Τηλεγράφημα

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 5:05 μ.μ.

Έρχονται τα γονίδια, στοπ!

Έχω πολλά νεύρα, στοπ!

Δεν έχω ιδέα πότε θα ξαναφύγουν, στοπ!

Αυτό μου δημιουργεί ακόμα περισσότερα νεύρα, στοπ!

Το 3ήμερο δεν θα έχω υπολογιστή, στοπ!

Ας όψεται ο έρωτας, στοπ!

Θα δώσω στον έρωτα τον υπολογιστή μου, στοπ!

Το μόνο καλό είναι τα γενέθλια της μικρής μου, στοπ!

Κρατήστε τις ευχές σας, στοπ!

Θα ανέβει ανάρτηση (προγραμματισμένη) το Σάββατο, στοπ!

Διάβασα αυτό και μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, στοπ!

Καλά να περάσετε όλοι σας! Στοπ!

Στοπ!
Στοπ!
Στοπ!
Στοπ!

Comments (19)

Ήρεμα και ψύχραιμα φατσάκι!!

Περιεκτικότατη ανάρτηση!!

Όσο για τις συγχωνεύσεις σε δουλειά να βρισκόμαστε!!

Τα σέβη μου!!

Δικαιολογημένα τα νεύρα με αυτό που διάβασα.
Βρίζω μαζί σου!

Την αγάπη μου!

Φεύγω τριήμερο!!!! Στοπ!!!
Να περάσετε καλά στα γενέθλια!!! Υπομονή με τους γονείς!!

Καλά να περάσεις κ εσύ....πολλά φιλιά....Στοοοοοοοοοοπ!!!!!!!!!!

σταματα την γκρινια -στοπ
θα μαγειρευει η μαμα-στοπ
μονο για το τελευταιο εχεις δικιο-στοπ

http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
φιλιά :-)

Δεν πειράζε. Εμεις σ αγαπάμε και όταν έχεις νευρα!!!!
ΣΤΟΠ.
:-***

Α!!!να χαίρεσαι την μικρή σου. Και να σε χαίρεται κι αυτή!!!!
:-D

Κοριτσάκι με τις μπούκλες στοπ!
Μην γκρινιάζεις στοπ.
Εμείς σε αγαπάμε στοπ.
Δεν πειράζει αθ σου καουν οι γονείς δουλειές στοπ.
Όσο για τη θυσία, ε έρωτας είναι αυτός στοπ.

ένα στοπ... ή μάλλον πολλά στοπ!!! γέφυρα επικοινωνίας μας έγιναν!!!

χρόνια πολλά και... ίωση είναι θα περάσει!!!!

Δεν το χεις καταλάβει ότι το χούν ρίξει στην επίθεση ενάντια στη παιδεία???όλες οι περικοπές συγχωνέυσεις τροποποιήσεις εκεί !πάντα! Καμία ευαισθησιά!
Περιμένουμε την προγραμματισμένη ανάρτηση του Σαββάτου, στοπ.

Kala na pernas ki esy!! Pare ena stop ki apo emena! :p

Ε τα δίποδα! Έχουν βαλθεί να κλείσουν όσο πιο πολλά σχολεία γίνεται!! -.-
Καλή δύναμη κι αισιοδοξία! Α! Και αγάπη, γιατί είναι η μόνη που μας έμεινε! :*

Βρε σαν δεν ντρεπεσα να μου κλεβεις την ιδεα της αναρτησης.. (το στυλ τηλεγραφημα εννοω). Χθες το σκεφτομουνα και με προλαβες!
Κλαψ! :Ρ
Καλα να περασεις με τους γονεις σου!
(Οι ευχες το Σαββατο :Ρ χαχαχα)
Μακιαααααα!

Μου ανέβηκε κι εμένα το αίμα στο κεφάλι.Στοπ.
Όπως και για τα μουσικά/αθλητικά σχολεία.Στοπ.
Καλό 3ήμερο!Στοπ!

Μια χαρά σε βρίσκω.Στοπ!
Και χαίρομαι!Στοπ!!

:***

καλο τριημερο και τις καλυτερες ευχες για τη μικρη!!!

να μιλήσουμε η στοπ?

Δώσε και συ παραγγελιά στο γονίδιο να σου φτιάξει κολοκύθια γεμιστά!!
Αχ βρε, δεν θα γίνεις γονίδιο κάποτε; τότε θα δεις πως το τρίβουν το πιπέρι..
Στοπ...
καλημέρα..

μου ανέβηκε επίσης το αίμα!

Δημοσίευση σχολίου