Ξεγύμνωμα....

Posted by next_day | Posted in | Posted on 3:32 μ.μ.

Επειδή τον τελευταίο καιρό, ακούω πολλά καλά λόγια, απο συγγενείς, φίλους, γνωστούς, bloggers, αποφάσισα ότι είναι καιρός όλοι να μάθετε την αληθινή Μάρθα! Το σκέφτηκα απο εδώ, το είδα απο εκεί, κάτι και το παιχνίδια με τα 7 μυστικά, αποφάσισα να σας πώ όλη την αλήθεια... Χωρίς φόβο και πάθος (ή το ανάποδο δεν είμαι και πολύ σίγουρη), θα αποκαλυφθώ... όλα τα στραβά που έχω θα φανούν εδώ.....

Για πάμε λοιπόν......

Το πρωί είμαι για σφαλιάρες... Το ξέρω, το δέχομαι, αλλά όποιος θέλει να τα πάμε καλά, καλά θα κάνει να μην μου κολλάει πρωινιάτικα! Δεν θέλω να μου μιλάει κανείς, δεν θέλω να με ενοχλεί κανείς, δεν θέλω να βλέπω κανέναν! Έχω ρίξει ομηρικούς καβγάδες με τα γονίδια γι'αυτο το θέμα! Αλλά και με διάφορους άλλους κακόμοιρους που είχαν την ατυχία να τους φιλοξενήσω σπίτι μου!

Όταν περπατάω, στο δρόμο, στο μετρό, στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ, είμαι επίσης για σφαλιάρες. Είμαι πολύ αρνητική με τον οποιονδήποτε με πλησιάσει. Αν τελικά βρεί το θάρρος και μου μιλήσει μετά το γεμάτο τσαντίλα βλέμμα που θα του ρίξω, ίσως και να βγάλει κάποια άκρη. Αρκεί βέβαια να έχει πραγματικά κάτι να μου πεί και όχι να χαζολογήσει!Η μια απο τις φιλεναδίτσες μου, με λέει ξυνομούρα! Και μετά σου λένε κάνε φίλους να δείς καλό!

Έχω ένα θέμα τεράστιο με τα νεύρα! Θυμώνω πολύ εύκολα! Βέβαια το ξεχνάω και πολύ εύκολα... αφού όμως τα χώσω... το πραγματικά άσχημο της υπόθεσης είναι ότι το ξέσπασμα δεν γίνεται στην ώρα του, οπότε είναι λίγο ακραίο και σε στιγμή που ο άλλος δεν καταλαβαίνει απο πού του ήρθε η καταπρακιά!

Βαριέμαι πολύ εύκολα! Όταν είναι να ξεκινήσω κάτι, είμαι πολύ ενθουσιασμένη, βάζω μπρός την μηχανή και γκαζώνω! Αλλά μετά από λίγο, αρχίζω και βαριέμαι.. θέλω με κάτι καινούριο να ασχοληθώ και τα παρατάω, συνήθως λίγο πρίν το τέλος! Ευτυχώς τουλάχιστον αυτό δεν το κάνω με τους ανθρώπους της ζωής μου!

Και μιας και μίλησα για τους γύρω μου... να, ένα ακόμα κακό μου, που μου ήρθε έτσι εύκολα στο μυαλό! Γενικά, δεν χαλάω εύκολα τις σχέσεις με τους γύρω μου.. κάνω υπομονή μέχρι εκεί που δεν πάει! δεν μιλάω εύκολα για όσα με ενοχλούνε, εξώ και το αποτόμο ξέσπασμα που είπα πρίν! Ακόμα και μετά το ξέσπασμα όμως, πάλι δεν θα εξαφανιστώ! Θα συνεχίσω να είμαι δίπλα στον άλλον. Τα πράγματα είναι δύσκολα, αν ξενερώσω... εκεί πραγματικά έχουμε θέμα! Και δυστυχώς ξενερώνω πολύ εύκολα και για ανούσια πράγματα!

Ακόμα ένα κόλλημα μου είναι με τα πράγματα μου. Εγώ μπορεί να τα κακομεταχειρίζομαι, να τα σπάω, να τα πετάω, αλλά αν κάποιος άσχετος κάνει κάτι απο όλα αυτά, μαύρο φίδι που το έφαγε! Χαρακτηριστικό παράδειγμα, σε ένα πάρτυ που είχα κάνει σπίτι μου, κάποιος ζαλίστικε και έπεσε.... μέχρι εδώ καλά! Το κακό είναι ότι έπεσα πάνω στον υπολογιστή μου και ο υπολογιστής πάνω στο x-box! Γυάλισε το μάτι μου! και ένας φίλος που προσπάθησε να μου πεί ότι δεν έγινε τίποτα, έφαγε κλωτσιά -μην-μιλήσεις εσύ θα την πληρώσεις απο την κολλητή μου!

Ελπίζω να εξακολουθήσουν να με αγαπάνε κάποιοι μετά απο αυτό, και εσείς να συνεχίσετε να μου κρατάτε συντροφιά!

Φυσικά, όποιος άλλος θέλει μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική.. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να γνωριστούμε καλύτερα!

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!!!!

Comments (27)

Δε μπορεί... για μένα μιλούσες τόση ώρα, δεν εξηγείται αλλιώς!!!

Μια χαρά είσαι..
φυσιολογικότατη.
ΓΙΑΤΙ ? σου έκανε κανένας παράπονα??
Πάρε κι ενα φιλί (απόγευμα ειναι άρα δεν κινδυνεύω )

Είμαι κι εγώ - δεν μπορώ να πω - αλλά είσαι κι εσύ περίπτωση!!!! Χαχαχαχαχαχα!!!! Ελπίζω να μην καπνίζεις κι έχεις πολλά τασάκια κοντά σου!!! :p

Ο καθένας είναι ξεχωριστός! Έτσι να το βλέπεις!!!!

Τα φιλιά μου και πάλι!!!

Εμείς σε αγαπάμε και ας τσαντίζεσαι μερικές φορές κοριτσάκι με τις μπούκλες.

Ε λίγο πολύ όχι κάτι λίγο από αυτά το έχουμε.. χεχεχε
Δεν είναι υπερβολικά..

ποιός από μας δεν έχει ιδιοτροπίες, ποιός είναι τέλειος ??? πάντος εγώ αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά, θα συνεχίσω να σε διαβάζω, δεν μασάω από τέτοια πταίσματα χαχαχα :-) γειά σου κορίτσι !!!

Δεν ξερω τι λενε οι απο πανω αλλα εγω τρεχω να αποσυρθω απο αναγνωστης σου ,να σε σβησω απο απο αναγνωστη,φατσοβιβλιο,μσν.κινητο κ.τ.λ.ΦΟΒΑΜΑΙ ΛΕΜΕ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΣΩΩΩΩΩΩ (πολλοι φιλοι μου ,μου λενε οτι πριν αρχισουμε να μιλαμε τους φαινομουνα πολυ αυστηρη.κατι τετοιο υποθετω εννοεις,οχι οτι πλακωνεις οποιον σου κανει εστω και λιγο καμακι.........)ΦΙΛΙΑ

Ο καθένας μας είναι διαφορετικός κι αυτή είναι η ομορφιά του κόσμου. Φιλιά πολλά!!!!! Μείνε όπως είσαι, άλλωστε αυτοί που σε αγαπούν, το κάνουν για αυτό που είσαι!!!!!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

Απαπαπαπαπα
Σε φοβηθηκε το ματι μου!!!


χιχιχι

φιλια πολλα πολλα και διαμαντενια!

Το τελευταίο κ έγω το έχω..λίγο...κ να μου χαλάσει κάτι, αν το χαλάσω εγώ δε με νοιάζει, αν το χαλάσει ο άλλος τσαντίζομαι........Φιλάκια πολλά!!!

ωχ να προσέχω τα πρωινά σχόλια ε?
τα φιλιά μου
:)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Μου αρεσε αυτο το ξεγυμνωμα σου και οοοοοοοοχι δεν με τρομαξες! Δεν ξερω αν στο ειπα αλλα μου λειπεις... πολυ.. θα κλαψωωωωωωωω!

Μαρουλοφιλακια!

όλοι έχουμε στραβά και καλά χαρακτηριστικά (αυτό με τα νεύρα το έχω και εγώ :ΡΡ).

ίσως κάνω και εγώ τέτοιο ποστ. ;)

καληνύχτα!!! :*

Γιατί δε λες ότι φοβάσαι μόνη,ότι με κάλεσες να κοιμηθούμε μαζί και με τάραξες στην κλοτσιά....άσε να μην πω το πρωί πως μου συμπεριφέρθηκες,γιαυτα όλα δεν ξανά πατάω εκεί...αμ πως....καλημέρα....

ένα διαμαντένιο πρόβλημα είσαι ::))

μια χαρά σε βρήκα! Έναν απόλυτα φυσιολογικό άνθρωπο που προσπαθεί να μη χαλάει τις σχέσεις τις με τους συνανθρώποπους της! Αυτο ειναι τιμητικό για σένα αρκει να μιλάς όταν πρέπει, να κάνεις υπομονή αλλά και να τοποθετείς συνάμα την άποψή σου τη χρονική στιγμή που πρέπει γιατί με το να τα μαζεύεις μέσα σου κακό σε σένα μονάχα κάνεις.

Κάθε άνθρωπος έχει τα πλεονεκτήματα & τα ελαττώματά του!!

Τώρα εσύ παίζει να έχεις μόνο το δεύτερο!! :-Ρ :-Ρ

Εμένα πάντος μου άρεσε αυτό που διάβασα!! Αν και διαφωνώ με τα νεύρα!!

Τα σέβη μου!!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

:)
μου θύμισες τον εαυτό μου σε πολλά.
ειδικά με τα νεύρα. κι εγώ όταν ξεσπάσω (συνήθως ετεροχρονισμένα), μετά το ξεχνώ. προσπαθώ όμως να ξεσπώ άμεσα για να το ξεχνώ όσο το δυνατό γρηγορότερα. γιατί μετά έρχονται εφιάλτες! :)
φιλάκια!

α κι αυτό το πρόβλημα με τη βαρεμάρα που'ρχεται εύκολα πως θα το λύσουμε μου λες; στις σχέσεις δε μου'χει συμβεί ποτέ.. στη δουλειά όμως ουυυυυυυ άπειρες φορές. κλαψ

μαρθα μουυυυυυυυ... εχεις ενα δικιο σε ολα..

καλη συνεχειαααααααα..

φιλακιααααααααααα..

Αρκεί να διαβάσεις τα παραπάνω σχόλια, για να καταλάβεις ότι δεν είσαι μόνη.. ούτε η μόνη! Εγώ δεν θα με έβλεπα τόσο υπερβολικά, αλλά σκέψου ότι δύο διαφορετικές ομάδες ανθρώπων, σε διαφορετικές περιόδους, μου έχουν δώσει το ψευδώνυμο "Σκύλλα"! Μήπως πρέπει να επανεξετάσω την πάρτη μου;! :Ρ
Φιλιά

@Ανάσα μου,
ουφ.. θα μου πάρει λίγο καιρό να το συνηθίσω το νέο σου ονοματάκι!!!! Κι όμως μιλούσα για μένα!! Οπότε, θύμισε μου να μην συναντηθούμε ποτέ στον δρόμο!! χιχιχι!

@Ελίτσα μου,
κατά καιρούς έχω ακούσει διάφορα για τα “χούγια” μου!!!!!
Καλοδεχούμενο το φιλί!! Καλοδεχούμενο θα ήταν και πρωί, αφού συνήθως όταν βρίσκομαι σε αυτό μου το σπιτάκι, έχω ήδη πίει καφέ και έχω κάνει πρωινό τσιγάρο!!!
Είστε οι μόνοι που δεν έχετε φόβο!

@Έσπερε,
καλέ μου, δυστυχώς καπνίζω!!!!! Αλλά τασάκια πολλά δεν έχω, γιατί αν είχα θα φεύγαν όλα σε τοίχους!! χαχαχα!
Εγώ το ξέρω ότι είμαι ξεχωριστή! Οι άλλοι δεν το ξέρουν! :pp

@Νυχτερινή Πένα,
σε ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης! :))

@Ηφαιστιωνάκο,
από ότι βλέπω ναι!!! ευτυχώς γιατί ένιωθα πολύ μόνη με τις παραξενιές μου!

@effie μου,
πταίσματα?? χιχι! χαίρομαι που τα βλέπεις έτσι! είναι που δεν με έχεις γνωρίσει, γι’αυτό! :pp

@meanan,
χαχαχαχα! άπαιχτο το σχόλιο σου!!! όσο για την παρένθεση σου, μην είσαι και τόσο σίγουρη! Πολύ ξυνομουριά σου λέω!!

@stauroula μου,
αυτοί που με αγαπούν το κάνουν για να μην τους έρθει κανά βάζο στο κεφάλι!! χαχαχ!
Σε ευχαριστώ!

@Πνευματάκι,
χαχαχαχαχα!! Μην τρομάζεις!!! Τα πνεύματακια δεν τα πειράζουμε!!

@El.Mar,
Μα δεν είναι λογικό???? Κάτι που είναι δικό μας, είναι δικό μας πάει και τελείωσε!!! :))

@Συννεφούλα μου,
χαχα! όχι, εσείς εδώ δεν έχετε πρόβλημα! Έχω ήδη πιεί καφέ και κάνει τσιγάρο, όταν ανοίγω υπολογιστή! Τα πρώτα λεπτά είναι τα δύσκολα!!

@Μπατλεράκο,
τώρα που άνοιξες κι εσύ τα σχόλια σου, πρόσεχε τα δικά σου! Μπορώ να έρθω πρωί πρωί και να σχολιάσω!! και τότε να δείς τί καλά που θα είναι!! :ppppp

@Μαρουλάκι,
γλυκό όπως πάντα!!!!! Αλλά εσένα γιατί να σε τρομάξω???? ήξερα ποιόν θα έβλεπα!!!

@Αγανακτισμένη Έφηβη,
Μάλλον όλοι έχουμε τα νεύρα μας!!! χαχαχ! Να μαζευτούμε να σπάμε ο ένας τα πράγματα του άλλου!!! Φαντάσου τί έχει να γίνει!

@Φούλη,
μα γιατί τα αποκαλύπτεις όλα??? τς...τς...τς... δεν θα ξανάρθεις ε?? :(((( Κρίμα, και είχα ήηδη βρεί το μαναράκι που ζητάς.... αλλά, λυπάμαι θα τον κρατήσω για μένα τελικά! :ppp

@Dark13Sun,
…............ απο τα πιο κολακευτικά σχόλια!! :)) σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

@Εκφράσου,
αυτό με την υπομονή είναι μεγάλο θέμα! έχω υπομονή αλλά δυστυχώς την εξαντλώ στα λάθος άτομα!

@Βαγγελάκη,
σε ποιό θέμα διαφωνείς ακριβώς?? δηλαδή αν έρθω και σου σπάσω το σπίτι, δεν θα εκνευριστείς???? χαχαχαχα!!! :ppp

@Παλιοκόριτσο,
ευτυχώς υπάρχουν κι άλλοι.. είχα αρχίσει να σκέφτομαι ότι είμαι περίεργη!

@DaisyCrazy,
ουφ..δεν ξέρω πώς λύνεται... μήπως θα λυθεί όταν βρούμε αυτό που πραγματικά ζητάμε?? ουφ...

@ta matia mou,
χαίρομαι που συμφωνεί τόσος κόσμος μαζί μου!! :))
Φιλιά πολλά!

@Unidentified μου,
φυσικά και όχι! Εξάλλου, πλέον δεν το βρίσκω κακό! Χρειάζεται κι αυτό! :))

Κοριτσαααααααααααααακι!!! Εμενα μια χαρά μου φαινεσαι! Μια χαρά ανθρωπος! :D
Tα πρωινά κανείς δεν είναι για κουβεντα πριν ανοίξει το μάτι με ένα καφέ κι ενα τσιγαρο!!!!

Μια παρατηρηση!
Το σκηνικο με την πτώση στο λαπτοπ και στο xbox kaaaati μου θύμιζει! Σωστα? Η έγινε κι άλλο παρόμοιο άλλη φορα? :P :P
Ευτυχώς για μένα παρόλο που είμαι φριχτά ατζαμού (ατζαμης-ατζαμου) δεν έριξα τπτ κι έτσι με συμπαθησες! Ολέ μου! Χαχαχαχαχ!!


Φιλι γλυκο κι διαμαντενιο! xD

@SorroWords,
γατούλι γλυκό που γουργουρίζεις, το σκηνικό είναι ακριβώς αυτό που ξέρεις!!!!!!!!!!!
χαχαχαχαχαχα!!!!! Όλε και πάλι όλε!
Φιλί και απο εμένα!

Δημοσίευση σχολίου