It's me again!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 9:43 π.μ.

Photo from here
Οι αναρτήσεις στο πρόχειρο έχουν αρχίσει και γίνονται πάρα πολλές! Όλο και μαζεύονται, αλλά καμιά από όλες τις φορές που αποφασίζω και κάνω σύνδεση στο αραχνιασμένο μου πλέον σπιτάκι δεν βρίσκω κάποια για να πώ, είμαι εδώ και είμαι καλά! Μου θυμίζω λίγο τους ανώνυμους αλκοολικούς! Είμαι η Μάρθα και είμαι καλά! 

Τέλοσπαντων, επειδή και πάλι δεν θα βρω τις κατάλληλες λέξεις, είπα να έρθω από εδώ να σας στείλω την καλημέρα μου και να σας ενημερώσω ότι θα περάσω απο τα δικά σας σπιτικά! Να μάθω τα νέα σας, να δώ ποιοι διακοπάρουν, να δώ τί γίνεται τέλοσπαντων σε αυτόν εδώ τον κόσμο, γιατί με όσα είδα στον έξω κόσμο κάπου έχασα την μπάλα!

Τα βρήκα όμως όλα! Και τα έβαλα σε μια σειρά και μπορώ πλέον και χαμογελώ! Θα τα πούμε όλα σιγά σιγά!

Αφήνω λοιπόν την καλημέρα μου, πολλά διαμαντένια φιλιά και ένα τεράστιο ευχαριστώ για την υποστήριξη όλων σας στα ζόρια που πέρασα!!!!

Έρχομαιαιαιαιαιαιαι!! Ετοιμαστείτε! 

Comments (18)

καλη βδομάδα Μάρθα!! :)

Καλημέρα και να είσαι πάντα καλά. Εδώ είμαστε και εμείς, ξανά ανοίξαμε το ρημάδι.

Καλημερα κοριτσακι μου! Αφου εισαι καλα αυτο μετραει στην τελικη ;)

Μαρουλοφιλακιααααααααααααα!

Αγάπη μου γλυκιά δεν αξίζει κανένας όσο εμείς,γιαυτο προχώρα όλα καλά θα πάνε..
ποιο απλό τρόπο πρόσκλησης δεν έχεις,δεν τα κατάφερα μωρέ...
θέλω να τα πούμε φιλιά κουκλίτσα μου

καλέ ξέχασα καλώς ηρθες ,μου έλειψες πολύ,κανε καμία ανανέωση και εσύ να δεις οτι βοηθάει πάρα πολύ,ανανέωση σε ότι μπορείς, μα σε ότι..

Αχ αυτές οι αναρτήσεις στο πρόχειρο.. xD
Καλώς ήρθες και πάλι, καλή συνέχεια στη ζωή σου! :*

Καλή εβδομάδα να έχεις διαμαντένια μου! Καλά να είσαι! Φιλιά Πολλά!!

Καλώς ήρθες πάλι πίσω.
Να είσαι καλά. Σε είδα που με επισκέφθηκες, θα σου αρέσει και η επόμενη ανάρτηση!

Καλημέρααα ! Καλά 1:30 κοντεύει αλλά Ok...! :)
Τις περισσότερες φορές,για να μην πω πάντα,τα πράγματα είναι δύσκολα στον έξω κόσμο και εδώ είναι ένας μέρος που καταφεύγεις για λίγο και να βρίσκεις την ηρεμία σου ! Υπάρχουν τόσααα blog να επισκευτείς που πιστεύω θα σου πάρει μια ολόκληρη ζωή... :/ να Π.χ το δικό σου ίσως να μην το έβλεπα ποτέ ...αν δεν γινόσουν αναγνώστρια μου...(και ξέρεις να ενδιαφερθώ μετά να δω και γω το blog σου ...)
Τεσπά ! Ένα γεια από την νέα σου αναγνώστρια εμένα !:]
Marina

Welcome back διαμαντένια μας!!!Καλή εβδομάδα!!! :)

Είδα ήδη σχόλιο σου.:D
Χαίρομαι που χαμογελάς και είσαι καλά.:D
Φιλίααα!

καλως την :)) !! χαιρομαι ΠΟΛΥΥΥ που εισαι καλα!! καλη εβδομαδα!! φιλακια :))

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

καλώς τοοοοο :) :)
πάντα με χαμόγελα :) :)
καλή εβδομάδααααα :) :)

καλή εβδομάδα να έχεις και εύχομαι όλα καλά :-) φιλιά πολλά :-)

Σιγά σιγά πίσω στην καθημερινότητα!!

μέχρι να δεις εμένα φυσικά!!

Την καλησπέρα μου!!

τα σέβη μου!!

Ε αντε ντε! Εχω στρψσει ηδη το κοκκινο χαλι! ;) :D

Χαίρομαι που επέστρεψες!
Δροσερό μεσημέρι εύχομαι...
Ευχαριστώ που πέρασες...

Δημοσίευση σχολίου