Post it #1 - Να θυμάμαι...

Posted by next_day | Posted in | Posted on 11:09 π.μ.


Comments (34)

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

καλό μηνα και σε εσένα SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου!!!! πάντα χαμόγελα!!!!!!!!!! όπου κι αν είμαστε, ότι κι αν κάνουμε!!!!

ΩΩΩ...Ωραιες αλλαγες!!!
Οχι μονο στους συναδελφους σου...Αλλα και σε εμας...:)

@έφηβε μου,
εννεοίται και σε εσάς ντε!!!!! :))))))))))))

να χαμογελάς (και) σε σένα.
καλό σου μήνα!

@b|a|s|n\i/a μου,
αχ, να ήξερες πόσα πολλά πράγματα μου είπε το σχόλιο σου..θα το θυμάμαι και για εμένα/σε εμένα λοιπόν!

Εξαρτάται από τους συνάδελφους. :))

->συνάδελφοι στην τρέλλα

Και γιατί στους συναδέλφους συγκεκριμένα;
Εγώ θα έλεγα το αντίθετο, να θυμάμαι να μην χαμογελώ σε κάποιους συναδέλφους :)))

Φιλιά πολλά

@Μπατλεράκο μου,
η αλήθεια είναι ότι σε κάποιους προτιμώ να σπάσω το κεφάλι, οπότε χαμογελάω ακόμα πιο πλατιά!!!!! χαχαχαχα!!!!

@Σταλαγματιά μου,
όπως είπα και στον μπάτλερ, σε κάποιους το κάνω απλά απο υποχρέωση!

Tι όμορφες αλλάγες!! Να χαμογελάς επειδή το θες σε αυτούς που το αξίζουν και το εκτιμούν κι ποτέ σαν υπενθύμιση.. :) Φιλάκια πολλά!!!

Σωστά.. !
Καλό θα είναι να το έκαναν και οι συνάδελφοι όμως! !

Θετική σκέψη. Μ'αρέσει με τρέλα!
Γιατί χαμόγελο έδωσες, χαμόγελο θα λάβεις ;-)

@συννεφούλα μου,
η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα σκεφτεί ότι είναι "άσχημο¨αν το δείς σαν υπενθύμιση! άλλο τόνο ήθελα να δώσω εγώ, άλλο έδωσες εσύ και να σου πω την αλήθεια μου αρέσει που βγαίνουν τόσες διαφορετικές ιδέες!!

@Hfaistiwna μου,
ευτυχώς οι περισσότεροι το κάνουν!! :)
για τους υπολοίπους, συνεχίζω να χαμογελάω έτσι για σπάσιμο νεύρων!!

@Κιτσάκι μου,
έχεις απόλυτο δίκιο! ότι δίνεις, παίρνεις!!!!
Σε φιλώ γλυκά!!!!

Να χαμογελάς πάντα και παντού! Είτε είσαι με παρέα, είτε είσαι μόνη σου! Είναι πολύ σημαντικό το χαμόγελο! Ανεβάζει ψυχολογικά και εσένα αλλά και την παρέα σου! Να μην το αφήνεις να σε αφήνει ποτέ!!

να χαμογελάς και να σου χαμογελάνε κάθε μέρα :)))))

xxxx

@Φιώργο μου,
αν χαμογελάω μόνη μου και με πάρει κανά μάτι, θα με περάσουν για χαζοχαρούμενο! ;)

@Και λοιπόν,
πολύ όμορφη η ευχή σου!!!

Αν και δύσκολο..

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ !!!

Μπορώ σε έναν συνάδελφο μου να δείχνω τα δόντια μου, όχι με ένα χαμόγελο, αλλά απειλητικά; Ε; Μπορώ;;;

Υ.Γ. Ωραία η ανακαίνιση!!

@Ευρύνοε μου,
είναι ωραία τα δύσκολα...και ακόμα πιο ωραία νιώθεις όταν τα καταφέρνεις!! ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ λοιπόν! :)))))))

@mariw μου,
μπορείς, μπορείς, αλλά είναι πιο ευχάριστο να του χαμογελάς και να του σπάς τα νεύρα!! ;)

@mariw μου, ευχαριστώ για το Υ.Γ! ;)

να χαμογελάς στους συναδέλφους, στους φίλους, στην οικογένεια, σε αυτούς που αγαπάς και σε αυτούς που σου κάθονται στο λαιμό οι άτιμοι, να χαμογελάς στον εαυτό σου όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη..Να χαμογελάς γιατί το χαμογελό σου φτιάχνει τη διάθεση σε κάποιους (και την χαλάει σε κάποιους άλλους χα χα χα) και πάνω απ'όλα φτιάχνει τη δική σου διάθεση!!

μάκια!

Υπάρχει πιο όμορφο πράγμα να βλέπεις τους γύρο σου χαμογελαστούς, με μια γλυκιά καλημέρα στο στόμα;
Όμορφο το νέο Λουκ,κανε κάτι και με τα σχόλια νομίζω ετσι είναι κουραστικά ,ρώτα και κανένα άλλο... πολλά γλυκά χαμογελαστά φιλιά....

Τι όμορφο που το έκανες!!!!
Ζηλεύω τις αλλαγές σας ,αλλά δεν τολμάω να το αλλάξω ακόμα.
Καλό μήνα Διαμαντένια μου .
Φιλάκια.

Βρέ! Γέλα όποτε εσύ θέλεις,
και το νοιώθεις!!
φιλιά!

Όχι μόνο στους γύρω σου, αλλά και στον καθρέπτη σου! Ωραίες οι αλλαγές, με γειάαααα!
Καλημέρες και φιλιά

και οχι μονο!!!!

οσο δυστυχισμενη και να εισαι ..... χαμογελα.... καποιος μπορει να ερωτευτει το χαμογελο σου
( το διαβασα καπου)


καλημερα

αν μου κανουν αυτα που πρεπει ευχαριστως να χαμογελαω ολητην ωρα

φιλακια

εγω θα ελεγα να χαμογελας στη ζωη γενικα

Καμιά αύξηση να χαμογελάσεις περισσότερο παίζει; :)

Ένα χαμόγελο αρκεί για να φωτίσει εσένα και τους γύρω σου.Σου έυχομαι πάντα να χαμογελάς πλατιά.

χρόοοονια πολλά! (ξέρεις εσύ!)

σε ολο τον κόσμο! και σ'αυτους που δεν το αξιζουν ;)

καλησπερα!

ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Φιλιά κοριτσάκι!

Δημοσίευση σχολίου