Φόβος.....

Posted by next_day | Posted in | Posted on 12:58 π.μ.

Και εκεί που λές ότι όλα πάνε καλά..
Και εκεί που πατάς σε όμορφα ρόζ συννεφάκια...
Και εκεί που χαμογελάς όλη την μέρα..
Έρχεται μια σκέψη και σου σφηνώνεται στο μυαλό.....
Και σε βασανίζει ώρες...
Και δεν μιλάς σε κανέναν γι'αυτήν... ούτε καν στον άμεσα ενδιαφέρομενο... Ίσως γιατί και ο ίδιος δεν ξέρεις αν είναι σωστή.. ίσως γιατί φοβάσαι ότι είναι χαζομάρα... ίσως γιατί φοβάσαι τελικά να παραδεχτείς ότι μπορεί και να είναι αλήθεια....
Και ακούς τραγούδια που πονάνε.. και ξύνεις την πληγή συνέχεια... και όταν για λίγο στεγνώνει το αίμα, βάζεις τα νύχια ακόμα πιο βαθιά, να ματώσει πάλι.. η απόλυτη σκληρότητα, αλλά έτσι έχεις μάθει....
Και απλά ελπίζεις ότι το αίμα θα στεγνώσει, η σκέψη θα χαθεί, η ψυχή θα ηρεμήσει.....
Και ηρεμώ κάθε φορά που βρίσκομα στην αγκαλιά σου... και ξέρω ότι θα κοιμηθώ ήρεμα, γιατί θα έχω δίπλα μου το κορμί σου....
Όμως αύριο πάλι θα με βασανίζουν οι σκέψεις....
Απλά γιατί φοβάμαι..........
Φοβάμαι την μοναξιά...
Φοβάμαι το μετά που μπορεί να είναι χωρίς εσένα...
Φοβάμαι το αύριο χωρίς εσένα.....
Και όσο φοβάμαι ίσως και να σε διώχνω... Αλλά έτσι είναι τώρα.......
Φοβάμαι.......

Comments (19)

Κάνεις όμως κακό στον εαυτό σου..
Να μην αφήσεις να συνεχιστεί.. :)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Αντιμετώπισε το φόβο σου.
ή θα είναι ανυπόστατος, οπότε θα ανακουφιστείς,
ή θα είναι πραγματικός, οπότε θα τον παλέψεις και θα τον ξεπεράσεις.

Αν κάτι δεν πάει καλά, είναι καλύτερα να το τακτοποιούμε όσο είναι ακόμα νωρίς :)

Ψηφίζω την εκδοχή του ανυπόστατου!
φιλί :)

Πολλές φόρες μια σκέψη αρκεί να μας οδηγήσει στην "τρέλα"...
Να θυμάσαι ότι ο μεγαλύτερος σου φόβος ,φοβάται μήπως δεν τον φοβηθείς...
Μην του κάνεις λοιπόν την χάρη...Νίκησε τον...Τουλάχιστον πέσε προσπαθώντας το...Καλυνυχτες...

Συμφωνώ με Συννεφούλα.
Μη φοβάσαι όσο έχεις τον άνθρωπό σου δίπλα σου...κι αν φοβάσαι, μοιράσου μαζί του τους φόβους σου. Θα ξέρεις πού πατάς, για να μην πω ότι θα λυθεί και το πρόβλημα. ;)
Καλό ξημέρωμα! :)

Δηλαδη φοβασαι χωρις λογο,χωρις να εχει συμβει κατι;;;; ΓΙΑΤΙ;;

Ο φοβος της απωλειας ειναι φυσιολογικος οταν εισαι ερωτευμενος. Τρεμεις μη σου φυγει ο ανθρωπος που μοιραζεται την αναπνοη σου. Ομως, αυτο το φοβο καντον δυναμη, μην τον αφηνεις να επισκιαζει τη ζωη σου, αντιθετα χρησιμοποιησε τον για να ζησεις την καθε στιγμη σαν να ειναι η τελευταια! Και μιλα με τον ανθρωπο σου! Με την συζητηση σιγουρα θα καθησυχαστεις!
Καλημερα!

Τίποτε να μην φοβάσαι
είμαστε εμείς εδώ!!

καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις :))

@Ηφαιστίωνα μου,
τό ξέρω ότι είναι κακό! Και θα προσπαθήσω να το σταματήσω! :) Εκάνα ήδη το πρώτο βήμα! Το είπα σε εσάς!!

@Μπάτλερ,
χαχαχαχα!! Κάθε φορά ξεραίνομαι στα γέλια απο τα σχόλια σου!!!!! Και πέρα απο την πλάκα... δεν ξέρω τί ήταν στην προηγούμενη ζωή του!!! Κι άμα???? Εγώ τί κάνω??? :p

@Συννεφούλα μου,
κι εγώ ψηφίζω ανυπόστατο!!! Και ίσως και έτσι να είναι! Σήμερα που το βλέπω με πιο καθαρή ματιά, μάλλον ήταν μια Κυριακάτικη νυχτερινή βλακεία που με έπιασε!!!!!!

@Ιανέ μου,
το σχόλιο σου δίνει τροφή για πολλές ακόμα σκέψεις και πολλά ακόμα ποστ!!! Θα τον περιμένω στην γωνία τον φόβο ,αν του δείξω ότι δεν τον φοβάμαι και ότι μπορώ να τον παλέψω!!

@_Μαρία_ μου,
ναι, η συζήτηση είναι το καλύτερο! Αλλά, κάποιες φορές ο φόβος σε κάνει να φοβάσαι ακόμα περισσότερο την αλήθεια που μπορεί να κρύβει μια συζήτηση!

@Meanan,
αυτή την απάντηση ψάχνω κι εγώ! Γιατί?? Μπορείς μήπως εσύ να με βοηθήσεις???

@Πεταλούδα μου,
δύναμη προσπαθώ να τον κάνω.. αλλά κι αυτό θέλει δύναμη!! Το προσπαθώ όμως!!!

@Κατερίνα μου,
εσείς είσαστε εδώ.. το ξέρω! Και με βοηθάει πάρα πολύ όλο αυτό!!!!!!!!!
Σε ευχαριστώ!!

Είναι λογικό να φοβάσαι, είναι το ένστικτο που φοβάται ότι η ευτυχία που βιώνεις μπορεί να μην κρατήσει να χαθεί. Αλλά πάνω από το ένστικτο είναι η λογική. Και η λογική ξέρεις τι λέει μικρό μου κοριτσάκι με τις μπούκλες; Ότι η αγάπη βγάζει έξω το φόβο από το σπιτάκι της καρδιάς σου, εμπιστέψου την, πίστεψέ την και όλα θα πάνε καλά. Δεν θα φοβάσαι και θα μπορείς να χαρείς αυτό που έχεις με τον άνθρωπό σου.

είναι πιο δύσκολος να παραδεχτείς τους φόβους σου και εσυ το έκανες.επόμενο βήμα να τους αντιμετωπίσεις έναν προς έναν

καλημερούδια

Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!
τα φιλιά μου...

δεν ειναι κακο να φοβασαι ειναι ανθρωπινο
απλα κοιτα να το ελεγχεις και να μην σε ελεγχει !!!

φιλακια

Όλοι τη μοναξιά φοβόμαστε κι έτσι κάνουμε παραχωρήσεις που δεν αξίζουν στον εαυτό μας.Πάρε δύναμη, αντιμετώπισε τους φόβους σου και χτύπα στο ψαχνό.Σε θέλω δυνατή και να πατάς γερά στα πόδια σου.

Φιλιά πολλά!

Χμ... Αμφιβολιες, ανησυχιες και δυσαρεστες σκεψεις. Ετσι λεγονται ολα αυτα.
Ειναι δυσκολο, ειδικα αν εισαι ανθρωπος που θες να βαδιζεις εκ του ασφαλους, να σταματησεις να σκεφτεσαι το μετα... Σκεφτεσαι "αν μου φυγει πως θα το αντιμετωπισω?" και "αν τον χασω μετα δε θα ειναι τιποτα ιδιο" κλπ... Το καλυτερο που εχω να σου προτεινω ειναι να σκεφτεις τι θες να κανεις μαζι του, πραγματα που ηθελες αλλα ποτε δεν εβαλες σε λειτουργια (ενα ταξιδι? μια βολτα σε ενα μερος που δεν πηγατε ποτε? κατι, ο,τιδηποτε), και να τα κανετε! Να μην αφηνεις στιγμες του τωρα να φευγουν απο τα χερια σου γιατι σκεφτεσαι το μετα... Μη χανεις το χρονο σας ετσι...
κι υστερα, μπορει αυτος ο χρονος να μην τελειωσει ποτε και να ανησυχεις χωρις λογο;)

Χιχι

Αγκαλιες και χαμόγελα!

"Φοβάμαι το μετά που μπορεί να είναι χωρίς εσένα...
Φοβάμαι το αύριο χωρίς εσένα....."

Το έχω ξαναδεί το έργο...

Το μετά μπορεί να είναι πολύ καλύτερο από το τώρα όμως...

Γιατί στην επόμενη γωνία μπορεί να υπάρχει κάτι καλύτερο,να το δεις όμως και μην το προσπεράσεις..

Να χαμογελάς γιατί κάνει τους άλλους ν'ανησυχούν...

@Νυχτερινή μου Πένα,
τα λόγια σου είναι πάντα βάλσαμο.. πόσο δίκιο έχεις..... Σε ευχαριστώ!

@Και λοιπόν,
πάμε δυνατά λοιπόν για το επόμενο βήμα! Μου έδωσες κουράγιο!

@Φούλη μου,
χαίρομαι που με καταλαβαίνεις.. τουλάχιστον έτσι δεν νιώθω τρέλη!! :)

@σκουλίκι,
έχεις απόλυτο δίκιο.... και προς το παρόν δυστυχώς με ελέγχει, αλλά θα το παλέψω!

@σκατζοχοιράκι μου,
γλυκό μου εσύ! Χτυπάω στο ψαχνό λοιπόν και στέκομαι γερά στα πόδια μου!

@Δραπέτη μου,
:))))

@Πνευματάκι μου,
δεν το είχα σκεφτεί έτσι όπως το θέτεις εσύ.... και στις 2 περιπτώσεις χαμένη θα βγώ, οπότε μάλλον πρέπει να πάψω να φοβάμαι!

@Vangel Greko μου,
κι αν έχω αυτό που ζώ, είναι αυτό το μετά που έψαχνα λίγο πρίν καιρό?????? Πάντως θα χαμογελώ, εκτός του ότι κάποιοι ανησυχούν είναι και κάποιος που χαμογελάει μαζί μου!!!!

Kαλησπέρα Next Day!
Επισκέφτηκα το ιστολόγιό σου για πρώτη φορά και μαγεύτηκα από τον καταιγισμό συναισθημάτων και σκέψεων! Η γραφή σου είναι πολύ όμορφη και άμεση. Έχω βρεθεί κι εγώ να ξυπνώ με τέτοιες σκέψεις. Μπορεί να είσαι καλά και ξαφνικά να σου καρφώνεται κάτι στο μυαλό και να μην ησυχάζεις. Χειρότερα αν δεν μπορείς να αφήσεις τον εαυτό σου να το παραδεχτεί. Ταυτίστηκα λιγάκι μπορώ να πω. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα βρεις με τον εαυτό σου.
Φιλιά πολλά!

@Ginny μου,
καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να τα βρώ με τον εαυτό μου... γενικά μια χαρά τα πάμε οι δύο μας, τώρα τελευταία όμως κάτι έχει πάει στραβά! το δουλεύω όμως!!!!

Δημοσίευση σχολίου