Παιδιά.....

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 11:16 π.μ.

Σάββατο βράδυ...
Ελάχιστες στιγμές πριν αλλάξει ο χρόνος...
Σε μια αίθουσα με έντονα λευκά φώτα, φωνές πόνου να σκίζουν την ησυχία...
Απ'έξω ένας άντρας, σκυφτός, σαν λυπημένος, σαν χαρούμενος.... Γεμάτος αγωνία είναι...
Για Εκείνη και για το μωρό....
"Θα είναι το πρώτο μωρό της νέας χρονιάς", τους είπε ο γιατρός όταν τον διέκοψαν απο τον ρεβεγιόν του, καθώς η γυναίκα του είχε ήδη αρχίσει να νιώθει τους πρώτους έντονους πόνους.... Εκείνη την στιγή όμως καθόλου δεν τον ένοιαζε...  Ήθελε να σταματήσει να πονάει Εκείνη και να μπεί μέσα να τις κρατήσει και τις δυό στην αγκαλιά του.. Εκείνη και χιλιοστή φορά και την μικρή Εκείνη για πρώτη.....
Δεν ξέρει πόσες ώρες πέρασαν...
Δεν ξέρει πόσα τσιγάρα έκανε......
Δεν ξέρει πόσες φορές περπάτησε τον διάδρομο έξω απο την αίθουσα τοκετού πάνω-κάτω...
Ξέρει όμως ότι κάποια στιγμή, επικράτησε απόλυτη ησυχία.....
Κοίταξε το ρολόι του....
00:03..... χρονιά δεν μπορεί να θυμηθεί....
νιώθει να κρυώνει και να ζεσταίνεται μαζί...
και περιμένει....
μερικά δευτερόλεπτα ήταν, ελάχιστα...αλλά του φάνηκαν αιώνες....
Και τότε το άκουσε.....
Το κλάμα της... το πρώτο της κλάμα....
Και τότε μπήκε μέσα...
Και τις είδε.....
Τις δύο γυναίκες της ζωής τους...
Κρύφτηκε στην αγκαλιά Εκείνης και έκλαψε.. έβγαλε την αγωνία του.....
Και μετά πήρε στην αγκαλιά του την νεογέννητη κορούλα του....
Έσκιψε στο αυτί της και της υποσχέθηκε μια υπέροχη ζωή....
Με αγάπη και ευτυχία...
Και όλα τα υπόλοιπα θα ερχόντουσταν.....

Και έτσι έγινε...

Γέρος πια εκείνος, με την μαγκουρίτσα του στο ένα χέρι και στο άλλο την γυναίκα του... Εκείνη που περάσανε μια ολόκληρη ζωή μαζί...
Είδε την κόρη του.. και τον "γιό" του.... Γιός του έγινε, αφού αγάπησε τόσο την κόρη του.... Και τα εγγονάκια του....

Και λίγο πρίν ανοίξει την αγκαλιά του, για να σφίξει όλους τους αγαπημένους του, έγειρε το κεφάλι του, έκλεισε τα μάτια του και προσευχήθηκε ....


για όλα εκείνα τα παιδιά, που δεν είναι το ίδιο τυχερά......


11 Δεκεμβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού

Comments (30)

Καλορίζικα τα καινούργια ηχεία στην δουλειά σου...

Την καλημέρα μου και από εδώ!!!!!!!!

καλημέρα νίκο μου!!!! Καλό ΣΚ να έχουμε!

Χρόνια πολλά γλυκιά μου και έτσι γλυκά να δεις και τα δικά σου παιδιά και τα εγγόνια σου και τα δισέγγονα σου.
Σωστά δεν κατάλαβα;
Γενέθλια δεν έχεις;

:))

Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αν και έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου! όσο για γενέθλαι είχα στις 8!
Φιλάκια και απο εμένα!

ΜΜΜ...Να υποθεσω αυτος ο αντρας ειναι ο πατερας σου?Τις γεννες δεν τις μπορω καθολου...Δεν μπορω, δεν θελω να ξερω οτι παναει καποιος...Και εγω απ'εξω να μην μπορω να κανω κατι...:/

έφηβε μου, θα μπορούσε! δεν είναι αληθινή ιστορία! αυτό που ήθελα να πώ είναι για την σημερινή μέρα που είναι η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, ότι κάποια παιδιά δεν είναι τόσο τυχερά όσο εμείς!

Έχεις δει την ταινία "K-Pax";

Στο μυαλό το δικό μου... Σε μια φανταστική κοινωνία... Κάπου κάπως κάποτε... Δεν υπάρχουν οικογένειες με την στενή έννοια του όρου. Τα παιδιά δεν έχουν κάποιους συγκεκριμένους γονείς. Όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν όλους τους μεγάλους για γονείς. Όλοι έχουν την ευθύνη της ανατροφής τους.

Μπατλεράκο μου, όχι δεν την έχω δεί...
Όσο για αυτό που σκέφτεσαι, δεν ξέρω τί να πώ..σίγουρα με αυτή την έννοια όλα τα παιδιά θα μπορούσαν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο, όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να διατηρηθεί, αφού θέλωντας και μη, θα δενόντουσταν τα παιδιά με συγκεκριμένους γονείς.. βέβαια αυτή η "επιλογή" ίσως και να έβγαινε σε καλό..
πολύ ενδιαφέρουσα η σκέψη σου πάντως!
Φιλί γλυκό!

αχ ναι μωρέ το ξέχασα αφού ήρθα και σου ευχήθηκα :))

Μην με παρεξηγείς θα φταίει η βροχή που με αποδιοργανώνει παντα :)))

Μεγιά και το νέο ντεκόρ δεν σου είπα !!

Σταλαγματια μου, δεν πειράζει! ευχές έδωσες!! δεν με έβρισες κιόλας!!! χαχαχαχα!!!!
Σε ευχαριστώ!!

Είναι όλα εκείνα τα παιδιά που η ζωή τους καθόλου δε μοιάζει με αυτό που περιγράφεις. Σαν την ιστορία με το κοριτσάκι με τα σπίρτα. Κάτι τέτοιες μέρες που στολίζουμε και ψωνίζουμε ασύστολα, κάπου μας κοιτάνε μερικά ζευγάρια μάτια που στερούνται από το φαγητό μέχρι και την αγκαλιά.
Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες. Καλησπέρα και φιλιά.

δεν αντεχω την δυστυχια στα παιδια
δεν το χωραει ο νους μου
θα ηθελα να υπαρχουν μονο χαμογελαστα παιδια
μονο!!!!!

ευτυχως εμεις στην δουλεια μου ολο τον χρονο επειδη ειμαστε 500 + ατομα μαζευουν ρουχισμο και παιχνιδια και οτι αλλο και να δινουμε σε παιδια , συλλογους και φτωχους

Με συγκίνησες απίστευτα. Πάρα πολύ τρυφερό!!!

Το lay out στο blog σου είναι υπέροχο!

Φιλιά

Όμορφα...Απλώς όμορφα... Μακάρι να τα ζήσουμε και μεις.

Μπράβο σου!Φανταστική ανάρτηση!!!Φιλάκια πολλά!

Τι γλυκό και τρυφερό κείμενο.!!!
Είσαι απίστευτη Διαμαντένια μου . Με συγκίνησες πολύ.
Να είσαι καλά γλυκούλα μου. Καλό απόγευμα.

Εφτιαξα τοσες εικονες διαβαζοντας το...ειλικρινα με ταξιδεψε..

καλως σε βρηκα!!!

Μακάρι όλα τα παιδιά να είχαν τέτοια τύχη..

δυστυχώς όμως δέν είναι τόσο απλή η ζωή..

έκαστος κουβαλάει την ιστορία του..

καλησπέρα σου :)

Δυστυχώς η ζωή δεν είναι γενναιόδωρη πάντα...
Καλό βράδυ κοριτσάκι...

αμ γι'αυτό παραμένουν παιδιά.ποιοι;μια αγαπημένη σοκολατοφίλη και ο φίλος μου που έχουν γενέθλια σήμερα :))))

φιλιά και καλό βράδυ!

Όμορφο και τρυφερό κείμενο. Να μοιράζεσαι πάντα τέτοιες σκέψεις μαζί μας next day.

Oλα εκεινα τα παιδιά, που δεν ειναι και τοσο τυχερά....πόσα να ειναι άραγε;;;

Πολύ όμορφο το κείμενο σου, και ακόμη πιο όμορφο εκείνο που ήθελες να πεις μέσα από αυτό...
Και αν και καθυστερημένα, χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς...
Φιλιά...

Διαμαντένια μου, επιτέλους βρίσκω λίγο χρόνο να σχολιάσω εδώ. (Στα άγρια χαράματα:Ρ)
Το κείμενο με άγγιξε και ήθελα να το ξέρεις. Και ό,τι σε αγγίζει είναι τέχνη.
Φιλιά πολλά. :)

Πολύ γλυκιά και συγκινητική διήγηση!
Καλή Κυριακή γλυκιά μου!

Πολύ γλυκιά ιστορία. Και που ξέρεις, για κάποιον μπορεί να είναι η ιστορία της ζωής του.

Πολύ γλυκιά ανάρτηση γεμάτη αγάπη.Εύχομαι σε όλα τα παιδιά χαρούμενα χριστούγεννα και το νέο έτος να τους φέρει ότι ποθεί η τρυφερή καρδούλα τους.

Δυστυχώς είναι πολλά αυτά τα παιδάκια και η Πολιτεία επιμένει να γεμίζει τα Ιδρύματα τύπου "ΜΗΤΕΡΑ" παρά να διευκολύνει τις διαδικασίες για υιοθεσίες
Καλή εβδομάδα, Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Πολύ τρυφερή ιστορία καλή μου.
Μακάρι όλα τα παιδιά να έχουν μια ανάλογη να διηγούνται όταν θα μεγαλώσουν!
Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!

Δημοσίευση σχολίου