Φάλαινα ή Γοργόνα;;

Posted by next_day | Posted in | Posted on 11:16 π.μ.

Μου ήρθε με email, δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, πάντως είναι αρκετά έξυπνο και σε βάζει σε σκέψεις!!

"Πρόσφατα, έξω από ένα γυμναστήριο σε μια μεγάλη πόλη της Γαλλίας, τοποθετήθηκε μια μεγάλη αφίσα με μια νέα, όμορφη, ημίγυμνη και αδύνατη νεαρά με την παρακάτω λεζάντα:
 «ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΡΓΟΝΑ Ή ΦΑΛΑΙΝΑ;;;;»
Μια κυρία μέσης ηλικίας που δεν είχε παρόμοια φυσικά χαρακτηριστικά με την νεαρή στην αφίσα, απάντησε στη αφίσα του γυμναστηρίου, γραπτώς και δημοσίως με δική της αφίσα λέγοντας τα εξής:

Οι Φάλαινες περιτριγυρίζονται από φίλους (δελφίνια, ιππόκαμπους, θαλάσσιους ελέφαντες, και περίεργους ανθρώπους).  Έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή, μένουν έγκυοι, και γεννάνε αξιολάτρευτα φαλαινάκια.  Περνάνε ωραία παρέα με τα δελφίνια τρώγοντας σαρδέλες και γαρίδες και παίζοντας στις θάλασσες, ταξιδεύοντας σε εξωτικά μέρη όπως την Παταγονία, τα στενά του Bering και τους κοραλλιογενείς υφάλους της Πολυνησίας.  Οι Φάλαινες τραγουδούν θαυμάσια, όλη μέρα, και έχουν ηχογραφήσει και CD.   Ζούνε ελεύθερα, χωρίς ουσιαστικούς εχθρούς εκτός από τον άνθρωπο, και είναι αγαπητές, σεβαστές και υπό την προστασία πολλών οργανώσεων.

Οι Γοργόνες δεν υπάρχουν! Και εάν υπήρχαν θα κάνανε ουρές έξω από τα γραφεία των ψυχαναλυτών πάσχοντας από κρίση ταυτότητας. Τι είμαι Ψάρι ή Άνθρωπός;
Οι γοργόνες δεν μπορούν να κάνουν σεξ διότι όπως υποστηρίζει η μυθολογία, πεθαίνει όποιος άνδρας τις πλησιάσει και κυρίως μάλλον τους λείπει ο κατάλληλος «εξοπλισμός» για σεξ (με ουρά ψαριού που διαθέτουν κάτω από την μέση).  Χωρίς σεξ ,,,, ούτε παιδιά μπορούν να κάνουν και ποίος θα ήθελε να κάνει παρέα με μια κοπέλα που βρόμαγε ψαρίλα;

Με βάση τα παραπάνω η επιλογή μου είναι ξεκάθαρη!!!!
ΝΑΙ !!!!!!!!!  ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΛΑΙΝΑ!!!"


Καλή σας Μέρα!
Είμαι η next_day και δεν είμαι καλά, γιατί είμαι στην Αθήνα.....

Comments (32)

Γαματοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!

@sourotiri, καταπληκτικό έτσι?? Κι εγώ έλιωσα στο γέλιο!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

καλημερα
χαζο μειλ..το εχω διαβασει σε πολλα μπλογκς κ δεν γελασα γιατι πιστευω οτι οποια γεματουλα το διαβασει ισως να στενοχωρηθει ..

παντως κ εγω πιστευω οτι οι γυναικες με πιασιματακια ειναι πιο θελκτικες απο οσες ειναι πετσι κ κοκκαλο

@Laplace μου, αντιθέτως πιστεύω ότι αν το δείς χαλαρά και ήρεμα μπορεί και να σου κάνει καλό!
Εννοείται ότι το πετσί και κόκκαλο δεν είναι ωραίο!

next day μου,καμια αντιρρηση
οι κοπελες ομως που ειναι γεματουλες κ το διαβαζουν,πως θα νιωθουν? :)
γιαυτο λεω οτι δεν μαρεσει ;)

Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα σκεφτεί έτσι.. :(

ΧΑΧΑΧΑ...Εγω προτιμω να μεινω ανθρωπος!

@efhbos, σωστό κι αυτό! :)

Ναι όντως μια γεματούλα μπορεί να στενοχωρηθεί αλλά η γυναίκα που το έκανε έκανε πολύ καλά γιατί τείνει να εξελιχθεί σε κανονική επιδημία το φαινόμενο κοπέλες σαν τα κρύα τα νερά να παθαίνουν διάφορα ψυχολογικά γιατί δεν εμπίπτουν στα πολύ μα πολύ στενά καλούπια ομορφιάς που κάποιοι θέτουν.
Και σαν διαφήμιση ήταν χοντρό μότο.

χαχα.. έξυπνο :)

Έχει ένα Point το mail...δεν λέω!! Αλλά εντάξει...υπάρχει και το ενδιάμεσο βρε παιδιά! Μια ζαργάνα βρε αδερφέ! Ή τόφαλος ή μυθικό πλάσμα; Χαχαχα!!!

Καλωσήρθες πίσω στη πρωτεύουσα που όλοι μισούμε να αγαπάμε και τούμπαλιν!!

Ναι το έχω διαβάσει ξανά, δεν ξέρω αν είναι αληθινό αλλά εγώ δεν θα το έλεγα χαζό όπως ο Laplace :)))
αλλά ότι έχει καποιο δίκιο

Φιλιά πολλά

αν μη τι άλλο τουλάχιστον η κυρία που θέλει να γίνει φάλαινα μας έδειξε οτι είναι έξυπνη. Αλήθεια έξυπνη γυναίκα και ας έχει τα πιασιματάκια της ή αδύνατη γυναίκα που το μυαλό δεν το χρησιμοποιεί???
:))))

Φάση έιχε το κειμενάκι...

Απορία...

Τελικά ειναι μύθος πως το κολυμπι αδυνατίζει...

Κοιτα και τις φαλαινες!

ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.Η ΦΑΛΑΙΝΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΗ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

@Νυχτερινη Πενα, αυτό νομίζω είναι το μήνυμα που ήθελε να περάσει το συγκεκριμενο mail!

@sixtwelve :)

@Zero Point χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα!!!!

@Σταλαγματιά μου, μόνο εγω δεν το είχα δει???

@George, μα φυσικα να προτειματε τις εξυπνες!! ;)

@Merlin, χαχαχαχ!!!Μαλλον ειναι τελικα!!

@Skroutzako, όντως ήταν πιο έξυπνη! Και οι εξυπνες γυναικες προσελκυουν και εξυπνηους αντρες!! ;)

@Και λοιπόν;E allora?, το είδα νωρίτερα που ειχα κανει επιδρομη στο βλογακι σου!!! ;)

Kαταπληκτική ιστορία!Αν το θέτεις έτσι κ εγώ θέλω να είμαι φαλαινοάνθρωπος!

Πολυ καλο παραδειγμα σε ολους οσους θελουν πια τα προτυπα μοντελων..ελεος!!

Καλησπέρα σου κορίτσι! :)

Φάλαινα δαγκωτό!!!!

Αν λάβω υπ΄όψη μου το banner πάνω δεξιά στο μπλογκ σου, είσαι από Μολάους?
Ίσως να είμαστε γειτονάκια?

φιλιά πολλά! :)

Next_dayάκι δεν το είχα ξαναδιαβάσει αυτό το κείμενο. Σύμφωνα με την απάντηση το iq αυξομοιώνεται ανάλογα με τα κιλά και όποια μπορεί να κάνει παιδιά υπερέχει σε σύγκριση με κάποια που δεν μπορεί ή δεν θέλει να κάνει? Χμμμμμ, δεν μας τα λέει και πολύ καλά η κυρία... :)

Eμένα μ'άρεσε πολύ απο την άποψη ότι δεν χρειάζεται να είσαι "γοργονα" για να είσαι ευτυχισμένη κι ούτε χρειάζεται να γίνονται συγκρίσεις. Έχει ένα δίκιο η απάντηση της κυρίας!!

το νοημα που θελει να περασει ειναι τοσο απλο
να ειμαστε καλα με τον εαυτο μας! ειναι το παν
φιλακια

Καλησπέρα . Ήταν καταπληκτικό, τέλειο. Τελικά η "τελειότητα" δε φέρνει την ευτυχία, όμως αν έχεις βρει τις ισσοροπίες σου έχεις πολλές πιθανότητες να είσαι καλά.

Καλοοοοοοοο.....φιλιαααααααα

Φάλαινα δαγκωτό!!!
Χαχαχαχα...
Φιλιά πολλά next_day!

Πολύ εύστοχο κείμενο!
Ο ρατσισμός είναι κάτι που βιώνουμε όλοι καθημερινά! Πρέπει να αρχίσει να τελειώνει αυτό το παραμυθάκι με το "τέλειο". Κανείς δεν είναι τέλειος και τελικά οι ατέλειες είναι αυτές που μας κάνουν μοαναδικούς!

Φιλάκια!

@Αγάπη, φαλαινάνθρωπος??? χαχαχαχαχα!!! Κι εγώ μαζί σου λοιπόν!!!

@Annita, και πού τα θέλουν νομίζεις ότι τα έχουν???

@lygsym, γειτονακια??? στους μολαους κι εσυ??? καλεεεε...επικοινωνησε γρηγορα μαζι μου!!!

@Dorothy μου, δεν νομιζω οτι κατι τετοιο εννοουσε! Η αληθεια ειναι οτι ετσι οπως το θετεις έχεις δικιο, οποτε ισως καλο θα ειναι να παραλειψουμε απο ολο το σκεπτικο την περιπτωση των παιδιων!

@Συννεφούλα μου, είτε εισαι γοργονα ειτε φαλαινα μπορεις να εισαι ευτυχισμενη! Σιγουρα ομως η γοργονισια ουρα δεν εγγυαται και την ευτυχια!

@Σκουλικάκι, ακριβώς! Είναι τόσο απλό τελικά!

@thumbelina μου, ισοορροπια στην ψυχη έτσι? ;)

@Φούλη μου, :)

@lena_zip, χαχαχαχαχα!! δαγκωτο λεμε! θα βγει παμψιφη!!!

@Libertas μου, πολύ σωστό το σχόλιο σου! Ρατσισμός είναι η απόλυτη λέξη που περιγράφει όλη αυτη την μαλακία με το "τελειο"!

Και τα χέλια; Σε ποια κατηγορία ανήκουν τα χέλια;

Kitsaki μου,χαχαχαχαχαχα!!!το ειχα ξεχασει το κορμι το χελι!!!!! μηπως να κανω κι εγω αντιστοιχη αφισα???

Δημοσίευση σχολίου