Κουράγιο Αγάπη μου!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 4:57 μ.μ.

Με αφορμή την ανάρτηση απο ένα πολύ πολύ αγαπημένο και γλυκό σκατζοχοιράκι, θυμήθηκα μια απο τις γλυκές εικόνες που έχω δεί ποτέ....
Χειμώνας, κάπου στο κέντρο της Αθήνας... Το κρύο τσουχτερό, ο κόσμος συνωστισμένος στις στάσεις, τα λεωφορεία να αργούνε και τα πόδια να πονάνε απο την ορθοστασία.

Δίπλα μου, όρθιος ένας κύριος, με λευκό, γλυκό ζαρωμένο πρόσωπο, με ένα μαύρο σκουφάκι και ένα μακρύ καφέ παλτό.
Κοιτάζω τα χέρια του... Μπλεγμένα δάχτυλα, ζαρωμένα κι αυτά, να τρίβονται μεταξύ τους...

Και μια ήρεμη φωνή...

"Κουράγιο αγάπη μου.... Κάνε λίγο υπομονή και όταν πάμε σπίτι μας, θα σου ζεστάνω τα χέρια στην σόμπα και θα σου ψήσω κάστανα"!

Ένα ζευγάρι, ηλικιωμένων, μα τόσο νέων στην καρδιά...

Κουράγιο λοιπόν και θα ψήσουμε κάστανα στην φωτιά και θα ζεσταθούν πάλι τα χέρια μας.....

Comments (14)

Όμορφο όντως... σαν σκηνή σαν λόγος..
Καλές γιορτές..

Μα τθ γλυκιά ιστορία! Και ακόμη πιο γλυκιά εσύ που το παρατήρησες και το θυμάσαι! Δυστυχώς τέτοιες στιγμές δεν τις προσέχουμε όλοι μας σήμερα.

Πολύ τρυφερό και συγκινητικό!
Μια παρόμοια ιστορία έζησα πέρσι τέτοιες μέρες που ήμουν "εσώκλειστη"..
Το έγραψα στο σκατζοχοιράκι.

Κοριτσάκι μου υπάρχει και αυτή η πλευρά που την λησμονούμε...

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Πολύ όμορφο....χρειαζόμαστε κάτι τέτοια!

Ωραία σκηνή. Γλυκιά.
Ευχαριστούμε που μας τη μετέφερες.

Aς τρίψουμε τα χέρια μας, ας έχουμε πλάι μας τους αγαπημένους ανθρώπους και η ζέστη θα φτάσει και στην καρδιά μας:)
Φιλιά πολλά!!!

μέρες γιορτινές, δεν έχω καλύτερο από σκηνές αγάπης με ανθρώπους γύρω μου... είναι εκείνη η ανάγκη λόγω ημερών ίσως, είναι και κάποιες μνήμες που πρέπει να μετριαστούν γι' αυτό... καλές γιορτές με υγεία, αισιοδοξία κι αγάπη!!

Αχ, αυτές είναι οι πιο όμορφες στιγμές στις οποίες μπορείς να γίνεις μάρτυρας τα Χριστούγεννα! Άνθρωποι απλοί, ανεξαιρέτου ηλικίας, εκφράζουν με τον ταπεινότερο τρόπο την αγάπη τους!
Καλές γιορτές στην παρέα της διαμαντένιας προβλήτας!
Τα φιλιά μου!

Geia su next day! Kati tetoia anebazeis kai mas thimizeis poso apla mporei na einai kapoia pragmata.. Me ta kastana twn hlikiwmenwn, mou thimises th dikh mou paidikh hlikia

Na peraseis omorfa tis giortes sou euxomai :)

Να!Αυτά είναι τα όμορφα και 'μεις χανόμαστε σε κάτι μικρά κι ασήμαντα...
Χαίρομαι που στο θύμησα...

Καλές γιορτές καλή μου με υγεία και αγάπη!!!

Τι όμορφη εικόνα!!! Τι όμορφες στιγμές! Μακάρι να φτάσουμε σε ηλικία παρόμοια και να έχουμε ακόμη αγάπη στην ζωή μας!!!

Πέρασα μια βόλτα απο το σπίτι σου με ευχές για χαρούμενες γιορτές!!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

αααα,τι γλυκο.<3

Πολύ γλυκό! Καλά Χριστούγεννα, να περάσεις πολύ όμορφα :)

Δημοσίευση σχολίου