Εξομολόγηση

Posted by next_day | Posted in , , , | Posted on 2:19 μ.μ.

Έχω ένα κακό... ίσως και καλό κάποιες φορές, αλλά όσων αφορά τους δικούς μου ανθρώπους είναι μάλλον κακό...
Δεν μου αρέσει να χαλάω την εικόνα που έχουν οι γύρω μου για μένα. Γενικά είμαι πολύ αισιόδοξο άτομο,  και φροντίζω οτιδήποτε μου συμβαίνει να το αντιμετωπίζω με χαμόγελο και καλή διάθεση (όσο μου το επιτρέπουν τα γεγονότα). Προσπαθώ γενικά να έχω καλή διάθεση και να την μεταδίδω σε όποιον είναι κοντά μου. Οι φίλες μου έτσι με ξέρουν, ο καλός μου το ίδιο, ο περισσότερος κόσμος. Σίγουρα με έχουν δεί και στις κακές, στραβές και ανάποδες μέρες μου, αλλά συνήθως έχω πολύ καλή δικαιολογία-κάτι σοβαρό συμβαίνει.

Απο την άλλη, όταν είμαι μόνη μου, με πιάνουν οι μαζοχιστικες μου μανίες, βάζω καφέ-κρασί (ανάλογα την ώρα), βάζω την μουσική που ενδεχομένως βοηθάει το ψυχοπλάκωμα και σκέφτομαι διάφορα. Εμένα με αναζωογονεί όλο αυτό και συνήθως με βοηθάει μετά να ξαναβρώ το χαμόγελο μου! Ξεσπάω και τελειώνει η υπόθεση! Είναι κάτι όμως που δεν θέλω να δείχνω στους άλλους, το κρατάω για μένα, και μόνο κατά τύχη ίσως να μαθευτεί (αν κάποιος με πάρει τηλέφωνο, ή σκάσει απροειδοποίητα μύτη στο σπίτι!). Πάντα όμως αλλάζω διάθεση (την έχω στο τσεπάκι η αλήθεια είναι την αλλαγή διάθεσης!) και έτσι "κρύβω" καλά τις ας το πούμε πιο προσωπικές στιγμές που αναζητώ την μοναξιά (αν με διάβαζαν οι κολλητές μου τώρα θα γελούσαν με αυτό! Εγώ και μοναξιά, σπάνια πάμε πακέτο!).

Τον τελευταίο καιρό όμως, κάτι τα οικονομικά προβλήματα που σκάνε μύτη (πρώτη φορά που κρατάω εξ ολοκλήρου το σπίτι με όλα του τα έξοδα), κάτι τα νεύρα απο την ανασφάλεια στην δουλειά, κάτι το ένα, κάτι το άλλο, εχω τις στραβές μου! Και δυστυχώς προκειμένου να το κρύψω και να "χαλάσω" την εικόνα που λέγαμε, μου έβγαινε με νεύρα και με γκρίνια. Τσακώνομαι με όλο τον κόσμο (και ευχαριστώ όλον αυτόν τον κόσμο που δεν μου κρατάει κακια!) και η διάθεση μου πάει απο το κακό στο χειρότερο! Κρύψε, κρύψε λοιπόν, έρχεται η ωραιότατη Δευτέρα, και κατά τις 2 το μεσημέρι, βρίσκω μια δικαιολογία του κ@λου, και την κάνω με ελαφρά απο την δουλειά! Φτάνω στα Διόδια της Αττικής Οδού και με το που μου εύχεται η κοπέλα "Καλή Χρονιά", αρχίζω και κλαίω! Κάγκελο η κοπέλα! Φτάνω σπίτι και δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω! Πάω σε μια φίλη, δηλωνώ σε όλο τον κόσμο, ότι δεν θέλω να συζητήσω τίποτα, περνάει η μέρα, χωρίς άλλα κλάμματα.. Το απόγευμα πάω σχολή, ξεχνιέμαι και είναι όλα καλά! Γυρνάω σπίτι και ξανά πάλι τα ίδια. Κλάμα ατέλειωτο! Κι αν με ρωτούσε και κανείς τί έχω, έκλαιγα ακόμα περισσότερο, γιατί δεν ήξερα ποιός ήταν ο πραγματικός λόγος... 

Τελικά, μετά απο συζήτηση με τον εαυτό μου πίνοντας οι δύο μας καφέ, κατέληξα, ότι είναι κρίμα να μου το κάνω αυτό. Δεν θα με νοιάζει πλέον τόσο για την εικόνα μου, γιατί τελικά δίνω μια γερή και ίσως και να τα καστρέψω όλα, γιατί θα με περάσουνε το λιγότερο για ψυχασθενή!!!!! 
Ότι νιώθω θα το δείχνω σε αυτούς που θα επιλέξω κι αν τους αρέσει! Αν δεν τους αρέσει, τα κουβαδάκια τους και σε άλλη παραλία!!!!!!!

Σας φιλώ γλυκά όλους!!

Υ.Γ. 1 : τί έχετε πάθει όλοι με τα Υστερόγραφα;;

Υ.Γ. 2 : Ετοιμαζω ένα τολμηρό εγχείρημα. Θα δείξει πώς θα πάει. Η θετική σας ενέργεια είνα καλοδεχούμενη, και όταν το προχωρήσω θα σας πώ και περί τίνος πρόκειται!

Υ.Γ. 3 : Όσο έγραφα το Υ.Γ. 2, σκέφτηκα να σας πώ τί είναι! Και δεν το έσβησα για να παραμείνει αυτή η ανάρτηση αυθόρμητη! Σκέφτομαι να λάβω μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό! Δεν ξέρω πώς θα πάει, ούτε αν θα στείλω κάτι τελικά! Αλλά η προσπαθεία και μόνο θα με μάθει πολλά!

Υ.Γ. 3 : Μια και μιλάμε για αυθόρμητες αναρτήσεις, να σας ενημερώσω ότι χρησιμοποίησα το "backspace" μόνο για να σβήσω λέξεις που δεν είχαν τόνους!! Τα υπόλοιπα είναι ατόφια!

Comments (13)

Τα νεύρα σου και όλο αυτό το ξέσπασμα είναι δικαιολογημένα, με όσα αναφέρεις στην αρχή της τρίτης παραγράφου...

Με πρόλαβες λέγοντας, ό,τι έχεις θα το δείχνεις σε αυτούς που επιλέγεις...
Ίσια ίσια θα δεις και πόσοι αξίζουν, να είναι δίπλα σου σε τέτοιες στιγμές.

Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό.

Καλησπέρα!!!
Όλη μας τη θετική ενέργεια!
Την δεύτερη παράγραφο την έχω και εγώ! Μοιάζουμε σε αυτό! χχααχχαχα!
Να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και μετά τα άλλα!!!

Αν δεν δειχνεις τα νευρα σου και τις στεναχωριες ,δεν δειχνεις ολο σου τον εαυτο κι αυτο δεν ειναι δικαιο.Ενταξει οχι να ξεσπας πανω τους χωρις να φταινε!!
Οσο για το τολμημα σου το ξερω απο προχθες και σου στελνω την θετικη μου ενεργεια και την συμφωνη γνωμη μου απο την πρωτη στιγμη.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ(ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ Υ.Γ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!!)

Αχουυ,μωρεε...κριμα που δεν ησουν τοσο καλα.;(
Αλλα φυσικα θα ερθουν καλυτερες μερες σιγουρα!:D
Καλη επιτυχια με την ιστοριουλα!!Να λαβεις μερος!:D

Εμπρός κοριτσάκι με τις μπούκλες για το εγχείρημα και μην φοβάσαι, Εγώ είμαι εδώ ό,τι θέλεις.
Όσο για το πως νιώθεις πάντα να το δείχνεις σε εκείνους που αγαπάς και σε αγαπάνε. Καλό θα σου κάνει.

Κάτι μου θύμισε αυτό που λες ότι τα δείχνεις σε αυτούς που επιλέγεις!!
Ελπίζω μόνο να τα δείχνεις, όχι να την πληρώνουν αυτοί, εγώ έχω ένα τέτοιο παράδειγμα,να ξεφορτώνουν τα νεύρα, και τα σκατά στον άλλο...
Φιλιά καλή μου...

Πολύ θα ήθελα να σε δω ανάμεσα στους συμμετέχοντες και γιατί όχι στους νικητές του διαγωνισμού
Για τα υπόλοιπα καλή δύναμη!Μου άρεσε ο τρόπος που περιέγραφες τον εαυτό σου και το ότι δε μοιραζόσουν τις άσχημες ή μοναχικές στιγμές σου αλλά μιας και πλέον δε μπορείς να το κάνεις ,μην το κάνεις!Ο άνθρωπος αλλάζει!Δεν πιστεύω ότι καταπιεζόσουν και κρυβόσουν τόσο καιρό,απλά μάλλον δε σου έβγαινε να το μοιραστείς. Μετά το σκηνικό της Δευτέρας κάτι άλλαξε στη σκέψη σου , συνεπώς θα αλλάξει και η συμπεριφορά σου!
Καλή συνέχεια!

Μπορεί να είναι και παράπονο..
Είναι κάποιες φορές που τα κλείνουμε μέσα μας περιμένοντας να καταλάβουν οι άλλοι το συναίσθημα μας.. και βρισκόμαστε μπροστά στις απορίες τους.
Και ξεσπάμε..
Το κλείσιμο θυμό φέρνει..
Μη το εκλάβεις σαν διδαχή.. μια εμπειρία μου σου καταθέτω...
Για την προσπάθεια σου στη συμμετοχή σου εύχομαι τα καλύτερα!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

teleutaia oloi mas tis straves mas exoume distixos...pados toso agxos gia tin eikona mas pisteuo einai perito...:) filiaaa polla!

Ο χαρακτήρας έχει πολλές πλευρές, καλές, κακές, οξύθυμες, ευαίσθητες...

Πρόσεχε τις ισορροπίες σου και να χαμογελάς!!

( είναι δύσκολη η αυτοπειθαρχία & ο αυτοέλεγχος!! )


Γρήγορα να γράψεις το μυθιστόρημα χωρίς δεύτερη κουβέντα!!

Καλημέρα & αγαπάμε τα υστερόγραφα!!

Τα σέβη μου

&

ευχαριστώ για την ακρόαση!!

Να είσαι ο εαυτός σου πάντα. Κερδίζεις πολλά περισσότερα απ' όσα όταν επιδιώκεις να δείχνεις αυτό που θέλουν να βλέπουν οι άλλοι σε εσένα -ή αυτό που πιστεύεις πως θέλουν. Σε όποιους αρέσει στο φινάλε. Χωρίς βέβαια να μη λογαριάζεις τη γνώμη κ τις απόψεις των ανθρώπων που εκτιμάς.
Όσο για το εγχείρημα, ΝΑΙ. Τον ξέρεις τον στίχο που λέει "θα πάω κι ας μου βγει κ σε κακό";

να λαβεις μερος !!! τελος δεν το συζηταμε αλλο

και οσο για το υπολοιπο κειμενο μπορει καποιος φορες να εχεις την αναγκη να αδειασεις απο οτι σε βαραινει και αυτο να βγαινει με μορφες γκρινιας ή κλεισουρας ή κλαμματα κτλ ...δεν ειναι καταναγκη κακο .. για να γεμισεις πρεπει να αδειασεις οποτε οκ , προχωρα παρακατω μετα ..
οσοι σε γνωριζουν σε αγαπουν για αυτο που εισαι ..για ολο το πακετο ..

:) καλο σκ

ΥΓ.!!! ναι γραφω και απο αυτα !!
αν θες να βρισεις να μου γραφεις μαιλ εμενα στο skouliki hotmail και να μου τα χωνεις και εγω θα σου απανταω με σκυλοβρισιες και ετσι θα βγαζουμε το αγχος μας !!! αυτο το τραγικο κανω με την μανα μου αχαχαχαχ

Καλη επιτυχιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!

Οσο για τα αλλα απλα θα σου πω οτι συμβαινει σε ολους και να θυμασαι οτι καπου εκει ειμαι...

Μαρουλοφιλακια!!

Δημοσίευση σχολίου