Προσευχή!

Posted by next_day | Posted in | Posted on 4:44 μ.μ.

Την προηγούμενη εβδομάδα, ήταν οι κουμπάροι μου στο χωριό για διακοπές, μαζί με τους δικούς μου.
Η Χρυσάνθη λοιπόν (η αδερφή της Αθηνούλας μου), αφού έχει παρατηρήσει αρκετό καιρό τον παππού (χήρος εδώ και αρκετά χρόνια), και έχει κάνεις τους ανάλογους συνειρμούς στο μυαλουδάκι της, ρωτάει την κουμπάρα αν ο παππούς έχει γυναίκα! Και ακολουθεί η συζήτηση :

- Είχε γυναίκα Χρυσάνθη μου.
- Και που είναι τώρα μαμά?
- Έχει πεθάνει.
- Και γιατί πέθανε πρώτα η γιαγιά?
- Γιατί έτσι αποφάσισε ο Θεός.
- Δηλαδή μόνο ο Θεός αποφασίζει ποιός θα πεθάνει πρώτος?
- Τις περισσότερες φορές, ναι!



Παύση λίγων λεπτών.



- Τότε μαμά, εγώ θα παρακαλάω τον Θεό, να πεθάνει πρώτα ο άντρας μου!!!!!

Σέκος η κουμπάρα μου, λιώσανε στο γέλιο οι υπόλοιποι!!

Comments (22)

Το ´πιασε το νόημα η μικρή από τώρα!!!Ε, ρε γλέντια που θα ´χετε αύριο μεθαύριο!
Φιλάκια!

χαχαχα.... αμα τον βρει εύκαιρο να μου το πει..... να του στειλω και γω μια λίστα.....χαχαχα...

Καλόοοοοοοοοο!
χαχαχαχα από μικρό και από τρελό!!!

Γάτα με πέταλα η μικρή μπράβο!!!

Χαχαχαχα καλό.
"Και κάνε καλέ μου Θεούλη να πεθάνει πρώτος ο άνδρας μου!"

Πολύ έξυπνη σκέψη!!! Αχαχαχαχ, τι να τους πει κανείς ότι ο Θεός πρώτα παίρνει τους καλούς ανθρώπους...
Ο παππούς μετά θα θεωρείται τέρας-------------------

Βρε το ατιμούτσικο τι είπε πάλι! Χαχα!

τυχερός όποιος την πάρει την μικρή χαχαχαχαχαχαχα

Αστερακι η μικρη! Τρομερη και φοβερη απο τωρα!!!

πονηρη μικρη,σαν να την εχεις βαφτησει εσυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χαχαχαχα όταν διάβασα τον τίτλο μου ήρθε το γνωστό τραγούδι Προσευχήηηηη, τα χείλη μου
τα χείλη μου για σένανε λένεεεε...

Αυτές ειναι κυρίες και κύριες οι αυριανές γυναικάρες με τα όλα τους.

:)))))

Χαχαχαχα
Πανέξυπνη η μικρή! :)

Μαυρη χηρα την βλεπω σε καμια δεκαρια χρονια. :Ρ

xaxaxaxaxa!!! Κάνει καλούς συνειρμούς η μικρή!!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Next day μου!

Τι κάνεις; Ελπίζω να είσαι καλά! Τελικά επέστρεψα! Χαχαχαχαχα! Πώς πέρασες στις διακοπές σου; Εγώ σήμερα γύρισα!

Μπράβο η μικρούλα! Μου φαίνεται ο πατέρας μου έχει δίκιο όταν επισημαίνει σε συζητήσεις πως όλοι λένε πάντα "ποιος πέθανε;" κι όχι "ποια πέθανε;"!!! Χαχαχαχαχαχα

Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα και πολλά φιλιά!!!

Χαχαχα:Ρ Κάτι τέτοια τα πέταγα κι εγώ:Ρ

Άτσα η μικρή....

Αν και οι γυναίκες έχετε μάλλον τρόπο να μας στείλετε μια ώρα αρχίτερα :Ρ

Αυτά είναι τα παιδιά..απλά, κοφτά και ειλικρινή.

Μέχρι να αρχίσουν να καταλαβαίνουν, και να καλύπτουν αυτά που σκέπτονται, όπως οι μεγάλοι.

:-)
Καλό απόγευμα

Αυτό θα πει σωστή διαπαιδαγώγηση στα κοριτσάκια.Αν έκανα κι εγώ τέτοια ιδιαίτερα, θα γλίτωνα από πολλά!

@Σκατζοχοιράκι μου,
ζηλεύω τον άνδρα που θα πάρει.... τί τον περιμένει τον κακομοίρη!

@Νερένια,
χαχα!! δεν το είχα σκεφτεί έτσι! θα σε ενημερώσω για τις εξελίξεις!

@Ηφαιστιωνάκο,
και ο συνδιασμός μικρό και τρελό σκοτώνει! (στην κυριολεξία! χαχαχα!)

@Φούλη,
εμείς χαιρόμαστε! ο σύζυγος της δεν θα χαρεί αν ποτέ το μάθει!!χαχα!

@Νυχτερινή Πένα,
μακάβριο εντελώς! χαχα!

@Evie,
πολύ σωστό! αλλά στο τέλος δεν θα ξέρουμε τι να απανταμε με τις βομβες που πεταει!

@Κίτσο,
το νου σου, μην σου τυχει τετοια γυναικα!

@mahler,
τυχερός δεν λες τιποτα!!

@Μαρουλάκι μου,
καλή είναι μωρε!!

@Βάσω μου,
:))))

@Δραπέτη ου,
το μόνο που εύχομαι να μην φτάσει να ακούει τέτοια τραγούδια!!

@κούλα μου,
με τα όλα τους και με τα όπλα τους μην σου πω!!

@Dream Girl,
είναι η άτιμη!!!

@Nameless,
χαχαχα!!!! λες ε??? και θα το ευχαριστιέται κιόλας!! (τί λεμε καλε???)
Φιλιά και καλώς ήρθες!

@Fairy,
καλούς ναι! για ποιόν όμως είναι καλοί είναι το ερώτημα!!

@Μπάτλερ,
μέχρι αίμα να βγεί ε?

@Έσπρερε μου,
πολύ σωστό τον βρίσκω τον μπαμπά! να, τελικά απο πού βγαίνουν τέτοια συμπεράσματα!!

@Marsy,
ωχ..... :))))))))))

@δήμο μου,
δεν νομίζω ότι κάνουμε κάτι ιδιαίτερο..άσε που δεν γίνεται να φταίμε μόνο εμείς! :p

@Βάσσια μου,
πόσο δίκιο εχεις!! λίγο μεγαλύτερη αν ήταν δεν θα απαντούσε έτσι...

@Μάγισσα,
ποτέ δεν είναι αργά! θα στην στείλω πακέτο, να σου δώσει συμβουλές!! :))

Δημοσίευση σχολίου