Ένα γλυφιτζούρι...

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 10:32 π.μ.

Με αφορμή την ανάρτηση "Η προτομή...της θλίψης..!!" της φίλης 50fm.. θυμήθηκα....συνειδητοποίησα... κατάλαβα... δάκρυσα... και χάρηκα ακόμα περισσότερο....
Ένα μεσημερί, ήρθε η μαμά απο την δουλειά... Πρίν λίγες μέρες.... Και μου έφερε ένα γλυφιτζούρι...... Κι ας είμαι σχεδόν 27.... 

Και άρχισα να γελάω και να χαίρομαι σαν μικρό παιδί.....

Και Εκείνη με κοίταξε, βούρκωσε και με πήρε στην αγκαλιά της...                                                                                                          
Γιατί τελικά τα πιο μικρά είναι τα πιο μεγάλα...τα πιο ασήμαντα είναι τα πιο σημαντικά...

Σε ευχαριστώ μανούλα που με έκανες να εκτιμάω το κάθε μικρό, το κάθε μικρής αξίας για τους άλλους να το κάνω το σημαντικό για μένα.. 

Σε ευχαριστώ κι εσένα μπαμπούλη μου, γιατί κι εσύ χαίρεσαι σαν μικρό παιδί, και χτυπάς παλαμάκια με τα χεράκια της ψυχής σου...

Σας ευχαριστώ και τους δύο γιατί έμαθα το μεγάλο μυστικό της ζωής....

Να χαίρομαι.........

  photo via broterham

Comments (24)

Να χαίρεσαι καρδιά μου, πάντα να χαίρεσαι!!!
Πολλά φιλιά...

Γλυκό μου κορίτσι,σε χάρηκα,σε καμάρωσα,συγκινήθηκα!
Εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και να απολαμβάνεις τα σημαντικά της ζωής!
Να είστε όλοι καλά!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

χεχεχε! Τι καλό!
Ποιός είπε ότι είμαστε μικροί για γλυφειτζούρια;;;
χαχαχαχχα!

να τους χαιρεσαι......και να σε χαιρονται...

Ναι ίσως να είναι αυτό το μεγαλύτερο μυστικό της ζωής!!! :)

Χρειάζομαι κι εγώ ένα γλειφιτζούρι και ότι αυτό συνεπάγεται..:(

να χαίρεσαι γλυκατζού μου, πάντα να χαίρεσαι και να χαμογελάς!!
πάρε κι απο εμένα ένα γλυκό... όοοοχι, απο αυτά που ήδη έφαγες... τούτο..
http://www.indiafloristonline.com/images/cakes/pastries.jpg

εξαιρετικά αφιερωμένο!
ζζζζζζβουριχτάαααααααα!

Αχ φίλη, θα μου δώσεις και εμένα? Η μαμάκα μου δεν μου δίνει γλειφιτζούρι γιατί πρέπει να χάω 3 κιλά:-( Άντε παίζεις και εσύ με τον πόνο μου μπουχου. Φιλάκια στην μανούλα! Ε και στον μπαμπά χιχι:-p

Στο καλο σου..συγκινηθηκααα:(

Αυτα τα μικρα ειναι που κανουν την ζωη σημαντικη και ωραια!

@Φούλη μου,
:)) χαίρομαι όσο μπορώ καλή μου και πραγματικά ευγνωμονώ τους δικούς μου που μου το έμαθαν!!!

@ 50fm μου,
καλή μου,χαίρομαι που σου άρεσε... και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!

@Μπατλεράκο,
ακόμα στο περίπερο είσαι παιδί μου?? πόσα γλυφιτζούρια θα πάρεις πιά?? άσε τίποτα και για τον επόμενο!!!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
ποτέ μα ποτέ δεν θα είμαστε μικροί για ένα γλυφιτζούρι!! μην σου πώ και καμια δεκαριά! το αν θα ειμαστε χοντροί είναι άλλο θέμα!! ;)

@Mariposa μου,
σας μερσούμε όλοι μας!!

@Δραπέτη μου,
εγώ δεν αμφιβάλλω πλέον! Το λέω με σιγουριά! Αυτό είναι!!

@This is me,
πραγματικά δεν ξέρω τί να σου πώ...... :(

@post2soo μου,
πάρε όσα θές καλή μου... τα e-γλυφιτζούρια δεν παχαίνουν! Θα τους τα δώσω σβουριχτά σψουριχτά κιόλας!!!

@Ζουζούνα μου,
γλυκατζού εγώ?? μπαααα...δεν μιλάς για μένα!!! Τρέχω τώρα να φάω και αυτά που μου έστειλες!! φαίνονται υπέροχα!!!!!!

@Πνευματάκι μου,
χαρούμενες φατσούλες ήθελα να βλέπω... :(

@έφηβε μου,
ακριβώς! ;)

Κοριτσάκι σαν κι εμένα εισαι κ εσυ! κι εγώ χαιρομαι με τέτοια μικροπράγματα! Αν διαβασεις την προτελευταία αναρτηση μου θα καταλαβεις!!!
Πολλά φιλιά!!! (και μόνο μ'αυτη την ανάρτηση μπήκες στα αγαπημένα λινκς μου ;) )

Πριν μερικα χρονια , οχι πολλα, 4―5, ειχα σπασει το πόδι μου σε πολυ ασχημο σημειο και βαθμο
Κατοικοεδρευσα λοιπον στης μαμας μου για να με φροντιζει, κι ενιωσα τοσο παιδι, που νομιζα πως ημουν παλι στην κοιλια της μεσα.....
Καταλαβες υποθετω

Πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή!!!

Καλό ΣΚ

Αχ τι γλυκεια μητερα :)

ήρθα να παρω τα γλυφιτζουρακια μου και να σου πω (για αλλη μια φορα) καλο σαββατοκυριακο!!!

Μαρουλοφιλακια!!

είσαι πολύ τυχερή :)

καλό σ/κ
χχχ

Να χαιρόμαστε με μικρά απλά πράγματα. Αυτό είναι το νόημα ;-)

Στο κάτω κάτω τα μικρά πράγματα δεν είναι που φτιάχνουν εν τέλει την μεγάλη εικόνα; Ένα γλυφιτζουράκι αρκεί! Κι εμένα η γιαγιά μου όποτε πάμε στο super market θέλει να μου πάρει ή χυμό ή σοκολάτα ή παγωτό ή...Έχει πλάκα!!!

Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή Next day μου! Πολλά φιλιά!

Τι γλυκιά ανάρτηση και πολύ τρυφερά αισθήματα . Με "γέμισες " από αγάπη!!!

Να είσαι καλά Διαμαντένια μου ,να μπορείς πάντα να χαίρεσαι την κάθε στιγμή από τα μικρά που τα νομίζουμε ασήμαντα ,αλλά δεν είναι.
Φιλιά πολλά γλυκούλα μου.

ΕΥΧΟΜΑΙ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΗΣΥΧΑ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.

Δεν είναι το αντικέιμενο, είναι η χειρονομία που σε γεμίζει. Μικρές στιγμές που θα τις θυμάσαι πάντα.
Την καλημέρα μου.

μετα το ταπερ στην δουλεια ερχεται και το γλυφιτζουρι !!!

φιλια σε ολες τις μαμαδες πουειναι ιδιες !! οσα χρονια και αν περασουν

Κοπελιά καλό μήνα, πήρες απουσία:-p

Δημοσίευση σχολίου