Μια απαραίτητη μικρή αδειούλα!!

Posted by next_day | Posted in | Posted on 1:41 μ.μ.

Εγώ και τα γονίδια είμαστε κάπως έτσι....


Το αυτοκίνητο θα γίνει κάπως έτσι...


Όλα αυτά ένα πράγμα σημαίνουν.....
Την Παρασκευή αναχωρούμε για χωριό!
Μια μικρή άδεια, παρά μια μέρα μία εβδομάδα, η οποία μου χρειαζόταν οπωσδήποτε.. Ήρθε την καλύτερη στιγμή και για τον καλύτερο λόγο. Ο μπαμπάς Μήτσος, οπότε λέμε να συνδιάσουμε την αργία της 28ης με το γλέντι και να κάτσουμε στο χωριό 6 μερούλες!!

Το πρόγραμμα γεμάτο, με πολλούς φίλους και φυσικά τον αγαπημένο μου παππού!!

Θέλτε δεν θέλετε θα σας κρατάω ενήμερους για το πώς περνάω!! Εξάλλου, το βλογάκι μου είναι και κάτι σαν ημερολόγιο, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να κρ;ατήσω ζωντανές τις στιγμές!!

Comments (13)

καλησπερες!!!
ελα βρε συ,6 μερες αραλίκι?
μια χαρα ακουγεται αλλα δεν ειναι πολλες μερες?
Δεν την παλευω με γονεις ή στο πατρικο ή στο χωριο ή οπου ναναι..χαχα

Να περασεις καλα ευχομαι !!
και να πεις μετα τα νεα
φιλακια

Να περάσετε καλά και να γεμίσετε τις μπαταρίες σας.
Να μας κρατάς ενήμερους και να φέρεις νέα από την όμορφο περιβάλλον ενός χωριού.

Φιλιά πολλά

Μεγαλεία! Μια χαρά θα περάσετε! Πιείτε και κανένα κρασάκι του μπαρμπα-Μήτσου παραπάνω και για μας ;-)
Φιλιά!

Ωωωωω να περάσεις τέλεια! Και φρόντισε να ξεκουραστείς όσο γίνεται, γιατί τέτοιες ευκαιρίες είναι δυσεύρετες τη σήμερον :)

Φιλάκια

@Laplace μου, μια χαρα είναι..δεν εχω προβλημα να καθομαι με τα γονιδια..εξαλλου δεν τους βλεπω και πολυ γενικοτερα!!

@Skouliki, θα σας έχω πολλά νέα και φωτογραφίες!!!

@Αναστασία, όπως είπα και στο σκουλικάριο θα φέρω φώτο!!!

@KitsosMitsos , έ οχι και μπαρμπα-μητσος ο μπαμπουλης μου!!!!!!!1 όσο για το παραπανω κρασακι θα το κανω μην ανησυχεις καθολου!!

Καλή μου Raven, θα ξεκουραστώ και θα φάω όσο δεν πάει! Εαν εξαφανιστώ δεν θα χωράω να περάσω την βλογοπόρτα μου!!!

Συγνώμη, αλλά όταν λέτε ότι έχετε τα γονίδια, εννοείται ότι έχετε συγγένεια με το Μητσοτάκη; Ααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!

@Zero, παρεξήγησις!!!!!! :p

Αυτά είναι!! Να περάσεις καλά και να ξεσκάσεις όσο μπορείς μακρία απο την πόλη. Πάρε και καμιά βαθιά ανάσα και για μας!! :Ρ

Υ.Γ Καλέ δεν προλαβαίνω πια τις αναρτήσεις σου!! Το τελευταίο μέρος της ιστορίας σου με στεναχώρισε αλλά ταυτόχρονα μ'άρεσε πολύ!

Κράτα μας ενήμερους, φιλάκια πολλά!!! :)))

@συννεφούλα μου, θα πάρω όσο αέρα θέλετε!!!!!! Έχω ερωτευτεί το βλογάκι μου και γράφω συνέχεια! Τί να κάνω η αμαρτωλή;;;;

Ελπίζω να πέρασες πολύ καλά.

Από παπούδες ατύχησα μιας και ο ένας πέθανε το 1942 και ο άλλος πριν συμπληρώσω το πρώτο έτος ζωής. Πίστευα ότι δεν μου έλειπαν αλλά αν κρίνω από τη σχέση που έχει ο πατέρας μου με τα ανήψια μου μπορώ να πω πως αν είχα γνωρίσει παππούδες η ζωή μου θα ήταν καλύτερη.

@ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk), είναι όντως πολύ ωραίο να έχεις παππού και γιαγιά..σε γυρνάνε σε μια άλλη εποχή και σε προσέχουν τόσο που σε κακομαθαίνουν!!

Δημοσίευση σχολίου