Κόρη κουκουβάγια!

Posted by next_day | Posted in , , , , | Posted on 1:15 μ.μ.

Η δική μου μαμά είναι ο ορισμός της "Μαμάς Κουκουβάγιας! 
Το δικό της παιδί, είναι το πιο όμορφο, το πιο έξυπνο, το πιο πολύ σε όλα! Και εγώ την πειράζω! Αλλά πάντα έχει την απάντηση έτοιμη, αποστομωτική και χιομουριστική!

Θα ήθελα πολλά να πώ για την μαμά... για την δική μου μαμά!

Εκείνη (με Ε κεφαλαίο όχι γιατί είναι στην αρχή της πρότασης, αλλά γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά!).....

Που με στήριξε όταν νόμιζα ότι όλος ο κόσμος χανόταν!  

Που η αγκαλιά της σε κάθε μου ανάγκη ήταν διάπλατα ανοιχτή! Ζεστή και ταυτόχρονα δροσιστική!

Που τα φιλιά της απαλά και πάντα έπαιρναν έστω και λίγο τον πόνο μακριά!

Οι τσακωμοί μας άπειροι... αλλά όσο μουτρωμένη κι αν έλεγα εγώ καληνύχτα, εκείνη πάντα μου έλεγε "Καληνύχτα κοριτσάκι μου" κι έσκαγα κρυφό χαμόγελο εγώ! 

Οι συζητήσεις μας ακόμα περισσότερες.... Ευχάριστες, δυσάρεστες, φιλοσοφημένες! 

Ναι, θα μπορούσα να πώ πολλά..... Κρατώ φυλακτό στην καρδιά μου τα πάντα της!

Και αυτό που θέλω να μείνει εδώ γραμμένο είναι τρία πολύ πολύ ξεχωριστά και ιδιαίτερα μηνύματα της! Μηνύματα που έφεραν δάκρυα στα μάτια, από συγκίνηση, από θλίψη, από χαρά! Το καθένα για τους δικούς του λόγους! 

Όταν έβλεπε πόσο φοβόμουν για την μέρα που θα ξημέρωνε... Πού έβλεπε πόσο πολύ έτρεμα για τα νέα δεδομένα που είχαν εμφανιστεί τόσο βίαια στην ζωή μου... Που δεν μπορούσα να δώ πίσω απο τις άσχημες καταστάσεις και δεν άφηνα τον χρόνο να μαλακώσει την πληγή.. Τότε μου έστειλε......
"Τίποτα δεν μένει ίδιο.. Κάθε λεπτό, κάθε μέρα είναι διαφορετικό και νέο για όλους! Ζήσε την κάθε καινούρια μέρα.. Αξίζει και το αξίζεις"  
... και έφυγε για λίγο ο πόνος! Φώτισε ο δρόμος που έπρεπε να περπατήσω!

Όταν ο καιρός περνούσε, και τα αισθήματα θυμού και οργής δεν μπορούσαν να ηρεμήσουν μέσα μου.. Όταν έφτασα να κατηγορώ τον εαυτό μου για όλον τον ψυχικό εξευτελισμό που δέχτηκα... όταν άρχισα να παραμελώ στο έπακρο τον εαυτό μου... όταν μαύροι κύκλοι έκαναν την εμφάνιση τους... όταν το μόνο που χρειαζόμουν ήταν να φύγουν όλοι απο το σπίτι και να μείνω μόνη μου.... και όταν τελικά το έκανε μου έστειλε....

"Κοριτσάκι μου, δεν στεναχωριέμαι που έφυγα.. Το καταλαβαίνω και το σέβομαι.. Να μου προσέχεις την Μάρθα και να την αγαπάς! Το αξίζει!"

.... και πλημμύρισα απο τύψεις... που της είχα μιλήσει άσχημα το προηγούμενο βράδυ.. που ότι κι αν έγραφε ήξερα ότι έφευγε στεναχωρημένη... και αναθάρρησα ταυτόχρονα! Μου έδινε μια ευθύνη.. να προσέχω την Μάρθα της και να την αγαπάω! Δεν θα μπορούσα να την απογοητεύσω λοιπόν και θα έκανα ότι μπορούσα για αυτό που μου ζητούσε!

Και όταν όλα αυτά περάσαν... Και μπορούσα και χαμογελούσα πάλι... Και μπορούσα να της πώ ότι είμαι καλά και να το εννοώ.... Τότε της έστειλα ένα πρωινό.. 
"αν και δευτέρα, αν και πρώτη μέρα στην δουλειά χαμογελώωωω" 

Και η απάντηση για ακόμα μια φορά μου έφερε δάκρυα στα μάτια! Αυτή την φορά όμως ήταν δάκρυα χαράς! Δάκρυα ευτυχίας! Γιατί είχα καταφέρει και είχα προσέξει την Μάρθα της, το παιδί της! Και δεν το είχα κάνει μόνο για εκείνη τελικά! Το είχα κάνει για μένα! Γιατί όπως είπε και στην απάντηση της 

" Χαίρομαι πολύ γιατί αυτή είναι η Μάρθα που αγαπώ!"!!!

Μανούλα, δεν είσαι μόνο εσύ Μαμά Κουκουβάγια! Έχεις και κόρη κουκουβάγια για την μαμά της!!!!
Να το θυμάσαι!!! 

Comments (18)

Μαρθούλα μου δάκρυα συγκίνησης μου έφερες και εσύ που είσαι κουκουβάγια για την μανούλα σου, αλλά, και που η μοναδική γυναίκα που όσο χρονών και να είσαι θα σε λέει πάντα "παιδί μου", είναι κουκουβάγια για σένα!

@Λύχνε μου,
χαίρομαι που σε άγγιξε η ανάρτηση μου... Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για Εκείνη, την μαμά μου! Που μου απέδειξε για ακόμα μια φορά, ότι είναι το λιμανάκι μου!

..να ειστε καλα και οι δυο..να χαμογελατε! :)

καλο απογευμα Μαρθα! :)

Τέτοιες στιγμές αντιλαμβάνεσαι γιατί έχει ειπωθεί η φράση "Μάνα είναι μόνο μια!!"

Μπορεί η δική μου μαμά να μην είναι της τεχνολογίας είναι όμως με άλλους τρόπους πάντα κοντά μου!!

την καλησπέρα μου!!

τα σέβη μου!!

Α εκτός από νονά κουκουβάγια είσαι και κόρη κουκουβάγια και φυσικά μια μέρα θα είσαι και συ μαμά. Χμμμ θα είναι στο αίμα σου φαίνεται!
Να είσαστε πάντα καλά και αγαπημένες. Και πάντα να προσέχεις τη Μαρθα, ειδικά στα δύσκολα.

Έτσι βρε είναι οι μανούλες,θα το καταλάβεις όταν με το
καλό γίνεις και εσύ...
Φιλιά κουκλίτσα μου

να ειστε καλα και να χαιρεστε η μια την αλλη!! :) καλημερα και καλο σαββατοκυριακο!!

Τι όμορφο...
Είναι μοναδική η μητρική αγάπη. Απλά ανυπέρβλητη και ανεκτίμητη.
Μου θύμισες τη μάνα μου, που όταν μάθαινε να στέλνει μηνυματα μου έγραφε "καληνύχτα" για να δει αν μπορεί να το στείλει και ήταν στο διπλανό δωμάτιο! Και φυσικά μετά πήρε φόρα και μου έστελνε διαρκώς :P χαχαχ
Είναι υπέροχα όλα αυτά... Να μην τα ξεχνάς, αυτά αξίζουν στη ζωή μας :)
Σε φιλώ γλυκά διαμαντένια!

Τι όμορφη ανάρτηση.
Σίγουρα άμα την δίαβαζε η μαμά σου θα χαιρόταν πολύ.
Μου θύμησες,πως όσο και να τσακώνομαι με την μαμά μου,όσο και αν μου την δίνει εκείνη πάντα μου λέει"Εντάξει αγάπη μου?".
Τελικά ίσως οι μαμάδες να περνάνε πιο πολλά απ'όσα νομίζουμε.:P

Back apo diakopoules, ki perasa na pw ena geia! Xarhka me thn anarthsh gia thn mama sou, gt ki gw etsi demeni eimai me th diki mou.

Mana einai mono mia :D Panta agaphmenes!

Να ειστε και οι δυο..μανα και κορη παντα δυνατες και να μην αφηνετε τιποτα και για κανενα λογο να παρει την μια..μακρια απο την αλλη!!
Η αγκαλια της μανας ειναι το καλουπι για την ευτυχια και το φως στο δυσβατο και σκοτεινο μονοπατι της ζωης!!
Να προσεχεις τον εαυτο σου!

Μάρθα μου να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου που 'ταν δίπλα σου στις στιγμές που τη χρειαζόσουν. Να χαίρεσαι και τον εαυτό σου που πρόσεξες όπως έπρεπε την κορούλα της ;)
Να περνάς όμορφα Μαρθουλίνι!
Φιλάκια πολλά!

υγ. πολύ χαίρομαι που επέστρεψες κι είσαι καλά. μου'χες λείψει βρε :)

Τι υπεροχη σχεση! Ελπιζω να εχω κι εγω το ιδιο με τα παιδια μου καποτε! Μου θυμισες αρκετα και τη δικη μου μανουλα! Φιλια! Να χαμογελας παντα και να χαιρεστε παντα η μια την αλλη!

Next Day μου,

Θα μιλήσω λίγο στα αγγλικά γιατί μου βγαίνει κάτι σαν λογοπαίγνιο! She is the day, you are the next day! Λογικό κι απόλυτα όμορφο που σε προσέχει! Εύχομαι η σχέση σας να είναι πάντα τέτοια και να μην ξαναβρείτε κάτι άσχημο στον δρόμο σας!

Ελπίζω να πέρασες ένα όμορφο καλοκαίρι! Την καλησπέρα και τα φιλιά μου!

Συγκινήθηκα πολύ διαβάζοντάς το κείμενο αυτό...

Έχοντας χάσει τη μητέρα μου, και βιώνοντας την απουσία της κάθε μέρα και πιο έντονα μία τέτοια ανάρτηση μόνο συγκίνηση θα μπορούσε να μου προκαλέσει...

Πολύ όμορφο κείμενο..

Τι γλυκό! να ΄στε πάντα καλά και αγαπημένες! είμαι κι εγώ μαμά κουκουβάγια... Ό,τι πιο όμορφο μου συνέβει ποτέ...! φιλιά πολλά!

Τόσο όμορφη και συγκινητική η ανάρτηση σου!!!!!! Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!!!!!!!Σας εύχομαι να είστε πάντα καλά και αγαπημένες!!!!!!!
Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!!!!!!!!

next dayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy koukouvagitsa..ti simantika auta pou egrapses...kai pws ta grafeis kiolas..sa neraki apotypwnontai oi lexeis..dynates kai ameses...eyge glykia mou..filiaa

Δημοσίευση σχολίου