Αδιέξοδο

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 6:39 μ.μ.

Μόλις μπήκα σπίτι και είχα τρομερή καλή διάθεση.. προσπαθούσα να καταλάβω το γιατί, μιας και δεν έγινε τίποτα το ιδιαίτερο σήμερα..τελικά κατάλαβα ότι υπεύθυνος για την εύθυμη εώς χαζοχαρούμενη αυτή κατάσταση μου είναι το τραγουδάκι που άκουγα στο αυτοκινήτο και ασυναίσθητα πάταγα το repeat!



Υπέροχοι στίχοι...
Απολαύστε τους...

Δεν έχω τι να τραγουδήσω τι να πω
είναι η φωνή μου ένα σήμα από καπνό
κι έτσι για πάντα λέω το στόμα μου να κλείσω
για τίποτα άλλο πια να μην ξαναμιλήσω
μα πάλι πώς θα ζήσω

Μέσα σε σχολεία μέσα σε πανεπιστήμια
μέσα σε ωδεία σε στρατούς και γυμναστήρια
πέρασα χρόνια άλλος μπήκα κι άλλος βγήκα
κι έχω τη μόρφωση για όπλο και για προίκα
κι ένσημο για το ΙΚΑ

Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα
με τέτοια που 'χω ψυχολογία, πώς θα βγω στη συναυλία;

Πάρε τα πάνω σου μικρέ πάρε τα πάνω σου
πάρε μολύβι κι έλα κάθισε στο πιάνο σου
και φτιάξε πάλι την αρχαία συνταγή
μ' ένα τραγούδι να γλυκάνεις την ψυχή
μα άραγε θα μου βγει;

Πρέπει να αδειάσεις το κεφάλι σου απ' τις σκέψεις
μήπως μπορέσεις τελικά να το αντέξεις
αυτά μου είπαν κάποιοι φίλοι χτες το βράδυ
μα εγώ το μόνο που ζητούσα ήταν το χάδι
και μια τους νότα στο σκοτάδι

Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα
με τέτοια που 'χω ψυχολογία, πώς θα βγω στη συναυλία;

Αφιερωμένο σε όλους εσάς που είσαστε πάντα εδώ... και εγώ η γαιδούρα ακόμα να απαντήσω στα σχόλια σας..

Μπορούμε, αντέχουμε!!!!!!

Comments (11)

Καλοοοοο καλησπέρα βρε....

οοόπα τι έγινε αλλάξαμε αβαντάρ;;;

@Φούλη μου, το καλό το σκουλικάκι μου το βρήκε! Ωραίο τραγουδάκι ε?

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!ΑΛΛΑΞΕΣ ΑVATAR;
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

@Skroutzako μου, είπα να βάλω κάτι πιο εύθυμο!!!!

ωραιο κομματι!
φιλια!
καλο βραδυ

όμορφο τραγούδι! αν και σύνταξη με τα ένσημα του ικα όνειρο απατηλό το βλέπω όποτε και αν έρθει η ώρα. :) καλησπέρα σου!

Μ αρέσει πολύ το μπλογκ σου, τα χρώματά του, η δομή του...πολύ καθαρό και όμορφο!!!
Καλώς σε βρήκα!

@Laplace μου, καλό βραδάκι και σε εσένα!!

@b|a|s|n\i/a, χαχαχα...έχε πίστη!!!

@Μάγισσα Κίρκη, τίμη μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Καλώς βρεθήκαμε!!

Auto to kommati eixa na to akousw polyyyyyyy kairo! poly swsti epilogi, o,ti prepei gia ligo extra kinhtro :)

@Dokimos, κι εγώ είχα καιρό να το ακούσω και τώρα δεν ξεκολλάω!!

Δημοσίευση σχολίου