Το Σκόρπιο Εγώ μου.....

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 8:09 μ.μ.

Γυρίζοντας στο άδειο σπίτι κάτι με πιάνει.....
Δεν είναι που λείπεις εσύ.. Ξέρω ότι σε λίγες ώρες θα είσαι πάλι εδώ... θα είμαι πάλι στην αγκαλιά σου....
Δεν είναι που λείπεις εσύ.... αγαπημένη μου... που πάντα είσαι στην καρδιά μου....Δεν είναι η συζήτηση που έκανα... και μου ήρθαν στο μυαλό θύμησες...
Δεν είναι που λείπουν τόσοι άλλοι.... νεκροί ή ζωντανοί λείπουν από την ζωή μου... κάποιοι μου λείπουν, κάποιοι άλλοι όχι... με κάποιους έπρεπε να γίνει, με κάποιους το αφήσαμε να γίνει....

Είναι μια μελαγχολία και ένας κόμπος στον λαιμό...

Είναι ένας ανεξήγητος φόβος που ξαφνικά ήρθε και φώλιασε στο μέσα μου... Φόβος χωρίς αιτία, χωρίς αφορμή... Απλά φόβος... 

Είναι τα τραγούδια που ακούω... 

Είναι όλα αυτά που για κάποιον λόγο ήρθαν και έσκασαν χωρίς να ρωτήσουν μπροστά στα μάτια μου...

Είναι όλα όσα απέφευγα μέρες, μήνες, χρόνια να αντιμετωπίσω και τώρα στέκονται προκλητικά μπροστά μου...

Είναι τα όνειρα που έχω κάνει.. όνειρα που πιστεύω ότι θα γίνουν... απλά τώρα, αυτή την δεδομένη στιγμή πατάω το γκάζι στο τέρμα και πέφτω πάνω τους... απλά για να δώ αν θα αντέξουν...

Είναι που φλερτάρω πολύ έντονα με την καταστροφή.... Θέλω να δοκιμάσω.. να γκρεμίσω όσα έχω χτίσει... να διώξω όσους έχω κοντά μου.. δεν θέλω να δώ αν θα γυρίσουν.... δεν έχει νόημα αν φύγουν και μετά το μετανιώσουν.. θέλω να δώ αν θα κάτσουν και να το παλέψουν...

Είναι που θέλω κι εγώ η ίδια να καταστραφώ για λίγο.... για πολύ λίγο.. να δώ την ψυχή μου γυμνή... να δώ τί είναι στ'αλήθεια... να δώ τί κρύβει μέσα της.... Να δώ τα κομμάτια μου αφημένα στο πάτωμα... και να τα μαζέψω... να τα συναρμολογήσω... να με ξαναφτιάξω.... χωρίς να αλλάξω το παραμικρό.... απλά να νιώσω το απόλυτο τίποτα και σιγά σιγά να χτίσω το είναι μου....

Γράφω και δεν μπορώ να σταματήσω... Σκόρπιες σκέψεις για τους άλλους.... Για μένα όμως όλη μου η ζωή κρύβεται πίσω απο αυτά τα λόγια.... Είμαι εγώ...

Εγώ που πηγαίνω το μυαλό μου επίτηδες σε όσα πονάνε...
Εγώ που αύριο θα είμαι και πάλι καλά...

Είμαι εγώ που βάζω το δάχτυλο στην πληγή και την ξύνει για να ματώσει... 

Με απόλυτη συνείδηση της πράξης...

Με απόλυτη και καθηλωτική επιρροή στις συνέπειες...

Comments (18)

Είσαι συ και σ' αγαπάμε κοριτσάκι με τις μπούκλες!
Καλώς ήρθες πίσω και καλό μήνα!

Α όχι! Κοίτα να ορίσεις το μυαλό.. να το πας εκεί που θες εσύ..
Βέβαια δεν μπορώ αν σου πω και πολλά τώρα γιατί και η δική μου διάθεση δεν είναι καλή.. :)
Καλό μήνα!

Καλο μηναα!!
Ελα,μην σκεφτεσαι τα ασχημα.
Να προσπαθεις να σκεφτεσαι αισιοδοξα και ωραια πραγματα αν και μερικες φορες ειναι δυσκολο.
Φιλακιαα!!;*

"Εγώ που πηγαίνω το μυαλό μου επίτηδες σε όσα πονάνε.Εγώ που αύριο θα είμαι και πάλι καλά"

*Δεν μπορώ να το σχολιάσω!Με άφησες σχεδόν άφωνη!
Καλή δύναμη γενικά και καλό μήνα!!!!

καλημερα διαμαντένια μου και καλο μηνα ευχομαι αν και απο οτι ειδα ο νεος μηνας σε βρηκε κατακλυσμενη απο δυσαρεστες σκεψεις, τις οποιες ευχομαι να εχεις σβησει πια απο το μυαλο σου και να εισαι ξανα χαρουμενη.

κοιτα να δεις.. αν σου πω πως τα παραπανω δε ταλαντευουν το μυαλο πολλων απο εμας θα σου ψεματα, αντιθετα πιστευω πως τετοιες σκεψεις ταλαντευουν το μυαλο ακομα και του πιο αναισθητου ανθρωπου και ειναι λογικο γιατι ολοι οι ανθρωποι εχουμε τιςε αδυναμιες μας και οι δυσκολες στιγμες μας χτυπανε ακριβως σε εκεινο το σημειο, στις αδυναμιες και στις ανασφαλειες μας.

παρολα αυτα, καταβαθος ολοι γνωριζουμε πως οι παραπανω σκεψεις αργα η γρηγορα θα υποχωρησουν και τη θεση τους θα παρουν νεες ευχαριστες και αισιοδοξες σκεψεις που στη συνεχεις μπορει να δωσουν ξανα τη θεση τους στις αλλες στις δυσαρεστες σκεψεις και ου το καθε εξης.

για μενα η λυση ειναι μια και μαλιστα ειναι καποια που ολοι τη ξερουμε αλλα επειδη ειμαστε ανθρωποι καθε φορα που μπαινουμε στο ιδιο "λουκι" το αφηνουμε να μας "κατατρωει" εστω και για λιγο.

λοιπον επανερχομαι, για μενα η λυση ειναι η εκφραση! τι εννοω:

οταν δε εισαι καλα, ο καθενας μας δηλαδη οταν δεν ειναι καλα πρεπει να βρισκει το τροπο να εκφραζει αυτο που νιωθει για να το εξωτερικευσει.

πχ αυτο που εκανες εσυ με το να μοιραστεις μαζι μας τα παραπανω ηταν μια πηγη εκφρασης. εκφραστηκες για να αποφορτιστεις και πολυ καλα εκανες.

να εκφραζεσε με οποιο τροπο μπορεις και να θυμασαι πως οτι και να γινει θα περασει... και ειδικα οταν προκειτε για αρνητικες ανθρωπινες σκεψεις....

αυτες μπορουν να περασουν πολυ πιο ευκολα απο αλλου ειδους προβληματα....

Πιστεύω πως σε καταλαβαίνω γιατί κι εμένα με πιάνουν τέτοιες στιγμές που θέλω όλα να τα καταλύσω, να τα ρίξω κάτω και ν'αρχίσω απ'την αρχή.
Όλα είναι μες τη ζωή και τα πάνω και τα κάτω. Δε γίνεται να κλαίμε συνέχεια αλλά δε γίνεται και να γελάμε συνέχεια.
Εύχομαι τα γέλια και τα χαμόγελα να είναι πιο πολλά απ'τα δάκρυα κάθε μέρα!
Φιλιά κι όμορφο μήνα εύχομαι :)

σε ζηλευω που γραφεις ετσι μπραβο καιμην αφηνεις κανενα φοβο να φωλιαζει μεσα σου

Αυτή ήταν πάντα για μένα η ουσία, να παλέψεις να μείνεις και όσο αντέξεις, πισωγυρίσματα δεν δέχτηκα ποτέ, τα μισώ και δεν θέλω να γυρίζουν εκείνοι που έφυγαν χωρίς να προσπαθήσουν χωρίς να ματώσουν, γαντζώνοντας τα νύχια τους στο μένω και όχι στο φεύγω.

Οι σκέψεις σου είναι πολλές φορές και δικές μου σκέψεις!

Φιλί

για κάποιο λόγο σε καταλαβαίνω απόλυτα... μάλλον είναι που κι εγώ κάπως έτσι ένιωθα πολύ καιρό τώρα και έκανα μία παρόμοια ανάρτηση!
εύχομαι να ένωσες το τραγούδι σου , να αγαπάς το καινούριο σου είναι αυτό που θα δένει αρμονικά με ότι κράτησες από το παρελθόν , να βρήκες το νόημα που έψαχνες!

Πόσο μου ταιριάζουν αυτά που γράφεις!!
ιδικά σήμερα να ήξερες πόσο!!
Καλό μήνα γλυκιά μου...

καλε κριση σε επιασε???τι ειναι αυτα???οπως το ειπες αυριο θα εισαι καλα....αντε τωρα αηδιες με γκρεμισματα και κομματια...δεν βαριεσαι να τα γκρεμιζεις και να τα ξαναφτιαχνεις???αφου η ιδια θα εισαι...ετσι απλα να ειχαμε να λεγαμε....απαπααπ χαλια τα νευρα σου χαλια καλη μου φιλη......

ΑΝΩΝΥΜΟΣ=ΕΓΩ ποιος εγω????ΕΓΩ καλε το 10 το καλο το κουκλι

εμενα μου βγαζουν μια απιστευτη ΔΥΝΑΜΗ τα λογια σου!!εισαι ευαισθητη μα και πολυ δυνατη! λες 'ειναι ονειρα που εχω κανει,ονειρα που πιστευω οτι θα γινουν' !!!!! και αλλα πολλα... δεν ξερω εγραψα πολλα εδω στα σχολια και τα εσβηνα ..δεν ξερω αν ειναι κατι που νιωθεις συνηθως,κατι της στιγμης η κατι που θα συνεχισει!θα το δω σε επομενες σκεψεις και αναρτησεις και τοτε θα σχολιασω περισσοτερα... καλο μηνα διαμαντενιο κοριτσακι :)

καλησπερα διαμαντακιιιι..

σου στελνω φιλι..
και την ψυχη μου για συντροφια την εχεισ!

Γινεσαι λιγακι αυστηρη και με τον εαυτο σου και με τους αλλους.
Αφου δινεις το δικαιωμα στον εαυτο σου να "φυγεις" και να επιστρεψεις ξανα απο την αρχη, γιατι το "απαγορευεις" στους αλλου θεωρωντας οτι δεν εχει νοημα και πρεπει να μεινουν να το παλεψουν;
Μηπως πρεπει εσυ να μεινεις να παλεψεις πριν γκρεμισεις οτιδηποτε ; :)

Δεν ειναι κακο να υπαρχουν παλιες πληγες. Κακο ειναι να τις ξινουμε αντι να θρεφουμε τον εαυτο μας για να γιανουν.
Και μη νομιζεις οτι εγω κανω οσα σου λεω για σωστα :) Μερικες φορες τα γραφουμε στους αλλους για να τα ακουμε κι εμεις οι ιδιοι :)

Καιρος να παλεψουμε με οσα μας θυμωνουν για να απαλλαγουμε απο τα δικα μας καγκελα. Κι εσυ κι εγω :)

Καλο απογευματακι!!!

pf εχω καιρο να σου ερθω και επεσες σε μελαγχολια;
Για συγκεντρωσου;

:)))

Ολα καλα

Ε κάποια στιγμή όσα αποφεύγεις θα τα βρείς μπροστά σου! Απλά τα κοιτάς ίσια και τα προσπερνάς.

Οτι σε χαλά το αφήνεις πίσω σου!! Και προχωράς..

ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΦΙΛΙ!!!

Όλα αυτά μαζί και κάτι παραπάνω :-)

Δημοσίευση σχολίου