Χιλιόμετρα

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 11:04 μ.μ.

Η ζωή είναι σαν τον μετρητή χιλιομέτρων των αυτοκινήτων... Τρέχει κάθε μέρα που τρέχεις κι εσύ μαζί... Μετράει μαζί σου.. Χιλιόμετρα εκείνος... Στιγμές, εικόνες, πρόσωπα, θύμησες, συναισθήματα εσύ.... Μπαίνεις στο αυτοκίνητο που λέγεται ζωή και πρέπει να φτάσεις κάπου.. δεν ξέρεις πού.. δεν ξέρεις πόσα διαφορετικά αυτοκίνητα θα συναντήσεις στον δρόμο σου... 

Κάποιους απλά θα τους προσπεράσεις... Και δεν θα σου περάσει καν η ιδέα απο το μυαλό τί μπορεί να κρυβόταν μέσα  τους, αν είχαν κάτι να σου πούν... Απλά προσπερνάς, γιατί είσαι χαμένος στα δικά σου προβλήματα... Πού να μπλέκεις τώρα.... Και ακόμα και όταν συναντάς άλλα αυτοκίνητα στο φανάρι, δεν ανοίγεις το παράθυρο να στείλεις μια καλήμερα.. Για τρελό θα με περάσουν σκέφτεσαι και κλείνεσαι στην δική σου τρέλα! Στην τρέλα που εσύ έχεις ονομάσει λογική.......

Κάποιους θα τους θαυμάσεις για το όμορφο αυτοκίνητο και θα μελαγχολήσεις ίσως γιατί το δικό σου δεν είναι τόσο όμορφο... ίσως να τρέχουν και πιο γρήγορα απο εσένα... ξεχνάς όμως κάτι βασικό... είναι δικό σου.. και μόνο δικό σου... και το πόσο όμορφο είναι, εξαρτάται απο το πόσο όμορφο θα το βλέπεις εσύ! Θα ομορφαίνει το αυτοκίνητο σου, όταν στις ρόδες του έχουν μείνει σημάδια απο τα βουνά που ανέβηκες με φίλους όταν αποφάσισες να κάνεις το πρώτο σου road trip!....άμμος απο τις παραλίες που επισκέφτηκες εκείνο το βράδυ που τα είχες πάρει με όλους και με όλα και ήπιες μπύρες μόνος σου ακούγοντας τον ήχο της θάλασσας!

Με κάποιους θα τρακάρεις... Απαλά, με το πλάι, θα πέσουν εκείνοι πάνω σου, μετωπική... Κι όμως όσο σοβαρό ή όχι και αν είναι το τρακάρισμα, θα ανταλλάξεις κουβέντες... ίσως κάποιους να τους βρίσεις, ίσως κάποιοι να κάνουν το ίδιο.... Με κάποιους ίσως να κλαίς μαζί απο τον φόβο που δεν έγινε κάτι σοβαρότερο... θα ευγνωμονείς τον αερόσακο που σου έσωζε την ζωή... θα τρομάξεις, θα ταρακουνηθείς.. ίσως και να τραυματιστείς.. αλλά όταν βγείς τελικά απο όλο αυτό, θα ξέρεις τί να προσέξεις την επόμενη φορά... και θα το αποφύγεις.... και θα συνεχίσεις να το κάνεις αυτό, αλλά πάντα θα υπάρχει κάτι με το οποίο θα τρακάρεις.... Και πάντα θα μαθαίνεις πώς να προσέχεις... και ποτέ δεν θα ξέρεις τα πάντα.... και ίσως αυτό να είναι το ωραίο.... Να μην ξέρεις τί σου φέρνει η επόμενη στροφή....

Κάθε φορά που οδηγείς αφήνεις την άσφαλτο πίσω σου... κοίτας απο τον καθρέφτη και την βλέπεις να χάνεται... η ταχύτητα καθορίζει το πόσο γρήγορα ή πόσο αργά θα χαθεί... χάνεται όμως... και ακόμα και όταν ξανακάνεις την ίδια διαδρομή, τίποτα δεν θα είναι ίδιο... κάποιος άλλος θα περπατάει στο πεζοδρόμιο... τα σύννεφα στον ουρανό θα έχουν διαφορετικά σχήματα... η θέση του ήλιου θα είναι άλλη...  διαφορετικό τραγούδι θα ακούς στο ράδιο.. άλλη ψυχολογία θα έχεις... κάτι άλλο θα αναζητάς απο την κάθε διαφορετική διαδρομή....

Και όλα αυτά καταγράφονται..... Στο μετρητή σου.. στην καρδιά σου.... Και υπάρχουν χιλιόμετρα σταθμοί....

Μόνο θυμήσου.....
Δεν μπορείς να τα σβήσεις τα χιλιόμετρα... μπορείς να τα αφήσεις πίσω... μπορείς να μην επιστρέψεις ποτέ σε μέρη που έχει πάει.. όμως ποτέ δεν μπορείς να τα σβήσεις.....

Είναι όπως ο μετρητής των αυτοκίνητων... μπορεί να σβήνεις τις ενδείξεις στο μερικό χιλιομετρητή, αλλά θα υπάρχει πάντα απο κάτω ένα νούμερο... ένας αριθμός που θα πέφτει πάντα πάνω του το μάτι σου και θα σου θυμίζει όσα χιλιόμετρα έχεις κάνει....

Comments (28)

Το δικό μου αυτοκίνητο ειναι ακόμα καινούριο...Παρ όλα αυτά εχει πολλά σημάδια πάνω του γιατί εχω "τρακάρει" αρκετές φορές..Νομιζω οτι είναι κάπως μπλέ..
Και εχω πολλά χιλιόμετρα ακόμα να διανύσω...
**Καληνύχτα** ^_^

Φοβαμαι στην ιδεα πως μπορει καποιος να μην ξερει να οδηγει!!!!
Μας λες δηλαδη πως αυτος δε θα ζησει τη ζωη;;
Ημαρτονννννννννννν
Διπλωμα τωρααααααααααααααα

:))))))

Ετσι ειναι οπως τα λες!! τα χιλομετρα της ζωης! Οι εμπειριες της ζωης και ό,τι συναντάς αλλά και ο,τι αφήνεις πίσω, είναι απλά ΕΣΥ!!!

Αχ ακριβώς.. έτσι..
Καλή εβδομάδα...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Πολλά τα προσπεράσματα τα τρακαρίσματα,τα μικροατυχήματα,όλα αυτά κάνουν τα χιλιόμετρα της ζωής όμορφη διαδρομή...
καλημέρα σου..

Καιρός να απολαύσουμε το ταξίδι!!!
Πολλά φιλιά για καλή εβδομάδα!

μα αν ...λεω αν....
προλαβεις να σταθεις σε μια γωνια ηρεμη με τον καφε στο χερι και την δεις την ζωη θα σ αρεσει τοσο πολυ που δεν θα ξανα τρεξεις

Το κακό γι'άυτα τα "οχήματα" είναι ότι δεν υπάρχει καλό φανοποιείο να φτιάχνει τις ζημιές...πάντα κάποιο σημαδάκι μένει...

Συμφωνω στα πάντα ,υπάρχουν δρόμοι που θα περάσεις πολλές φορές γιατί την πρωτη φορά που έκανες την διαδρομή την ερωτεύτηκες και άλλοι που δεν θα σε ξαναδούν.Επίσης υπάρχουν τόποι που δεν εχεις πάει ακόμη και δρόμοι που ενώ εχουν χαρακτεί δεν εχει γίνει η διανοιξη τους ακόμη.
Το ταξίδι δεν τελειώνει ποτέ ,το έχει πει μια λατρεμένη μπάντα(και διαχρονικά απο τα πλεον αγαπημένα τραγούδια για μένα)

http://www.youtube.com/watch?v=ReewMKgq5F4

Γιατι ο δρόμος είναι αλήθεια, χιλια κιένα παραμύθια ,είναι το σπίτι μας ,δεν έχει τέλος..

Την καλημέρα μου και καλή βδομάδα!

...πέτρα που κυλά δεν χορταριάζει !!! αυτό είναι το μόνο σίγουρο, η ζωή μας είναι μόνο μία και μοναδική , ας την ζήσουμε κι αν σκοντάψουμε δεν μασάμε θα σηκωθούμε και θα προχωρήσουμε !!!! ;-)

Ναι έχεις δίκιο φίλη next day !!!!! Ποτέ δεν μπορείς να σβήσεις τα χιλιόμετρα!!!!!!!!
Μου άρεσε τόσο πολύ αυτό!!!!!!! Ποτέ δεν μπορείς να διαγράψεις τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει, τα μέρη που έχεις ταξιδέψει, τους ανθρώπους που έχεις γνωρίσει!!!!!!!!!
Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!
φιλάκιαααααααα!!!!!!!!!

Κοριτσακι μου, για κάποιο λόγο όταν διαβαζα το κειμενο σου μου ρθε στο μυαλό αυτό το τραγουδάκι.
http://www.youtube.com/watch?v=419mACRVkaI
Εκ πρωτης όψεως δεν έχει πολύ σχέση αλλα είναι οι συνειρμοί η αιτία. ;)

"και μου βγαινουν πάντα λίγοι ή μου βγαίνουνε πολλοί.."

Το ζητούμενο είναι πάντα να προχωράς. Όλα τα άλλα είναι μες στο πρόγραμμα.

Η Ιθάκη σε αυτοκινητιστική λογική! Πολύ ωραίο το κείμενό σου.

Και πολύ πολύ αληθινό.

Πάμε για κόντρες; =)

Απλα respect μικρη μου ροζομαλλουσα!!!

Δεν εχω να πω κατι.. ειναι περιττο!!

Μαρουλοφιλακια!

*και που'σαι.. κλικ! ;)

Θα συμφωνήσω με το γλυκό μαρούλι από πάνω μου.. ότι κι αν πω περιττό!
Φιλιά..

Ti omorfo keimeno ein' auto!!

Gemato rezerbouar kai fygame, to konter na grafei.. :o)

Τέτοια μου λες και θα πάω να βάλω μπρος βραδιάτικα... Θα πάρω την Εθνική... Σπρώχνοντας μπάρες..! (Live your myth in Greece :-)

Υπέροχο κείμενο με υπέροχες εικόνες ..
από το "μερικό" στο "σύνολο" ..

φιλιά μερούλα μου επόμενη και μεθεπόμενη

Πανέμορφο! Συναισθηματικό όσο χρειάζεται, αλληγορικό όσο μ'αρέσει :)
Μου θύμισες λίγο το τραγούδι τις Πρωψάλτη που 'λεγε "ακριβό μου διθέσιο, καλό μου αμάξι, που με πας απ'τα απαίσιο ξυστά, κινητήρα και πλαίσιο στα'χω πειράξει για να τη βγεις πιο μπροστά" :)
Καλημέρα!

@SpaceExplorer,
Σου εύχομαι να διανύσεις όσα περισσότερα χλμ μπορείς και να είναι πάντα γεμάτα απο τα πάντα!

@Coula,
δίπλωμα λεμεεεεεε!! Γρήγοραααα!
Τα αφήνεις πίσω, αλλά πάντα κάπου υπάρχουν.. και ίσως και έτσι πρέπει τελικά! Για να θυμόμαστε και να μαθαίνουμε!

@Ηφαιστιωνάκο,
ναι! έτσι! και η ιδέα ξεκίνησε απλά απο την διαπίστωση ότι το αυτοκίνητο μου θέλει servis!!

@punkoid ,
σιγά καλέ κύριε! Αφού βλέπεις, ότι μετράω χιλιόμετρα!!!!!
Ωριμότητα λέγεται ή είμαι στην κοσμάρα μου! Θα δείξει!!

@Φούλη μου,
φιλενάδα μου, έτσι ακριβώς είναι! Όμορφη είναι πάντα, άσχετα αν δεν το καταλαβαίνουμε αμέσως!

@Χριστιάνα μου,
πολύ πολύ σωστή η διαπίστωση σου!

@love2love μου,
πόσο δίκιο έχεις.. δεν το είχα σκεφτεί έτσι.. κι έτσι αν δεν τρέχεις, μπορεί και να αποφύγεις και αρκετά τρακαρίσματα!

@Evil Chef,
μα αυτό είναι τελικά το ωραίο! Ότι τα σημάδια πάντα μένουν! Και είναι όλη μας η ζωή!
Το τραγούδι υπέροχο!

@effie...μου,
δεν μασάμε ακριβώς!!! Πετάμε τις μασέλες μακριά λοιπόν!! :))

@Τζέσσυ μου,
και τελικά δεν είναι υπέροχο αυτό????
Οι συνταξιδιώτες ποτέ δεν πρέπει να σβήνουν απο την μνήμη μας! Ολόκληρο ταξίδι κάναμε μαζί τους!

@SorroWords μου,
όπως και να έχει χαίρομαι που σου δημιούργησα σκέψεις!!!!!!
Και το τραγούδι μπορεί να φέρει ακόμα περισσότερες σκέψεις!

@kitsomitso,
ακόμα και όπισθεν να βάλεις, κάποια στιγμή πρέπει πάλι να βάλεις πρώτη! Αλλιώς κάπου θα βρείς! Δεν είναι επειδή πάντα το θές, αλλά επειδή πρέπει!

@Glorfindel,
αυτοκινητιστική λογική?? δεν το είχα σκεφτεί έτσι!!!!
Μέσα για την κόντρα! Εμπειρία κι αυτό!

@Μαρούλι,
εγώ το μόνο που έχω να πώ, είναι κλικ! κλικ! κλικ!
αααα.. και συγνώμη που σε ξύπνησα!

@Unidentified μου,
σας ευχαριστώ!!! :))

@Δόκιμε,
αυτό το γεμάτο ρεζερβουάρ πόσο εύκολο είναι να επιτευχθεί!
Άσε που και να μείνεις κάποια στιγμή απο βενζίνη, πάλι θα καλό θα κάνει!
Φύγαμεεεε!!

@Γιώργος,
θα σπρώχνουμε μπάρες και θα τραβάμε ζόρια! Αλλά that’s life!!

@DaisyCrazy μου,
όντως! έχεις δίκιο για το τραγούδι! γιατί όλοι τελικά έχουμε ακριβά (αλλά όχι πάντα διθέσια) αυτοκίνητα!

@meggie μου,
χίλια συγνώμη σε προσπέρασα... ;)
Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου!
Φιλί Διαμαντένιο!

Υπέροχο το κείμενο σου.
μ'αρεσε πολύ η αλληγορία των σχέσεων,των ανθρώπων με τα αυτοκίνητα.
έτσι είναι σημασία έχει το κάθε ταξίδι,η κάθε στιγμή και το κάθε μερος που θα επισκεφτείς με το αυτοκίνητο..τίποτα δεν σβήνεται και όλο και κάποιο σημάδι θα μένει απο οποιοδήποτε τρακάρισμα. Ας πάρουμε λοιπόν τα αμάξια μας και ας ξεκινήσουμε... τα φιλιά μου και καλό βράδυ !:)

μην ζητας συγνωμη, ηταν απο τα ωραιοτερα ξυπνηματα!! Απλα ξενυχτησα πολυ εκεινη την μερα..

Μαρουλοφιλακια! και κλικ κλικ!

Ήθελα να πω ότι όπως και στη πραγαμτική οδήγηση ,καλό θα είναι να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας!
Θα μας απάλασε από πολλά προβλήματα αυτό....
Καλημέρα ,την αγάπη μας

(Σταματήστε να τους Ψηφίζετε..."Φτύστε" τους!!!)

Έχω προσπεράσει πολλούς,έχω τρακάρει πολλές φορές,έχω θαυμάσει πολλά αυτοκίνητα..:)
Καλώς σε βρήκα!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ.

Καλή μου Next day,

Εγώ πρόσφατα μπήκα συνεργείο! Είχα μετωπική και μου μπήκε μέσα όλη η μούρη, αλλά δεν με χάλασε!!! Βάλαμε καινούρια μάσκα, αλλάξαμε μηχανή βάζοντας πιο δυνατή και ρίξαμε κι ένα βάψιμο να ανανεωθεί το χρώμα!!! Βάζω μπροστά! Πάμε βόλτα;;; :D

Την καλημέρα και τα φιλιά μου!

@Vasillakaki μου,
χαίρομαι τόσο που σου άρεσε!!!!

@Μαρούλι,
και πάλι κλικ! κλικ! κλικ! ;)

@Καπετάνιε μου,
αχ, αυτές οι αποστάσεις! Άλλοτε καλές και άλλοτε θανατηφόρες! Μμμμ.. ιδέα για ανάρτηση!!

@Νεραιδούλα μου,
και έτσι να συνεχίσεις! Να έχεις μια γεμάτη διαδρομή!

@σκρουτζάκο,
σε ευχαριστώ καλέ μου! Θα περάσω!

@Έσπερε μου,
το ρεκτιφιέ είναι αναγκαίο κακό!
Ελπίζω μόνο να μην άλλαξες ριζικά!

Δημοσίευση σχολίου