Δίνη

Posted by next_day | Posted in | Posted on 8:47 π.μ.

Λένε ότι αν αλλάξεις έστω και το παραμικρό στην ιστορία, τότε όλα θα αλλάξουν όλα θα είναι διαφορετικά...
Προσπαθώ να το κατανοήσω λίγο όλο αυτό, αλλά μπλέκομαι σε σκέψεις πολλές που με ρουφάνε όλο και πιο βαθιά....
Εστώ λοιπόν ότι ο πατέρας μου γεννιόταν σε ένα διαφορετικό μέρος..
Θα γνώρισε διαφορετικούς ανθρώπους, των οποίων οι ζωές θα ήταν διαφορετικές απ'ότι είναι τώρα και οι ζωές αυτών που ξέρει τελικά θα ήταν επίσης διαφορετικές..Πρόσθεσα σε αυτούς όλους τους διαφορετικούς ανθρώπους που θα γνώριζαν εφόσων θα ήταν και οι ίδιοι διαφορετικοί..Μπάχαλο!
Συνεπώς, ο πατέρας μου δεν θα γνώριζε την μαμά και άρα δεν θα γεννιόμουν εγώ..άρα πιθανόν εσύ που διαβάζεις αυτό το βλογ δεν θα το διάβαζες αφού δεν θα υπήρχε, αρά πιθανόν να ήοσυν κάπου αλλού ή να μην είχες γεννηθεί ούτε εσύ.. Πρόσθεσε και πάλι όλους αυτούς που ξέρεις, με αυτούς που ξέρουν και πόσο διαφορετικοί θα ήταν και αυτοί!
Εάν λοιπόν, δεν υπήρχες εσύ, πιθανόν να συμβαίνει γιατί οι γονείς σου δεν γνωρίστηκαν, άρα και οι ζωές πόσων ακόμα ανθρώπων έχουν αλλάξει.
όχι, δεν είμαι ψώνιο με τον πατέρα μου...
Απλά άλλαξα ένα λιθαράκι της ιστορίας και αναρωτιέμαι...
Πόσο πίσω μπορεί να φτάσει όλο αυτό...

Και το βασικότερο...
Αν κάποτε, κάποιος μπόρεσε να αλλάξει την ιστορία...

Μήπως τελικά για άλλες ζωές προοριζόμασταν;;;;
Μήπως είμαστε όλοι εκείνοι των οποίων οι ζωές άλλαξαν, επειδή κάποιος "πείραξε" την ιστορία?????

Πάω να πιώ καφέ.....
Καλημέρα!

Comments (49)

η ιστορία γράφεται για ότι ζούμε. Αν όχι τότε γίνεται μύθος.
Πιάσε μια μπύρα :)

Δεν ονομάζεται τυχαία θεωρία του χάους!!! Παίρνοντας ως δεδομένο όμως ότι κανείς δεν μπορεί να γυρίσει πίσω στον χρόνο (ευτυχώς ή δυστυχώς πρέπει προς το παρόν να το θεωρούμε δεδομένο) κάθετι παίζει τον ρόλο του στην διαμόρφωση του μέλλοντος.. Φαινόμενο της πεταλούδας κιέτσι!! Πάντως, προβληματίστηκα κάπως!! Και μου έφερες στο μυαλό ταινίες όπως "Το φαινόμενο της πεταλούδας" και "Back to the future"!!
Καλημέρα!!

@George, μπύρα???? το χόντρυνες πολύ εσύ!!! χαχαχα!!!!! ;)

@Γιώργος Τ., πραγματικά χάος..αυτή την λέξη έψαχνα!!! Πάντως χρειάζεσαι κι εσύ επιγόντως καφέ!! :p

την καλημέρα μου και σοτυς δύο Γιώργηδες!! ;)

..kαι εγω, καθε φορα που μπαίνω σε αυτη τη διαδικασία σκέψης, να πίνω καφέ καταλήγω!!!!

Καλημέρες..

@Ξωτικούλι μου,χαχαχαχαχα!!!εγώ πάντως ήδη νιώθω καλύτερα!!! Καλημέρα!!!

Τετοιες αναζητησεις χωρις καφε πρωτα;;;Απαπα!
Ειναι το γνωστο butterfly effect γλυκια μου! Η παραμικρη αποφαση, κινηση κτλ, εχει απειρες συνιστωσες και τα αποτελεσματα απειρες πιθανοτητες...

Νομιζω οτι τελικά επιλέγουμε αυτο που πραγματικα πρέπει να μας συμβει...και στα καλα και στα καλα!

Καλημερες!

NAI naι ετσι είναι τετοιες σκέψεις τις κανω κι εγω αλλα μηπως ετσι χανουμε τη μαγεια της μοναδικοτητας?σκεψου ποσες πιθανοτητες απορριφθηκαν για να ζησουμε αυτη τη ζωη με αυτους τους γονεις κλπ κλπ κλπ

Υπάρχει και η ανάποδη θεωρία που λέει ότι δεν μπορείς να αλλάξεις την ιστορία και ότι αν δοκιμάσεις λόγου χάρη να σκοτώσεις το Χίτλερ για να μην γίνει ο παγκόσμιος θα συμβεί κάτι και θα αποτύχεις. Πάντως μου αρέσουν οι σκέψεις που κάνεις. Α και το ταξίδι στο χρόνο δυστυχώς αποκλείεται από τη θεωρία της σχετικότητας. Κρίμα, πολύ θα ήθελα να επισκεφθώ το Μεσαίωνα.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

@πεταλούδα μου, ήπια καφέ και ίσιωσα!!! Έχει όμως ψάξιμο πολύ το θεματάκι αυτό!

@Merlin μου, είπες την πιο σωστή κουβέντα! Να επιλέγουμε!!

@Ψυχασθενής μου, δεν το είχα σκεφτεί έτσι!! Ακόμα πιο χαοτική κατάσταση λοιπόν!!!

@Νυχτερινή Πένα, εμένα δεν θα με ενδιέφερε πολύ να γυρίσω στο παρελθόν, αλλά περισσότερο να δώ τι θα είχε συμβεί αν δεν γεννιόμουν!!

@Μπάτλερ, καφέ ήπια! Παράκρουση απ την έλλειψη ακφείνης ήταν! Ποιό κουμπί πάτησες??θέλω κι εγώ να εξαφανιστώ!

Με μπερδεψες, με προβληματισες, εχω πονοκεφαλο και ετσι φευγω...

Μαρουλοφιλακια!

Φύγε κυρ-μαρουλάκι μου, γιατί μέχρι κι έγω έφυγα απο εδώ και πήγα για καφέ!!

Όλα είναι σχετικά και όλα αιωρούνται.
Μια μικρή λεπτομέρεια αν άλλαζε όλα θα ήταν αλλιώς.
Ποτέ δεν θα μάθουμε αν θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα.
Το ξέρεις πως σε κάποιες καταστάσεις σημαντικό ρόλο παίζει και το δευτερόλεπτο, είχα δει μια ταινία κάποτε που έδειχνε την ζωή της πρωταγωνίστριας την στιγμή που προλάβαινε στο τσαφ το μετρό και την στιγμή που τελικά δεν το πρόλαβε.
Ξέρεις πόσα πράγματα άλλαξαν;
Όταν πρόλαβε το μετρό, γύρισε σπίτι της πιο γρήγορα από ότι συνήθως και έπιασε τον άντρα της με την κουμπάρα. :)
Δεν το λέω με χιούμορ απλά θέλω να τονίσω πόσο σημαντικά είναι κάποια γεγονότα για την πορεία της ζωής!

Καλό σου μεσημέρι

Πωωωω τι σου ήρθε να γράψεις πρωινιάτικα, καλέ; :/

Μωρέ μπράβο όρεξη! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Για να απαντήσω στο ερώτημά σου, πιστεύω πως εμείς (ή αν θέλεις οι ψυχές μας) επιλέγουμε το σώμα που θα μπούμε και την ζωή που θα ζήσουμε. Οπότε όλα είναι θέμα επιλογών! Ακόμα και οι δυσκολίες ή τα σκαμπανεβάσματα στην ζωή μας.

Φιλάκιαααα

Η δική μου θεωρία είναι, πως ότι και να κάνεις για να αλλάξεις την ιστορία το αποτέλεσμα θα είναι πάλι το ίδιο. Είναι σαν ένα σταυροδρόμι στο οποίο συναντιούνται πολύ δρόμοι. Όποιον δρόμο και να πάρεις θα σε βγάλει εκεί. Άρα, ακόμα και αν ο πατέρας σου είχε γεννηθεί αλλού, η επιλογές του και η πράξεις του θα τον οδηγούσαν και πάλι στη μητέρα σου. Ακόμα και αν κάποιος δολοφονούσε τον Χίτλερ, κάποιος άλλος θα προσπαθούσε να πραγματοποιήσει το «όραμα» του και ούτω καθ’ εξής

υπαρχει μια υπεροχη παλια ασπρομαυρη ταινια ..... χριστουγεννιατικη κιολας εν μερη ..... που δειχνει ακριβως αυτο που λες.....

του δειχνει ενας αγγελος....... αν δεν υπηρχε ο συγκεριμενος ανθρωπος αυτος .... πως θα ειχε αλλαξει ολη την ροη της ιστοριας του ( της οικογενειας του , του χωριου του κτλ)

ειναι πολυ γλυκο να κατανοησουμε ποσο συμαντικοι ειμαστε για καθε ιστορια ... και για την ζωη που ζουμε :)


καλησπερες μικρο

ξεχασα να πατησω για τα μαιλ :/

Το εχω σκεφτει και εγω αυτο πολλες φορες...
Και δεν καταληγω πουθενα.
Ας απολαυσουμε την ζωη μας οπως ειναι τωρα...
Αν η γιαγια μου ειχε ροδακια...:P

Καλο μεσημερι!

Χαχα...καλό...
Για φαντάσου...θα είχα γλιτώσει εγώ, ο Γλάρος μου από μένα και τα πέντε γλαρόπουλα από εμάς

Καλώς σε βρίσκω και σ' ευχαριστώ που μου έδωσες τν ευκαιρία και τη χαρά να σε e-γνωρίσω.

Βάλε τώρα ένα ούζο, όσο θα διαβάζω και τι άλλες σου αναρτήσεις

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ααααα εγώ δεν θα μπω στη δύνη του ντόμινο ερωτήσεων!!
Καλησπέρα...

Μπαα νομίζω πως ότι αλλαγή κι αν κάνεις, ότι είναι να γίνει ο κόσμος να χαλάσει θα γίνει!
Τις καλησπέρες μου!!

Kι εμένα την ταινία το φαινόμενο της πεταλούδας μου θύμισες!! Όλα θα ήταν διαφορετικά, ναι έχεις δίκιο, αλλά αν αρχίσεις να το κοιτάς έτσι το πράγμα δεν θα τελειώσεις ποτέ!! Τα πράγματα και τα γεγονότα είναι έτσι όπως είναι, δεν αλλάζουν και οι επιλογές σου σε κάνουν αυτό που γίνεσαι προχωρώντας παρακάτω.. Πάντως ο προβληματισμός σου με έβαλε σε σκέψεις το πρωί!! :Ρ Φιλάκια πολλά!!!

Νταξ....μπερδεύτηκα :)))

Δεν νομίζω να βγαίνει εύκολα άκρη, γι'αυτό λέγεται και θεωρία του χάους
μια απειροελάχιστη μεταβολή στη ροή των γεγονότων οδηγεί μετά από αρκετό χρονικό διάστημα σε μία εξέλιξη δραματικά διαφορετική από εκείνη που θα γινόταν αν δεν είχε συμβεί η μεταβολή
πετά μια πεταλούδα στον Αμαζόνιο και βρέχει στην Κίνα, έτσι δε λένε?
καλό βράδυ, πολλά φιλιά

@Σταλαγματένια μου Αναστασία, αυτό μου έλειπε! να δώ τον πατέρα μου με άλλη!! :p Είναι σημαντικά επειδή τα ζου΄με, αν όμως αλλάζαμε κάτι απο όλα αυτά?????

@Raven μου, ιδιαίτερη άποψη η δική σου και μου αρέσει πολύ και με ησυχάζει κιόλας! Μου αρέσει να ξέρω ότι αυτό που ζώ ΕΓΩ το επέλεξα!!

@mariw μου, δεν το πολυπιστεύω αυτό... νομίζω ότι πολλά μπορούν να αλλάξουν..μακάρι να μπορουσαμε κάποτε να δούμε ποιά από τις δύο μας έχει δίκιο!!

@koriinoskilo μου, ποιά είναι αυτή η ταινία???? Πάντως, έχεις δίκιο!!Εάν ξέραμε πόσο σημαντικοί είμαστε ο καθένας ξεχωριστά, θα ζούσαμε πολύ διαφορετικά, δεν νομίζεις??? Αυτό με τα mail το κάνω κι εγώ, αλλά όταν το ξεχνάω, δεν ξέρω τί να πώ! Θα λέω λοιπόν απλά την αλήθεια όπως κι εσυ! ;)

@έφηβε μου, ακόμα καλύτρα...αν είχε μια σχισμή στο μέτωπο!! χαχαχαχαχα!! Την καλημέρα μου καλέ μου!

@Φύρδην-Μιδγην, ούζο υποθέτω ήδη έχεις κεραστεί απο μόνη σου! Τώρα είναι ώρα για καφέ! Εγώ σε ευχαριστώ που πέρασες καλή μου! και επειδή ούζο δεν πολυπίνω, θα φροντίσω να φορτώσω την κάβα μου για εσένα! Πρέπει να προσέχω τους καλεσμένους μου!!

@Φούλη μου, κι εγώ που μπήκα τί κατάλαβα????

@Μαγισσούλα, μάλλον δεν μου αρέσει αυτή η ιδέα!Δηλαδή η απίστευτη προσωπικότητα του, δεν θα αλλάξει την ιστορία νομίζεις??? πφ! :p

@Συννεφούλα μου, εγώ πάντως αυτη την ταινία δεν την έχω δεί και έχετε φορτώσει όλοι να το κάνω! Κι εσύ σε σκέψεις?? Καφέ γρήγορα!!!!!! ;) Φιλί γλυκό!

@και λοιπόν, νταξ...δεν πειράζει!!! ;) Την καλημέρα μου!

@thumbelina μου, ωραίο αυτό με την πεταλούδα, δίνει πραγματικά αυτό που θέλω να πώ εγώ με τόσες λέξεις!! Φιλί γλυκό!

Η ιστορία γράφεται αφού την ζήσουμε. Και ενίοτε με προσθήκες και παραλείψεις.
Γι αυτό καλύτερα ας την ζούμε...

@Κιτσάκι μου, άρα ακόμα δεν έχω γράψει ιστορία?? μα τέτοιο κορμί χελί δεν μπορεί να περιμένει!! ;)

θα στο κανω αναρτηση για να την δεις την ταινια ...... την εψαξα χτες και βρηκα ... ουτε τιτλο θυμομουν..... αχ με εβαλες σε διαδικασιες..... αλλα μ αρεσε ;)

καλημερα

@korinoskilo μου, σε ευχαριστώωωωωωωω!!!!!!!!! αναμένω!! μου κίνησες το ενδιαφέρον με το σχόλιο σου!!!περιμένω καλό μου!! φιλιιιιι!!! και παλι ευχαριστωωωωωωω!!!!!!!!

αυτή τη δίνη τη λένε ζωή!

τι να σου πω, μού έχει τύχει να μην πάρω ασανσέρ για να μην πέσω πάνω σε κάποιον που ίσως εκείνη την ώρα να ήταν μέσα, να πάω με τις σκάλες, κ την ώρα που περνάω απ το ασανσέρ ν ανοίξει η πόρτα του και να πέσω πάνω του!
τι κατάλαβα που προσπάθησα να το αποφύγω;;

ζούμε τυχαία ή μοιραία; δεν ξέρω - το θέμα είναι να ζούμε ;)

φιλιά!

@πεφταστέρι μου, χαχαχαχα..τσάμπα το ανέβασμα με τα πόδια δηλαδη!!!!!!!

ευτυχώς ήταν κατέβασμα, σιγά μην ανέβαινα τόσες σκάλες με τα πόδια για τα μούτρα του :P

χαχαχαχα!!!σωστή σε βρίσκω!!

Α εγώ δεν κάνω τόσο πολύπλοκες σκέψεις κουράζομαι.Βέβαια πολύ θα ήθελα να είχα γεννηθεί πλούσια αλλά αφου δεν έκατσε τι να κάνουμε.Καλησπέρες.

Καλησπέρα.
Μόλις ανακαλύψαμε πως μας έχει βάλει στα λινκ σου!
Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε αμέσως.

Τα έχω σκεφτεί όλα αυτά πολλές φορές... είναι σαν αυτό που μας έλεγαν στο ποινικό δίκαιο στη σχολή με τον αιτιώδη σύνδεσμο. Με το σημαντικό γεγονός που αν έλλειπε, θα άλλαζε η ροή των γεγονότων.
Τελικά, πέρα από τον προβληματισμό μας, αυτή είναι η ζωή μας. Το θέμα είναι λοιπόν να την περάσουμε όσο το δυνατό καλύτερα :)

Είδα ένα λινκ πάνω δεξιά για μολάους Λακωνίας. Από εκεί κάτω είσαι? Ωραία μέρη :)

Με ταξίδεψες στην ιστορία με την ανάρτησή σου! Δεν θα ευχόμουν να υπήρχα σε άλλη εποχή (ίσως στην ποτοαπαγόρευση), αλλά σίγουρα σε άλλο μέρος, αν και δεν μετανοιώνω για τις τωρινές μου συγκυρίες!

ΥΓ: Κοντά στους Μολάους, για την ακρίβεια στη Ρηχεια και τα Κουπιά Λακωνίας είναι τα χωριά του παππού και της γιαγιάς (απ΄την μεριά του πατέρα μου!) Να ψάξω γενεαλογικό?

@συννεφάκι, η έλλειψη καφείνης έφταιγε!! ;)

@Αστρο - Συμμορίτες, σας παρακολουθώ συνέχεια απλά δεν στέλνω σχολιάκια! Ευχαριστώ πάντως!! ;)

@sunnefoula, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! να περάσουμε όσο καλύτερα γίνεται! Ναι, απο Μολάους είναι ο μπαμπάς!

@SERVIRISMATA, μάλλον πρέπει να ψάξουμε! Από ρηχειά ήταν η γιαγιά μου!! Στα κουπιά,πάμε για φαγητό!! χιχιχι!!! Χάρηκα πάρα πολύ που σε πέτυχα κοντοχωριανάκι μου!! ;)

Εμενα μου θυμισε την ταινια Sliding doors με τη Gwyneth Paltrow..ποσο αλλαζει η ζωη ενος ανθρωπου αν απλα χασει ενα τρενο η αν τελικα μπει σε αυτο..?! Καλως σε βρηκα next-day!

@Zeta μου, αρχικά καλώς ήρθες!Δεν την έχω δει την ταινία!θα την ψάξω! τελικά μάλλον θα άλλαζαν πολλά!

Και η μητέρα μου είνια από Λακωνία (Γεράκι), αλλά έχουμε οικογενειακούς φίλους σε όλο το νομό. Υπέροχα μέρη!

Δεν πολυβλέπω την σημασία του παρελθόντος αλλά ούτε και του μέλλοντος με την σημασία αυτή, με ανακουφίζει όμως η λογική του εδώ και του τώρα..
Αν η θεωρία του χάους ή όπως στο καλό λέγεται είχε να προσφέρει κάτι χρηστικό θα το είχε κάνει. Σαν θεωρία όμως μάλλον δεν έχει πολλά να δώσει.
Η αυτονομία του σύμπαντος όλου-ενός επιτρέπει σε εμάς να εξετάζουμε την ολότητά του βάσει της υπάρχουσας συνειδητότητας μας, μεσω της δικής μας αυτονομίας και πεποιθήσεως-πίστης. Η θεωρία προφανώς προσκρούει σε αντίληψη συνέχειας εξέλιξης αφού αντιμετωπίζει την ύπαρξη σαν πεπερασμένη.Σε χοροχρόνο αέναο και απέραντο κάτι τέτοιο είναι ουτοπικό.

Κάτσε γιατί είμαι που είμαι θολωμένη....με απόκαμες!
Αλήθεια είναι ότι με το περιστατικό με τον γατούλη μου, όλο αν και αν σκέφτομαι! Αν ήταν πρωί μπορεί να τον είχα προλάβει και τέτοια....!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Πολυ ενδιαφερουσα σκεψη. Αλλα υπαρχει μια αντιφαση εδω, που εχει σχεση με τον αν πιστευεις στην μοιρα, το πεπρομενο τον Θεο κλπ. Αν πιστευεις σε ολα αυτα δεν εχει νοημα η ερωτηση σου. Ολα ειχαν προσχεδιαστει να συμβουν. Δεν υπαρχει τυχαιο σε ολη την διαδικασια της ιστοριας, ολα εγιναν οπως ειχαν προσχεδιαστει να γινουν. Αν δεν τα πιστευεις ολα αυτα τοτε ο προβληματισμος σου εχει νοημα. Ειδες που νομιζουμε οτι εχουμε δωσει λυση σε ολα τα ερωτηματα μας αλλα καμια φορα ο νους αναρωτιεται για ζητηματα που υποτιθεται εχουν απαντηθει εδω και αιωνες?

2 κινήσεις οδηγούν την εξέλιξη: Της δημιουργίας και της ελεύθερης επιλογής.
Δεν ζούμε με υποθέσεις αλλά με την πραγματικότητα που εμείς χτίζουμε εκμεταλλευόμενη τις πιθανότητες και δυνατότητες του μέλλοντος!

@sunnefoula μου, τί μικρός που είναι ο κόσμος τελικά ε???

@"Jonathan Livingston" καλέ μου, θες κι εσύ επειγόντως καφέ!!

@τρελή μου, δεν έχω τί να σου πώ..εγώ μιλάω γενικά και αόριστα αλλά εσύ το ζείς... :(

@ΑΛχημιστή μου, δεν πιστεύω σε μοίρες και πεπρομένα... πάντως εχεις δίκιο... ερωτήματα που νομίζαμε ότι είχαν λυθεί, ο καθένας μας αναζητά συνέχεια λύσεις!

@kel μου, καταρχήν καλώς ήρθες! είπες το πιο σωστό! Δεν ζούμε με υποθέσεις!Αν το αντιληφθούμε σύντομα θα ζήσουμε πολύ καλυτερα!

Δημοσίευση σχολίου