Τα Ζώδια και πώς θα σου την πέσουν!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 8:27 μ.μ.

ΚΡΙΟΣ: ΄΄ Πρόσεξα ότι εδώ και πολλή ώρα με καρφώνεις έντονα. Δεν σ αδικώ. Σήμερα είμαι ένας κούκλος.»

ΤΑΥΡΟΣ : Η ώρα θα κυλήσει αργά με έναν Ταύρο.
Τις πρώτες 2 ώρες θα κοιτάζει.
Μετά από κανένα 4ωρο θα κοιτάζει πιο έντονα.
Πάνω στο 6ωρο θα έχει κλείσει το μαγαζί και θα έχεις πάει για ύπνο. Τελοσπάντων, όταν αποφασίσει να μιλήσει, τα λέει καλά.

ΔΙΔΥΜΟΙ : «Το πιο επικοινωνιακό ζώδιου, όλου του ζωδιακού κύκλου. Το ότι θα έρθει να σου μιλήσει είναι σίγουρο.
Απλά πριν θα κάνει μια στάση να χαιρετήσει κάτι φίλους από το στρατό, άλλη μια για μια ξαδέλφη που τυχαία συνάντησε στο δίπλα τραπέζι, άλλη μια για να πει ένα γεια στο μωρό στο bar και όταν τελικά έρθει θα πιάσει κουβέντα και με τις τρεις κολλητές σου.»

ΚΑΡΚΙΝΟΣ: «Ο Καρκίνος δεν θάρθει. Τραβάει κόλλημα.
Άμα θες πήγαινε εσύ.»


ΛΕΩΝ:  Το λιονταράκι - και δη το αρσενικό -, δεν αγχώνεται. Πιθανών, σε έχει ΄΄πάρει΄΄ ήδη. Και εσένα και τη φίλη σου.


ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Κανένας άνθρωπος που ανήκει στο ζώδιο της παρθένου, δεν θα έρθει έτσι απλά να σου μιλήσει.
Κατά πάσα πιθανότητα, κάπου σε έχει ξαναδεί και από τότε μέχρι και σήμερα, οργανώνει τη στρατηγική του για να σε ρίξει.


ΖΥΓΟΣ : Ο Ζυγός, θα σε χαλαρώσει τόσο με την κουβέντα που στο τέλος δεν θα ξέρεις αν θες να τον πιάσεις γκόμενο ή να πας μαζί του για ψυχανάλυση.


ΣΚΟΡΠΙΟΣ:Ο Σκορπιός, αν είσαι με άλλο γκόμενο, θα τον κάνει κολλητό και στη συνέχεια θα ΄΄δηλητηριάζει΄΄ τη σχέση σιγά σιγά, μέχρι να τον παρακαλάς εσύ γονατιστή να σε δεχτεί.
Ο πρώην γκόμενος, αγνοείται.


ΤΟΞΟΤΗΣ : Ο Τοξότης θα μιλήσει. Θ μιλήσει πολύ.
Θα σου τραγουδήσει, θα σε χορέψει, θα ανοίξει σαμπάνιες και κατά τις 3:00 το πρωί, θα φύγει-μόνος του-, να πάει να κοιμηθεί.


ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ : Ο χρόνος είναι χρήμα. Να τι θα μπορούσε να πει, ένας αυθεντικός αιγόκερως: « Για να μην καθυστερούμε, έχω κλείσει ένα τραπέζι σε ένα εστιατόριο να φάμε. Μετά θα πιούμε ένα ποτό, μετά άλλο ένα στο σπίτι μου και μετά μας περιμένει η μάνα μου για να σε γνωρίσει.»



ΥΔΡΟΧΟΟΣ : Να ένας γνήσιος καλλιτέχνης! Θα σου μιλήσει για μουσική, θα σου μιλήσει για τα αστέρια, για τα χρώματα του ουρανού, για τον εξπρεσιονισμό και αφού σε πρήξει για κάνα 2ωρο, θα την πέσει στη φίλη σου.

ΙΧΘΕΙΣ: Ένας ιχθύς, δεν θα στην πέσει έτσι απλά.
Πρώτα θα σου στείλει λουλούδια από το γυφτάκι, μετά θα σου αφιερώσει το τραγούδι που παίζει και αφού θα είναι έτοιμος να σου απαγγείλει το ποίημα που μόλις έγραψε, εσύ ήδη θα τρέχεις να κρυφτείς από την ντροπή σου.»

Εδώ δεν συμφωνώ...ε όχι και να φύγει μόνο του το Τοξοτάκι!!! Ποτέ!!
Για να σας δώ όλους τους εραστές!! ;)

Comments (17)

καλησπερα
σε εμενα παντως(ψαρακι) πεφτει εξω..

Ε λοιπόν δεν εξηγείται.. Δεν είμαι δίδυμος εγώ πάει και τελείωσε!! Πλάκα είχε όμως δεν λέω :Ρ Φιλάκια!!

Έλα μωρέ που αγνοείται ο αντίζηλος... Απλώς χάθηκε και δεν μπορεί να βρει το δρόμο πίσω...

Δεν ξέρω τι να πώ.
Σαν Τοξότης εχω κάνει διάφορα τρελά.
Κι αυτο που γράφεις και διάφορα άλλα.
Πάντα κάνω το λάθος να πιστεύω οτι με βλέπουν οι άλλοι όπως τους βλέπω εγω.

Είμαστε ωραίοι είμαστε Θεοί μα όμως πάνω απ όλα είμαστε πιστοί! Α ρε δίδυμοι χαχα :P Να κάτι τέτοια κυκλοφορούν και θα με παρεξηγήσουνε! Εντάξει τώρα επειδή θέλω τον Πάνο θέλω και τον Θάνο; Σιγα! :P :P loool

Τώρα τι να πω εγώ σαν Ζυγός? Δεν φταίω που ξυπνάει ο φρόυντ μέσα μου. Όχι δεν τους βλέπω σαν πελάτες ,ορκίζομαι. Κουβέντα να γίνεται βρε παιδί μου.

Πολύ καλό next_day μου, καλημέρες.

Καλημέρα! :)

Μια ψαρίνα δεν την πέφτει ποτέ... Απλώς διαχέει τον απαράμιλλο σεξουαλισμό και ερωτισμό της και περιμένει να πέσουν τα θύματα :Ρ

Φιλί

Σαν Κριαρίνα τι να πω (τα κερατά μου)????

Καλέ μου Laplace, ποτέ τα ζώδια δεν πέφτουνε έξω!!! :p

@Συννεφούλα μου, για ψάξτο καλύτερα!! ;)

@KitsosMitsos χαχαχαχα!!!έγραψες πάλι!!!

@tzonako μάλλον είναι χαρακτηριτικό σε εμάς τα τοξοτάκια!! απλά είμαστε πολύ καλοί άνθρωποι!!! ;)

@Estella μου, έχεις κάτι με τον Θάνο?? Μια χαρά παιδί είναι καλέ!!

@Venus, έλιωσα στο γέλιο με το σχόλιο σου!!

@Raven μου, μου αρέσει αυτή σου η μετριοφροσύνη!! ;)

@Φούλη μου, άστα..όλοι καμμένοι απο χέρι είμαστε!!

Ναι, είμαι πολύ μετριόφρων η άτιμη... Που να τα φούσκωνα κιόλας, τα γεγονότα :Ρ

Όχι, όχι..δεν είναι ανάγκη να τα φωσκόνουμε!! Είμαστε τόσο τέλειες που δεν χρεια΄ζονται υπερβολές!!! χαχαχα!!!

βρε επόμενη μέρα που τα βρήκες όλα αυτά τα γλυκά!!! :)
Βέβαια θα πω πως για τον Αιγόκερω πέφτει εντελλώς έξω. Και για να τεκμηριώσω τα λεγόμενα μου θα σου πω τι θα κάνει.
Αν είναι μέχρι 25 τότε πιθανότατα θα τον τρώει αλλά δύσκολα θα έρθει.
Αν είναι 35+ σίγουρα θα έρθει και αφού σου πει ένα σωρό αμπελοφιλοσοφίες θα καταλήξεις να του προτείνεις εσύ τι θέλεις. :) (μοιάζει του καρκίνου σου)
Αν τώρα είναι μεταξύ 25-35 άσε το καλύτερα. Δεν υπάρχει κανείς πέρα απο την δουλειά του. Πιθανότατα δεν θα σε προσέξει καθόλου. :)

Υ.Σ. Τελικά και εδώ είναι ωραία, λέω να έρχομαι και εγώ.

@George, μου άρεσε πολύ η τεκμηριωμένη σου απάντηση!!! Μήπως όμως να το ψάξω?? ο καλός μου Αιγόκερως είναι..χμ...
Να έρχεσαι καλέ μου!!! Το βλογοσπιτάκι μου, είναι πάντα ανοιχτό!!
Σε ευχαριστώ πολύ!

χεχεχεχεχεχεχεχεχε
έπεσα στην περίπτωση!!!! χεχεχεχεχεχεχχεχε
ψάξτο να δεις

Μου άναψες φωτιές!!! :p

Εγώ πάλι σαν λέων δεν ταιριάζω καθόλου με το προφίλ. Λες να γεννήθηκα άλλο μήνα και να μην το θυμάμαι;

Η απλά δεν έχεις ανακαλύψει τα κρυφά σου ταλέντα Νυχτερινή Πένα!! ;)

Δημοσίευση σχολίου