Μέσα από τα Μάτια της #7

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 3:28 μ.μ.

Ξεχασμένη από καιρό στην γωνία, φωτίζει τον δρόμο, φωτίζει τους περαστικούς, αλλά δεν έχει κάτι να καινούριο να πει.. Ίσως γιατί τους βλέπει όλους να περπατάνε σκυφτοί, αμίλητοι, με χείλη σφιγμένα.. Ακόμα και τα χαμόγελα που εμφανίζονται κάποιες φορές είναι τόσο μοναδικά ξένα πάνω στα πρόσωπα των ανθρώπων... Καθένας χαμένος στις σκέψεις του, στα βάσανα του, στην καθημερινότητα του... 
Έτσι έχει σωπάσει τον τελευταίο καιρό... 

Μόνο κάπου κάπου από το απέναντι σπίτι, ακούει χαρούμενες φωνές και γέλια... Και κρυφοκοιτάζει μέσα από τα παράθυρα... Αυτά τα παράθυρα που μένουν πολλές ώρες ανοιχτά... Και μπαίνει το φως του ήλιου την μέρα και το βράδυ μπαίνει το φως από το φεγγάρι και τα αστέρια και οι μυρωδιές της νύχτας... 

Και ένα Σάββατο βράδυ, κόσμος μαζεύτηκε! Και άνοιγε η πόρτα του σπιτιού για να υποδεχτεί τους καλεσμένους! Ημέρα γιορτής ήταν και είχαν αφήσει πίσω τα προβλήματα, χαμογελούσαν, οι ευχές έδιναν και έπαιρναν, τα μπουκάλια άνοιγαν και τελείωναν σε πολύ γοργούς ρυθμούς και η μουσική συνόδευε την κάθε κουβέντα, το κάθε γέλιο, την κάθε ματιά!


Και κάπου εκεί καθισμένη στο τζάκι, η οικοδέσποινα, η εορτάζουσα! Συμμετείχε σε όλα με άγχος αρκετό ώστε να περάσουν όλοι καλά, να μην νιώσει κανείς αποξενωμένος, να τους ευχαριστήσει όλους! Μόνο στιγμές στιγμές το βλέμμα της χανόταν.... Και χαμόγελο σχηματιζόταν στα χείλη.... Η μόνο σκέψη που περνούσε απο το μυαλό της, απλή μα συνάμα σημαντική... Δύο λέξεις... Δύο τόσο μικρές λέξεις... 


Είμαι ευτυχισμένη....


Και προσπαθούσε να χωρέσει σε μια ματιά όλους τους ανθρώπους που είχε γύρω της εκείνο το βράδυ! Να χορτάσει να τους βλέπει! Να χορτάσει ευτυχία!
Ήταν όλοι εκεί εκείνο το βράδυ! Όλοι οι δικοί της άνθρωποι, όλοι οι αγαπημένοι της! Ακόμα και οι απόντες ήταν παρόντες! Τους ένιωθε όλους!


Και φώτιζε ακόμα περισσότερο η λάμπα εκείνο το βράδυ... Να φανεί η χαρά, η ξεγνοιασιά, η ευτυχία.... Και χαράχτηκε στην μνήμη εκείνο το βράδυ! Και όταν οι τελευταίοι έφυγαν, έσβησε και η λάμπα.... Είχε έρθει το ξημέρωμα! Ξεκινούσε νέα μέρα! Πολλά υποσχόμενη, αφού το προηγούμενο βράδυ την βρήκε με όλους όσους θα μπορούσε ποτέ να είχε ονειρευτεί!




Μια ανάρτηση για το Σάββατο που πέρασε!
Που είχα την γιορτή μου..
Που ήρθαν όλοι....
Που τους χόρτασα  όλους!
Και που μου θύμισαν τί σημαίνει ευτυχία! 

Comments (19)

Γλυκιά μου. χρόνια σου πολλά.
Χαίρομαι που πέρασες υπέροχα. Τους έκλεισες μέσα στο μυαλό σου, ολους. Μπράβο σου.

Καλά να περνάς με φιλιά χιλιόχρονα.

χρόνια σου πολλά και να έχεις ό,τι επιθυμείς σε κάθε τομέα! :)
πανέμορφη ανάρτηση!!

Χρόνια Πολλά!!να έχεις ότι επιθυμέις!και αυτή η ευτυχία να σε συντροφέυει πάντά!

χρονια πολλα και καλα διαμαντενια μου!

σου αξιζουν τετοιες στιγμες! παντα τετοιες να ζεις σου ευχομαι!

φιλακια πολλα! :)

τς τς έσπευσα να σου ευχηθώ στο ποστ μου το σάββατο αλλά θα αρχίσω τα παραπονάκια διότι δεν το παρατήρησες :ΡΡΡ (είδες διακριτικότητα όμως??? χαχα)
εύχομαι να είσαι πάντα τριγυρισμένη από ανθρώπους που αγαπάς~!
φιλιά!

Χρόνια σου πολλά!!!Εύχομαι αυτές τις δυο λέξεις να τις σκέφτεσαι κ να τις νιώθεις πιο συχνά!!!
Πολλά φιλιά!!!

el.mar

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Wwwwp! Giortazes koritsaki? Den ta paw kala me tis giortes, opote xronia polla etsw ki kathisterimena! Panta na ta giortazeis me osous agapas! (kai se agapoun!)

πάντα έτσι να βλέπουν τα μάτια της :)

Μάρθα μου έστω και καθυστερημένα, σου εύχομαι να ζήσεις, να χαίρεσαι τη γιορτή σου και πάντα έτσι όμορφα, χαρούμενα, χαμογελαστά να περνάς!
Είχα κι εγώ τη γιορτή μου την επόμενη της δικής σου :)
Φιλάκια πολλά!

ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!!!!!!ΣΤΙΣ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΤΣΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΘΕΕ ΜΟΥ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ;;;;;;;;;;
ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.

Χρόνια σου πολλά αγαπούλα, να είσαι καλά και ευτυχισμένη....

Χρόνια πολλά σου εύχομαι. μακάρι η ευτυχία που νιώθεις να κρατά για πάντα και τίποτα να μην στη χαλά.

Χρονια πολλα κ απο μενα! Ευχομαι να αισθανεσαι παντα ετσι!

Μαρθα παντα ομορφες στιγμες!! :)
καλημέρα! :)

κοριτσακι μου χρονια σου πολλα και καλα!!! παντα τετοιες ομορφες στιγμες να εχεις!! καλημερα :) φιλακια :)

Γλυκιά μου πολύχρονη!!! Να σε χαιρόμαστε εδώ στον blogόκοσμό μας, να μας χαρίζεις πάντα τα υπέροχα κείμενα σου! Να χαίρεσαι το ονοματάκι σου, κ ότι επιθυμείς να γίνει!! Φιλιά πολλά!! :)))

Όμορφη ανάρτηση.:)
Χρονια σου πολλά next_day μου! :D

Οτί επιθυμείς και πάντα με χαμόγελο.:)

@Σ'αγαπώ μου,
Μπήκανε όλοι σε μικρά μικρά κουτάκια στην καρδιά και θα είναι πάντα εκεί!Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

@Αγανακτισμένη μου έφηβη σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!

@Chris,
η τέλεια ευχή! :) Σε ευχαριστώ!

@Εκφράσου μου,
σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ! Και άνοιξε επιτέλους τα σχόλια στο βλογάκι σου!!

@Συννεφούλα,
έτρεξα όμως αμέσως μόλις το είδα! :) Σε ευχαριστώ!

@el.mar μου,
να τις νιώθω, αυτό ακριβώς! Σε ευχαριστώ πολύ!

@Punkoid,
μόνο αυτό? Πιο πολλά περίμενα απο εσένα!! :pp Σε ευχαριστώ πολύ

@SorroWords,
ούτε κι εγώ τα πάω καλά!Σχεδόν κόντεψα και την δική μου να ξεχάσω! :) Σε ευχαριστώ!

@Dark13Sun,
πάντα έτσι να βλέπουν τα μάτια όλων μας! ;)

@DaisyCrazy μου,
τί καθυστερημένα καλέ? οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες! ;) Σε ευχαριστώ πολύ! Να μας χαίρονται! :)

@Meanan,
δεν έγινε τίποτα καλή μου! Με εξαίρεση βέβαια το μήνυμα που με ξύπνησε πρωί πρωί! :ppp Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

@Φούλη,
σε ευχαριστώ ρε φιλενάδα μου!

@Μana,
σε ευχαριστώ πολύ! Κι αν δεν κρατά για πάντα, τουλάχιστον να επιστρέφει!

@Artemi,
σε ευχαριστώ πολύ! :)

@ILiA μου,
πάντα τέτοια! :) Σε ευχαριστώ!

@Maria μου,
σε ευχαριστώ κοπελούδι μου!! :))

@*Κορίνα* μου,
σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! Ας είμαστε όλοι μας καλά!

@Fleur μου,
σε ευχαριστώ πολύ!! Πάντα με χαμόγελο, έτσι ακριβώς!

Δημοσίευση σχολίου