Στραβό ξύπνημα, στραβή μέρα!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 1:24 μ.μ.

Σήμερα σηκώθηκα με το ζόρι!

9:30 πιάνω δουλειά, 9:05 ήμουν ακόμα στο κρεββάτι! Αεροπλάνο το έκανα το αυτοκίνητο και τελικά κατάφερα και έφτασα στις 10! Αυτό οπως είναι λογικό, μου προξένησε πολλά νεύρα και τρομερή ένταση! Έρχομαι στο γραφείο, έχω μαζί και τον λαπτοπάκι μου, και τσούπ μετά απο 2 ώρες σκάει μύτη και το αφεντικό! 

Έκανα φορμάτ πριν δύο μέρες, έβαλα και linux και ήθελα να τα ψαχουλέψω! Πάει κι αυτό! Στο μεταξύ, την δουλειά την ψάχνουμε με τα κυάλια! Δεν υπάρχει τίποτα! Μην χαλιέσαι λέω, θα απαντήσεις στα σχόλια του προηγούμενου πόστ, θα διαβάσεις τις καινούριες αναρτήσεις, θα ψαχουλέψεις τους καινούριους αναγνώστες, θα αναζητήσεις γενικότερα καινούρια βλογοσπιτάκια! Βάζω λοιπόν καφεδάκι, ανοίγω μια νέα ανάρτηση και κολλάω! Ε αι στο καλό πιά! Πάει η έμπνευση, την έχασα! Αλυσιδωτή αντίδραση όλων αυτών, έχασα και την διάθεση και για όλα τα υπόλοιπα!

Δεν θα το βάλω κάτω, σκέφτομαι! Θα γράψω κάτι! Δεν είναι ανάγκη να είναι ιστορία λάμπας, δεν είναι υοχρεωτικό να πώ για την Αθηνούλα μου - αν και έχω πολλά νέα της -, θα γράψω αυτό που νιώθω! Και αυτό κάνω το λοιπόν! Πολύ γκρινιάρικο μου φαίνεται βέβαια, αλλά νομίζω σε κάποιους θα είναι πιο οικείο όλο αυτό - χιχι! συγνωμη καλό μου!!!

Το μόνο καινούριο που έχω να πώ, είναι ότι έγινα κι εγώ μέλος - συγγραφέας στο Τα σπάμε και ξεσπάμε  και οφείλω ευχαριστήσω και δημόσια την coula που με προσκάλεσε! Τώρα που το θυμήθηκα, πρέπει να επισκεφθώ και τους καινούριους συνβλόγερς απο εκεί. Ε ντροπή, να μην γνωριστούμε!

Άσε το άλλο... είμαι εδώ και 4 εβδομάδες χωρίς γονίδια στο σπίτι και τα έχω δεί όλα! Εκεί που ήμουν 3 λαλούν και 102 χορεύουν, τώρα είμαι εγώ σκουπίζω, εσύ σφουγγαρίζεις!!!!

Νομίζω ότι γκρίνιαξα αρκετά και θα με βαρεθείτε και θα μου φύγετε!
Σας φιλώ γλυκά όλους!!!!!!!

Κι αν σας περισσεύει και κανά ευρώ, αφήστε το κάτω απο το χαλάκι! Δύσκολοι καιροί βλέπετε! Μα, συγνώμη θα το πώ.... πηγαίνεις στο super market, κυρία! παίρνεις το καλαθάκι σου το κόκκινο, νιώθεις κεφάτη κι ας μην ψωνίζεις απο τον Βεροπούλο, παίρνεις ότι πιστεύεις ότι χρειάζεσαι, λές τί στο καλό πόσα να χαλάσω για δύο πραγματάκια και φτάνεις στο ταμείο και μένεις με το στόμα ανοιχτο! πάει και η κεφάτη διάθεση, παέι και το τελευταίο σου καφέ χαρτονόμισμα απο το πορτοφόλι!!

Αυτά τα ολίγα!!!!
Σας χαιρετώ!!!!

Comments (17)

Η next day στης ακρίβειας τον καιρό. Άσ' τα κοριτσάκι με τις μπούκλες, τα πάντα έχουν πάρει την ανιούσα. Αλλά μην πτοείσαι, να διατηρείς το κέφι σου. Φιλάκια.

με το καλαθακι εδωσα 38 ευρω το πρωι και 44 χθες.
αν δεν εχεις εμπνευση σκεψου εμενα........
και επιτελους δεν φτανει που δεν εχεις δουλεια,γκρινιαζεις κι απο πανω!!!!!!!!!!!!!!Φιλια πολλα-πολλα

Άσε όλοι στη γκρίνια είμαστε αυτό βλέπω!
Αλλά φταίει ο καιρός, είναι και η ζέστη!
Και με τα γιονίδια μακριά καλά είναι!
Όσο για τη δουλειά, θα έρθουν και πιο εργασιακές μέρες!

χα χα χα
Τα είπες και ξέσπασες. Κάτι σαν το γκρινιάρη μου έκανε
και το καταευχαριστήθηκα! Αυτό το... λείπουν και τα γονίδια,
με αποτελείωσε ;)
Χαμογέλα!!

Φιλιά κοχυλένια

Ναι τα καφέ τελιώνουν! Κλαψ... Αλλά τα μωβ ολοένα και πληθύνονται! :ρρρ χαχαχαχαχα!

Καλή δύναμη! :)

Χαχαχα! Κι εγω με πολυ ζορι σηκωθηκα απο το κρεβατι σημερα, ασε που η δουλεια ειναι τοσο χαλαρη που βαριεμαι αφανταστα!
Για τα ψωνια, αστο, για ποτε φευγει το 50ευρω ουτε το καταλαβαινεις!!!
Γκρινιαξε καλο κανει! Μονο κοιτα μην ξεσπαθωσεις εντελως και δεν σου μεινει ορεξη για αντιδραση, γιατι μας περιμενει ζορικος χειμωνας!
Καλησπερα!

καλημερα????!!!! αυριο θα ειναι σιγουρα καλυτερη μερα...οσο για το σουπερ νιωθωωωω!!!!πολλα πολλα κισσσ

καλορίζικη βρε καλώς ήρθες στην συμμορία...

Και φαντάσου οτι έχεις και δουλειά..
δηλαδή άν δέν είχες;

μακάρι μετά τον Αύγουστο να βρούμε κι εμείς δουλειές..

και μην αγχώνεσαι, ο χειμώνας θα είναι βαρύς. (όχι απο κρύο τόσο)..

καλησπέρα :)

Άστα να πάνε...και λίγα λες! Βρακί δεν θα έχουμε να βάλουμε σε λίγο! Αυτό βέβαια για κάποιους μπορεί να είναι και Kinky! λολ!

Κοίτα next day, πρέπει να το δεις θετικά! Εγώ μπορεί ακόμη να μην έχω επιστρέψει στη δουλειά, αλλά αυτό οφείλεται στο σπασμένο μου δάχτυλο, το οποίο μου επιτρέπει με το ζόρι να γράφω, για να μην πω για τις υπόλοιπες καθημερινές μου ασχολίες. Χάθηκε να έσπαγα στο αριστερό;;; Αλλά που; Η γκαντεμιά, γκαντεμιά!!! Όσο για τα καφετιά, τι να πεις; Μπορείς να κάνεις και κάτι;

Anyway, καλό απόγευμα και φιλιά!!!

Αυτο παει να πει γκαντεμια.

Think Possitive! :)

ANISIXOS IS BACK!

http://anisixos.blogspot.com/2010/08/anisixos-is-back.html

παρντόν, αλλά καφέ, ποιο χαρτονόμισμα είναι;;;

μια χαρά περνάς. έχεις λίγο νοικοκύρεμα, αλλά μην ξεχνάς έχει και δουλειά!!! τι να πουν οι άνεργοι;;;

άντε καλό βράδυ...

Αααα εγώ εδώ και 3 βδομάδες ξυπνάω 6:30 πμ μόνο αυτό σου λέω.Στο σούπερ να πηγαίνεις με λίστα αλλιώς αγοράζεις περισσότερα απ'οσα θες.Να κοιτάς τις προσφορές ειδικά σε προιόντα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης πχ απορρυπαντικά,χαρτικά ....οργάνωση θέλει :))

καλό σ/κ
χχχχ

@Πένε μου,
το διατηρώ το κέφι και κινδυνεύω να με πουν και χαζοχαρούμενη, αλλά δεν παλεύεται αλλιώς η ζωή!

@Βάσω μου,
έχεις τόσο δίκιο! Μάλλον πρέπει να σταματήσω την γκρίνια και να εκτιμήσω αυτό που έχω!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
για εμένα σίγουρα φταίει η ζέστη! Χειμώνας και πάλι χειμώνας!

@Matriga μου,
ότι θα ενθουσιαζόταν κάποιος με τέτοια γκρίνια δεν το περίμενα και μου δίνεις το οκ να συνεχίσω την γκρίνια απτόητη!

@Δραπέτη,
τί εννοείς πληθαίνουν??? Δώσε εξηγήσεις άμεσα παρακαλώ! Πετάς μια ρουκέτα και φεύγεις!!

@Πεταλούδα μου,
μια στο τόσο ντε γκρινιάζω κι εγώ το κακόμοιρο! όρεξη για αντίδραση υπάρχει και μπόλικη μάλιστα! είναι να μην πάρω φόρα μόνο!

@Mariposa μου,
τελικά είχες δίκιο! Αν και ξεκίνησε και η σημερινή στραβά, τελικά κυλάει απίστευτα καλά! Γουρλου μου εσύ!

@Φούλη,
τί να πώ τώρα πια για αυτό.... :(

@ευρύνοε μου,
έχεις δίκιο! Δεν θα ξαναγκρινιάξω γι'αυτό το θέμα!
Ελπίζω όλα να πάνε καλά!

@Zero,
αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα βρακιά είναι σαν να μην φοράς τίποτα, έχουμε κάνει καλή πρόβα!!!!!

@Έσπερε μου,
περαστικά στο δάχτυλο! Προσπάθησε να το απολαύσεις! Είναι μια καλή ευκαιρία να ζητάς χάρες απο όλους!!

@Nameless,
Προσπαθώ!!!!

@Ανήσυχε,
καλώς τον!

@Ρία,
πολύ μου άρεσε η απορία σου!!

@Και λοιπόν,
έχω ένα θέμα με τις λ΄σιτες! ενώ πάντα φτιάχνω, πάντα ξεχνάω να τις πάρω μαζί μου!!

Πέρασε όμως το χθες, είδες; Δεν αξίζει να σκάμε ;-)

Δημοσίευση σχολίου