Το αύριο μέσα από τα δικά μου μάτια...

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 11:48 π.μ.


Και εκεί που έλεγα ότι την γλίτωσα τελικά έρχεται μια μέρα η μαμά και μου είπε αυτό που δεν ήθελα να ακούσω... Έκλεινα ερμητικά τα μάτια μου, δεν ήθελα να δώ τί μου λέει... Τελικά όμως τις λέξεις που περισσότερο φοβόμουν να δώ, τις είδα... Νοσοκομείο, γιατροί, χειρουργείο... 

Αύριο πάλι εκεί θα είμαι... Σε εκείνο το Νοσοκομείο που είναι πάρα πολύ όμορφο, γεμάτο χρώματα και παιχνίδια, άνετα κρεβάτια.... αλλά έχει και εκείνο το μεγάλο δωμάτιο που μπαίνω μόνη μου, μου βάζουν ένα μπαλόνι στο πρόσωπο, νιώθω τα μάτια μου να κλείνουν και όταν ξυπνάω πονάω παντού... 

Και αυτή την φορά όπως και την προηγούμενη, κάτι θα μου κάνουν στο στόμα... Μα πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι ασχολούνται με αυτό.. Αφού είναι μια χαρά... Και όσοι με έχουν δει μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν... Θα γίνει λέει πιο ίσιο.. Μα ίσιο είναι... Θα μπορώ είπε η μαμά να τρώω καλύτερα... Αφού και τώρα μια χαρά τρώω... Και μην ακούτε τις αηδίες που λένε, ότι δεν τρώω επειδή δεν μπορώ να μασήσω σωστά.. Απλώς διατηρώ την σιλουέτα μου... 

Δεν έχω όρεξη για αστεία αυτή την φορά... Ξέρω πολύ καλά τί θα μου κάνουν και γιατί μου το κάνουν.. Και ξέρω πολύ καλά τί με περιμένει μόλις βγω απο εκεί..  Μπορεί η μαμά να μην μου το λέει... Αλλά το βλέπω στα μάτια της... Το νιώθω στην αγκαλιά της κάθε φορά που με σφίγγει και είναι έτοιμη να με πνίξει... Το βλέπω στο πρόσωπο της όταν μιλάει στο τηλέφωνο και όταν καταλαβαίνει ότι την κοιτάζω στρίβει το κεφάλι της... Και όλα αυτά με τρομάζουν ακόμα περισσότερο....

Φοβάμαι όπως δεν έχω ξαναφοβηθεί στην ζωή μου... Δεν μου αρέσει να μπαίνω σε εκείνο το δωμάτιο και να τους βλέπω όλους πίσω μου να μου χαμογελάνε και να με αφήνουν μόνη μου... Και ξέρω ότι δεν χαμογελάνε στα αλήθεια.. Ξέρω πόση αγωνία έχουν... Αλλά ξεχνάνε την δική μου αγωνία... Ξεχνάνε ότι εγώ είμαι αυτή που θα κοιμηθώ και θα είμαι σε χέρια ξένων... Ξεχνάνε ότι μετά εγώ θα πονάω και δεν θα μπορώ να κοιμηθώ απο τους εφιάλτες τα βράδια... Και όλο αυτό αυτή την φορά θα κρατήσει πολύ καιρό... 8 μήνες λέει η μαμά... Πείτε μου είναι πολύ? Αυτό είναι το για πάντα? Πείτε μου εσείς γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω....

Και θέλω να πώ κάτι σε όλους εκείνους που θα είναι απ'έξω και θα περιμένουν... 

Στην μαμά, στον μπαμπά, στην θεία, στον παππού, στην γιαγιά, στην νονά, στους φίλους τους... Μην μου χαμογελάτε ψεύτικα.. Το νιώθω... Έχω ανάγκη να βλέπω και την δική σας αγωνία... Θέλω να βλέπω ειδικά εκείνες τις στιγμές ότι με αγαπάτε... Και ότι με νοιάζεστε... 

Μην μου γεμίσετε το δωμάτιο δώρα, μπαλόνια και παιχνίδια.. Γεμίστε το με αγάπη... Και στοργή... Αυτό είναι που έχω ανάγκη.... Ποτέ δεν μου έλειψαν τα δώρα.. Ούτε και η στοργή.. Αλλά όπως νιώθετε εσείς, νιώθω κι εγώ... Αγάπη και αγκαλιές και χάδια θέλω...

Μην μου κάνετε όλα τα χατίρια μετά.. Το ξέρω καλά ότι η ζωή δεν είναι εύκολη... Το ξέρω από την ημέρα που γεννήθηκα... Και όταν μου κάνετε όλες τις χάρες επειδή πονάω, δεν με βοηθάτε... Θέλω να μου δίνετε μόνο ότι αξίζω.. Και όταν το αξίζω... όχι επειδή είμαι ευάλωτη.. Αλλά επειδή μπορώ και στέκομαι δυνατή.. 

Το μόνο που θέλω να κάνετε είναι υπομονή... Και να μου συγχωρείτε τα νεύρα μου... Μπείτε στην θέση μου για λίγο και σκεφτείτε πώς νιώθω.. Το ξέρω ότι κι εσείς θα είστε αγχωμένοι και θα ανησυχείτε... Μην ξεχνάτε όμως ότι εγώ το περνάω... Πονάτε μαζί μου.... Στην ψυχή σας.. Εγώ θα πονάω στο σώμα... 

Αύριο μπαίνω.. Το πρωί... Και λένε ότι μόνο ένα βράδυ θα κάτσω εκεί μέσα... Μου λένε ότι είμαι δυνατή και θα τα καταφέρω... Αλλά εγώ φοβάμαι... Μην ξεχνάτε ότι είμαι παιδί.... 

Και σας το λέω και πάλι...

Γεμίστε το δωμάτιο με αγάπη και στοργή...


Αθηνά

Comments (42)

Θαρρώ εξαιρετική απόδοση των συναισθημάτων της μικρής σου. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μπορεί γρήγορα να χαμογελάσει!:)

όφου το μικρούλιιιι.. ξεχηλίζουμε από στοργή κι αγάπη.. δε μπορούμε να τη στήλουμε έμπρακτα.. αλλά εδώ είμαστε.. :) :)
καλησπερούδιαααα :) :)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Ο Θεός μαζί της! Θα τον περάσει κι αυτό το γολγοθά και θα 'ναι μια χαρά!
Πολύ συγκινητικό το κείμενο και τόσο αληθινό.

Να'στε όλοι καλά και δυνατοί δίπλα της!
Φιλιά!

Όλα θα πάνε καλά.. καταλαβαίνω ότι την αγαπάς... πρόσεχε όμως, πρέπει και εσύ να είσαι δυνατή!

Η Αθηνα τα λεει πολυ καλα, με τη σοφια και την ειλικρινεια ενος παιδιου! Τα φιλια και τις ευχες μου. Ολα τωρα ειναι δυσκολα, αλλα καποτε θα μοιαζουν με ενα μακρινο κακο ονειρο και θα της εχουν αφησει μονο δυναμη ψυχης!

Ο τρόπος που γραφεις σαν εκείνη...δηλώνει πως εισαι κι εσυ ενα γλυκο και ρομαντικο παιδι!
Ολα περαστικα, γρηγορα δυνατες και οι δυο!

φιλια

γρηγορα περαστικα..ολα καλα προκειται να πανε! :)

Καλέ όλα καλά θα πάνε, τι ανησυχείτε; Ένα μεγάλο χαμόγελο κι ένα φιλί :*

Κειμενο γεματο συναισ9ημα....
Ή μαλλον συναισ9ηματα.. που πολλεσ φορεσ τα μικρα
δεν βρισκουν λογακια να τα εκφρασουν!
Ομωσ ο καιροσ περνα πολυ πιο γρηγορα απο οσο φανταζομαστε!
Κουραγια...και πολυ αγαπη!! <3

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Αξιοθαύμαστο κουράγιο..
πονάω και μόνο που το διαβάζω..
γνώρισα κατάσταση -ελαφρότατη- χειρουργείου στον γιό μου και κατανοώ πλήρως..

να είναι καλά και όλα να πάνε κατ ευχήν..

καλό βράδυ :)

Καλή επιτυχία και καλή ανάρρωση!

Νεοτερα;;;

καλημέρα!! Καλή επιτυχία και καλή ανάρρωση! :)

Καλή δύναμη και καλό κουράγιο Αθηνούλα!!!!!!!!! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα να πάνε καλά!!!!!!!!!!!

kali dinami ,kouragio!!!!!k ipomoni

Είχα περάσει κι είχα μάθει τα άσχημα νέα...Σήμερα ήλπιζα να μάθω πως πήγαν τελικά τα πράγματα αλλά βλέπω ότι λείπεις...Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα να είναι καλά!!!Ελπίζω να μάθουμε σύντομα νέα σας...

Next_day μου είσαι καλά?
έχω καιρό να δω ανάρτησή σου και σχόλιο σου σε κάποια δικιά μου.
Όλα καλά?
Φιλιά!

Καλό μήνα με θετική Ενέργεια!

Ελπίζω όλα καλά με την μικρή... Τα φιλιά μου!

Καλα Χριστουγεννα Διαμαντενια μου, αγκαλια με τη μικρουλα σου και με οσους αγαπας!

Κοριτσάκι μου δεν ξέρω πού είσαι, μα ελπίζω όλα να είναι καλά!
Περνάω να σου αφήσω τις ευχές μου,
αυτές για μια απίθανη χρονιά, γεμάτη αγάπη και όμορφες στιγμές!


Φιλί μεγάαααααααλο<3

Εύχομαι χρόνια πολλά και διαμαντένια η νέα σου χρονιά. Φιλάκια :D

Τις ευχές μας, εκ βάθους καρδίας, δια αίσιον και ευτυχές Νέον Έτος!

Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας

περασα υστερα απο πολυ καιρο να μαθω νεα σου.Δεν ξερω αλλα ειχαβγει απο αναγνωστης σου και ετσι τωρα το ειδα και μπηκα.

Ευχομαι να εισαι καλα και σιδερενια.

ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ.
ΧΑΘΗΚΕΣ!!!!!

ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ ΑΘΗΝΑΑΑΑΑΑΑ ΑΘΗΝΟΥΛΑΑΑΑΑΑ
ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠ ΤΟ....ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΣ
ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΗΛΘΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ....
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΓΥΡΙΣΕΣ?
ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?
ΠΕΣ ΜΑΣ!!! ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ

καλη επιτυχια στην μικρουλα.....ΚΑι ΕΛΠΙΖΩ η next day να ειναι λιγοοοο καλυτερη παντα απο την προηγουμενη χαμογελο αγκαλια και παραμυθενια φιλια.......
σας στελνω την αγαπη μου....

Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 17bc277fb631efae0bf6a888d46d5537
sms onay
website kurma
website kurma

Thank you for your explanation, very good content. 2315b7d14001fd9a598f5b0c52b47a14
define dedektörü

Good content. You write beautiful things.
hacklink
vbet
hacklink
sportsbet
korsan taksi
vbet
sportsbet
mrbahis
taksi

Δημοσίευση σχολίου