Η δεύτερη μου ζωή

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 3:54 μ.μ.

Για μένα αυτό εδώ το βλογάκι είναι σαν μην δεύτερη ζωή..
Γνωρίζω νέους φίλους, μπαίνω στα βλογοσπιτάκια τους, μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί τους, συμμετέχω στα προβλήματα τους..
Χαρά και λύπη είναι όλα εδώ..
Όταν συμβαίνει κάτι, σκέφτομαι αν πρέπει να το αναρτήσω ή όχι, πώς θα το γράψω, πώς θα εκφραστώ...
Και είναι ελάχιστα τα άτομα απο την πραγματική μου ζωή που γνωρίζουν για αυτό εδώ το μέρος...
Ίσως κάποια στιγμή να το πώ..
Ίσως και ποτέ...
Είναι μια δεύτερη ζωή..
Και όσο δύσκολα μοιράζομαι την real life μου, τόσο δύσκολο μου φαίνεται να μοιραστώ και τούτο εδώ το βλόγι...
Ίσως δεν μπορώ, ίσως και να μην θέλω...
Είναι ένα σπιτάκι κι αυτό εδώ..
Και μου αρέσει πολύ που εδώ μπορώ να βάλω πιο εύκολα όποιον θέλω μέσα...
Εδώ επιλέγω τί θα δείξω, τί θα πώ...
Αύριο κλείνει χρόνο το σπιτάκι...
Έχω ήδη φτιάξει τούρτα για να το γιορτάσω...
Αύριο είσαστε όλοι καλεσμένοι να παρετε το κομματάκι σας...

Σας φιλώ γλυκά όλους όσους επισκέψτε το σπιτάκι μου... Το δευτέρο μου σπίτι, που είναι πάντα ανοιχτό, όλες τις ώρες, για όλους!

Comments (9)

Εύχομαι και οι δυο σου ζωές να είναι όμορφες σαν διαμάντια γλυκιά μου...! Νιώθω πραγματικά τυχερή που περνάω απο εδώ και βλέπω τις σκέψεις σου και ένα κομμάι του εαυτού σου... Ευχαριστώ για την φλοξενία και εννοείται και αύριο θα μαι εδώ! Πολλά πολλά ονειροφιλάκια!

Εύχομαι πολλά ευτυχισμένα χρόνια σε αυτήν τη δεύτερη μυστική σου ζωή. Και κάθε ευτυχία σε αμφότερες τις ζωές σου.

για όλους μας κάπως έτσι είναι τα πράγματα...είναι πραγματικά ένας τόπος έκφρασης...και ξέρεις καμιά φορά οι άγνωστοι φίλοι είναι οι καλύτεροι..κάλο απόγευμα

Aύριο! χρόνο;και εγώ κλείνω 3 post χα χα χα
ααα έχεις ετοιμασίες, γιαυτό δε φάνηκες!!!
τι λες που θα σου πω (χρονια καλα), αύριο για να εχω δικαιολογία για τούρτα....φιλιααααα

@Estella μου με συγκινούν τα λόγια σου..Φυσικά και να είσαι εδώ!! Έχει τούρτα λέμεεεεεεεεεε!!!

@Νυχτερινή Πένα, σε ευχαριστώ για τις εύχες σου!!

@inmusiclost, θα συμφωνήσω μαζί σου...Στους άγνωστους φίλους μπορούμε να είμαστε πιο ελεύθεροι, αν και είναι αδικία για τους άλλους, τους κανονικούς!

@Φούλη μου, να τις εκατοστήσεις τις αναρτήσεις! Απο ετοιμασίες άλλο τίποτα..Σκούπισμα,σφουγγάρισμα,μαγείρεμα και φυσικά γλυκάκι!! Και φυσικά να μην πείς σήμερα ευχές! Πώς θα φας γλυκάκι?? ;)

Χρόνια πολλά και σε σένα!!! Μαζί τα έχουμε σχεδόν τα γενέθλια, θα χορτάσουν όλοι τούρτα αυτές τις μέρες!!Είναι καλό να μην γνωρίζουν πολλοί γνωστοί σου την υπάρξη αυτού του σπιτιού, νιώθεις πιο ελεύθερα έτσι και εκφράζεσαι καλύτερα. Φιλάκια πολλά, καλό βραδάκι!!!

Κανονικα δεν θα σχολιαζα σημερα αλλα αυριο επειδη θα υπαρχει τουρτα αλλα ειπα να μην γινομαι πολυ δεν μου ερχεται το καταλληλο επιθετο χαχχαχα!

Δεν γνωριζομαστε πολυ αλλα εχουμε γελασει και χαιρομαι γι'αυτο γτ δυσκολα γελας αληθινα πλεον!

Το εχω εξερευνησει σχεδον ολο το σπιτακι σου και μου αρεσει.. οτι δεν σχολιαζει δεν σημαινει κατι αλλο παρα μονο οτι τρεχω και δεν φτανω για δυσαρεστα δυστυχως θεματα..

Μαρουλοφιλακια και θα ξαναρθω αυριο για την τουρτα :))

Ναμε πρωί πρωί..
Να τα εκατοστήσεις μαζί με το blogακι σου...
ΜΜΜΜ όμορφη τούρτα floka είναι;
Καλημέρα.. καλό μήνα...

@Συννεφούλα μου, σε ευχαριστώ... Περνά να πάρεις τουρτίτσα σοκολάτα!!!

@Μαρουλάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτά που μου λές..μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω..Σε περιμένω να περάσεις να πάρεις το κομμάτι σου!

@Φούλη μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου...δεν είσαι όμως στο σωστό πόστ... εδώ δεν έχει τούρτα... ;)

Δημοσίευση σχολίου