Υπάρχει Παράδεισος....

Posted by next_day | Posted in | Posted on 12:06 π.μ.

και είναι εδώ στην γή..
Ζούμε σε αυτόν, αναπνέουμε τον αέρα του, πατάμε την γή του...
Πού;;;;

  • Στο γλυκό του/της χαμόγελο το πρωί όταν ξυπνάς δίπλα του/της....
  • Στην στραβωμένη φάτσα του/της τα υπόλοιπα πρωινά που ξυπνάει στραβωμένος/στραβωμένη...
  • Στην οικογένεια που μαζεύεται τις Κυριακές το μεσημέρι στο μεγάλο τραπέζι για φαγητό...
  • Στους φίλους που με μια ζεστή κούπα καφέ, σοκολάτα ή κρασί, συζητάνε τα νέα τους γύρω απο το τζάκι τον χειμώνα, σε μια παραλία το καλοκαίρι...
  • Στα μικρά παιδιά που χαμογελάνε..
  • Στην ικανοποίηση όταν οι κόποι σου ανταμοίβονται...
  • Στις γιορτές στο σπίτι...
  • Στο τηλέφωφνο που χτυπάει και ακούς τα πιο όμορφα νέα της ζωής σου..
  • Στο φίλο που είναι δίπλα σου και στις λύπες και στις χαρές...
  • Στα καινούρια σου τετράδια την πρώτη μέρα κάθε σχολικής χρονιάς...
  • Στα λουλούδια που σου χάρισε κάποιος...
  • Στις νύχτες που πονούσες και τελικά ξυπνούσες και ήσουν καλά..
  • Στο λιμάνι, που περιμένεις το πλοίο και ξεκινάς διακοπές...
  • Στο μπλέ του ουρανού..
  • Στο μπλέ της θάλασσας... 

Ποιός είναι ο δικός σου Παράδεισος;;;;;

Comments (15)

Εδώ είναι ο Παράδεισος κι η Κόλαση εδώ..χικ χικ...

Ο δικός μου παράδεισος;
χμμ νομίζω πως δεν τον έχω βρει ακόμη :))

Φιλι
Αναστασία

@Μάγισσα Κίρκη, πρωί πρωί τα πίνουμε?????

@Σταλαγματιά μου, αποκλείεται! Απλά δεν τον έχεις παρατηρήσει!

Καλημέρα κοριτσάκι!

@Μαγισσούλα, βλακείες σου λέω! Τί πρωί πρωί! Δεν είδα το πμ!!! :(

Ο δικος μου παραδεισος...ΜΜΜ...
Το δωματιο μου...!Ειναι το μερος οπου νιωθω ασφαλης, μπορω να ονειρευομαι χωρις κανενας να μου κοβει τα φτερα, μεσα απο αυτο μπορω να βοηθαω...Και μεσα σε αυτο δημιουργω!

Στο μπλέ της θάλασσας...


καλημεραααα

Δεν υπάρχει ευτυχία... Υπάρχουν ευτυχισμένες στιγμές και μέσα σ ένα χαμόγελο μπορείς ν ανταμώσεις τον παράδεισο. Φιλια πολλά :)

Σε αυτά και σε άλλα τόσα. Αρκεί να έχουμε τα μάτια ανοιχτά να τα βλέπουμε.

Σε όλα τα συναισθήματα,σε αυτά που περιγράφεις και σε άλλα χιλιάδες ακομα.....
Καλό βράδυ...

σε όλα αυτά με όλα αυτά για όλα αυτά.
και εκεί που τελειώνει η θάλασσα και αρχίζει ο ουρανός.

Ο δικος μου παραδεισος μου? Πολλα θα πω μονο την οικογενεια μου και την τοση αγαπη που μου δινουν..

Καληνυχτα!

Μαρουλοφιλακια!

«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε το Παράδεισο και μπες μέσα», όπως έλεγε και ο Καζαντζάκης..

Εγω το έκανα!!Εσεις;;;

@efhbos, είμαι σίγουρη ότι στο δωμάτιο σου θα ζείς παραδεισένιες στιγμές!

@inMUSIClost, με ένιωσες απολυτα!!

@Estella μου, θέλει πολύ σκέψη το σχόλιο σου! Φιλιά γλυκά παραδεισένια!!

@Λένα μου, ακριβώς! Με μάτια ανοιχτά!!

@Φούλη μου, σε ποιά άλλα όμως;; ;)

b|a|s|n\i/a, ακόμα και εκεί που ο ουρανός ενώνεται με την θάλασσα!

@Μαρουλάκι μου, είναι τυχερή πολύ η οικογένειά σου!!

@Ξωτικούλι μου, αν και δεν πιάνει το χέρι μου, τον ζωγράφισα τον Παράδεισο μου και μου αρέσει!! ;)

Παράδεισος είναι η ψυχή μας next day... Αρκεί να το επιλέξουμε. :)

@Εύα μου, ακριβώς! Είναι η ψυχή μας και όλα όσα κρατάμε μέσα της!

Δημοσίευση σχολίου