Ένα blog γεννιέται - Part I

Posted by next_day | Posted in | Posted on 5:16 μ.μ.

Κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ να κάνω, είναι να διαβάζω παλιές αναρτήσεις στα blog που παρακολουθώ..Είναι σαν να γνωρίζω καλύτερα τον blogger που κρύβεται πίσω απο τις λέξεις..
Αυτό όμως που μου έχει τραβήξει ιδιαίτερα είναι να διαβάζω το πρώτο ποστ του blog!
Ορίστε λοιπόν, οι αρχές που μου άρεσαν περισσότερο!

  • Από την φίλη πλούρκερ ~~Α~~ : Μου άρεσε γιατί μετά απο 2 απόπειρες, βρήκε αυτό που ήθελε και έμεινε και με αφορμή μάλιστα ένα project για την σχολή της!
  • Από την παθούσα (ξέρει γιατί) *Νινέτα* : Μου αρέσει η "άλλη πλευρά" που σιγά σιγά ανακαλύψαμε όλοι!
  • Από την γλυκιά Κοκκινοσκουφίτσα: Μου αρέσει που ευθρασώς δηλώνει ότι ζηλεύει τα blogs των άλλων και τελικά και το δικό της αξιοζήλευτο είναι!
  • Από τον επίσης φίλο πλούρκερ ΚίτσοΜήτσο: Λιτός και απέριττος..Στην συνέχεια χάλασε!
  • Από την πιο πρόσφατη νέα γνωριμία στην βλογόσφαιρα η Μ: Με άγγιξε χωρίς να μπορώ να εξηγήσω τον λόγο! Καλώς σε βρήκα Μ!
  • Του αγαπητού φίλου πλούρκερ και συναδέλφου Philos: όσο και να ήθελα δεν μπόρεσα να απομονώσω μόνο την πρώτη ανάρτηση.. Στο λινκ που έχω φαίνεται στο τέλος! Επίσης πολύ απλός και προσιτός!
Η συνέχεια σε επόμενο πόστ!
Σας φιλώ γλυκά!

Comments (7)

Εγώ πάλι συνήθως μόλις έβρισκα ένα μπλογκ καθόμουν και το διάβαζα με τη μία όλο.Χαρά στο κουράγιο σου να ψάξεις το 1ο μου ποστ!Φιλιά!

Χαρά στο κουράγιο σου, πραγματικά! Όντως είναι όμορφο να ψάχνεις...
Καλησπέρα

οντως μαθαινεις για καποιον με το που διαβαζεις αναρτησεις,τις ιδεες του,τους προβληματισμους του κλπ

@~~Α~~ εννοειται ότι το ξεζουμίζουμε, αλλά ειδικά η πρώτη ανάρτηση πάντα με ενδιαφέρει! Πλάκα δεν είχε που στο θύμισα???

@KitsosMitsos είδες τί κάνει η περιέργεια????

@Ψυχασθενής όσο μπορείς να τον μάθεις.. όμως σίγουρα ψάχνοντας παύει το κάθε blog να είναι απλά μια ακόμα σελίδα στο διαδίκτυο!

Ιιιιι! Το πρώτο μου ποστ... Παναγία μου...

@M απίστευτο έτσι????
Μετά απο τόσο καιρό να το βλέπεις..

Τελείως! Εγώ καθότι ανιψιά του αλτσχάιμερ ξεχνάω, αλλά το ίντερνετ όχι! Βάι βάι βάι... :ο)

Δημοσίευση σχολίου