Δύσκολη μέρα η σημερινή.
Η ώρα είναι μόνο 10 κι εγώ κουτουλάω..είπα όμως να μπώ να γράψω λίγα πράγματα..
Απο το πρωί στο τρέξιμο..
Η μαμά χάλια...
Δεν ξέρουμε εαν έχει οξεία τενοντίδα ή ρήξη στον ώμο....προς το παρόν πρέπει να φύγει όλο το πίον που έχει μαζευτεί στο χέρι της...
Τα σχέδια για το υπέροχο σκ που σχεδιάζα ακυρώθηκαν..
Έχω ανοίξει τον τσελεμεντέ, έχω φορέσει τσεμπέρι και έχω αποκτήσει τρίτο χέρι το ξεσκονόπανο..Για όλα φταίει ο ωραιότατος κατα τα άλλα νάρθηκας που έχει τυλίξει όλόκληρο το δεξί χέρι της μαμάς...
Στο γραφείο οι γνωστές μ@λ@κίες που γίνονται πάντα, μόνοπυ τώρα τς παίρνω πιο προσωπικά, γιατί όπως και το κάνουμε ενώ όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει αδικία, είναι αχώνευτη η ρουφιάνα...
Μέσα σε όλα έχω και κάτι δέκατα που μου έχουν σπάσει τα νεύρα, μάλλον απο την ένταση των ημερών θα είναι...
Πού θα πάει θα περάσει κι αυτό..

Τέλος οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ και ένα ακόμα πιο τεράστιο συγνώμη...

Ευχαριστώ όλους εσάς που ερχόσαστε εδώ και με γεμίζετε με γλκά λόγια και είστε δίπλα μου...
Και ένα συγνώμη που δεν έχω καταφέρει να περάσω απο όλους εσάς...
Σας διαβάζω κάθε μέρα, με ταξιδεύετε, αλλά δεν έχω τον χρόνο να σας απαντήσω...

καλό βραδάκι να έχουμε...

Προσπαθώ να σκεφτώ ένα τραγουδάκι να βάλω να ανέβει λίγο η διάθεση, αλλά ούτε καν αυτό σε αυτό δεν μπορώ να καταλήξω... Οπότε σας καληνύχτω με ένα γλυκό φιλί!!

Comments (11)

καλο βραδυ κ μην μασας!!!

Περαστικά στη μαμά σου.. Όλο το βάρος τώρα σε σένα ε; Υπομονή και πρόσεξε μην αρπάξεις κι εσύ κανα κρύωμα τώρα αυτό μας έλειπε! Να είσαι καλά και να μας γράφεις!! Φιλάκια, καλό βράδυ και καλή ξεκούραση :))

Γλυκιά μου περαστικά και σε εσένα και στη μαμά σου! Να σαι καλά... Σε φιλώ.

Γρήγορη ανάρρωση και στις δυο εύχομαι! Καμιά φορά πέφτουν όλα έτσι μαζεμένα, αλλά να δείς που θα περάσει κι αυτό. Φιλί και χαμόγελο :)

Υπομονή και καλή δύναμη.Σημασία έχει που έχετε η μία την άλλη.Δεν θα κατάφερνα πολλά πράγματα χωρίς τη στήριξη της μαμάς μου!!!Φιλάκια και περαστικούλια!

Υπομονή και καλό κουράγιο.
Πρόσεχε με τον καιρό είναι ύπουλη εποχή.

Υπομονή κούκλα και όλα θα γίνουν περαστικά και ευχάριστα! Γρήγορη ανάρρωση στη μαμά εύχομαι :)

Υπομονή και όλα θα περάσουν.Περαστικά στη μάμα και αντοχή σε σένα και για το σπίτι και για τη δουλειά!!!Φιλιά πολλά!

@Laplace mου, προς το παρόν την παλέυω ακόμα!

@Συννεφούλα μου, ελπίζω να το προλάβω το κρύωμα! Νομίζω ότι θα φυτρώσει ντεπονιά στο στομάχι μου!


@ΕEstella μου, σε ευχαριστούμε και οι 2!

@Ντόροθυ μου, είδες ρε γαμώτο?? όλα μα όλα μαζί! Θα περάσει που θα πάει! Σε ευχαριστούμε!

@porcupine όντως είνααι σημαντικό..αλλά να δώσουμε συγχαρητήρια και στον μπαμπούλη ο οποίος ο κακομοίρης έχει 2 να νταντεύει! ;)

@Νυχτερινή μου Πένα, δεν θα του κάνω την χάρη του καιρού!! ;)

@Fri μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!

Καλή μου @~~Α~~, σε ευχαριστώ πολύ! Απο βδομάδα θα κανονίσουμε ε?????

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές!
Σήμερα είμαστε λίγο καλύτερα!
Είσαστε γουρλήδες!
Σας φιλώ γλυκά!

Δημοσίευση σχολίου