Το Σημείωμα Στο Ψυγείο

Posted by next_day | Posted in | Posted on 10:29 π.μ.

Ξέχασα κλειστά τα πατζούρια σήμερα το πρωί...
Κι έτσι το πρώτο φώς της μέρας, δεν βρήκε πόρτα ανοιχτή να μπεί να με ξυπνήσει...
Ξύπνησα βίαια με τον ήχο απο το ξυπνητήρι....
Σαν τρωκτικό ,ήρθε και τρύπωσε στα αυτιά μου και έδιωξε μακριά τα υπέροχα όνειρα που έβλεπα.. Με τράβηξε απότομα απο την αγκαλιά του Μορφέα.. Με ξεσκέπασε και κρύωνα...
Και το φώς του ήλιου πουθενά να με ζεστάνει....
Μόνη στο κρεββάτι, παγωμένη και εκενευρισμένη...
Σήμερα θα ανοίξω διάπλατα τα παράθυρα... Θέλω αύριο να με επισκεφτεί ακόμα και η πρώτη ηλιαχτίδα...!!!
-----------------------------------------------------------

Ο ήλιος τρύπωσε παιχνιδιάρικα μέσα απο τις λεπτές, λευκές κουρτίνες... Σφήνωσε στις βλεφαρίδες μου που πάσχιζα να κρατήσω κλειστές για να κοιμηθώ λίγο ακόμα..
Μάταια όμως... Του είχα αφήσει το περιθώριο να κάνει ότι θέλει σήμερα...
Να μυ ξυπνήσει, να ζεστάνει το κορμί μου, να πλημμυρίσει το δωμάτιο να ξεκινήσει μια καινούρια, λαμπερή μέρα....

Comments (8)

Είναι πολύ βασικό να ξυπνάς γλυκά με το πρώτο φως της ημέρας γιατί πραγματικά σηκώνεσαι νιώθοντας τόσο όμορφα!!!! Ενώ με το ξυπνητήρι ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιν μόνο με νεύρα μπορείς να ξυπνήσεις να θες να το σπάσεις και να κάψεις και το πιό μικρό κομματάκι που θα απομείνει!!!!

Εγώ πλέον θα καταργήσω το ξυπνητήρι!!!!Είναι ακριβως όπως το λές!Σου σπάει τα νεύρα!
Ενώ με το φώς του ήλιου, ξυπνάς με άλλη διάθεση!!
Καλημέρα!!!

αχ παιδιά μου, τι ωραία αίσθηση! εγώ πάλι έχω άλλη ψύχωση. θέλω να κοιμάμαι το βράδυ με τα πατζούρια ανοιχτά για να βλέπω το φως του φεγγαριού πριν κοιμηθώ. όμως άρχισαν οι γείτονες να μου βάζουν χέρι και κλαψ κλαψ ψιλοσταμάτησα να το κάνω.

Ωραία ιδέα!! Πάλι πρέπει να αλλάξω θέση στο κρεββάτι μου για να έχω θέα φεγγάρι!
Αυτό με τους γείτονες δεν το κατάλαβα.. Ενοχλούνται επειδή εσύ αφήνεις πατζούρι ανοιχτό?? Ποιό είναι το πρόβλημα τους?????????

Παιδί μου, ζω σε μια περιοχή που το ηλικιακό target group ως επί το πλείστον είναι 60+. Το αγαπημένο τους χόμπι είναι το κουτσομπολιό. οπότε θεωρούν ότι εκτός που κινδυνεύω να σπάσει το τζάμι κανένας επίδοξος ληστής/βιαστής κανένα βράδυ (χωρίς να υπολογίζουν ότι μπορεί να το απολαύσω το δεύτερο), είμαι και εντελώς ηλίθια, ώστε πρέπει να μου το επισημαίνουν συνέχεια. ειδικά αυτοί που μένουν στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Άστα, δράμα!

Ωχ...κατάλαβα.....
Δεν περιάζει παιδί, απόλαυσε εσύ την φεγγαράδα σου!!!!!!!!!!!!

Το καλύτερο ξύπνημα... Εκτος κι αν συνδιάζεται με soundtrack τη γειτόνισσα που καυγαδίζει με την κόρη της στις 7 το πρωί ή το ραδιόφωνο του γείτονα που βάζει δυνατά κάθε Κυριακή τη λειτουργία! Επίσης στις 7!

Εχω κι άλλο απαίσιο ξύπνημα..να υπάρχει ακριβώς απέναντι απο το σπίτι σου εκκλησάκι το οποίο λειτουργεί μόνο Κυριακές και έναν παπά ο οποίος απο την χαρά του αρχίζει και βαράει την καμπάνα κατά τις 6 ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ για μισή ώρα περίπου!!!!!
Υπομονή!!!

Δημοσίευση σχολίου