Λόγια της Σιωπής

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 4:22 μ.μ.

Άλλη ανάρτηση ήθελα να κάνω, άλλη κάνω τελικά!!!

Αρχικά να σας πώ ότι περνάω τέλεια!!! Όλο βολτίτσες, γέλια, δάκρυα, νευράκια, συζητήσεις, όλα όσα δηλαδή απολαμβάνει κανείς όταν είναι με μεγάλες παρέες που αγαπάει και εκτιμάει!!
Σήμερα το πρωί, με περίμενε και μια ευχάριστη έκπληξη!!! Μήνυμα απο την κομπάρα να την πάρω αμέσως τηλέφωνο!!!! Και γέμισε η γραμμή Αθήνα-Μολάοι, δάκρυα και γέλια! Περηφάνια και συγκίνηση!

Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν γνωρίζετε την ιστορία και για να καταλάβετε θα ήθελα με λίγα λόγια να σας την πώ...
Πέρυσι το καλοκαίρι βρέθηκα για ένα 3ήμερο στην Τήνο, για να βαφτίσω την Αθηνούλα μου! Ένα δεύτερο μου ξαδερφάκι, το οποίο γεννήθηκε με ένα σύνδρομο, το οποίο μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχει "δώσει" στο παιδάκι μας, είναι και η έλλειψη της ακοής..Η μικρούλα μου, απο το ένα αυτάκι δεν έχει καν τύμπανο αλλά ούτε και πτερύγιο, ενώ απο το άλλο το τύμπανο δεν λειτουργεί σχεδόν καθόλου.. Μας έχουν πεί οι γιατροί που την παρακολουθούν ότι η μόνη ένταση ήχουν που μπορεί να ακούσεις είναι αυτή του τρένου πάνω στις ράγες, αν είναι ακριβώς δίπλα! Όπως αντιλαμβάνεστε εφόσων δεν ακούει σχεδόν καθόλου, δεν μπορεί και να μιλήσει... Εντάσσεται λοιπόν στην ομάδα των κωφάλαλων..

Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο να το αντιμετωπίσουμε και για τους γονείς της εξακολουθεί να είναι δύσκολο, διότι το παιδάκι έχει αρκετά προβλήματα υγείας και τρέχουν κάθε μέρα σε γιατρούς, λογοθεραπευτές και γενικότερα έχουν κάνει το Παίδων δεύτερο τους σπίτι..

Τελικά όμως η ζωή πάντα ανταμοίβει τους δυνατούς ανθρώπους και την θέληση για ζωή! Και επιδή η Αθηνούλα μου, είναι το πιο δυνατό παιδάκι του κόσμου,βρίσκει τρόπους να μας δείχνει ότι είναι καλά και ότι μπορεί να αντιμετωπίσει τα πάντα!

Ο μόνος τρόπος επικοιωνίας με την μικρή είναι η νοηματική.. Επειδή όμως ακόμα παραείναι μικρούλα (3,5 ετών) έχουμε αναπτύξει μαζί της μια άτυπη μορφή νοηματικής με νοήματα που μπορεί να αντιληφθεί το μυαλουδάκι της!

Ε λοιπόν...τα δικά της λόγια, ο δικός της τρόπος, είναι πολύ πιο εκφραστικός απο οποιαδήποτε άλη λέξη!
Όταν θέλει να σου πεί σ'αγαπάω, σφίγγει τα χεράκια της γύρω απο το ευατό της σαν να σε παίρνεια αγκαλιά και σου χαρίζει ένα υπέροχο ξεδοντιάρικο χαμόγελο!
Όταν θέλει να δείξει ότι είναι χαρούμενη για κάτι, χτυπάει παλαμάκια, γελάει δυνατά και χοροπηδάει!!
Όταν θυμώνει χτυπάει με δύναμη τα ποδαράκια της στο πάτωμα και κουνάει αρνητικά την κεφάλα της!!!

Κάτι το οποίο επίσης μου κάνει πολύ εντύπωση, είναι το πώς έχει βρεί για όλους ένα χαρακτηριστικό, για να μπορεί να κάνει κατανοητό σε ποιούς αναφέρεται!
Όταν θέλει να πεί "η μαμά μου", κάνει το στοματάκι της σαν να βυζαίνει!!!
Όταν θέλει να πεί "ο μπαμπάς μου", βάζει τα χεράκια της στο πρόσωπο της και παριστάνει ότι ξυρίζεται!!
Έχει βρεί για όλους κάτι...

Και σήμερα η κομπάρα, με πήρε να μου πεί ότι το πρωί με ζητούσε! Και πώς το κατάλαβε???
Έδειχνε έναν κοντό άνθρωπο με μπούκλες!!!! χαχαχαχαχαχα!!! Εγώ είμαι αυτή, γιατί όταν της είπε, την νονά ζητάς, εκείνη έγνεψε το κεφαλάκι της θετικά και χτύπησε παλαμάκια!!!
Τότε ήταν που εγώ άρχισα να κλαίω, να γελάω και να νιώθω τόσο πολύ περήφανη για την μικρή μου Αθηνούλα!!!!!
Νιώθω τόσο περήφανη για το σκατούλι μου και τελικά νομίζω ότι τα λόγια της σιωπής μπορούν να εκφράσουν πολύ καλύτερα απο την οποιαδήποτε λέξη κι αν χρησιμοποιήσεις!!!!!!

Ψυχούλα μου, σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο γλυκιά και να μας γεμίζεις με τόσο όμορφα συναισθήματα!!!!!!

Σας φιλώ γλυκά αγαπημένοι μου, μου έχετε λείψει πολύ...
Δεν έχω απαντήσει στα σχόλια σας, ούτε και έχω περάσει απο τα σπιτάκια σας, γιατί η σύδεση στο χωριό σέρνεται!! άτιμη κοινωνία!!!

Comments (19)

πολύ συγκινητική ανάρτηση...εύχομαι η μικρή νεραϊδα....νάναι καλά και όλοι οι συγγενείς να σταθούν όπως πρέπει.....και σε σένα την πνευματική της μαμά....καλά κουράγια και μπράβο σου που στο πρόβλημα δεν κάνεις πίσω...θερμά συγχαρητήρια.....νάσαι καλά

να 'ναι πάντα καλά να σας γεμίζει όμορφα και αληθινά συναισθήματα. να είστε πάντα καλά να την γεμίζετε αγάπη και ευτυχία.
πολύ καλό σου βράδυ!

Ax καρδούλα μου.. Να είναι καλά μόνο αυτό και με ανθρώπους κοντά της τόσο ξεχωριστούς είναι τόσο τυχερή! Κοντό ανθρωπάκι με μπούκλες φιλάκια πολλά :))

Με συγκίνησες να ξέρεις. Πολύ τρυφερά όλα όσα εγραψες. Να την αγαπάς, καμία αγάπη δεν είναι πιο αγνή από τη δική της.

Ευχές για καλύτερη σύνδεση...

Την καλησπέρα μου

Τα παιδάκια δίνουν απλόχερα την αγάπη τους και το μόνο που ζητούν είναι ανταπόδοση αυτής της αγάπης και μια ζεστή αγκαλιά και η Αθήνούλα τα έχει αυτά. Εύχομαι τα καλύτερα για τη μικρή σας και να είστε πάντα δίπλα της δυνατοί και αισιόδοξοι όσο δύσκολο και αν είναι αυτό.

Τι γλυκό... :)
Αγνή αγάπη πραγματικά, μακάρι να είναι πάντα γερή και δυνατή και να σας γεμίζει με αισιοδοξία και ξεδοντιάρικα χαμογελάκια :D
Καλο βράδυ =]

Να είναι πάντα καλά το χρυσούλι μου και να έχει κοντά της εσάς να την αγαπάτε..καλό βράδυ..

να μην πάψεις ποτέ να την αγαπάς και να της το δείχνεις.

πολύ όμορφο το post σου. Έχω κι εγώ φίλους κωφάλαλους και αυτό που μου έχουν πει και οι ίδιοι, είναι ότι αν μεγαλώσουν σε ένα περιβάλλον με αγάπη, τότε δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα σε όλη τους τη ζωή. Και αν έχει τόση αγάπη στο περιβάλλον της που έχει κι από εσένα, τότε δεν έχει να ανησυχεί για τίποτα. :)

(μακάρι να υπήρχε ξεδοντιάρικο emoticon :P)

"Έδειχνε έναν κοντό άνθρωπο με μπούκλες!!!! χαχαχαχαχαχα!!"

Χχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχα φοβερή!!!
Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου, με συγκίνησες πάρα πολύ και μακάρι τα πράγματα για εκείνη να εξελιχθούν όσο το δυνατόν πιο ομαλά όσον αφορά τους ανθρώπους που θα συναντήσει στη ζωή της :)
Να την αγαπάτε, της αξίζει είναι γλυκύτατη!!!

Με συγκίνησες πραγματικά.

Η αγάπη που δίνει μια ψυχούλα παιδιού στο κόσμο δε κολλάει σε καμία υλική ιδιαίτερότητα. Ο Θεός να την έχει και να σας έχει καλά.

Τους ήχους της καρδιάς δε μπορεί κανένα αυτί να τους συλλάβει. Πρέπει να νιώθεις τον ήχο να πάλεται μέσα στην ψυχή σου και νομίζω οτι το κοριτσάκι σου ξέρει ν ακούει. Να σαι καλά και σύ και εκείνη. Φιλάκια.

Είναι μαγεία να βλέπεις ομορφιά εκεί που οι άλλοι βλέπουν πρόβλημα...

@homemade μου, με συγκίνησε απίστευτα το πνευματική μαμά!!! Τα μπράβο όμως αξίζουν σε αυτό το μικρούλι που το παλεύει!!

@b|a|s|n\i/a μου, απο τις πιο όμορφες ευχές που μου έχουν δώσει! Σε ευχαριστώ πολύ!!

@Συννεφούλα μου, απίστευτη η περιγραφή της μικρης ε???

@Νυχτερινή μου Πένα, χαίρομαι που κατάφερα και σας μετέδωσα αυτά που νιώθω! Όντως δεν υπάρχει πιο αγνή αγάπη!

@Πανος., ευχαριστώ αν και δεν είναι αυτό ακριβώς που ήθελα να περάσω.

@thumbelina σίγουρα είναι δύσκολο κάποιες φορές, αλλά τελικά όταν μας χαμογελάει όλα μοιάζουν ευκολότερα!!

@Free Spirit μου, σε ευχαριστούμε για τις γλυκές σου ευχές! Καλώς ήρθες! Θα σε επισκεφθώ!!

@Φούλη μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

@George μου, αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω!!

@sixtwelve, πραγματικά μου έδωσες πολύ κουράγιο με αυτό που μου είπες...μακαρί όλα να της πάνε καλα!!

@Μαγισσούλα μου και να σκεφτείς ότι σπάνια με βλέπει με τα μάλλια στις φυσικές τους μπούκλες! Θα την αγαπάμε, αφού με μας "προστάζεις" τόσο γλυκά! ;)

@founio μου, δεν έχω λόγια...πολύ σημαντικό αυτό που μου έγραψες!!

@Estella μου, με έκανες να δακρύσω! Ναι λοιπόν, ξέρει να ακούει το μικρούλι μου!!

@Κιτσάκι μου, πολύ τρυφερό το σχόλιο σου!

Πάρα πολύ με συγκίνησες με εκανες και δάκρυσα.Μην σταματήσεις ποτέ να την αγαπάς και να της το δείχνεις!!Ανάρτηση πολυ ομορφη!!

@annafrank, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Δεν θα σταματήσω ποτέ!! Promise!!!

Δημοσίευση σχολίου