Μετά την Δύση....

Posted by next_day | Posted in , , , | Posted on 2:44 μ.μ.

η ΑΝΑΤΟΛΗ!
Το γράφω με κεφαλαία γράμματα, γιατί μου αρέσει η λέξη...
Μου αρέσει το πώς με κάνει να νιώθω!
Μου αρέσει να την κοιτάω απο την Λυκαβηττό, με την φιλεναδίτσα μου και τις μπύρες μας!
Μου αρέσει γιατί μου θυμίζει το πόσο δύσκολα πέρασα σε διάστημα ενός μήνα!
Μου αρέσει γιατί τώρα μπορώ να την κοιτάω με αλλιώτικα μάτια και να καταλαβαίνω το πραγματικό της νόημα!
Είμαι εδώ!
Είμαι ζωντανή!
Ξαναγεννήθηκα και περιμένω την νέα αρχή!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια σας στην προηγούμενη ανάρτηση και συγχωρέστε μου χάθηκα!
Το είχα ανάγκη!
Και τώρα έχω ανάγκη να είμαι εδώ μαζί σας!
Θα προσπάθησω να διαβάσω κάθε σας ανάρτηση...Είναι όμως πολλές!
Έχουμε χρόνο όμως ε?
Σιγά σιγά θα περάσω απο όλους!
Και απο τους παλιούς αγαπημένους φίλους και απο τους καινούριους!
Σιγά...σιγά....
Δεν θέλω να βιάζομαι πιά!
Δεν θέλω να κάνω κι άλλα λάθη!
Σας φιλώ γλυκά όλους!
Να με περιμένετε στα βλογοσπιτάκια σας!! Και ναι! αυτό είναι απειλή! ;)

Comments (46)

Στον ήλιο που βγαίνει, στην ανατολή, στη ζωή εκεί κρύβονται τα πιο όμορφα χρώματα και τα πιο όμορφα νοήματα. Να είσαι καλά, να χαμογελάς και να έχεις δύναμη για όσα φέρνει η ζωή. Φιλάκια πολλά.

Καλή μου λένα, τόσο γλυκά τα λόγια σου, βάλσαμο για την καρδιά μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλί γλυκό!

Είσαι εδώ και είσαι καλά!!! πέρνα ξανά από το χριστουγεννιάτικο μου post με τίτλο ( ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !! ΠΕΡΆΣΤΕ!!) να παραλάβεις κάτι που σου έφερε ο αι Γατηλης, μην αργείς άλλο, από πέρυσι το φιλάω...
Φιλιά πολλά μικρή μου...

Γλυκιά μου Φούλη,
θα περάσω! Δεν θα αφήσω το δωράκι ξεχασμένο κάτω απο το δεντράκι!!!!!!!!!
Και ναι! είμαι εδώ και είμαι καλά!!!!!
Φιλί γλυκό!

... μια ανατολή...
Μια καινούργια μέρα
Μια καινούργια ευκαιρία
Μια καινούργια αρχή
Έρχεται μετά τη νύχτα, δεν έχει σημασία αν είναι συννεφιασμένη ή ηλιόλουστη, ζεστή ή κρύα, είναι πάντα εκεί...!!!
Καλως ήρθες πίσω!!!!!

Καλέ μου έφηβε,
συνήθως είναι μια ηλιόλουστη, ζεστή μέρα...ή για εμένα που είμαι ανάποδη, μια συννεφιασμένη, παγωμένη μέρα...
Πάντως, ότι κι αν προτιμάει ο καθένας η καινούρια αρχή είναι πάντα μια πολύ όμορφη μέρα!
Καλώς σας ξαναβρήκα!
Ελπίζω να μην με ξεχάσατε!
Φιλί γλυκό!

Δεν σε ξεχάσαμε μη φοβάσαι Next Day! Καλώς ήρθες και μην ξαναφύγεις. Εύχομαι τα καλύτερα από' δω και μπρος.
Α και όταν είναι να περάσεις ειδοποίησε να στρώσουμε το κόκκινο χαλί.

Πάμπολλες φορές στην ζωή, βλέπουμε και δύση. Ομως στη σκέψη της ανατολής, χαμογελάμε και συνεχίζουμε !

να είσαι καλά, να έχεις μια καλή χρονιά και να κοιτάς πάντα την ανατολή

και πολυ καλα εκανες και χαθηκες αν το ειχες αναγκη
ολοι μας την εχουμε περασει αυτην την φαση
χαιρομαι που εισαι καλα
και αυτην την ανατολη στην ευχομαι και φετος :)

Κυρ next-day μου επιτελους μας ηρθες!! Καλως μας ηρθες!! Ολοι χρειαζομαστε τα διαλλειματακια μας οποτε καλα εκανες και απουσιασες! Φανταζομαι ξερεις ποσο μας ελειψες και ειχα αρχισει να ανησυχω...
Τι να πρωτοπω δεν ξερω η σημερινη μερα ειναι μες τις εκπληξεις :))

Να εισαι καλα, εμεις εδω θα ειμαστε και καλη ΑΝΑΤΟΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!

Μαρουλοφιλακια!

Καλώς το ! Καλή Χρονιά λοιπόν με πολλές πολλές Ανατολές!
Φιλιά

Αχ.. και μένα μου αρέσει η ανατολή..
σαν γέννηση νέας μέρας....
Καλή χρονιά να έχουμε!
Καλώς επέστρεψες!

Μπράβο ροζ κοπελιά! Ας είναι ο καινούργιος χρόνος καλύτερος για σένα και για όλους μας. Φιλιά! :)

Διαμαντεεεεεεεεεεεεεεεεεεεενιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!
Γυρισες! :D
Το ήξερα πως θα γυρισεις χαρουμενη και ζωηρη πισω, παντα μας κανει καλο κατι τετοιο για λιγο!

Η ανατολη...
Υπεροχες αναμνησεις...
Οπως και με τα ηλιοβασιλεματα (ακομα περισσοτερες)
Λατρευω τα χρωματα της δυσης και της ανατολης οποτε χτυπησες φλεβα..
Χαιρομαι πολυ που εισαι καλα :D
Τα λεμε διαμαντακιιι!
Φιλια γλυκα
(και καλη χρονια γιατι δεν τα ειπαμε εμεις αυτα! :D)

Ένα διάλειμμα πάντα μας κάνει καλό..
Σημασιά έχει πως είσαι καλά κοριτσάκι και θα σε έχουμε και πάλι μέσα στην παρεούλα μας!!
Να περάσεις απο το σπιτάκι μου γιατί σε περιμένει και βραβείο, όχι που θα σε ξέχναγα!! :ΡΡ
Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!!!!

Πού χάθηκες βρε?Βλέπεις σε πόσους έχεις λείψει...Άντε να τα λέμε πάλι συχνά και να μη χαθείς έτσι ξανά!Φιλάκια πολλά, πολλά, πολλά!!!

πάντα να χαμογελάς. αληθινά. περισσότερο στα δύσκολα. ακόμα πιο αληθινά.
καλή σου χρονιά! με υγεία πάντα. και όλα τα άλλα χαμογελιούνται. αληθινά. :)

πραγματικά ηα ανατολη ειναι μια μαγική κι ευοιωνη λέξη.ευχομαι να εισαι καλά απο δω και πέρα

Χαίρομαι που γύρισες και ειδικά που γύρισες αισιόδοξη και γεμάτη όρεξη.
Μας έλειψες πολύ!!
Να γεύεσαι την ανατολή και και την κάθε στιγμή με χαμόγελα πολλά!!

Φιλιά γλυκά !

kali xronia next_day! panta kala k me polla xamogela!! asta ola sthn akrh!

Ανατολή, poly omorfo biblio apo ton Α. Γκιμοσούλη, sta ypoyhn...

wellcome back!
κι εμένα μ' αρέσει η ανατολή (σκέφτομαι να βαφτίσω την κόρη μου έτσι όοοταν ανατείλει)

το σκοτάδι δεν κρατάει για πάντα!
δεν είναι κακό να πέφτεις, αρκεί να σηκώνεσαι ;)
καλή χρονιά, κοριτσάκι!
να μην πάει ούτε μια μέρα χαμένη!!

@νυχτερινή μου Πένα,
δεν θέλω τέτοια! είμαι ένα απλό παιδί του λαού! ;)

@Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα μου,
καλή χρονιά να έχουμε καλή μου!!!! και να κοιτάμε πάντα την φωτεινή πλευρά!

@Σκουλικάκι μου,
καλό δεν ξέρω αν ήταν, πάντως σίγουρα το είχα ανάγκη! Πολλές ανατολές να έχουμε όλοι!

@Κυρ-μαρουλάκι μου,
τί άλλες εκπλήξεις είχες καλό μου?????
Καλές Ανατολές! Μου αρέσει σαν ευχή! Θα την υιοθετήσω!

@Τρελή μου,
καλώς σας βρήκα και πάλι!!

@Hfaistiwnas μου,
καλή χρονιά και καλές ανατολές όπως είπαμε!!!

@SkinLikeSand μου,
καλέ μου πιτσαδρόρε, να έχουμε μια όμορφη και καλή χρονιά όλοι μας!!

@Πνευματάκι μου,
χαίρομαι που χτύπησα φλέβα! χαίρομαι που μετά απο τόσο καιρό σας άγγιξα! Καλή χρονιά να έχουμε!

@συννεφούλα μου,
το περάλαβα το βραβειάκι μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Θα το κρεμάσω μέσα στις επόμενες μέρες!!

@porcupine μου,
το είδα και πραγματικά χάρηκα απίστευτα!!! Δεν θα ξαναχαθώ, το υπόσχομαι!

@b|a|s|n\i/a μου,
χαμογελιούνται!!! τί υπέροχη λέξη!!!!! Τα κατάφερα..να χαμογελάω στα δύσκολα!!!Σε ευχαριστώ!

@η ψυχασθενής ξανθιά,
πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ! ;)

@Σταλαγματιά μου,
μου λείψατε πάρα πολύ!!! Είμαι εδώ να γευτούμε πολλές ανατολές μαζί!

@Δοκιμέ μου,
εννοείται στα υπόψη! Ειδικά με τέτοιο τίτλο!!!

@πεφταστέρι μου,
πολύ όμορφο όνομα! Πέφτουμε για να πατήσουμε γερά κάτω και να σηκώθουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε!

Ολες οι ανατολές δικές σου.
Σου χαρίζω και τις δικές μου.
Και σου τσιμπάω το μαγουλάκι σου με δύναμη.
Φιλια..

ευχομαι να εισαι καλυτερα...πολλα κισσσ

Παντα μετα τη δυση η ανατολη, μετα το σκοταδι το πρωι, μετα την μπορα η ξαστερια! Αεναα δεμενα μεταξυ τους, χωρις το ενα το αλλο δεν υφισταται! Ξημερωσε γλυκια μου...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΞΑΝΑΓΕΝΗΜΕΝΗ.ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΒΓΙΑΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ.:)

Μια αγκαλιά και πολλά φιλιά λοιπόν σαν καλωσόρισμα. Πολύ χαίρομαι που είσαι πάλι μαζί μας :)

Υπάρχει ένα δώρο....http://emeiskaiemeis-nikos.blogspot.com/2010/01/blog-post_07.html

Πέρασε όποτε μπορείς να το πάρεις, βέβαια πρίν λίγο καιρό αλλά είχες εξαφανιστεί..χαχαχαχαχα

Καλό μεσημέρι!!!!!!!!!!!

Ταξιδιάρα ψυχή. Μερικοί λένε πως λείπει στις μέρες μας αλλά κάνουν λάθος....

Καλή νέα αρχή...

Κώστας

vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
facebook.com/kostasvloutis
twitter.com/kostasvloutis

Μη βιάζεσαι και πάρε το χρόνο που χρειάζεται κάθε μεταβατική περίοδος όπως πιθανά είναι η δική σου.
Πολλά αστρολογικά φιλιά και να θυμάσαι.
Δ Υ Ν Α Μ Η.

πάντα μετά την δύση έρχεται η ανατολή και αυτή ελπίζω να κρατήσει πολύ πολύ και να την απολαύσεις.

Ελα, έλα, όταν μπορείς απο το εξοχικό μου. Σου έχω πρόσκληση για παιγνίδι!
φιλιά κι ευχαριστώ πολύ

Αχ next_day κι εγώ έχω χαθεί λόγω δουλειάς και γενικών τρεξιμάτων και σήμερα όλη μέρα διαβαζω και διαβάζω τα ποστ των φιλών μπλογκ.
Νέα αρχή,μπράβο ☺

Καλό σαββατόβραδο
χχχχ

μετα την βροχη...το ουρανιο τοξο !

τι χαρουμενο ποστ ειναι αυτο ....... τι χαρουμενες σκεψεις ...... γλυκυτατες :))))))

ανατολη λοιπον σε ολα να εχεις .......

και εγω οταν ξυπναω και την βλεπω μου αρεσει:))

καλησπερουδια νεξτακι :)

εγω ειμαι απ'τους καινουργιους φιλους!
καλη αρχη!
καλως σε βρηκα!

@mariposa μου,
όσο περνάνε οι μέρες τα πράγματα καλυτερεύουν!

@Πεταλουδίτσα μου,
ξημέρωσε! και είναι υπέροχα τα χρώματα του ουρανού!

@ΑΑΤΟΝ μου,
κι εγώ χάρηκα που επέστρεψα!

@ελίτσα μου,
τί γλυκιά που είσαι!! Να μου δώσεις τις ανατολές σου...με συγκίνησες...ένα απο τα πιο όμορφα δώρα που έχω παρει...

@JK,
το κεφάλι ψηλά και βήματα μπροστά!

@νίκο μου,
το έχω δεί, απλά ακόμα δεν έχω προλάβει να το κρεμάσω! ;) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

@founio μου,
φυσικά και υπάρχει! ;)

@Κώστα,
καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ πολύ!

@Συμμοριτάκια μου,
γλυκά και αγαπημένα! Δύναμη και πάλι δύναμη!!! όλα πάνε καλά στο τέλος!

@mahler,
νομίζω είναι πλέον στο χέρι μου!!! ;) Σε ευχαριστώ!

@Ζουζούνα μου,
το εχω δεί..αναμονή μέχρι να σκανάρω κανά 2 φωτο!

@Και λοιπόν.
αααααχ....αυτή η δουλειά θα μας φάει!!!

@inMUSIClost,
με υπέροχα χρώματα, σωστά?? φωτεινά και αισιόδξα!

@κορινοσκυλάκι μου,
ανατολή σε όλα!!!

@Η γυναικα που διαβαζε ποιηματα,
καλώς ήρθες λοιπόν! θα τα λέμε συχνά!

φιλεναδιτσα μου.....τι να σου πω?εγω σου ειχα κανει καταθεση ψυχης τοτε Λυκαβηττο και συ κοιτουσες την ανατολη??τςτςτςτς......ενταξει λοιπον.....οταν θα σου ξαναπω "πινε πινε" θα την πιεις ολη την μπυριτσα ασπρο πατω....μετα να δω τι ανατολη θα δεις......καλως!!!!!!!!!!να ξερεις οτι σ'αγαπαω χαμενο....

Βρε σούργελο, μου θές και να είσαι και ανώνυμη τρομάρα σου! Αφού είπαμε ήταν ληγμένες οι μπυρίτσες και μάλλον για αυτό τα ματάκια μου έβλεπαν ανατολές μέσα στα μεσάνυχτα! κι εγω σε αγαπάω πολύ και άσε τις αηδίες τώρα γιατί μας διαβάζουν διάφοροι!!!

Καλημερούδια.Πολύ χάρηκα για την επισκεψούλα σου στο μπλογκ μου.Μας έλειψες.Ελπίζω να ήρθες για να μείνεις.Που να τρέχεις αλλού τώρα με την κρίση!Φιλια πολλά .

@συννεφάκι μου,
τώρα πια θα μείνω!! μα, πραγματικά πού να τρέχω... ;)

Εντελώς τυχαία, από σπόντα,"έπεσα"στο μπλοκ σου.
Σου εύχομαι από καρδιά
καλή νέα αρχή.
Να ξέρεις ότι κι'γω κάνω μια νέα αρχή
αλλά για άλλο λόγο,μετά από πολλά χρόνια,
σταμάτησα τη "χρήση" και τώρα αισθάνομαι "μόνος"(είμαι)
Καλή αρχή
Μετά τιμής
morfeas

@morfeas,
εγώ απλά να ευχηθώ να γεμίσεις αυτή σου την μοναξιά, με άλλες εξαρτήσεις! όμορφες και γλυκές!!!!

Δημοσίευση σχολίου