Η μαγεία της ζωής

Posted by next_day | Posted in | Posted on 10:55 π.μ.

Έχεις νιώσει ποτέ να πονάει το στομάχι σου απο τα γέλια;;
Έχεις νιώσει ποτέ να πονάνε τα χείλη σου απο το χαμόγελο;;
Έχεις νιώσει ποτέ την καρδιά σου να σκίζεται απο τον πόνο;;
Έχεις νιώσει ποτέ να σου κόβεται η ανάσα απο τα δάκρυα;;
Έχεις νιώσει ποτέ τα πόδια σου να τρέμουν απο την αγωνία;;
Έχεις νιώσει ποτέ τα χέρια σου να ιδρώνουν απο τον φόβο;;

Έχεις περπατήσει ποτέ στην βροχή και να γίνεσαι μούσκεμα μέχρι το κόκκαλο;;;
Έχεις κρατήσει ποτέ δυνατά τον άλλον απο το χέρι;;
Έχεις ποτέ σφίξει στην αγκαλιά σου κάποιον αγαπημένο σου;;
Έχεις ποτέ κλάψει στην αγκαλιά κάποιου;;
Έχεις εκφράσει ποτέ δυνατά αυτά που νιώθεις;;

Αν όχι....

ΕΣΥ ΧΑΝΕΙΣ!

Comments (13)

Δεν είναι μόνο αυτά αλλά αυτά που λες αποτελούν βασικά πράγματα για να ξέρεις ότι ζεις και αισθάνεσαι. Και όποιος δεν τα νιώθει χάνει, έχεις δίκιο.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Έχεις γελάσει μέχρι δακρύων;;
Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει νιώσει,αν όχι ολα, τα περισσότερα!!
Συγνώμη για τη διαγραφή! λάθος...
Καλό απόγευμα..

Ολα αυτά θα ταίριαζαν πάρα πολύ με μία ακόμα ερώτηση: "Έχεις νιώσει ποτέ ζωντανός;" Να σαι καλά διαμαντάκι. Φιλάκια.

Τα έχω νιώσει! :)

Είναι τόσα έντονα όλα όσα περιγράφεις.. Είναι φάσεις απο τη ζωή μας και πόσο μ'αρέσει όταν σκέφτομαι πως τις έχω ζήσει. Μαγικό!! Να έχεις πολλές τέτοιες ζωντανές στιγμές. Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!!!

Κάτι καφριλίκια τύπου έχεις νιώσει μου'ρχονται τώρα στο μυαλό, αλλά είμαι καλός παιδίς και δε θα πω τίποτε παραπάνω :-)
Φιλιά

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΝΙΩΣΕΙ ΕΤΣΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.

@Νυχτερινή Πένα, φυσικά και δεν είναι μόνο αυτά...Απλά είναι αυτά που μου ήρθαν στο μυαλό όταν αναρωτήθηκα ποιό είναι το νόημα της ζωής!

@Φούλη μου, δεν νομίζω ότι τα έχουν νιώσει οι περισσότεροι.. Συνηθίζουμε εμείς οι άνθρωπου να είμαστε συγκρατημένοι και να μην αφήνουμε τον εαυτό μας να νιώσει πράγματα!

@Estella μου, πραγματικά ταιριάζει απόλυτα....Μακάρι να μπορούμε να νιώθουμε ζωντανοί σε ό,τι κι αν μας συμβαίνει!

@irthe_h_pitsa λίγα λόγια και σταράτα!! ;)

@Συννεφούλα, τελικά η ζωή είναι ένα μαγικό, με πολλές εκπλήξεις!!! Σε φιλώ!

@KitsosMitsos είσαι άπαιχτος!!!! Φιλί γλυκό και σε εσένα!

@Skroutzako νομίζω ότι δεν μπορούνε όλη να αφεθούν στην μαγεία της ζωής! Μάλλον είμαστε απο τους τυχερούς! ;) Καλώς ήρθες!

Τέλεια ανάρτηση, αν και ένιωσα κάποια στιγμή σαν να είμαι σε τηλεπαιχνίδι :Ρ

Καλώς σε βρήκα!

Υ.Γ. Ναι σε όλα...

@Raven ακόμα γελάω με το σχόλιο σου..Σας τεστάρω καλοί μου φίλοι!! Και μπορώ να πώ ότι όλοι περάσατε με μεγάλη επιτυχία τις εξετάσεις και είμαι πολύ χαρούμενη για όλους σας!!!

Δημοσίευση σχολίου