day | Posted in | Posted on 9:55 π.μ.

Το ΣΚ με βρήκε πάλι σε λίγο πολύ γνωστά λημέρια!
Λίγο γιατί Σάββατο ήμουν Πύργο, πολύ γιατί Κυριακή ήμουν Πάτρα!

Παντρευόταν έναν ξάδερφος την αγαπημένη του, η οποία είναι από ένα χωριό του Πύργου, το Κολλίρι! Εγώ το έλεγα κολλύριο γιατί μου άρεσε περισσότερο!!!!
Αναχωρήσαμε λοιπόν, Σάββατο μεσημεράκι για να τα παντρέψουμε τα παιδά, να δούμε και όλο το σόι!
Θα πώ μόνο μια κακία.. Ο γαμπρός πιο άσπρος και απο την νύφη!!
Προσωπικά δεν μου αρέσει το άσπρο κουστουμι!
Όμως αν μπορούσε να το σπάσει με ένα μπεζάκι, ένα ζαχαρί, κάτι τελοσπάντων, κάπως θα παλευότανε!
Όμως ρε ξάδερφε, το χιονάτι κοστουμάκι τί το ήθελες???
Τελοσπάντων, επειδή είναι ξάδερφος δεν μπορώ να παραλείψω ότι ήταν ένας κούκλος!
Κούκλα και η νύφη!
Το σόι έτσι κι έτσι, αλλά δεν θα πώ τίποτα παραπάνω, γιατί έχω υποσχεθεί να πώ μόνο μια κακία!!!
Στο τραπέζι όλα καλά, χορέψαμε, ήπιαμε, τραγουδήσαμε, συγκινηθήκαμε, γελάσαμε!
Και προς πείσμα μερικών μερικών, τα πήγα μια χαρά με τα καινούρια μου παπουτσάκια!!Ακούς?? ;)


Τους παντρέψαμε και τελειώσαμε και με αυτούς!!
Ποιός έχει σειρά, μάλλον άγνωστο!
Έγω πάντως όχι και ας λυσσάξε όλο το σόι!!!

Η Κυριακή μας βρήκε στην Πάτρα, εγώ βρήκα το καλό μου το μωρό, κάτσαμε για καφεδάκι, περάσαμε όμορφα πολύ!!

Και στα δικά μας λοιπόν!!!!!

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!

Φιλιά πολλά!!!

Comments (1)

Άντε και στα δικά σου βρε! Να παίρνετε σιγά-σιγά σειρά...

Δημοσίευση σχολίου