Ζητείται τίτλος....!!!!!

Posted by next_day | Posted in | Posted on 12:27 μ.μ.

Είναι πλεόν γεγονός...
Η εβδομάδα που περίμενα έφτασε!!
Τελειώνει η εξεταστική και θα το γιορτάσω με ένα υπέροχο 3ήμερο στο......

Το έχω κανονίσει εδώ και έναν μήνα περίπου, αλλά περάσανε πολύ αργά οι μέρες...

Βέβαι προς το παρόν, προσπαθώ να είμαι συγκρατημένη!!
Ακόμα 2 μαθήματα μου μένουν οπότε πρέπει να είμαι συγκεντρωμένη!!!
Απο Τετάρτη όμως.... !!!!!!

Ανυσηχώ λίγο για την Διαμαντένια μου Προβλήτα

Δεν έχω έμπνευση, αλλά δεν το πιέζω, αλλιώς θα βγει καμια πατάτα και θα ψάχνω blogoτρυπα να κρυφτω!!!

Εξάλλου είμαι πολύ χαρούμενη για τα καινούρια μου σκουλαρίκια για να σκεφτώ οτιδήποτε άλλο!!!

Τώρα που το θυμήθηκα.... Φίλε απο το χωριό, που είσαι??? Σε έχω χάσει!!!

Σας γλυκοφιλώ και σας χαιρετώ!!!

Comments (2)

sygkentrwsouuuuuuu...koita ta mathimataaaaaa....k mi les gia diakopes se mas tous kakomoirous p douleyoume!amartia einai....e?

Καλημερα!!!
Ελα,έλα,δεν θελω απαισιοδοξιες..ολοι δουλευομε γι'αυτο και κανονιζουμε εκδρομουλες!! ;)
Υπομονη λοιπον σε ολους μας!!!!!

Δημοσίευση σχολίου