Μην χαθείς

Posted by next_day | Posted in | Posted on 11:47 π.μ.

Τι νόημα έχει μια στάση λεωφορείου, εάν δεν υπάρχεις εσύ εκεί να με περιμένεις όταν κατέβω από το λεωφορείο;

Τι νόημα έχει η μουσική, εάν δεν έχω εσένα να αφιερώνω το κάθε τραγούδι που ακούω;

Τι νόημα έχει να κοιμάμαι ένα δεν έχω εσένα δίπλα μου, να μπλέκω τα πόδια μου στα δικά σου;

Τι νόημα έχει να ξυπνάω, εάν δεν έχω τα γλυκά σου χείλη να φιλώ για καλημέρα;

Τι νόημα έχει να περπατάω στην βροχή, εάν δεν έχω το χέρι σου μέσα στο δικό μου;

Τι νόημα έχει να κάνω σχέδια, εάν δεν έχω εσένα να ακουμπάω πάνω του τις ελπίδες ότι θα βγουν αληθινά;


Και τώρα πια είσαι δικός μου….


Περίεργη λέξη το «δικός μου»…. Δεν είσαι αντικείμενο, δεν είσαι ιδιοκτησία, δεν είσαι αυτοκίνητο μήτε οικόπεδο για να είσαι «δικός μου»…


Κι όμως σε νιώθω δικό μου…


Είσαι πάντα κοντά μου…


Στα εύκολα και στα δύσκολα…


Όλα τα τραγούδια σε θυμίζουν και θέλω όλα να στα σιγοτραγουδώ μέσα στην νύχτα και μετά κουρασμένη από το τραγούδι ξαπλώνω δίπλα σου… κοιτάζω τα μάτια σου, μπλέκω τα πόδια μου στα δικά σου και αποκοιμιέμαι…


Ξυπνάω και παρακαλάω να βρέχει, για να σφίγγω το χέρι σου στο δικό μου και καθώς ο ήχος της βροχής φτιάχνει τα δικά του τραγούδια, εγώ κάνω σχέδια και τα αφήνω πάνω σου να ξεκουραστούν… Να στεγνώσουν από την βροχή….


Είσαι παντού.. Είσαι μέσα μου… Σε νιώθω πάντα κοντά μου, παρά τα χιλιόμετρα που μας χωρίζουν…


Μην χαθείς…..

Comments (6)

Έρωταςςςς...
Ίσως το νόημα της ζωής.

Δεν μπορώ να μιλήσω γενικά, αλλά σίγουρα για μένα ισχύει!!!

Αχ αυτό το μπλέξιμο των ποδιών...Υπέροχο... :)

Μα δεν είναι?? Και νόμιζα ότι μόνο εμένα μου άρεσε τόσο πολύ!!!
Είναι η αφορμή για να μένω πολλές ώρες ξαπλωμένη δίπλα του....

εχει νοημα μικρη μου. ολα τα χιλιομετρα του κοσμου χαλαλι για να ζεις εστω και λιγο, αλλα οσο περισσοτερο μπορεις, αυτα τα μικρα αλλα τοσο μεγαλα. μαζι του.

σε αυτα βρίσκεται όλο το νοήμα του κόσμου..

@lifewhispers, συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες... Σημασία, έχει να ζείς την κάθε στιγμή, όσο κι αν αυτή κρατάει...

Δημοσίευση σχολίου