Στόχοι

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 11:11 π.μ.

Η αγαπημένη μου εποχή είναι ο χειμώνας!
Μ'αρέσει το κρύο!
Μ'αρέσει που νυχτώνει νωρίς!
Μ'αρέσει να μαζεύομαι με φίλους στο σπίτι γύρω απο το τζάκι!

Αυτό ο χειμώνας ξεκινάει με τις καλύτερες προϋποθέσεις!

Μπαίνω στην ειδκότητα του μεταπτυχιακού μου..
Μάλλον Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Το διάλεξα γιατί μ'αρέσει να ασχολούμαι με τους ανθρώπους! Ίσως ενδόμυχα να πιστεύω ότι μπορώ να αλλάξω έστω και λίγο, τις καταστάσεις που ζώ εγώ από την πρώτη μέρα που δουλεύω. Μεγάλες προσδοκίες, αλλά τουλάχιστον θα με βοηθήσουν να είμαι καλή στη δουλειά μου!

Ασχολήθηκα λίγο με ένα θέμα που είχα παραμελήσει πολλά χρόνια..
Δόντια! Ταλαιπωρούμαι λίγο, αλλά το πρόβλημα είναι πολύ μικρότερο και ανώδυνο σε σχέση με αυτά που θα μπορούσα να είχα πάθει!!

Πήρα καινούριο κουμπαρά!
Γουρουνάκι! Έχει ήδη μέσα το πρώτο χαρτονόμισμα!

Πήρα αποφάσεις για την δουλειά μου!
Και αυτή την φορά θα κάνω ότι μπορώ για να ανταποκριθώ στους στόχους που η ίδια έχω θέσει στον εαυτό μου!

Στόχοι, στόχοι, στόχοι...

Στοχεύω ψηλά! Πολύ ψήλα!
Κάπου θα φτάσω!!

Κι εκεί στην κορυφή (την δική μου κορυφή), θα μπορώ να νιώθω περήφανη για όσα θα έχω πετύχει, παρά τις δυσκολίες!

Εύχομαι όλοι να φτάσουμε στην δική μας κορυφή!

Comments (2)

Αυτά είναι τα καλύτερα. Να βάζεις στόχους που μπορείς να πετύχεις και να τους πετυχαίνεις! Ό,τι καλύτερο!
Όσο για τον κουμπαρά, τον έχω χρόνια και ρίχνω ό,τι κέρμα έχω στις τσέπες μου. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα μαζεύω!

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Κράτα γερά!!!!

Δημοσίευση σχολίου