Οι αλήθειες μου...

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 12:45 μ.μ.

Είναι πάρα πολλές οι φορές που έχω ξεκινήσει να γράφω για τις μέρες που περνάω και τελικά τα σβήνω και δεν γράφω τίποτα!

Είναι πάρα πολλές οι φορές που κρύβομαι ακόμα και από τον ίδιο μου τον εαυτό! 
Είναι πάρα πολλές οι φορές που δηλώνω ότι δεν θα το ξανακάνω!
Είναι ακόμα περισσότερες οι φορές που το κάνω τελικά!

Πονάω... Πονάω πολύ! Βιώνω έναν δύσκολο χωρισμό! Όχι γιατί έχασα εκείνον! Αλλά γιατί έχασα μέσα από εκείνον εμένα! Κλαίω, κλαίω σιωπηλά, κλαίω με λυγμούς.. Σκουπίζω τα δάκρυα και χαμογελάω.. Και τα χείλη μου πονάνε... 

Πονάω και λέω μαλακίες.. Πονάω και για αυτόν! Όχι όμως για αυτόν ακριβώς! Αλλά για αυτόν όπως τον είχα φτιάξει εγώ στο μυαλό μου!!! Και φταίω εγώ γι'αυτό.. Όμως να, τώρα με βολεύει να λέω ότι φταίει εκείνος! Να μια αλήθεια, να μια φορά που δεν κρύβομαι από τον εαυτό μου! 

Τα βράδια κοιμάμαι μόνη μου! Δεν με φοβίζει αυτό! Το πρωί τρώω τις φρίκες μου! Και πώς το αντιμετωπίζω? αδύναμα και δειλά! Φεύγοντας από το σπίτι και γυρνώντας το βράδυ πτώμα! Δεν βοηθάει, μην γελιόμαστε! Απλώς καλύπτει όσα κάποια στιγμή θα έρθουν και θα σκάσουν!

Ξέρω ότι είμαι καλύτερα τώρα! Το νιώθω κάθε μέρα, κάθε λεπτό! Και είναι κάτι που τελικά με βοηθάει να αντιμετωπίζω τον πόνο! 

Βγαίνω έξω, ξενυχτάω, πίνω, ψάχνω φτηνά χέρια να με αγκαλιάσουν, ανούσιο σεξ και σκληρά φιλιά στα χείλη.....τίποτα από αυτά δεν με γεμίζει! Γαμώτο! και δεν το δοκιμάζω καν! Όχι γιατί δεν μπορώ... όχι γιατί δεν θέλω! Αλλά γιατί κάθε φορά που γιατρεύω την πληγή, πάντα την αφήνω λίγο ανοιχτή για να μπορώ να επιστρέψω! Μαζοχιστικό, παρανοϊκό! Έτσι είμαι τώρα και δεν θα το αρνηθώ!

Θέλω να διώξω τον κόσμου από δίπλα μου! Θέλω να μείνω μόνη μου! Εντελώς μόνη μου! Όπως δεν έμεινα ποτέ! 

Μα ποιόν κοροϊδεύω? Τους θέλω όλους κοντά μου! Δίπλα μου! Μόνο για μένα! Εγωιστικό το ξέρω! Όμως έχω ανάγκη, να νιώσω για μια φορά, για ένα λεπτό, ότι είμαι το κέντρο του κόσμου τους! 

Θέλω να νιώσω για λίγο καλά.... Θέλω να πάρω δύναμη! 
Για ένα λεπτό...
Για όσο κρατάει ένα τσιγάρο...

Κερνάω το τσιγάρο... Ποιος κερνάει την φωτιά??? 

Comments (39)

Φωτιά όση θες να κάψουμε ό,τι σε στενοχωρεί! Τι έπαθες κοριτσάκι με τις μπούκλες. Κουράγιο και υπομονή και όλα θα περάσουν, μη το βάζεις κάτω. Και ό,τι θέλεις εδώ είμαστε. Μέηλ καιλοιπά τα ξέρεις.

σιγουρα εισαι για καποιους το κεντρο του κοσμου.Ζητα τους αγκαλια,βολτες,χαδια,γλυκά........

δες πως ημουν πριν λιγο καιρο διαβασε οσα εγραφα ελεγα τι ενιωθα και για αυτον και για εμενα και ναι δυστυχως μεσα μας φτιαχνουμε την εικονα που θελουμε να εχει ο αλλος ασχετα αν την εχει η οχι και του δινουμε την μορφη που εχει ο απεναντι μας. μετα απο καιρο θα δεις οτι αυτη η περιοδος σε κανει πιο πλουσια σε εμπιεριες και συναισθηματα. μην ξοδευεσαι σε ασκοπες σχεσεις και κυριως μην τα κανεις ολα ενα βουνο μεσα σου. μην μπερδευεις εγωισμμους και αλλα προβληματα μεσα σε αυτο το θεμα. χωρισε τα ολα σε μικρα κουτακια και μην ξοδευεις ενεργεια σε αυτο το θεμα. οτι θες εδω ειμαι

αυτό που λες στην αρχή, ότι πολλές φορές ξεκινάς να γράφεις και τα σβήνεις, το έχω κάνει άπειρες φορές... :Ρ
κοίταξε, πιστεύω ότι χρειάζεται λίγο χρόνο. χρειάζεται χρόνο, όσο τυποποιημένο και αν ακουστεί. εσύ συνέχισε να ζεις με τους ρυθμούς σου, ξεκίνησε κάποιο άθλημα ή κάτι τέτοιο, βγες με φίλους... ;) θα ξυπνήσεις κάποιο πρωί και θα συνειδητοποιήσεις ότι ο πόνος κοντεύει να φύγει τελείως.
κουράγιο!
φιλάκια!

..εστω και μια καλημερα Μαρθα, εστω και ενα γεια..ειναι αρκετο για μας.. :)
δεν χρειαζεται να μας γραφεις "φιλοσοφια" :)

πραγματικα, καλη βδομάδα να εχεις!! :)

Εγώ τι να πω που μόνος μου κοιμάμαι και μόνος μου ξυπνάω, εδώ και αρκετό καιρό? Σιγά το νέο τώρα! Το κρεβάτι δε θα αργήσει να ξαναζεσταθεί... ;)

Εύχομαι να νιώσεις καλά και πάλι και να πάρεις την δύναμη που έχεις ανάγκη.
Όλα θα περάσουν.
Καλή εβδομάδα!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Ολο αυτό μου φαίνεται τόσο ξένο και παράλληλα τόσο οικείο.

Ξένο γτ δεν εχω χωρίσει ποτε αλλα και οικείο γτ εχω ζήσει μέσα απο κοντινά πρόσωπα τετοιες καταστάσεις.
Θα μου πεις δεν είναι το ίδιο και δε θα σε αδικήσω.

Είσαι όμως τυχερή γτ μέσα στον ολοκληρωτισμό της σχεσης σου κράτησες και κάποιους ανθρώπους και σήμερα μπορείς να απλώσεις το χερι και να γνωρίζεις οτι θα σε πιάσει κάποιος και θα σε βοηθήσει να ανεβεις το λόφο..

Αυτο που λες με τον ερωτα και την εικονα του άλλου που εχουμε μεσα μας ,μου το είχε πει κάποτε μια φίλη και το κράτησα -εχω την εντύπωση οτι ο μύθος στην δική μου ψυχή καταλαμβάνει ενα μικρο 30% -αλλοι νομιζουν το ανάποδο...
Το μετέφερα αυτο σε μια πολύ καλη φίλη (τοτε) και επειδη συνεχως ερωτευόταν τα ειδωλα που εδειχναν τα δικα της ματια και οχι η πραγματικοτητα ,επέλεξε να διώξει αυτούς που της λέγαν να πάψει να κοιταει τον παραμορφωτικο αυτο καθρεφτη...
(Τωρα) ειναι μονη της και στα διαλλείματα των "ιδανικών" σχεσεων ,ψαχνει σε φτηνα χερια και χαδια και σε σκληρα φιλια την παρηγορια μέχρι τον επόμενο "mr. perfect"...
Δεν θα εχει ποτε κάποιον να της πιασει το απλωμενο χερι και κανεις ποτε δε θα της πει ποσο την καταλαβαίνει γιατί πολύ απλά δεν πήρε τα μαθήματα που της διδαξε η ζωή ...και επέλεξε να τοποθετησει τον εγωισμό της πάνω απο όλα...
Εσύ δε κινδυνεύεις ..θα μαζέψεις τα κομμάτια σου και όταν θα ερθει η στιγμη πιο δυνατη και πιο εμπειρη ,θα προχωρήσεις...

Καλη βδομάδα να εχεις!

Μα πότε έγιναν όλα αυτά;
Κάνε υπομονή.. το κοινότυπο για το χρόνο, ισχυεί... :)

Χωρισες;;;;;;;;;;
Μα καλά εγώ που ζω;

θα σε παω για φρεντο να στανιαρεις να τα πεις ολα στη Coulita...

Ξερω ειναι δυσκολο...αλλά προσπαθησε να μη σε χασεις μεσα σε ολο αυτο.

Είναι πολλές οι φορές που γράφουμε απλά για να εκτονώσουμε όσα νοιώθουμε και μετά τα σβήνουμε ή σκίζουμε το χαρτί.
Διαμαντένια μου, είναι στην φύση μας να είμαστε εγωιστές, να θέλουμε να πλάσουμε όποιον έχουμε δίπλα μας , μόνιμα ή περιστασιακά όπως εμείς τον έχουμε δημιουργήσει στην φαντασία μας και να τον θέλουμε αποκλειστικά για εμάς.
Εν γνώση μας τελικά μένουμε μόνοι γιατί δεν θέλουμε να συμβιβαστούμε.
Όμως εκεί έξω υπάρχει αυτός που θα ζεστάνει την καρδιά σου και θα κλείσει τις παλιές πληγές, απλά …….ψάξε!

Μικρή μου κουκλίτσα ,πρωτιά μου ,γιαυτό χάθηκες;;
Φωτιές, πολλές πάρα πολλές, μα δε σου τις προτείνω η καρδούλα τώρα θέλει δροσιά...
Την αγάπη μου με μια μεγάλη αγκαλιά..

ευχομαι να περασει γρηγορα κοριτσακι μου..να βρεις το κομματι του εαυτου σου που εχασες.. και φωναξε τους ολους εκει,δεν ειναι εγωισμος αναγκη για να περασει ειναι.. φιλακια..

Πόσο εύχομαι να με έχει πειράξει η νύστα και να κατάλαβα άλλα απ' αυτά που διάβασα...!!!
Εμείς εδώ είμαστε, ξέρεις. Όπως είσαι κι εσύ.
Και τίποτα δεν τέλειωσε, να ξέρεις. Ξέσπασε και μην ξεχνιέσαι αλλού μέχρι να δεις τι φταίει και τι μπορεί να γίνει! Δεν ξέρω τι άλλο να πω, όλα να τελειώσουν αισίως μόνο!

Ο χωρισμός είναι ένα μικρός θάνατος γιατί εκείνο το άτομο δε θα το'χεις ξανά με τον ίδιο τρόπο στη ζωή σου. Όμως πάντα θα'χεις τις αναμνήσεις κι όσο περνά ο καιρός θα θυμάσαι όλο και πιο πολύ τα θετικά, ξεχνώντας τ'αρνητικά.
Όπως σου'χω γράψει πιστεύω ότι κάθε σχέση που δε σου δίνει αυτά που θες, που δε σε γεμίζει σε σταματά απ'το να βρεις αυτή τη σχέση που θα'ναι ακριβώς όπως σου ταιριάζει, όπως θες κι αξίζεις. Άρα το τέλος όσο κι αν πονά είναι μια αφορμή για καινούργια αρχή, όταν ξεπεράσεις το χωρισμό.
Φιλάκια γλυκά!

υγ. κερνάω φωτιά αν και δεν καπνίζω :)

διαμαντένια μου εύχομαι η ζωή σου να αρχίσει να λάμπει γρήγορα ξανά σα τα διαμάντια!!!

και όλα καλά θα πάνε! να το ξέρεις αυτό!

Διακοπές χρειάζονται. Διακοπές από όλα. Έτσι απλά.

Δύσκολα όλα... δεν μπορώ να πω κάτι γιατί σε αυτή τη φάση δεν ξέρω... μόνο ελπίζω να αλλάξουν τα πράγματα σύντομα και να βρεις ξανά την ηρεμία σου και την ευτυχία σου!
Σε φιλώ

Όση φωτιά θες.:)
Στεναχωρήθηκα η αλήθεια είναι με την ανάρτησή σου.:/
Εύχομαι να σταματήσει να πονάει και να γίνει καλά.:)

Φιλάκια πολλά,και να είσαι δυνατή.:)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Μόνη ή με φίλους;

Το καλύτερο είναι οι φίλοι!!

γιατί εκεί είναι και στα δύσκολα & στα εύκολα!!

Και κάθε μέρα που κυλάει γίνεσαι καλύτερη!!

Για να δω χαμογελάκι...αλλιώς

Τ Ι Μ Ω Ρ Ι Α !!

mono xronos xreiazetai kai kali parea! Kiss!mono xronos xreiazetai kai kali parea! Kiss!

τι είπαμε ότι κάνουμε στα δύσκολα;
κολυμπάμε, κολυμπαμε, κολυμπάμε....
ναι αυτό κάνουμε....
ποσο μ αρέσει τοοοοο κολύμπι...


Καλοκαίρι είναι..κολύμπα όσο πιο πολύ μπορεις!!
σε φιλώ γλυκα! :-*

Ααχ.. τα έχει και αυτά η ζωή...
Δεν είμαι η καλύτερη στις συμβουλές πάνω σ'αυτο το θέμα αλλά θα συμφωνήσω με την Coυλα, μη χάσεις τον εαυτό σου μόνο.

Σε φιλώ γλυκά διαμαντένια μου:)


*Κοίταξε λίγο στα ανεπιθύμητα mails σου.. Σου έχω στείλει εδώ και καιρό ένα, πάνω στο θέμα της νοηματικής, αλλά μάλλον δεν το είδες..:)

Φωτια κι τσιγαρα -αμα βαρεθεις να στριβεις- εδω.
Παμε να πιουμε σαν να μη υπαρχει αυριο.
Και ισως καπου αναμεσα στα τσιγαρα κι τα ξιδια να βρεθουν οσα εχουμε χασει :(

Να ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω..:-(
Δε θα σου πω τι ''πρέπει'' να κάνεις.Σε αυτές τις περιπτώσεις,το ξέρω!Τίποτα δε βοηθάει..δυστυχώς..
Αυτό είναι το κακό με τα πράγματα που τελειώνουν..:Τελειώνουν!
Επίσης πιστεύω όμως ότι κάποια δε τελειώνουν ποτέ!Και είμαι σίγουρη,θα τα βρεις..αρκεί να έχεις τα ματάκια σου ΚΑΘΑΡΆ,για να μπορείς να τα διακρίνεις..
Πολλά διαμαντένια φιλιά..

Αχ ρε κοριτσακι ποσο σε νιωθω! Ενας μικρος θανατος ο καθε χωρισμος! Και παντα μεσα σε ολα φταιει κι οτι ποτε δεν βλεπουμε τον αλλο ακριβως οπως ειναι...
Κανε κουραγιο...το ξερεις οτι θα περασει! Δεν γινεται αλλιως...και να κοιμασαι πολυ...εγω παντα αυτο κανω...κοιμαμαι για να μη σκεφτομαι. Και να τον βιωσεις τον πονο ειναι λυτρωτικος τελικα..
Σε φιλω! Κι ειμαι εδω! Κι εχω και τσιγαρα!

Περαστικα, γλυκεια μου... μονο αυτο.
Γιατι τελικα, αργα ή γρηγορα ολα περαστικα ειναι...
Φιλι γλυκο! :)

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ

Εύχομα να νιώσεις σύντομα καλά. Κι όχι μόνο για ένα λεπτό. =)

Τα έχω περάσει κι εγώ και... να σου πω κάτι; Νιώθω πολύ τυχερή που τα πέρασα τελικά! Άλλοι ποτέ δεν κλονίζονται τόσο. Δε θα σου πω οτι δεν αγαπάν τόσο δυνατά αλλά όταν περάσεις αυτό το αισθηματικό σοκ και επαναπροσδιορίσεις τελικά τα πάντα γύρω από τον έρωτα, τις σχέσεις, την εξάρτηση, βγαίνεις πολύ πιο δυνατός και έτοιμος για έναν έρωτα γνήσιο. Όλα τα στάδια που περνάς κι αυτά που έχεις ακόμα να περάσεις είναι υποχρεωτικά. Το θέμα είναι στο τέλος να έχεις πάρει τα σωστά μαθήματα, αυτά που θα σε βοηθήσουν να είσαι ευτυχισμένη χωρίς να έχεις ανάγκη κάποιον δίπλα σου. Και τότε θα σου παρουσιαστεί και κάποιος άλλος που είναι έτσι.
Να μη φοβάσαι οτι θα μείνεις μόνη. Να μη σκέφτεσαι τί θα μπορούσες να έχεις κάνει διαφορετικά. Σκέψου μόνο τα γεγονότα και βρες τις αιτίες της δικής σου συμπεριφοράς. Αυτά θα έλεγα στον εαυτό μου τώρα αν μπορούσα να μου τα πω τότε. Αλλά ξέρω οτι δε θα άκουγα λέξη μες στον πόνο μου.
Μπορώ μόνο να σου πω οτι θα περάσει.

kali evdomada euxomai!

Διαμαντένιο μου κορίτσι
δεν το πήρα είδηση
καθότι "απολαμβάνω" τη δική μου μοναξιά (επιλεγμένη αυτή)

ζήσε το "πόνο" σου για να τιμήσεις τη "ζωή" σου

σε φιλώ

Πονάς γιαυτόν όπως τον έφτιαξες στο μυαλό σου. Όλα του μυαλού είναι και εκεί είναι και το φάρμακο που θα σβήσει τον πόνο σου. Γιατί όλα είναι στη σκέψη...δεν θα στο παίξω έξυπνος. Παθαίνω και μαθαίνω, αλλά ζήστο όσο θες στο μυαλό σου και μην κάνεις κακό στον εαυτό σου.

Όλοι πονάμε. Άλλοι το παραδέχονται και άλλοι όχι. Το γεγονός ότι μπορείς να το αποδεχθείς και να το αγκαλιάσεις σε κάνει πιο δυνατή. Αν και δεν είμαι καπνίστρια, βάζω φωτιά ότι ώρα θέλεις.
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!
Φόρα ένα χαμόγελο και ξεκίνα τη μέρα σου με ένα γλυκό καφέ! :)

Κοριτσάκι μου έλειψες! Ελπίζω να'σαι καλά και να ανασυντάξεις τις δυνάμεις σου τώρα που'ναι καλοκαίρι. Καλές διακοπές!
Φιλάκια γλυκά και δροσερά!

διαμαντενια που εισαι???????????????? μας έλειψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ευχομαι ολα να ειναι καλυτερα..

σε ευχαριστώ!

http://s-agapw.blogspot.com/2011/08/blog-post_05.html

Δημοσίευση σχολίου