Έκτακτος Απολογισμός

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 11:10 π.μ.

Άλλα σκεφτόμουν να γράψω σε αυτήν την ανάρτηση! Μέχρι και σημειώσεις κρατούσα όλο τον χρόνο! Έτσι για να είναι πραγματικός απολογισμός, να τα γράψω όλα με την σειρά, με τα δυσάρεστα, τα ευχάριστα, τα ανούσια, τα χλιαρά. Αλλά τελικά για ακόμα μια φορά η ζωή με πρόλαβε! Και όλος ο χρόνος ήρθε και χώρεσε σε δύο συγκεκριμένες μέρες! 
Όλα σε μερικές ώρες ήρθαν μπροστά στα μάτια μου, με γέμισαν εικόνες, δάκρυα χαράς, δάκρυα ευτυχίας, δάκρυα νοσταλγίας.
Τα Χριστούγεννα ήταν η μια εκ των δύο ημερών!
Στο σπίτι στο χωριό, όλοι μαζεμένοι, στο μεγάλο στρογγυλό τραπέζι! Είμασταν όλοι εκεί! Εγώ, τα γονίδια, ο παππούς, η θεία! Μετρηθήκαμε και βγήκαμε τα ίδια άτομα, όπως πάντα! Περίεργο μας φάνηκε... Μα η λύση ήταν ακριβώς μπροστά μας..... Ένας αγαπημένος μας, έλειπε.. και γέμισαν τα μάτια δάκρυα... και μιλήσαμε πολύ.. και θυμηθήκαμε... και τα δάκρυα στέγνωσαν.. και ξαναμετρηθήκαμε.... και πάλι ίδιοι βγήκαμε.... Ένας νέος αγαπημένος, προστέθηκε στην παρέα μας! Και τα έφερε έτσι η ζωή και νιώσαμε σαν να μην έλειπε κανείς! 
Και το χαμόγελο σχηματίστηκε αυθόρμητα στα χείλη, και το μυαλό γέμισε με όμορφες, ζεστές εικόνες!

Η χθεσινή μέρα! Η πιο υπέροχη του χρόνου που με αποχαιρετά!
Η επίσκεψη στο Σκατούλι μου, να της πάω τα δώρα της, αν της μιλήσω για πρώτη φορά στην γλώσσα της, να μάθω τα νέα της, χωρίς να χρειάζεται να αυτοσχεδιάζουμε και οι δύο!
Εκεί στο σπίτι της κουμπάρας μου, και πάλι με τα γονίδια, και πάλι με τον έρωτα μου και το ζουζούνι μου, να γυρνάει γύρω γύρω όλο το σπίτι να μου κάνει μαθήματα! Για όσα δεν έχω μάθει ακόμα στην σχολή, για όσα έκανα λάθος, να με διορθώνει, να γελάει με τις γκριμάτσες μου, να με αγκαλιάζει, να με φιλάει!
Βάλαμε και είδαμε το βίντεο απο την Χριστουγεννιάτικη Γιορτή που έκανε στο σχολείο! Κλάμα η χαζονονά! Να γελάει το μικρό και να με κοροιδεύει! Και για το τέλος, η πιο γλυκιά κουβέντα. 
"Σε ευχαριστώ".... 
Το μικρό της χεράκι, να ακουμπάει το στήθος της, να προσπαθεί να το πεί με τα χειλάκια της και να μου χαμογελάει....

"Μαθαίνω Νοηματική Αθηνά μου!"
"Σε ευχαριστώ"!!!!!!!

Καλή Χρονιά να έχουμε!
Να μας φέρει όσα με στέρησε το 2010, να μας κάνει πιο δυνατούς, πιο χαμογελαστούς!
Σας αφήνω με μια φωτογραφία!
Το σκατούλι που έφτιαξε κουραμπιέδες στο σχολείο της!

Θα τα πούμε του χρόνου!!!!!!!
Σας φιλώ γλυκά όλους και σας στέλνω τις καλύτερες ευχές μου!!!!!!!!

Comments (22)

ωωω φάγατε και χειροποίητους κουραμπιέδες!
Μπράβο! Μπράβο!!! Έτσι είναι δυστυχώς, άλλοι φεύγουν, άλλοι έρχονται.. μια συνεχή κίνηση.. :)
Να μας φερει ότι στερηθήκαμε!!!
Φιλιάαααααααααα!!!

Καλή χρονιά κοριτσάκι, με όαλ όσα επιθυμείς και εύχεσαι να σου φέρει!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία, να δίνεις απλόχερα την
αγάπη σου όπως εσύ ξέρεις...
πολλά φιλιά...

Καλημέρα next day!
Ωραία περάσατε μου φαίνεται! Χρυσοχέρα η μικρή!:)
Σου εύχομαι μία όμορφη και μαγική χρονιά, με τα καλά και τα κακά. Γιατί η ζωή ποτέ, καλώς ή κακώς, δεν είναι μονόπλευρη. Αρκεί να περπατάς με χαμόγελο...!
Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!

Γλυκια μου! Γλυκια μου! Ποσο με εκανες να χαμογελασω... Ή καλύτερα, πόσο με κάνατε να χαμογελάσω!
Πόση αγάπη να χωρέσει σε ένα μόνο ποστ? :)
Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη, υπέροχη χρονιά, γεμάτη από αγάπη, χαμόγελα, αγκαλιές και φιλιά!


Πολλά πολλα χαμογελα=]]]

Χρόνια σου πολλά!!!

Κάτι τέτοιες μέρες αξίζουν πολλά! ;)

Όσο και να θες να γράψεις όλα όσα έχεις στο μυαλό σου πάντα κάτι γίνεται
και τ'ανατρέπει!!

Οι λέξεις "εκπέμπουν" πολλά και διαφορετικά συναισθήματα και γι'αυτό σου αξίζει ένα μπράβο!!

Σχεδόν πάντα οι ανασκοπήσεις μας "αφήνουν" μια γλυκόπικρη γεύση!!

Να είσαι καλά, να χαμογελάς, ν'απολαμβάνεις κάθε στιγμή και να πιστεύεις σε σένα!!

Καλή, Δημιουργική Χρονιά!!

Πλημμυρισμένη από υγεία, χαμόγελα, υπομονή και εξέλιξη!!

xaxaxaxa να είστε καλά και να το χαίρεστε και το μικρούλι.. :):)
καλή χρονιάααα :):)

next day μου σου εύχομαι πάντα χαμόγελα και μια καλύτερη καινούργια χρονιά.

Φιλιά
Χρόνια Πολλά
Να είστε όλοι καλά!
:-)

Καλή χρονιά με υγεία και ευημερία.
Με αγάπη και κατανόηση.
Με υπομονή και επιμονή.
Μα πάνω απ’ όλα με ανθρωπιά.

Χαρούμενο το 2011!!!

Τι γλυκο κοριτσακι!!

Καλη χρονια ευχομαι να εχεις .:D

Καλή χρονιά με υγεια και αγαπη!
Με πολλα χαμογελα και με την καλοσυνη που σε διακατεχει!

φιλια πολλα

Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου,
ευτυχισμένο, μελωδικό και δημιουργικό το 2011, με εμπνεύσεις...
"με υγεία , καλοτυχία, αγάπη και χαρά η νέα χρονιά κι όσες τραγανές και κατακόκκινες ρώγες έχει το ρόδι , τόσες γερές κι όμορφες κι ευλογημένες να είναι οι μέρες όλης της χρονιάς"...!!!
φιλάκια γιορτινά

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Σου εύχομαι να έχεις μια τέλεια χρονιά γεμάτη φίλους αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα!!!!!!!!!!!

Καλή μου Sweet truth,

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία χαρά κι ευτυχία κι ό,τι άλλο θες!!! Πολύ μου άρεσε το κείμενό σου! Ειλικρινά απολαυστικό κι η μικρούλα σου super με τους κουραμπιέδες :) !!!

Να περνάς καλά και να έχεις μια όμορφη μέρα!!! Πολλά φιλιά!!!

τωρα που λες σκατουλι θυμηκα οτι με φωναζαν γιανα με πειραξουν σκατιαρα αχαχαχαχ μα τι υποκοριστικα εεεε !! χαχαχ

καλή χρονιά με Υγεία και Χαρά! :) έτσι είναι η ζωή... Κάποιο μας "αποχαιρετούν" ίσως και πιο σύντομα και άλλοι έρχονται στη ζωή μας να μας θυμίσουν πως πρέπει να τη συνεχίζουμε...! Φιλήματα πολλά κοριτσάκι κι ότι επιθυμείς! ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρουμε και να συναντηθούμε... Δεν είμαστε και τόσο μακριά...!

Καλή και ευλογημένη χρονιά και από μένα την παρακαθυστερημένη!!!
μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου και με συγκίνησε και λίγο..
πάντα έτσι γίνεται κάποιος φεύγει και κάποιος άλλος έρχεται και ο πόνος γίνεται λίγο πιο απαλός..
να την χαίρεσαι την όμορφη μικρή σου και του χρόνου να φάτε ακόμα πιο πολλά γλυκά από τα χεράκια της!!!!
φιλιά πολλά!! :))

Καλή Χρονιά σε όλους σας!
Σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σας!!!
Να είσαστε όλοι καλά, χαμογελαστοί και να αντιμετωπίζεται τα δύσκολα με αισιοδοξία!!!!!

Kalh xronia Next_day! Me dynamh gia ola kai neous stoxous!

Fobero to skatouli, na to kamarwneis :)

kali xronia me igeia kai poli agapi! :)

Δημοσίευση σχολίου